quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:30 schreef scanman01 het volgende:quote:
quote:Lees zelf eens terug en kom tot dezelfde conclusie als zovelen al zijn gekomen en dat is dat jij wel echt waanzinnig op jezelf moet geilen. Mensen die wat anders denken dan jij meteen vmbo klantjes noemen enzo. Jezelf constant boven anderen plaatsen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
APK is god zelf zo langzamerhand. En de rest, met een afwijkende mening, is triest. Zo is het toch? Zeg maar eerlijk hoor. En het is zo leuk om te lezen dat je jezelf nog wijmaakt dat het allemaal klopt ook nog wat je schrijft. Dus lees zelf eens terug zou ik zeggen. En ga me dan niet vertellen dan je niet enorm van jezelf begint te walgen.
Zit jouw dochter op Fok?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Soms wel ja. Soms moet je gewoon even zeiken over niets. En ik had vandaag al zo'n enorme kutdag, dus dan kon dit er nog wel bij. Lekker alles van je afschrijven
Tja, als jullie foto's al in twijfel gaan trekken dan kan ik het niet helpen als iets niet geloofwaardig overkomt. Verder heb ik totaal geen drang om geloofwaardig over te komen. Alles wat ik zeg is gewoon gemeend, maar als iemand dat in twijfel wil trekken is dat niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:48 schreef milagro het volgende:
[..]
Je vindt dit toch leuk allemaal? zeg je zelf, net, dus niet miepen.
Oh jawel ik heb me ouder voor gedaan op die leeftijd, maar dan wijdde ik niet uit over school en zo , veel te tricky, om dan in detail te treden.
Maar goed, zij doet dat wel, wil geloofwaardig overkomen ws
Aardje naar d'r vaartje ?
Ja leuk.quote:
Soms is lekker zeiken gewoon heerlijk. En als dan ook nog de lang verwachte opmerking komt dat ik wel zal verdwijnen van fok, is het feest helemaal compleetquote:
Die foto's trekken we in twijfel omdat die foto's er gewoon minstens 20 jaar oud uit zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, als jullie foto's al in twijfel gaan trekken dan kan ik het niet helpen als iets niet geloofwaardig overkomt. Verder heb ik totaal geen drang om geloofwaardig over te komen. Alles wat ik zeg is gewoon gemeend, maar als iemand dat in twijfel wil trekken is dat niet mijn probleem.
scan moet gewoon niet zo ijdel zijn, dat zou hem een stuk geloofwaardiger maken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:56 schreef milagro het volgende:
Jij zegt dat die foto's vqn 6 jaar terug zijn, en je dochter net 12.
Zal wel dan, hè![]()
ook goed, lekker nuttig bezig zoals je zietquote:
Flikker op met die foto!quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:55 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Hier is wel 27 jaar geleden.Ik ben niks veranderd,heb alleen me haar afgeknipt en die bril verloren in de bajes.
Reageren is een beetje wat een forum zo leuk maakt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:56 schreef milagro het volgende:
Verder hoef je niet op alles te reageren natuurlijk
En zeker niet zo uitgebreid, dat werkt provocerend![]()
Ik wilde nog op stap maar ben op de bank ik slaap gepleurdquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:01 schreef milagro het volgende:
[..]
ook goed, lekker nuttig bezig zoals je ziet
kom je net thuis of ben je gewoon nog wakker zomaar?
Hahaha... ontmaskert nog welquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:01 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op met die foto!![]()
Scanman wordt hier ontmaskert!![]()
zeur dan niet zo over dat we je aanvallen, zie de humor ervan in en schier niet zo in de verdediging.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reageren is een beetje wat een forum zo leuk maakt.
En provoceren is dan juist extra leuk. Dat is wel weer iets waar ik me nogal een schuldig aan maak. En verder mag je best geloven dat die foto 15 jaar oud is hoor.
Val maar aan zoveel je wilt. Als ik het zat ben dan hou ik er wel mee op. Ik zit me gewoon te verbazen dat mensen zich zo druk kunnen maken om een foto. Bijna hilarisch. Maar geeft verder niet. Het houdt fok zelfs 's nachts leuk. En als ik niet heftig zou reageren is de discussie zo ten einde.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:03 schreef milagro het volgende:
[..]
zeur dan niet zo over dat we je aanvallen, zie de humor ervan in en schier niet zo in de verdediging.
en die banken, ja sorry, die kunnen echt niet!![]()
Oh nou we zijn nog op hierquote:Op zaterdag 26 november 2005 04:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik wilde nog op stap maar ben op de bank ik slaap gepleurdNet wakker dus..
Waarom krijg ik het idee dat je me nog steeds niet gelooft?quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh nou we zijn nog op hier
Je bent niet alleen![]()
Heb jij nog een "recente" foto, eentje van een jaar of , pak 'm beet , 6 terug hoogstens?![]()
Oh je doet het erom, zoals als al die anderen keren ook, dat je zo fel reageert, bedoel jequote:Op zaterdag 26 november 2005 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Val maar aan zoveel je wilt. Als ik het zat ben dan hou ik er wel mee op. Ik zit me gewoon te verbazen dat mensen zich zo druk kunnen maken om een foto. Bijna hilarisch. Maar geeft verder niet. Het houdt fok zelfs 's nachts leuk. En als ik niet heftig zou reageren is de discussie zo ten einde.
Ik heb geen excuus nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2005 04:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... ontmaskert nog wel.. met een t.
APK jongen, als jij graag wilt dat die foto 15 jaar oud is, dan is die foto 15 jaar oud. Het blijft verbazingwekkend hoe druk sommige mensen zich erover kunnen maken.
Ik zelf ook natuurlijk, maar ik word nou eenmaal niet graag voor leugenaar uitgemaakt. What's your excuse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |