quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lul niet dom.![]()
Lieske heeft -net als de andere bewoners- al sinds dag 1 de mogelijkheid om als zichzelf een plaats in de groep te veroveren. Maar omdat het een domme muts is is dat tot op heden nog niet gelukt.
Ga lekker BB de schuld geven.
Ik vind het zelfs een belachelijk subjectief verhaalquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:56 schreef Wup het volgende:
[..]
Falco ik vind het niet zo een objectief verhaal;)
Roel had minder stemmen dan Lieske en dat was niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en het zal nodig zijn want die twee blondjes gaan het never nooit niet redden op zichzelf
En het bewijs dat het stemmen wel eerlijk gaat.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
Nee wederom een mislukte actie van BB.
Idd, dit was het meest saaie scenario denkbaar en is ook zo uitgekomen, erg zonde voor het programma maargoed, hopelijk komt er nog iets leuksquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En het bewijs dat het stemmen wel eerlijk gaat.
Met zulke kleine percentageverschillen, hadden ze de boel makkelijk zo kunnen manipuleren dat Dido of Roel in het huisje terecht kwam, was vermakelijker geweest.
ik ben er uiteindelijk wel blij om, had die dramatische hereniging niet kunnen aanzien vrees ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:57 schreef Peter6000 het volgende:
En het bewijs dat het stemmen wel eerlijk gaat.
Met zulke kleine percentageverschillen, hadden ze de boel makkelijk zo kunnen manipuleren dat Dido of Roel in het huisje terecht kwam, was vermakelijker geweest.
Tnx, leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef versabommie het volgende:
ingrid in stream!
Mocht zij iets teweeg willen brengen tegen de rest dan hoop ik voor haar dat ze door BB geholpen wordt want anders wordt zij de tweede Lieske. Ingrid is idd altijd al gestuurd door anderen, eerst door Menno, heel even weer door Rob en toen erg lang door Chantal. Als ze slim is doet ze straks gezellig stuurloos mee. Dan zien we ook de leuke Ingrid weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Ingrid het ook helemaal niet zo leuk vindt om in een hoek met Lieske gemanoeuvreerd te worden. Ingrid is gewend tegen iemand aan te leunen, niet iemand op sleeptouw te nemen. Wat niet wil zeggen dat het niet in haar voordeel kan werken, dat weet ik niet.
Maar BB zal haar misschien nog een troefkaart meegeven?
Ik zwengel de streams aanquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef versabommie het volgende:
ingrid in stream!
Heel kort ja, ze kreeg envelop "Lieve ingrid, je hebt je kranig gedragen je zult wel horen..." en pats weg!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef versabommie het volgende:
ingrid in stream!
* stream aanzet *quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:59 schreef versabommie het volgende:
ingrid in stream!
weg beeld jammerquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:01 schreef versabommie het volgende:
er gebeurt wat !
envelop voor ingrid!
En weer uit ik kon nog net de eerste zin horen en weg streamquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
En weer uit ik kon nog net de eerste zin horen en weg stream![]()
![]()
Met wat peptalk van Hummie kan Ingrid dat wellicht wel doen. Ik vind dat we nog steeds weinig van haar gezien hebben en het zou me niet verbazen als we na het huisje-avontuur van haar nog wat krijgen te horenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Ingrid het ook helemaal niet zo leuk vindt om in een hoek met Lieske gemanoeuvreerd te worden. Ingrid is gewend tegen iemand aan te leunen, niet iemand op sleeptouw te nemen. Wat niet wil zeggen dat het niet in haar voordeel kan werken, dat weet ik niet.
Maar BB zal haar misschien nog een troefkaart meegeven?
"BB5 de hardste ooit"quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:05 schreef Aventura het volgende:
Haha wat gemeen!
hahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
"BB5 de hardste ooit"
Ja de regie wel idd![]()
![]()
We hadden de conclusie al getrokken dat het de hardste BB ooit was voor de streamersquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef BONG4002 het volgende:
"BB5 de hardste ooit"
Ja de regie wel idd![]()
![]()
Ok een loeiharde regie, maar wél gratis streamsquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hadden de conclusie al getrokken dat het de hardste BB ooit was voor de streamers
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:07 schreef Falco het volgende:
[roelmodus]Neeuh mijn verhaal op de blog is helemaal uit objectiviteit geschreven, weet je wel[/roelmodus]
Ja ik weet dat het pro-Lieske is, maar zo af en toe een opruiend stukje op de blog is wel zo jofel
Ja, wat het gratis betreft ben ik BB ook heel erg dankbaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef BONG4002 het volgende:
Ok een loeiharde regie, maar wél gratis streams
Dat is een lekker rustgevend verblijf voor Ingrid in het tuinhuisjequote:
ja ze komt terug, dwz dat Lieske haar opdracht hoe dan ook als geslaagd verklaard gaat wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:09 schreef Debbus het volgende:
Misschien niet helemaal de goede plek, en misschien heeft iemand het al gezegd... maar als Lieske de geheime opdracht niet red, ligt Ingrid er dan uit omdat ze de meeste stemmen had (toen 80% van de bewoners ook nog eens op de bank zat) ???
Of komt ingrid (net als Rob) altijd terug...
Ik vraag me af wat jullie zouden kiezen, dus óf gratis streams en zeer scherpe regie met zware censuur (zoals deze BB), of tegen een geringe vergoeding (bijv. ¤ 1.30 per dag) en dan full ongecensureerde streams)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, wat het gratis betreft ben ik BB ook heel erg dankbaar
Heel goed Isaquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]alles wat pro-Lieske is is goed, want gezien de stemmen is Nederland er nog niet van doordrongen dat Lies de enige terechte winnaar is van BB. Ik denk alleen dat het Dido wordt
Geef mij dan maar toch de gratis streamsquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jullie zouden kiezen, dus óf gratis streams en zeer scherpe regie met zware censuur (zoals deze BB), of tegen een geringe vergoeding (bijv. ¤ 1.30 per dag) en dan full ongecensureerde streams)
De prijs zal wel zijn dat ze niet genomineerd mag worden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Volgens mij is haar geheime missie dat ze zich stil moet houden de komende dagen
edit...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat jullie zouden kiezen, dus óf gratis streams en zeer scherpe regie met zware censuur (zoals deze BB), of tegen een geringe vergoeding (bijv. ¤ 1.30 per dag) en dan full ongecensureerde streams)
WBquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:16 schreef melke het volgende:
Volgens mij is haar geheime missie dat ze zich stil moet houden de komende dagen
Ik bedoel niet alleen het blootgebeuren, ook bijv. DBK streamsquote:
omdat ze een zak geld niet aan kan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
De prijs zal wel zijn dat ze niet genomineerd mag worden.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
De prijs zal wel zijn dat ze niet genomineerd mag worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |