Dat is ze nu zei ze net, dus het zal wel een foute hoek zijnquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld....
Zulke momenten wens ik hem zo snel mogelijk het huis uit.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef BBscanner het volgende:
Geen OP?
Joost; Ik vind het een kut avond, ik ga over mijn anus praten!
ditmaal ook tegen Ralph ja.... arme Raphquote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie weer met haar geile kinderstemmetje.
Ik gok dat je snel klaar bentquote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Jane het volgende:
Ik ga maar naar bed. Ik lees morgen wel bij.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, kijk nu maar eens naar haar op de streams. Daar lijkt haar buik(je) in de verste verte niet op die buik op de foto. Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld.... of was het gewoon een ongunstige foto.
Ik ben het niet met je eens hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef jalla het volgende:
thx!
ingrid is gewoon NIET knap in haar gezicht als je goed kijkt (en dan zeg ik het vriendelijk)punt.
edit, picture lol what a nice coincidence
Joostquote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Marrije het volgende:
Wie heeft er een kutavond???
ikke want er gebeurt weer niks.quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Marrije het volgende:
Wie heeft er een kutavond???
Bij het spel of tijdens het liefdesspel?quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Showtime het volgende:
Ralph tijdens het spelletje trik trak tegen Nathalie: Als ik er overheen ga, dan ga je me slaan
Zij niet, maar Joost welquote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Showtime het volgende:
Ralph tijdens het spelletje trik trak tegen Nathalie: Als ik er overheen ga, dan ga je me slaan
Thanks. Ik dacht dat ingrid het zei over iemand die in de tuin liep. En ik zag Chantal nergens... Maar het ging dus over Joost.quote:
Kwestie van tijd en het wordt een sexparadijs.quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Haspel33 het volgende:
Geef ze snel een pittige of fysieke opdracht, dit is nu al dagen een puberaal oversext zooitje ongeregeld, met klotige oppervlakkige gesprekken.
Waarom doe je het zelf niet? Voelt vast nog beter ookquote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
Wie kiepert er morgen even een krat vol over de schutting? Ik betaal de rekening wel.
Je verdedigt Linda zo leuk.quote:
Dan kan de zeug tenminste weer roepen "dat doet een dame niet"quote:Op maandag 5 september 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kwestie van tijd en het wordt een sexparadijs.
Nou, meer haar lichaam. De persoon Linda mag ik eigenlijk (nog) niet zo.quote:
Ik ben bang voor muizen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet? Voelt vast nog beter ook
Ik denk steeds dat Dido een man is geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef EmjaY het volgende:
Dido is overbehaard en wilt een laserbehandeling laten doen
waarschijnlijk dat ie te klein geschapen isquote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef schatje het volgende:
"Er is gewoon een ding dat je niet moet zeggen", aldus Ralph tegen Nath. Waarop ze zei dat het een grapje was.
Wat zei ze dan?
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef schatje het volgende:
Rob, tief een eind op met je morgen vroeg weer op. Laat ze toch.
Die gaat zooo vreemd straks.. Of morgen of overmorgen, maar 't gaat gebeurenquote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en ex Ralph zitten een spelletje te spelen. Nat schijnt net iets te hebben gezegd wat Ralph niet zo leuk vond, maar het loopt met een sisser af. Ze spelen gezellig door.
irritaties bij Nath vooralquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Showtime het volgende:
Dat spelletje trik trak tussen Nathalie en Ralph zit vol met dubbelzinnige opmerkingen.
als dat waar is:quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat Dido een man is geweest.
Veel te popi met de mannen, geen tieten, veel haar. Kelly II, maar dan beter.
Heb Naat nou nog niet op goeie grappenquote:
Dan wordt het lastig inderdaad. Ik denk dat je gillend met een krat muizen niet langs de bewaking komtquote:
Ze heeft wel iets mannelijks idd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook het type meisje die jongens opgeilt en dan de boot af houdt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
denk dat ze meer uit medelijden tijd met hem doorbrengt, kan me niet voorstellen dat ze het zo lang met hem heeft volgehouden, om nou te zeggen dat hij vriendelijk tegen haar is ...quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
irritaties bij Nath vooral
Absoluutquote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef jalla het volgende:
[..]
als dat waar is:
hulde voor de dokter.
Volgens mij viel Naat meer over de opmerking: "En nu eerlijk spelen".quote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
Heb Naat nou nog niet op goeie grappenkunnen betrappen dus we zullen wel niet zoveel hebben gemist
![]()
Niet?quote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig inderdaad. Ik denk dat je gillend met een krat muizen niet langs de bewaking komt
Geef toe, Kelly heeft meer heupen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, Dido is een man geweest.![]()
Het wordt steeds gekker hier, met die Dido-haat.![]()
Geen haat hoor. Dido staat in mijn lijstje "huisvulling"quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
zij vat dingen ook wel heel snel (en graag ms) verkeerd op, hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
denk dat ze meer uit medelijden tijd met hem doorbrengt, kan me niet voorstellen dat ze het zo lang met hem heeft volgehouden, om nou te zeggen dat hij vriendelijk tegen haar is ...
Doe datquote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef Rica het volgende:
Ik broed nog wel even verder op mijn plan.
Met een Parachute na beneden laten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik broed nog wel even verder op mijn plan.![]()
Spciaal voor jouquote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb Naat nou nog niet op goeie grappenkunnen betrappen dus we zullen wel niet zoveel hebben gemist
![]()
Waar kennen we dat toch vanquote:Vraag: Wat moet een man nooit aan je vragen?
Ken ik jou ergens van? Zo dom, zo standaard. Wees origineel, fluister in mijn oor dat ik de leukste ben.
Maar een hele enge bips.quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Geef toe, Kelly heeft meer heupen.
Ze kan er boven hangen en de dampen inademen!quote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
Bij het idee om een frietpan te bestellen, kwam Tanja gelijk met "en ik dan" Alsof ze geen frietje mag eten.
Heeft niks met haat te maken hoor. Viel me gewoon plots op. Ze is ook zo blij met zichzelf en haar (lekkere, overigensquote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
bedoel je verkeerd opvatten in het algemeen of alleen zijn opmerkingen in het bijzonder?quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
zij vat dingen ook wel heel snel (en graag ms) verkeerd op, hoor.
hij zei niets verkeerd net, maar zij begreep het niet goed, hij zegt "nee, joh, zo bedoelde ik het niet, gekkie" , en ze gelooft hem duidelijk niet
Nu komt de waarheid naar boven; Ralph is dus een psycho.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
bedoel je verkeerd opvatten in het algemeen of alleen zijn opmerkingen in het bijzonder?
na verloop van tijd heb ik een beetje het idee dat Ralph het "baasje" over haar wilt spelen en geen enkele tegenspraak van haar duldt
Idd, wat een muts!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
Nath leest echt van alles wat er gewoon niet is, volgens mij
Mij ook niet. Ik vind Nathalie 10x vervelender dan hem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Maar doet Ralph zo raar dan? Het valt mij helemaal niet op eigenlijk..
Ze is er nog steeds van overtuigd dat hij daar met een reden zitquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
Nath leest echt van alles wat er gewoon niet is, volgens mij
OMG! Een omgebouwde Wowquote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Nana Love is watching you
[afbeelding]
Precies, dat zijn de ergsten. Voor dat soort types moet je uitkijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Maar doet Ralph zo raar dan? Het valt mij helemaal niet op eigenlijk..
Whehehe! Ik lig in een deuk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Jongens, dus als je aan iemand vraagt Hoe gaat het, dan bedoel je dus dat je vindt dat het niet goed gaat
*noteert: belangstelling tonen is niet goed......quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Jongens, dus als je aan iemand vraagt Hoe gaat het, dan bedoel je dus dat je vindt dat het niet goed gaat
op stream 3 is het id veel leuker dan bij Naat en Diedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid geeft Menno een cursus duimen!
Ingrid; Je zuigt met je spuug!
zij snapt het wel.. ze vond nathalie ook zooooooooooooooo zieligquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef Jane het volgende:
Oh, Dido ziet dat Naat het zóóóó moeilijk heeft. Ze heeft gewoon medelijden met haar.
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.quote:
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie en Dido over Ralph ???
Wat is er aan het handje![]()
Ja, dan vraag je er ook om natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.![]()
En als ie niets vraagt dan is het: "Waarom praat je niet tegen me? Kun je niet normaal tegen me doen?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef jwklopman het volgende:
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaat
Ralph vroeg aan Nathalie hoe het met haar ging.... en dat was blijkbaar niet goed..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie en Dido over Ralph ???
Wat is er aan het handje![]()
Heeft Ralph gepraat???quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.![]()
Ja, dat woordje IK kent ze welquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Nathalie: Ik, ik IK, ik ik, IK, ik...
Dido: *knikt begrijpend*
Jeetje heeft hij dat gedaan?? Gelijk eruit met die jongenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef jwklopman het volgende:
[..]
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaat
zijn eerste woordjesquote:
Maar schijnbaar wel de verkeerde woordjesquote:
Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.quote:
Ze willen wel maar durfen nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:15 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Menno en Ingrid al gezoend?
Ralph domineerde Naat in d'r relatie vroeger en nu ook nog af en toe hier.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef Jane het volgende:
Tjongejonge, volgens mij heb ik Ralph nog nergens moeilijk over zien doen.
Ja, want "waarom is hij anders in het huis gekomen?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef Jane het volgende:
Oh hier komt het hoor, Naat denkt dat Ralph haar wel terug wil. Stiekem.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien toch nauwer de streams volgen dan![]()
Misschien is Ralph ook wel veranderd, Naat probeert iedereen steeds te overtuigen dat ze een ander mens is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:17 schreef -Delta- het volgende:
Ik zie het alleen nergens in?
Misschien toch nauwer de streams volgen dan![]()
en wat wil je daar nu weer mee zeggen, hč hč hčquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je er ook om natuurlijk
Volgens mij babbelt Natte Lie positiever over Ralph (dat voorfilmpje bij de eerste uitzending "oh ik ben erna *zucht* nóóóóit *zucht* meer zo gek op iemand geweest *zwijmel*) dan andersom.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef teamlead het volgende:
wtf? Omdat ie geen langdurige relatie heeft gehad na Nathalie, denkt Dido dan meteen dat ie haar terug wil? Misschien is ie gewoon wel "even klaar" met vrouwen...
Dido moet(als het niet anders kan in een bikini) in de jaccuzi gaan zitten en zwijgen.. zodra ze praat wordt ze irritantquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:16 schreef BB-King het volgende:
Komop mensen, Dido is gewoon begripvol in deze situatie.
En ze ziet er weer heerlijk uit...![]()
Ben er wel mee eens dat Nathalie overdrijft in deze kwestie.
Die arme jongen wil gewoon plantjes water gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Zij zoekt dingen achter Ralph, die hij zelfs nog nooit bedacht heeft of zal gaan bedenken
Ik geloof best dat hij iemands plantjes water wil gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Die arme jongen wil gewoon plantjes water geven
De regie is ook niet erg best je ziet veel van hetzelfdequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar volgen wij die streams toch niet goed hoor. Want Ralph loopt Naat de hele dag te irriteren. Echt hoor. Daar is hij de hele tijd mee bezig.
Vanmiddag liep hij ook al dingen in huis op te ruimen, die klootzakquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar volgen wij die streams toch niet goed hoor. Want Ralph loopt Naat de hele dag te irriteren. Echt hoor. Daar is hij de hele tijd mee bezig.
Met de beelden die we nu gezien hebben is Nathalie eerder aan de beurt voor het bewateren. Ralph heeft amper nog iets laten zien wat in die richting wijstquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:20 schreef Maerycke het volgende:
Ik geloof best dat hij iemands plantjes water wil geven
Maar ik heb toch het idee dat Natte Lie niet één van de kandidaten voor die functie gaat zijn.
Dat meen je toch niet??quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vanmiddag liep hij ook al dingen in huis op te ruimen, die klootzak![]()
![]()
"Daar wordt de Staatsloterij opgenomen."quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Kolomo het volgende:
ingrid zit weer in string door de ramen te loeren op de slaapkamer
Alleen maar om Naat te treiteren. De hufter!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ja maar wat zegt en doet hij dan, exact?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Jane het volgende:
Ja en dan gaat Linda over hun beide heenkotsen omdat ze teveel gezopen heeft, trek Ingrid haar siliconen eruit en propt die bij Natte Lie in haar tieten. Vervolgens begint Ralph te praten en verteld Rob dat hij arm was vroeger waarna hij zijn been in de reet van Menno stopt die ondertussen over het gehele gezelschap staan te pissen. Roel komt binnengewandeld, steekt meteen een blow op en begint zich op zn gemak af te trekken terwijl Joost juist daar weer geil van word en Rikkert begint te pijpen, ook al kreeg hij geen dropje. Vlak voordat Lieske de reet van Roel wil gaan likken komt Tanja binnengerookt en verteld dat Lieske een slet is waardoor hij geilheid wegvalt en ze spontaan begint te janken en 5 duizend euro verschijnt plotsklats uit haar kut. Afsluitend komt Chantal binnengewandeld, met bier in haar handen, vertellend dat ze spijt heeft van haar acties en dat ze niet wil daar haar moeder de rest zo ziet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:17 schreef jwklopman het volgende:
waarom pakt dido nathalie niet gewoon meteen op haar bek
Beetje de lieve jongen proberen te spelen, de hufter! Direct wegstemmen zeg ik!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:21 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
ze zitten net te spelen, Ralph doet een zetquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Zij zoekt dingen achter Ralph, die hij zelfs nog nooit bedacht heeft of zal gaan bedenken
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef schatje het volgende:
[..]
"Daar wordt de Staatsloterij opgenomen."
Niets. Maar Nathalie ziet achter elke scheet die Ralph laat een 2e Tsjernobyl. Ze denkt gewoon dat alles wat hij doet met haar te maken heeft. Self centered heet datquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
Ja maar wat zegt en doet hij dan, exact?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Ja en dan gaat Linda over hun beide heenkotsen omdat ze teveel gezopen heeft, trek Ingrid haar siliconen eruit en propt die bij Natte Lie in haar tieten. Vervolgens begint Ralph te praten en verteld Rob dat hij arm was vroeger waarna hij zijn been in de reet van Menno stopt die ondertussen over het gehele gezelschap staan te pissen. Roel komt binnengewandeld, steekt meteen een blow op en begint zich op zn gemak af te trekken terwijl Joost juist daar weer geil van word en Rikkert begint te pijpen, ook al kreeg hij geen dropje. Vlak voordat Lieske de reet van Roel wil gaan likken komt Tanja binnengerookt en verteld dat Lieske een slet is waardoor hij geilheid wegvalt en ze spontaan begint te janken en 5 duizend euro verschijnt plotsklats uit haar kut. Afsluitend komt Chantal binnengewandeld, met bier in haar handen, vertellend dat ze spijt heeft van haar acties en dat ze niet wil daar haar moeder de rest zo ziet.
Ja of ze gaan gewoon drek naar bed en komen een keer optijd uit bed.
Zie je nou wel! Hij treitert haar gewoon!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zitten net te spelen, Ralph doet een zet
Ralph : zo en helemaal eerlijk gespeeld, hey
Nath : oh.... nou...
Ralph :
Nath : nee, niets.
Ralph : ............ (combineert letters en woordjes, en dat duurt even bij Ralph)
[2 minuten later dus]
Ralph : oooooooooh, jij dacht dat ik vond dat jij niet eerlijk speelt.......... nee, joh gekkie, dat bedoelde ik niet
Nath :![]()
![]()
Ralph : hey?
Ralph doet laatste zet, en Nath loopt weg "Ik heb geen zin meer in nog een spelletje"
Dat je niet snapt hoe erg dat is, milagro!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
[..]
ze zitten net te spelen, Ralph doet een zet
Ralph : zo en helemaal eerlijk gespeeld, hey
Nath : oh.... nou...
Ralph :
Nath : nee, niets.
Ralph : ............ (combineert letters en woordjes, en dat duurt even bij Ralph)
[2 minuten later dus]
Ralph : oooooooooh, jij dacht dat ik vond dat jij niet eerlijk speelt.......... nee, joh gekkie, dat bedoelde ik niet
![]()
Ralph : hey?
Ralph doet laatste zet, en Nath loopt weg "Ik heb geen zin meer in nog een spelletje"
Waarna ze haar woordjes kwijt moet bij Dido, die aangeeft dat Ralph misschien nu wat beter gaat merken dat hij irritant isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:22 schreef milagro het volgende:
+bedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef jalla het volgende:
dikke kus en nattlie weg
"zie je zou he partner"
(braak)
Ingrid met Tiger Woods... euh Mennoquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
Wie ligt er nu al in bed, Ingrid en wie nog meer?
Rob.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:26 schreef -Delta- het volgende:
Wie ligt er nu al in bed, Ingrid en wie nog meer?
Echt heel erg laag wat hij heeft gedaan, hoe durft hij Naatje zo te pesten en dat dagen langquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Hij treitert haar gewoon!Kutvent!
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:27 schreef KRIBBET het volgende:
Echt heel erg laag wat hij heeft gedaan, hoe durft hij Naatje zo te pesten en dat dagen lang![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Ingrid : "Heerlijk, dan moet je zoooooveel denken"
Dit zei ze over het spel Rummiekup.
Denk het ookquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!
Voor sommige mensen is dat best een lastig spelquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt OOIT?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Roel vandaag iets anders aangehad dan z'n oranje bajes-badjas?
Je hebt toch ook zo'n soort spel maar dan met getalletjes?? Dat is leukquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat best een lastig spel
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
Heeft Roel vandaag sinds hij in het huis is iets anders aangehad dan z'n oranje bajes-badjas?
Misschien ook om te laten zien, voor het thuisfront, dat d'r vriend niet jaloers wordt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk het ookZe komt steeds gemener over, heb zo het idee dat ze hoopt dat het wordt uitgezonden om op die manier de kijkers te beinvloeden
![]()
(oke, ik heb geen hoog petje van haar op
)
heeft nahalie geen kinderstem meer en heeft linda niet gedronken heeft joost het niet over seks gehadquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt?
Nee.
Als je tegen iemand speelt die daar erg goed in is, zul je af en toe toch echt moeten denken hoor.... Lijkt simpeler dan het isquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom praat je zo negatief over Tanja, Rob, Chantal, Joost, Dido en Ralph?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:31 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Haha. Heeft Tanja niet gerookt vandaag? Heeft Rob niet verteld dattie arm is vandaag? Heeft Chantal niet gezongen vandaag? Was Joost niet irritant vandaag? Heeft Dido het heel de dag niet over zichzelf gehad vandaag? Heeft Ralph vandaag een volle zin gemaakt OOIT?
Nee.
Ohja, ik was haar vriendje ff vergeten!! Ze zal wel weten dat er mensen 's avonds zitten te kijken en hoopt dat hij het te horen krijgtquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien ook om te laten zien, voor het thuisfront, dat d'r vriend niet jaloers wordt.
"Nee schatje, echt ik haat Ralph![]()
"
Gisteren Nathalie en Ralph in de badkamerquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Als straf gaat ze niet meer met hem douchen denk ik!
Ik doe dat omdat ik wil winnen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom praat je zo negatief over Tanja, Rob, Chantal, Joost, Dido en Ralph?![]()
Het lijkt wel of je hier extra levelt, als je extra negatief over ze praat...
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde Ralph nog zeggen "oh ik dacht dat je het over je bikinilijntjûh had"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
[..]
Gisteren Nathalie en Ralph in de badkamer
Ralph naakt onder de douche![]()
Nathalie trekt een bh-tje goed, maakt zich op, doet haar haar.
Ralph :![]()
"best vreemd, dit"
Nath : "Mwoah, ik vind het wel lachen"
![]()
![]()
(ongemakkelijk dus)
"ik vind het wel spannend"
Dat deed ze puur om Ralph op z'n gemak te stellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:35 schreef milagro het volgende:
"best vreemd, dit"
Nath : "Mwoah, ik vind het wel lachen"
![]()
![]()
(ongemakkelijk dus)
"ik vind het wel spannend"
Daar wint ie zieltjes meequote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
So. Echt te-ring grappig om het licht aan en uit te doen. Die Menno. Held!! Gaaf zeg. Menno de koning van het lichtknopje. Wauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |