Ja goed plan...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hou er nou eens een keertje over op joh.![]()
Er stond niet 'nooit'... Er stond dat ie niet meer in het topic te vinden was...quote:
Zo was het ook met Bart en Sabine gegaan, als Sabine er niet was uitgevlogen. Bart had geluk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hondje Roel loopt weer eens achter de dildo aan![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt Dido alleen in bed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:42 schreef mazaru het volgende:
Hondje Roel loopt weer eens achter de dildo aan![]()
![]()
![]()
![]()
Lieverd, iedereen heeft verschillende kanten. Joost ook. Soms laat hij zijn goede kant zien, soms ook zijn slechte kant. Wat ik laatst niet leuk vond is dat iedereen zijn goed bedoelde afscheidsliedje en grapjes helemaal de grond in boorde. Het ging me toen niet om de persoon Joost, maar om de bedoelingen van hem. Daarom ging ik zo tegen iedereen in. Nu keur ik zijn actie af. Vandaar dat ik nu negatief over hem praat. Dat neemt overigens niet weg dat ik niet meer hoop dat hij bij de laatste 4 of 5 komt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:38 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Jiij bent in een paar dagen als een blad aan de boom omgedraaid. Een paar dagen gelden viel je nog over me heen en was ik negatief omdat ik weinig trek had ik een self-kick travo show van Joost.
De geheime missie!? Niets tegen Dido en Roel zeggen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
ahaaaaaaa dido heeft het door.....lieske praat niet met dido hehehe
Met Bart en Sabine begon dat gelebber me net op de zenuwen te werken toen Sabine er uit moest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo was het ook met Bart en Sabine gegaan, als Sabine er niet was uitgevlogen. Bart had geluk.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Bart had geluk.
Thnx ga weer effe de streams aan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
HEY! KUNNEN JULLIE FF ONTOPIC GAAN LULLEN????
Er zijn leuke dingen aan de gang: Lieske zwijgt dido dood, Dido heeft dat door en maant roel nu tot klamte bij een volgende discussie...
Roel en dido legguh nu in bed waarschijnlijk een uur over lies te lullen
Daar kan ik het wel mee vindenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik heb m'n lijstje voor de finale klaar....
Ingrid, Lieske en Joost...
De rest mag nu wel naar huis...
Ik heb ingrid, ingrid eb dan lieske een keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Mooi, dan morgen maar gelijk de finale, dan is deze fiasco achter de rug.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij dus welquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef versabommie het volgende:
Lieske haar houding is niet goed volgens prof roel
Nog meer Roel en Dido samen in bed.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:48 schreef Gert het volgende:
Maar jongens wat heerlijk dat Chantal niet meer de streams vervuilt.![]()
Lieske is aardig de boel aan het stangen het lukt haar goed want in de slaapkamer wordt er over gesproken. Het zou mij niet verbazen als ze straks alleen in de andere slaapkamer gaat slapen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:46 schreef versabommie het volgende:
lieske praat niet meer tegen dido
net vroeg dido aan haar over het kaarten : "waar heb jij het dan geleerd" geen antwoord van lieske
en nu met naar bed gaan ook geen truste waar de rest het wel zegt...
Lieske over de zeik ?
benieuwd ...wat er nu in ed gezegd gaat worden
Jij blijft me ook verbazen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:47 schreef melke het volgende:
Lieverd, iedereen heeft verschillende kanten. Joost ook. Soms laat hij zijn goede kant zien, soms ook zijn slechte kant. Wat ik laatst niet leuk vond is dat iedereen zijn goed bedoelde afscheidsliedje en grapjes helemaal de grond in boorde. Het ging me toen niet om de persoon Joost, maar om de bedoelingen van hem. Daarom ging ik zo tegen iedereen in. Nu keur ik zijn actie af. Vandaar dat ik nu negatief over hem praat. Dat neemt overigens niet weg dat ik niet meer hoop dat hij bij de laatste 4 of 5 komt.
Doe mij maar Rob, Dido en Joost.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Het maakt mij niet zo veel meer uit, als Naat er maar niet bij zit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:49 schreef flugeltje het volgende:
Mwah vergeleke roel en dido wel.quote:
dat is standaard als Dido ergens klaar mee is:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
Zitten Roel en Dido nou nog te miepen over Lieske
![]()
Denk het niet, want de opdracht loopt al sinds gisteravond. En vandaag heeft ze nog gewoon met Dido gesproken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:52 schreef melke het volgende:
Ik wil toch wel weten of dat stilzwijgen iets met haar opdracht te maken heeft
Ja!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nog meer Roel en Dido samen in bed.
Stormschade!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:53 schreef cuall het volgende:
................en alle streams waren zwart
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef RM-rf het volgende:
BB zonder Chantal is zo'n beetje als de Star Wars Trilogie zonder Darth Vader
Starwars kon best zonder die roddelkont!quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:55 schreef RM-rf het volgende:
BB zonder Chantal is zo'n beetje als de Star Wars Trilogie zonder Darth Vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |