Lul niet dom.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:42 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske had nu eindelijk eens de kans om ALS ZICHZELF een plaats in een groep
te veroveren. BB verknald het nu weer voor haar.
Ik blijf erbij dat BB pech had met de persoon die in het huisje moest worden geplaatst. Als het Chantal was geweest ok, want die is erg getergd. Ingrid heeft totaal niets in te brengen tegen de groep als ze terug komt. Daar is ze niet de juiste persoon voor. Want stel je toch voor dat Ingrid straks terug komt ohohoh dan gaan we het krijgen hoor, dan gaat ze nog harder duimpje zuigen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:33 schreef pullup het volgende:
Ik begrijp alleen niet wat Lieske er mee kan bereiken.
Op deze manier is de hele tegengroep duidelijk hechter bij elkaar aan het komen.
Als Ingrid direct terug komt zijn ze nog steeds alleen maar met zijn tweeen tegen de rest.
Als Ingrid gewoon was gebleven was de groepsdynamiek toch anders geweest
Tuurlijk Falcoquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus dat hele Lieske gebeuren gemist helaas. Maar wat ik op de blog zonet heb neergezet is volledig en juist? Het zijn allemaal een stel imbecielen!!! Op Lieske na natuurlijk
.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
Ik heb dus dat hele Lieske gebeuren gemist helaas. Maar wat ik op de blog zonet heb neergezet is volledig en juist? Het zijn allemaal een stel imbecielen!!! Op Lieske na natuurlijk
.
Joost was vanmiddag helemaal walgelijk ja. Zeer onnodig hard in zijn aanvallen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:44 schreef Giggio het volgende:
[..]
was mijn voorgevoel vanmiddag toch niet zo slecht!!
gaat Lieske alleen slapen in een lege kamer? kan ze Ingrid in stilte binnenhalen en worden ze morgen wakker met Ingrid weer in hun midden?
Go Lieske Go Ingrid Go
Joost is ook afgevallen... het enge kwartet is een eng kwintet geworden... freakyyyy
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat BB pech had met de persoon die in het huisje moest worden geplaatst. Als het Chantal was geweest ok, want die is erg getergd. Ingrid heeft totaal niets in te brengen tegen de groep als ze terug komt. Daar is ze niet de juiste persoon voor. Want stel je toch voor dat Ingrid straks terug komt ohohoh dan gaan we het krijgen hoor, dan gaat ze nog harder duimpje zuigen.
Nee wederom een mislukte actie van BB.
Wat actie en opkomen voor Lieske betreft had beter Chantal in dat huisje kunnen zitten idd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat BB pech had met de persoon die in het huisje moest worden geplaatst. Als het Chantal was geweest ok, want die is erg getergd. Ingrid heeft totaal niets in te brengen tegen de groep als ze terug komt. Daar is ze niet de juiste persoon voor. Want stel je toch voor dat Ingrid straks terug komt ohohoh dan gaan we het krijgen hoor, dan gaat ze nog harder duimpje zuigen.
Scanmanquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Helemaal juist, hoewel niet iedereen het daarmee eens zal zijn.
Dit valt niet meer recht te breien voor het programma, het enige spannende moment is de finale-uitzending en dat was hetquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben ook van mening dat deze actie het verkeerde resultaat opleverde. Ik ben ook bang dat ze zich in enige bochten moeten gaan wringen om dit weer recht te breien.
Na vanmiddag heb ik het idee dat Lieske dat heel goed zelf kan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat actie en opkomen voor Lieske betreft had beter Chantal in dat huisje kunnen zitten idd.
ik denk dat Ingrid het ook helemaal niet zo leuk vindt om in een hoek met Lieske gemanoeuvreerd te worden. Ingrid is gewend tegen iemand aan te leunen, niet iemand op sleeptouw te nemen. Wat niet wil zeggen dat het niet in haar voordeel kan werken, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:48 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben ook van mening dat deze actie het verkeerde resultaat opleverde. Ik ben ook bang dat ze zich in enige bochten moeten gaan wringen om dit weer recht te breien.
Je vergeet helaas....... Waarom en hoe de discussie op gang gekomen is.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
.
Beetje erg subjectief hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
.
en dan zegt Roel dat hij het gekraakt heeft:)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:52 schreef sleepy1958 het volgende:
Toch te erg voor woorden. Joost en Roel samen aan de afwas. Nou volgend jaar
wonen Roel/Dido en Joost/Brenda knus naast elkaar in een doorzonwoning.
Dat denk ik ook en het zal nodig zijn want die twee blondjes gaan het never nooit niet redden op zichzelfquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon de Lieske promo week
![]()
Ik houd wel een beetje van stemmingmakerij en zeker als het ten gunste van Lieske isquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Helemaal juist, hoewel niet iedereen het daarmee eens zal zijn.
Daar een volkomen subjectief verslag neer kwakken en dan hier om bevestiging komen vragen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
.
Falco ik vind het niet zo een objectief verhaal;)quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
.
Dat denk ik niet, want gisteren heeft ze de missie gekregen en ze is nog niet gezien met een bordje eten wat ze weg moest brengen dus heel misschien vanavond maar denk eerder dat het een ander soort opdracht is, vraag me niet welkequote:Op vrijdag 25 november 2005 20:54 schreef riri het volgende:
Lieske zal ook Ingrid onopgemerkt door de anderen wel eten moeten brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |