BONG4002 ik denk dat heel weinig mensen er geld voor over hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ik bedoel niet alleen het blootgebeuren, ook bijv. DBK streams
Als ik voor een dag van 24 uur maar ¤ 1.30 hoef te betalen zou ik dat zeker weleens doen mits ik dan echt alles kan zien, dus ik zou het zeker overwegenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:20 schreef Wup het volgende:
[..]
BONG4002 ik denk dat heel weinig mensen er geld voor over hebben
Dit is eigenlijk heel erg dat hij dat doet tenkostte van iemand anders.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
Joost vindt het heel kinderachtig dat Lieske de geslagen hond wil spelen terwijl het toch allemaal zulke sociale mensen zijn.
& Joost waant zich weer helemaal in het Dido groepje
Ze vond zichzelf toch te dik? Kan ze mooi gaan lijnen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:19 schreef essie05 het volgende:
Ik denk dat Naat,wanneer Ingrid terug komt,binnen 5 minuten roept dat er nu te weinig boodschappen zijn voor 7 personen.
pinball erg triest taalgebruikquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]alles wat pro-Lieske is is goed, want gezien de stemmen is Nederland er nog niet van doordrongen dat Lies de enige terechte winnaar is van BB. Ik denk alleen dat het Dido wordt
Hoorde je vanmiddag wat ze allemaal wilde bestellen ?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf toch te dik? Kan ze mooi gaan lijnen.
Eens!quote:
Leuk, uit jouw mond.quote:
Dat is een harde disquote:
Momenteel wel, ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:28 schreef pullup het volgende:
Soms is de topic titel beter dan de streams![]()
Het verschil is alleen dat het niet over pinball gaatquote:
Ja, is er al iemand die heeft uit kunnen leggen wat er goed is aan dat Chantal eruit is?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Wat is het toch een gezapig stelletje zo...
De meest interessante mensen zijn allemaal het huis al uit...
Ik baalde er ook meer van dan ik gedacht had. Chantal konden we eigenlijk nog niet missen. Nathalie had echt eruit gemoeten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, is er al iemand die heeft uit kunnen leggen wat er goed is aan dat Chantal eruit is?
Het verschil tussen deze quotes en jouw opmerking is dat er in deze quotes geen rechtstreekse beledigingen op de persoon zitten. Jij deed dat wel...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuk, uit jouw mond.
Bloemlezing
Oh, en dit is echt een kleine selectie. Ouwe rukker.
Slijmjurk heet dat. Precies hetzelfde als toen met Menno. Kei hard zeggen dat hij er niet met Menno over gepraat had. In de discussie eerder zei hij ook dat de mensen die niet op Dido gestemd hadden het ook met Dido eens waren en haar geen diva of zoiets vinden. Een aantal dagen terug zei hij tegen Chantal nog dat hij haar argumentatie begrijpt. Gelul dus van Joostquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef Wup het volgende:
Joost vindt het heel kinderachtig dat Lieske de geslagen hond wil spelen terwijl het toch allemaal zulke sociale mensen zijn.
& Joost waant zich weer helemaal in het Dido groepje
Ha, te laat, ik heb het nog wel gelezen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Bericht 35% gewijzigd door flugeltje op 25-11-2005 21:31 (Ja, ga het dan ook nog quoten :p) ]
Pinbaal dat je hier zoveel moeite voor doet zeg.quote:
Ik vind er helemaal niks goeds aan...zeker niet als ik de ontwikkelingen van vandaag teruglees... Arme Lieske, wordt met de grond gelijk gemaakt soms...kan ik slecht tegen als ze het op zo'n manier doen! Ga dan allemaal achter elkaar een één-op-één gesprek aan. Weet ik zeker dat Lieske meer dan de helft onder tafel lult...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, is er al iemand die heeft uit kunnen leggen wat er goed is aan dat Chantal eruit is?
Regenworm maakte een opmerking over het taalgebruik van Pinball.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is alleen dat het niet over pinball gaat![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 21:37 schreef regenworm het volgende:
Geen beelden van de douche
Wat een kut kanker regie zit er weer.
Zou zijn vinger willen breken, dat hij of zij nooit meer de regie kan doen
Zijn rechtstreekse beledigingen aan personen verboden?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
Het verschil tussen deze quotes en jouw opmerking is dat er in deze quotes geen rechtstreekse beledigingen op de persoon zitten. Jij deed dat wel...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leuk, uit jouw mond.
.......
......
Oh, en dit is echt een kleine selectie. Ouwe rukker.
Had al voorspeld dat het een saai zooitje zou worden als Chantal er uit zou gaan. Selletje betweters hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik baalde er ook meer van dan ik gedacht had. Chantal konden we eigenlijk nog niet missen. Nathalie had echt eruit gemoeten.
Er waren 2 kampen en dat was goed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik baalde er ook meer van dan ik gedacht had. Chantal konden we eigenlijk nog niet missen. Nathalie had echt eruit gemoeten.
Misshcien is het leuk als we het weer gewoon over het BB_gebeuren hebben....?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Regenworm maakte een opmerking over het taalgebruik van Pinball.
Waarna laatstgenoemde hem confronteerde met posts als:
[..]
Dit trekt die nare pinbaal zo uit de database hoor..quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pinbaal dat je hier zoveel moeite voor doet zeg.
Ja leuk! Gelukkig heeft ze wel een boek. Heeft ze tenminste iets te doen. Ingrid mag wat mij betreft bij de laatste 3. Vind het erg stil zonder haarquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
We hebben beelden van Ingrid dat is leuk
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn rechtstreekse beledigingen aan personen verboden?
Ja, goed idee!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:36 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Misshcien is het leuk als we het weer gewoon over het BB_gebeuren hebben....?
Nou dan moet je toch iets van moeite doenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit trekt die nare pinbaal zo uit de database hoor..
Jiij bent in een paar dagen als een blad aan de boom omgedraaid. Een paar dagen gelden viel je nog over me heen en was ik negatief omdat ik weinig trek had ik een self-kick travo show van Joost.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef melke het volgende:
[..]
Slijmjurk heet dat. Precies hetzelfde als toen met Menno. Kei hard zeggen dat hij er niet met Menno over gepraat had. In de discussie eerder zei hij ook dat de mensen die niet op Dido gestemd hadden het ook met Dido eens waren en haar geen diva of zoiets vinden. Een aantal dagen terug zei hij tegen Chantal nog dat hij haar argumentatie begrijpt. Gelul dus van Joost
Nee die stilte dat is het gnagnagna en geroddel van chantal wat de streams nier meer overheerst. Ingris zag en hoorde je nauwelijks, behalve als ze bij Chantal was.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef melke het volgende:
[..]
Ja leuk! Gelukkig heeft ze wel een boek. Heeft ze tenminste iets te doen. Ingrid mag wat mij betreft bij de laatste 3. Vind het erg stil zonder haar
Zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het verschil tussen deze quotes en jouw opmerking is dat er in deze quotes geen rechtstreekse beledigingen op de persoon zitten. Jij deed dat wel...
Overigens heb ik er nog eentje waarin Regenworm wél op de man speelt, maar die zul je in het topic niet meer terug kunnen vinden...![]()
Minder moeite dan het jou kost om iedereen hier een lebber te geven.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou dan moet je toch iets van moeite doen![]()
Vind ik leuker om te horen dan het gezeik hierboven...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, goed idee!
Eens even kijken... ze zitten te kaarten.
Hou er nou eens een keertje over op joh.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:40 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Vind ik leuker om te horen dan het gezeik hierboven...
Is dat een verzoekquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Minder moeite dan het jou kost om iedereen hier een lebber te geven.
Ja goed plan...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou er nou eens een keertje over op joh.![]()
Er stond niet 'nooit'... Er stond dat ie niet meer in het topic te vinden was...quote:
Zo was het ook met Bart en Sabine gegaan, als Sabine er niet was uitgevlogen. Bart had geluk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hondje Roel loopt weer eens achter de dildo aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt Dido alleen in bed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hondje Roel loopt weer eens achter de dildo aan![]()
![]()
![]()
![]()
Lieverd, iedereen heeft verschillende kanten. Joost ook. Soms laat hij zijn goede kant zien, soms ook zijn slechte kant. Wat ik laatst niet leuk vond is dat iedereen zijn goed bedoelde afscheidsliedje en grapjes helemaal de grond in boorde. Het ging me toen niet om de persoon Joost, maar om de bedoelingen van hem. Daarom ging ik zo tegen iedereen in. Nu keur ik zijn actie af. Vandaar dat ik nu negatief over hem praat. Dat neemt overigens niet weg dat ik niet meer hoop dat hij bij de laatste 4 of 5 komt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:38 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Jiij bent in een paar dagen als een blad aan de boom omgedraaid. Een paar dagen gelden viel je nog over me heen en was ik negatief omdat ik weinig trek had ik een self-kick travo show van Joost.
De geheime missie!? Niets tegen Dido en Roel zeggen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
ahaaaaaaa dido heeft het door.....lieske praat niet met dido hehehe
Met Bart en Sabine begon dat gelebber me net op de zenuwen te werken toen Sabine er uit moest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was het ook met Bart en Sabine gegaan, als Sabine er niet was uitgevlogen. Bart had geluk.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Bart had geluk.
Thnx ga weer effe de streams aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
HEY! KUNNEN JULLIE FF ONTOPIC GAAN LULLEN????
Er zijn leuke dingen aan de gang: Lieske zwijgt dido dood, Dido heeft dat door en maant roel nu tot klamte bij een volgende discussie...
Roel en dido legguh nu in bed waarschijnlijk een uur over lies te lullen
Daar kan ik het wel mee vindenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb m'n lijstje voor de finale klaar....
Ingrid, Lieske en Joost...
De rest mag nu wel naar huis...
Ik heb ingrid, ingrid eb dan lieske een keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Mooi, dan morgen maar gelijk de finale, dan is deze fiasco achter de rug.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij dus welquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
Lieske haar houding is niet goed volgens prof roel
Nog meer Roel en Dido samen in bed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:48 schreef Gert het volgende:
Maar jongens wat heerlijk dat Chantal niet meer de streams vervuilt.![]()
Lieske is aardig de boel aan het stangen het lukt haar goed want in de slaapkamer wordt er over gesproken. Het zou mij niet verbazen als ze straks alleen in de andere slaapkamer gaat slapen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
lieske praat niet meer tegen dido
net vroeg dido aan haar over het kaarten : "waar heb jij het dan geleerd" geen antwoord van lieske
en nu met naar bed gaan ook geen truste waar de rest het wel zegt...
Lieske over de zeik ?
benieuwd ...wat er nu in ed gezegd gaat worden
Jij blijft me ook verbazen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef melke het volgende:
Lieverd, iedereen heeft verschillende kanten. Joost ook. Soms laat hij zijn goede kant zien, soms ook zijn slechte kant. Wat ik laatst niet leuk vond is dat iedereen zijn goed bedoelde afscheidsliedje en grapjes helemaal de grond in boorde. Het ging me toen niet om de persoon Joost, maar om de bedoelingen van hem. Daarom ging ik zo tegen iedereen in. Nu keur ik zijn actie af. Vandaar dat ik nu negatief over hem praat. Dat neemt overigens niet weg dat ik niet meer hoop dat hij bij de laatste 4 of 5 komt.
Doe mij maar Rob, Dido en Joost.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Het maakt mij niet zo veel meer uit, als Naat er maar niet bij zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Mwah vergeleke roel en dido wel.quote:
dat is standaard als Dido ergens klaar mee is:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
Zitten Roel en Dido nou nog te miepen over Lieske
![]()
Denk het niet, want de opdracht loopt al sinds gisteravond. En vandaag heeft ze nog gewoon met Dido gesproken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Ik wil toch wel weten of dat stilzwijgen iets met haar opdracht te maken heeft
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog meer Roel en Dido samen in bed.
Stormschade!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
................en alle streams waren zwart
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef RM-rf het volgende:
BB zonder Chantal is zo'n beetje als de Star Wars Trilogie zonder Darth Vader
Starwars kon best zonder die roddelkont!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef RM-rf het volgende:
BB zonder Chantal is zo'n beetje als de Star Wars Trilogie zonder Darth Vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |