Mij ook niet. Ik vind Nathalie 10x vervelender dan hem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Maar doet Ralph zo raar dan? Het valt mij helemaal niet op eigenlijk..
Ze is er nog steeds van overtuigd dat hij daar met een reden zitquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
Nath leest echt van alles wat er gewoon niet is, volgens mij
OMG! Een omgebouwde Wowquote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Nana Love is watching you
[afbeelding]
Precies, dat zijn de ergsten. Voor dat soort types moet je uitkijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Maar doet Ralph zo raar dan? Het valt mij helemaal niet op eigenlijk..
Whehehe! Ik lig in een deuk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Jongens, dus als je aan iemand vraagt Hoe gaat het, dan bedoel je dus dat je vindt dat het niet goed gaat
*noteert: belangstelling tonen is niet goed......quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Jongens, dus als je aan iemand vraagt Hoe gaat het, dan bedoel je dus dat je vindt dat het niet goed gaat
op stream 3 is het id veel leuker dan bij Naat en Diedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid geeft Menno een cursus duimen!
Ingrid; Je zuigt met je spuug!
zij snapt het wel.. ze vond nathalie ook zooooooooooooooo zieligquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef Jane het volgende:
Oh, Dido ziet dat Naat het zóóóó moeilijk heeft. Ze heeft gewoon medelijden met haar.
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.quote:
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie en Dido over Ralph ???
Wat is er aan het handje![]()
Ja, dan vraag je er ook om natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.![]()
En als ie niets vraagt dan is het: "Waarom praat je niet tegen me? Kun je niet normaal tegen me doen?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef jwklopman het volgende:
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaat
Ralph vroeg aan Nathalie hoe het met haar ging.... en dat was blijkbaar niet goed..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie en Dido over Ralph ???
Wat is er aan het handje![]()
Heeft Ralph gepraat???quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.![]()
Ja, dat woordje IK kent ze welquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Nathalie: Ik, ik IK, ik ik, IK, ik...
Dido: *knikt begrijpend*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |