Dat is ze nu zei ze net, dus het zal wel een foute hoek zijnquote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld....
Zulke momenten wens ik hem zo snel mogelijk het huis uit.quote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef BBscanner het volgende:
Geen OP?
Joost; Ik vind het een kut avond, ik ga over mijn anus praten!
ditmaal ook tegen Ralph ja.... arme Raphquote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathalie weer met haar geile kinderstemmetje.
Ik gok dat je snel klaar bentquote:Op maandag 5 september 2005 23:39 schreef Jane het volgende:
Ik ga maar naar bed. Ik lees morgen wel bij.
quote:Op maandag 5 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, kijk nu maar eens naar haar op de streams. Daar lijkt haar buik(je) in de verste verte niet op die buik op de foto. Misschien is ze al afgevallen of was ze toen ongesteld.... of was het gewoon een ongunstige foto.
Ik ben het niet met je eens hoorquote:Op maandag 5 september 2005 23:38 schreef jalla het volgende:
thx!
ingrid is gewoon NIET knap in haar gezicht als je goed kijkt (en dan zeg ik het vriendelijk)punt.
edit, picture lol what a nice coincidence
Joostquote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Marrije het volgende:
Wie heeft er een kutavond???
ikke want er gebeurt weer niks.quote:Op maandag 5 september 2005 23:40 schreef Marrije het volgende:
Wie heeft er een kutavond???
Bij het spel of tijdens het liefdesspel?quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Showtime het volgende:
Ralph tijdens het spelletje trik trak tegen Nathalie: Als ik er overheen ga, dan ga je me slaan
Zij niet, maar Joost welquote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Showtime het volgende:
Ralph tijdens het spelletje trik trak tegen Nathalie: Als ik er overheen ga, dan ga je me slaan
Thanks. Ik dacht dat ingrid het zei over iemand die in de tuin liep. En ik zag Chantal nergens... Maar het ging dus over Joost.quote:
Kwestie van tijd en het wordt een sexparadijs.quote:Op maandag 5 september 2005 23:42 schreef Haspel33 het volgende:
Geef ze snel een pittige of fysieke opdracht, dit is nu al dagen een puberaal oversext zooitje ongeregeld, met klotige oppervlakkige gesprekken.
Waarom doe je het zelf niet? Voelt vast nog beter ookquote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Rica het volgende:
Wie kiepert er morgen even een krat vol over de schutting? Ik betaal de rekening wel.
Je verdedigt Linda zo leuk.quote:
Dan kan de zeug tenminste weer roepen "dat doet een dame niet"quote:Op maandag 5 september 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kwestie van tijd en het wordt een sexparadijs.
Nou, meer haar lichaam. De persoon Linda mag ik eigenlijk (nog) niet zo.quote:
Ik ben bang voor muizen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:45 schreef eborn het volgende:
[..]
Waarom doe je het zelf niet? Voelt vast nog beter ook
Ik denk steeds dat Dido een man is geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef EmjaY het volgende:
Dido is overbehaard en wilt een laserbehandeling laten doen
waarschijnlijk dat ie te klein geschapen isquote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef schatje het volgende:
"Er is gewoon een ding dat je niet moet zeggen", aldus Ralph tegen Nath. Waarop ze zei dat het een grapje was.
Wat zei ze dan?
Hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef schatje het volgende:
Rob, tief een eind op met je morgen vroeg weer op. Laat ze toch.
Die gaat zooo vreemd straks.. Of morgen of overmorgen, maar 't gaat gebeurenquote:Op maandag 5 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie en ex Ralph zitten een spelletje te spelen. Nat schijnt net iets te hebben gezegd wat Ralph niet zo leuk vond, maar het loopt met een sisser af. Ze spelen gezellig door.
irritaties bij Nath vooralquote:Op maandag 5 september 2005 23:47 schreef Showtime het volgende:
Dat spelletje trik trak tussen Nathalie en Ralph zit vol met dubbelzinnige opmerkingen.
als dat waar is:quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat Dido een man is geweest.
Veel te popi met de mannen, geen tieten, veel haar. Kelly II, maar dan beter.
Heb Naat nou nog niet op goeie grappenquote:
Dan wordt het lastig inderdaad. Ik denk dat je gillend met een krat muizen niet langs de bewaking komtquote:
Ze heeft wel iets mannelijks idd.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook het type meisje die jongens opgeilt en dan de boot af houdt.quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef Pinball het volgende:
[..]
denk dat ze meer uit medelijden tijd met hem doorbrengt, kan me niet voorstellen dat ze het zo lang met hem heeft volgehouden, om nou te zeggen dat hij vriendelijk tegen haar is ...quote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef milagro het volgende:
irritaties bij Nath vooral
Absoluutquote:Op maandag 5 september 2005 23:48 schreef jalla het volgende:
[..]
als dat waar is:
hulde voor de dokter.
Volgens mij viel Naat meer over de opmerking: "En nu eerlijk spelen".quote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef BBscanner het volgende:
Heb Naat nou nog niet op goeie grappenkunnen betrappen dus we zullen wel niet zoveel hebben gemist
![]()
Niet?quote:Op maandag 5 september 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig inderdaad. Ik denk dat je gillend met een krat muizen niet langs de bewaking komt
Geef toe, Kelly heeft meer heupen.quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, Dido is een man geweest.![]()
Het wordt steeds gekker hier, met die Dido-haat.![]()
Geen haat hoor. Dido staat in mijn lijstje "huisvulling"quote:Op maandag 5 september 2005 23:52 schreef Gert het volgende:
Ja hoor, Dido is een man geweest.![]()
Het wordt steeds gekker hier, met die Dido-haat.![]()
zij vat dingen ook wel heel snel (en graag ms) verkeerd op, hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 23:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
denk dat ze meer uit medelijden tijd met hem doorbrengt, kan me niet voorstellen dat ze het zo lang met hem heeft volgehouden, om nou te zeggen dat hij vriendelijk tegen haar is ...
Doe datquote:Op maandag 5 september 2005 23:53 schreef Rica het volgende:
Ik broed nog wel even verder op mijn plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |