Met een Parachute na beneden laten.quote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik broed nog wel even verder op mijn plan.![]()
Spciaal voor jouquote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb Naat nou nog niet op goeie grappenkunnen betrappen dus we zullen wel niet zoveel hebben gemist
![]()
Waar kennen we dat toch vanquote:Vraag: Wat moet een man nooit aan je vragen?
Ken ik jou ergens van? Zo dom, zo standaard. Wees origineel, fluister in mijn oor dat ik de leukste ben.
Maar een hele enge bips.quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Geef toe, Kelly heeft meer heupen.
Ze kan er boven hangen en de dampen inademen!quote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
Bij het idee om een frietpan te bestellen, kwam Tanja gelijk met "en ik dan" Alsof ze geen frietje mag eten.
Heeft niks met haat te maken hoor. Viel me gewoon plots op. Ze is ook zo blij met zichzelf en haar (lekkere, overigensquote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, Dido is een man geweest.![]()
Het wordt steeds gekker hier, met die Dido-haat.![]()
bedoel je verkeerd opvatten in het algemeen of alleen zijn opmerkingen in het bijzonder?quote:Op maandag 5 september 2005 23:54 schreef milagro het volgende:
zij vat dingen ook wel heel snel (en graag ms) verkeerd op, hoor.
hij zei niets verkeerd net, maar zij begreep het niet goed, hij zegt "nee, joh, zo bedoelde ik het niet, gekkie" , en ze gelooft hem duidelijk niet
Nu komt de waarheid naar boven; Ralph is dus een psycho.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:01 schreef Showtime het volgende:
[..]
bedoel je verkeerd opvatten in het algemeen of alleen zijn opmerkingen in het bijzonder?
na verloop van tijd heb ik een beetje het idee dat Ralph het "baasje" over haar wilt spelen en geen enkele tegenspraak van haar duldt
Idd, wat een muts!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
Nath leest echt van alles wat er gewoon niet is, volgens mij
Mij ook niet. Ik vind Nathalie 10x vervelender dan hem.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Maar doet Ralph zo raar dan? Het valt mij helemaal niet op eigenlijk..
Ze is er nog steeds van overtuigd dat hij daar met een reden zitquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef milagro het volgende:
Nath leest echt van alles wat er gewoon niet is, volgens mij
OMG! Een omgebouwde Wowquote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Nana Love is watching you
[afbeelding]
Precies, dat zijn de ergsten. Voor dat soort types moet je uitkijken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:05 schreef Maerycke het volgende:
Maar doet Ralph zo raar dan? Het valt mij helemaal niet op eigenlijk..
Whehehe! Ik lig in een deuk!quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Jongens, dus als je aan iemand vraagt Hoe gaat het, dan bedoel je dus dat je vindt dat het niet goed gaat
*noteert: belangstelling tonen is niet goed......quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef milagro het volgende:
Jongens, dus als je aan iemand vraagt Hoe gaat het, dan bedoel je dus dat je vindt dat het niet goed gaat
op stream 3 is het id veel leuker dan bij Naat en Diedquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid geeft Menno een cursus duimen!
Ingrid; Je zuigt met je spuug!
zij snapt het wel.. ze vond nathalie ook zooooooooooooooo zieligquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:10 schreef Jane het volgende:
Oh, Dido ziet dat Naat het zóóóó moeilijk heeft. Ze heeft gewoon medelijden met haar.
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.quote:
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie en Dido over Ralph ???
Wat is er aan het handje![]()
Ja, dan vraag je er ook om natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.![]()
En als ie niets vraagt dan is het: "Waarom praat je niet tegen me? Kun je niet normaal tegen me doen?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef jwklopman het volgende:
ralph mag niet aan nathalie vragen hoe het gaat
Ralph vroeg aan Nathalie hoe het met haar ging.... en dat was blijkbaar niet goed..quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:12 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie en Dido over Ralph ???
Wat is er aan het handje![]()
Heeft Ralph gepraat???quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ralph heeft aan Naat gevraagd of het goed met haar ging.![]()
Ja, dat woordje IK kent ze welquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:14 schreef Maerycke het volgende:
Nathalie: Ik, ik IK, ik ik, IK, ik...
Dido: *knikt begrijpend*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |