Zei het niet maar hij heeft het wel !quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef Wup het volgende:
wie zei dat Menno een babyface heeft?
dat vind ik ook......
Sorry hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
OP komt niet als straf dat niemand een nieuw deel opende
Ik heb helemaal niks over slapen gezegd hoor, alleen dat ik weggingquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:57 schreef Zapje het volgende:
[..]
nu al ???? tsssss......
slaap lekker.........![]()
Tanja zit ook wel eens zo, dat vind ik dan weer niet kunnenquote:
Heb topic-openings angstquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef -Delta- het volgende:
OP komt niet als straf dat niemand een nieuw deel opende
Dat is Fok-logicaquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
Die delen vliegen vol s'nachts
Overdag gebeurd er veel meer en veel meer mensen online, en traag dat het gaat
Trustenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks over slapen gezegd hoor, alleen dat ik wegging
Nu dus
Ik ook en op een gegeven moment hou ik het niet meer, dan moet ik iets boeiends (quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:01 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb topic-openings angsten tevens het idee dat hij vaak toch al 3 keer is geopend als ik die poging zou wagen
![]()
nee hoor, overdag gebeurt er nooit wat, de nachten zijn meestal veel leukerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
En terrecht, tis gewoon een knuppeltje met veel praatjes.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef jessie het volgende:
Maar die foto van t stemmen is echt veeeeeeeeel erger. Echt lachwekkend. Echt zo erg dat je er met je vriendin aan de telefoon om in een deuk ligt. En elkaar belt zodra die foto in beeld komt om echt niet meer bij te komen
We kletsen veel meer s'nachts ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:03 schreef Wup het volgende:
[..]
nee hoor, overdag gebeurt er nooit wat, de nachten zijn meestal veel leuker
Bedoel je nu de foto die ik hierboven heb geplaats of een anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef jessie het volgende:
Maar die foto van t stemmen is echt veeeeeeeeel erger. Echt lachwekkend. Echt zo erg dat je er met je vriendin aan de telefoon om in een deuk ligt. En elkaar belt zodra die foto in beeld komt om echt niet meer bij te komen
was ff wat te zuipen halen, ga terug achter de pc zitten refresh, verdomd topic vol, check ff voor een nieuw topic, niks, begin snel een nieuwe topic aan te maken oppie erin topic titel klaar, voordat ik submit klik check ik altijd voor de zekerheid als iemand me niet voor was, en jawel daar stond jou topic al, zodoende drukte kruisje en ging nog een extra glas zuipwerk halenquote:
Anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedoel je nu de foto die ik hierboven heb geplaats of een andere![]()
haha, haalt ze nou haar feitjes ook al door elkaar.......quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: de wet van Murphy = de dingen die je denkt hebben de neiging uit te komen![]()
![]()
Wet van Murphy is toch: als er één ding fout gaat, gaan er meerdere dingen achter elkaar fout
Dan nog heeft de helft wel streams, als je leest wat ze posten, ze vertellen allemaal dat ze het zelf gezien hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, ik denk dat overdag de meeste mensen wel fok maar geen streams hebben
heeft iemand deze? Komt zo nog herhaling op Talpa wordt nog wel getoond dan kan ik hem wel cappen anders!quote:
Hij heeft daar ook iets raars met z'n mond, viel me vandaag op, kan ff niet bedenken wat exact...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef jessie het volgende:
Een andere bbscanner. Die foto die op tv in beeld komt met sms voor Menno bla bla bla. Die met die groene omlijsting en dan heeft ie een petje op
dat is wel erg snel, zal vast ooit gaan gebeuren maar denk zeker niet binnen 50 jaar, denk eerder aan honderdduizenden jarenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
Over 50 jaar worden er geen blonde mensen meer geboren volgens Roel![]()
In bed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef ruby het volgende:
Waar is Lieske nu?
Helemaal geen weet ik niet, wel steeds en steeds minder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
Over 50 jaar worden er geen blonde mensen meer geboren volgens Roel![]()
Uhm volgens mij heeft ze gelijk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: de wet van Murphy = de dingen die je denkt hebben de neiging uit te komen![]()
![]()
Wet van Murphy is toch: als er één ding fout gaat, gaan er meerdere dingen achter elkaar fout
Nou s'nachts gebeurt er vaak meer eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
Als ie langs komt zal ik hem cappen en posten en mischien nog wel een leuke fake van makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef jessie het volgende:
Een andere bbscanner. Die foto die op tv in beeld komt met sms voor Menno bla bla bla. Die met die groene omlijsting en dan heeft ie een petje op
Ja zoiets was hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef jessie het volgende:
Delta t lijkt wel alsof hij heel erg met zijn mond probeert te knijpen om kuiltjes in zijn wangen te krijgen ofzo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ie langs komt zal ik hem cappen en posten en mischien nog wel een leuke fake van maken![]()
De wet van Murphy luidt "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis".quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Uhm volgens mij heeft ze gelijk hoor
Nou dat heeft dido weer een onderwerp om over te lullenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef ruby het volgende:
Ow jee, Roel z'n hand gaat steeds verder. Hij wil duidelijk meer.
Ja maar vaak heb je overdag ook dat opdrachten starten (fietsen, eiëren, loopband, buiken), dus gebeurd er ook genoeg om over te lullen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou s'nachts gebeurt er vaak meer eigenlijk
althans kwa gesprekken wel..
nouja ook nie altijd![]()
Je snapt me wel hoop ik![]()
Ik wou nog slapen dadelijk, maar dat lukt nu niet meerquote:
quote:
lijkt wel of er een mummie ontwaakt uit een sarcofaag.................quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Wat een monsterlijke foto's van Chantal.
Ja echt, dit zijn mijn favo caps tot nu toe in heel BBquote:
Heb vaak overdag dat ze vaak met 4 of meer zitten te praten. Dan kan ik het echt niet meer volgen. Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten! Ten derde zijn de intieme avond/nacht gesprekken vaak interessanter! Moet nu ff opletten op TV voor de capture van Menno!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou s'nachts gebeurt er vaak meer eigenlijk
althans kwa gesprekken wel..
nouja ook nie altijd![]()
Je snapt me wel hoop ik![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten!
sorry, ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
Ik wou nog slapen dadelijk, maar dat lukt nu niet meer
Overdag ligt de gemiddelde leefttijd van de posters rond de 12.. Sesamstraat is al afgelopen, dus die liggen allemaal te maffenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb vaak overdag dat ze vaak met 4 of meer zitten te praten. Dan kan ik het echt niet meer volgen. Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten! Ten derde zijn de intieme avond/nacht gesprekken vaak interessanter! Moet nu ff opletten op TV voor de capture van Menno!
Veel mensen op Fok zijn avond/nacht mensenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar vaak heb je overdag ook dat opdrachten starten (fietsen, eiëren, loopband, buiken), dus gebeurd er ook genoeg om over te lullen.
Maar wij lullen meer, meer discussies en rellen![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb vaak overdag dat ze vaak met 4 of meer zitten te praten. Dan kan ik het echt niet meer volgen. Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten! Ten derde zijn de intieme avond/nacht gesprekken vaak interessanter! Moet nu ff opletten op TV voor de capture van Menno!
stream 3 heeft het beste geluid de rest is shitquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het geluid van de streams steeds zachter staat?
Mijn volume staat nu op z'n hardst en nog hoor ik de dames nauwelijks.
Heel mijn jeugdtrauma's in 1 klap vergeten, da's dan wel weer de positieve kantquote:
Overdag posten veel meer mensen in een stream topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Veel mensen op Fok zijn avond/nacht mensen
Die hebben allemaal weer op kermiS de kikker gewacht vandaagquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Overdag ligt de gemiddelde leefttijd van de posters rond de 12.. Sesamstraat is al afgelopen, dus die liggen allemaal te maffen![]()
quote:
Denk niet dat dat Dido's schuld is. Roel ging pas weer weg van Lieske naar Dido toen ze (lieske) 's avonds niet bij hem wou komen liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef mijn23 het volgende:
Sorry hoor maar Dido is gewoon een kutje! Eerst zogenaamd zeggen "ik wil lieske niet pijn doen" en ze ligt hem zo op te geilen nu en heeft hem vet afgepakt,bah.
Tante Sidonia is gewoonquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef mijn23 het volgende:
Sorry hoor maar Dido is gewoon een kutje! Eerst zogenaamd zeggen "ik wil lieske niet pijn doen" en ze ligt hem zo op te geilen nu en heeft hem vet afgepakt,bah.
En ze vindt zich zoooo ontzettend lekker,en maar aan mensen bevestiging vragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Tante Sidonia is gewoon![]()
![]()
![]()
Roel verliest bij mij nu echt punten.
Ja en die mannen geven het telkens, dus wie doet het nouquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef mijn23 het volgende:
[..]
En ze vindt zich zoooo ontzettend lekker,en maar aan mensen bevestiging vragen.
Die is lekker een partijtje aan het rukken voor de verandering.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef jessie het volgende:
En waarom ligt Ingrid al zo vroeg op bed?
Trusten Rubyquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat ik naar bed moet. Over 6 uurtjes weer op.![]()
Welterusten.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
En gelijk heeft ze die lieske, wil zich niet gelijk plat laten neuken door een kerelquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
Denk niet dat dat Dido's schuld is. Roel ging pas weer weg van Lieske naar Dido toen ze (lieske) 's avonds niet bij hem wou komen liggen.
Vanwaar die grote haatquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef mijn23 het volgende:
Ook erg toevallig,als enigste vrouw is ze nu nog op,deed ze nooit eerdere dagen
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Mannen hebben een plaat voor hun hoofd en willen alleen maar pleasenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en die mannen geven het telkens, dus wie doet het nou![]()
Komt van beide kanten.
Die is toch afgelopen weekend nog tot ongekende hoogtes gebeft onder de dekens?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Die is lekker een partijtje aan het rukken voor de verandering.
Ik vind Lieske gewoon lief en sympathieker:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vanwaar die grote haat
[..]
Truste
slaap lekker...........quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Ja en de discussies lekker wijf hebben we al gehad over het wel of niet hebben van buikjes en babyvetquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Mannen hebben een plaat voor hun hoofd en willen alleen maar pleasen een lekker wijf om op te geilen
mmkay, k vind ze allebei wel wat hebben op hun eigen manier eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ik vind Lieske gewoon lief en sympathieker:)
trustenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Dan weet je meer dan ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die is toch afgelopen weekend nog tot ongekende hoogtes gebeft onder de dekens?
![]()
En Dido wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze die lieske, wil zich niet gelijk plat laten neuken door een kerel
Ik zat eersterangs achter de pc jaquote:
Wedden dat de eerstvolgende keer dat zo dronken is hem zo hard paktquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En Dido wel?
Die vindt Roel echt wel leuk, maar begint niks in een huis waar heel NL meekijkt.![]()
En ik blijf volhouden dat Roel niet bij Dido pastquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En Dido wel?
Die vindt Roel echt wel leuk, maar begint niks in een huis waar heel NL meekijkt.![]()
hand moet andere kant op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_15.jpg]afbeelding][/URL]
Ik gooi er een wedje op, dat ze tot de finale niet verder gaat dan zoenen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Wedden dat de eerstvolgende keer dat zo dronken is hem zo hard pakt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Joost praat met ongeveer 4 woorden per seconde
ik neem je weddenschap aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gooi er een wedje op, dat ze tot de finale niet verder gaat dan zoenen.
Ja oppleuren met Joost en Menno!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef jessie het volgende:
Ja ook al zo uitsloverig van Menno.
Mannen laat die Dido nou ff alleen met Roel.
Ze mogen elkaar hebben, allebei veel praatjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef bemeall het volgende:
[..]
En ik blijf volhouden dat Roel niet bij Dido past
Zo sloom als Roel praat zo nerveus praat Joost.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Babbelend over de film Fahrenheit 9/11
Joost praat met ongeveer 4 woorden per seconde
er is geen filmpie van gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zat eersterangs achter de pc ja![]()
Iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Zo sloom als Roel praat zo nerveus praat Joost.
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed,
Trusten voor iedereen voor strakjes en kijkze nog![]()
Een subtiele natte sponsquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Volgens mij staat Dido stiekum eigenlijk gelijk aan een hele natte spons![]()
Denk ik ook. En zelfs dat gaat heeeel lang duren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gooi er een wedje op, dat ze tot de finale niet verder gaat dan zoenen.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed,
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
Ik ga naar bed,
quote:
Alleen daarom al moet Roel ze beide ff een goede doorsmeerbeurt geven.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:28 schreef Day het volgende:
En beide dames zijn teasers. Het gaat ze alleen om de aandacht. Als ze dat eenmaal hebben, is het leuk genoeg geweest.
Ik ga naar bed,
Die ligt daar toch goed, en wordt lekker over de rug gekriemeld, waarom zou je dan naar bed gaanquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:29 schreef mijn23 het volgende:
Ga gewoon naar bed Dido als je moe bent,waarom gaat ze niet mensen?
Omdat ze lekker bij Roel wilt liggen... simpel toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:29 schreef mijn23 het volgende:
Ik ga naar bed,
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:31 schreef jessie het volgende:
Ik stort in, ik ga ook slapen.
Veel plezier nog.
Omdat spons, net zoals wij hopen, hoopt dat Menno en Joost een spelletje wie kan het verste plassen in de jakuzi gaan spelen. En dus lekker optiefen!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:29 schreef mijn23 het volgende:
En onze Ralf dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:32 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Omdat spons, net zoals wij hopen, hoopt dat Menno en Joost een spelletje wie kan het verste plassen in de jakuzi gaan spelen. En dus lekker optiefen!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:33 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze een beetje een snor heeft zo...
Zou wel lachen zijn als zij de omgebouwde persoon is, als die er is tenminstequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat té graag zien misschien?
De regie kan het ook niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef BtheBest het volgende:
Ik word echt freaky van te luisteren naar dit soort gesprekken.. wat ongelovelijk saai is dit. Zal wel weer 03.56 uur worden voordat ze gaan slapen, maar iets leuks gebeuren? Echt niet!
hahaha dank u, dank uquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
Hier voor alle fans; ~
Petje Pietamientje!![]()
[afbeelding]
En nog even in fullsize!
[afbeelding]
Geluid is pleite.. fuckin' Talpa ze kunnen daar echt helemaal niets!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef bemeall het volgende:
Fucken ze nu met het geluid of ligt dat hier
edit:
ah streamswitch
Zeker lachen... maar die foto van Rikkert spande wel de kroon eigenlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
Hier voor alle fans; ~
Petje Pietamientje!![]()
[afbeelding]
En nog even in fullsize!
[afbeelding]
Benje wel alleen denk ik ..hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef Sealord het volgende:
ik vond het wel ff een leuk gesprek om te horen eigenlijk....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij vinden ze daar dat ik naar bed moet, want ze switchen alle streams naar de slaapkamer
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:38 schreef bemeall het volgende:
Hmm nu is er ook niet veel meer te zien
* bemeall gaat dan ook maar eens slapen
Truste allemaal
Het zijn eerste klas prutsers, die eigenlijk een nekschot verdienenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]lijers he ... eerst die uitzending die ze verkloten en dan de lurkers naar bed sturen..
Ja, jij gaat straks nog iemand het graf in wensen.quote:
Dit slaat idd echt helemaal nergens op!!!! Misschien volgens ze daar FOK ook en lezen ze teveel negatieve reactiequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zijn eerste klas prutsers, die eigenlijk een nekschot verdienen![]()
![]()
Hier dan alle genomineerden naast Menno nog maar even op een rijtje!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zeker lachen... maar die foto van Rikkert spande wel de kroon eigenlijk!![]()
Alle genomineerde moesten hun koffer vandaag inpakken. Rikkert is pleite en deze koffer is van.. weet ik veelquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:42 schreef harrie1 het volgende:
waarom staat er een volle koffer?
zijn er rellen in het huis?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:43 schreef BBscanner het volgende:
Zeker weer storing bij Talpa
BB; TALPA ZENDER TSJEKKEN TALPA ZENDER TSJEKKEN!
Vindt ik ook. Hebben ze geen goede visagiste bij Talpa die make-up van Linda ziet er echt niet uit!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:44 schreef BB-King het volgende:
Linda ziet er op die foto ook eigenlijk paranoia uit... Ralph heeft het minst te klagen.
Breng nú uw voorkeursstem uit!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, jij gaat straks nog iemand het graf in wensen.![]()
Eerst even zender checken, voor goed geluid.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:47 schreef Rica het volgende:
Ram Joost eens op zijn bek Ingrid!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst even zender checken, voor goed geluid.![]()
Doe maar een of andere mongool die Joost leuk vindt.quote:
Zagen we maar eens wat gerukquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:51 schreef k_i_m het volgende:
Djeez, ik vind het echt helemaal ruk vandaag.
k_i_m, doe deze maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Interessant gesprek tussen Joost en Roel net, schakelt de regie ineens over op een doodstille slaapkamer...
Whehehequote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....![]()
Kut Talpa! FF W88 AJB zeker!
Nee, wij willen porno!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:53 schreef regenworm het volgende:
Het is geen live beeld wat je te zien krijgt volgens mij een foto.
Wij willen beeld
Nee, Joost moet dood! Joost moet dood!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:56 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Grrr Talpa is lekker bezig.. Kost ze heel wat kijkers denk ik die storing onder eerste live uitzending waarbij er iemand uitging....
Hallo allemaal trouwens.. alles ok?
Nee we willen live BEELDquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:56 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Grrr Talpa is lekker bezig.. Kost ze heel wat kijkers denk ik die storing onder eerste live uitzending waarbij er iemand uitging....
Hallo allemaal trouwens.. alles ok?
hahahaha is het zo erg APK?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Joost moet dood! Joost moet dood! [afbeelding]
Tja anders ik wel regenwormquote:
Doodslaan met zijn eigen arm!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, Joost moet dood! Joost moet dood! [afbeelding]
Dat niet maar het is toch van de gekke dat die gasten helemaal niks kunnen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
*(()@$# wordt hier beetje .... Begin afkickverschijnselingen te krijgen!![]()
waar na toe sms enquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:00 schreef BBscanner het volgende:
Ik nomineer Talpa!
Normaal reageer ik niet op users met namen die op -uh(h) eindigen.quote:
Sorry wist niet dat mijn naam je dwars zat.... De naam Esmee alleen was al bezet sorry.... En Joost... das gewoon een mislukte Guust Flaterquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op users met namen die op -uh(h) eindigen.
Maar ja, het zit mij hoog.
Godverdomme, wat word ik kwaad van zo'n nihilistisch leeghoofd die denkt de wereld te snappen en nog nooit geneukt heeft.
Heb jij ook zo'n pesthumeur na die mislukte uitzending van vanavond?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Normaal reageer ik niet op users met namen die op -uh(h) eindigen.
Maar ja, het zit mij hoog.
Godverdomme, wat word ik kwaad van zo'n nihilistisch leeghoofd die denkt de wereld te snappen en nog nooit geneukt heeft.
Talpa TV BVquote:
Nee, ik heb GVD 1600¤ op voetbalweddenschappen verloren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef k_i_m het volgende:
Heb jij ook zo'n pesthumeur na die mislukte uitzending van vanavond?.
haha, Joost mag van mij ook wel weg, ik vind zijn grappen gewoon echt nooit leuk, maar hij is niet gemeen ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:05 schreef Rica het volgende:
Joost moet zich gewoon wat meer profileren. Een leuk mustje opzetten bijvoorbeeld. Dat doet het altijd goed.
[afbeelding]
Sodekroten! Dat is hier 3 straten verderop! Ik ga NU mijn nest uit om daar voor de deur te schijten. Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
o Bezoekadres
o Talpa TV BV
o Zevenend 45-4
o 1251 RL Laren
Dat is vast niet verspreid over een jaar tijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:05 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik heb GVD 1600¤ op voetbalweddenschappen verloren.
Dat Jamba gedoe is ook niet gemeen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, Joost mag van mij ook wel weg, ik vind zijn grappen gewoon echt nooit leuk, maar hij is niet gemeen ofzo
Roel is weer terug, Dido is kwijtquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:08 schreef regenworm het volgende:
REGIE waar zijn dido en roel
Nee dat niet, ik kan alleen niet zo goed tegen dit soort aanwezige mensen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, Joost mag van mij ook wel weg, ik vind zijn grappen gewoon echt nooit leuk, maar hij is niet gemeen ofzo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat is vast niet verspreid over een jaar tijd.
geen last vanquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:12 schreef Esmeetjuhh het volgende:
Word gek van haperende en wegvallende screams dus ik ga maar eens slapen!!! Slaap lekker alleemaal!!!
AZ deed zeer voor je.. (voor mij ook als ALkmaarder ;-))quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik hoef mijn fiets nog niet te verkopen.
Zal ik even een Joost-verhaal ophangen om het allemaal uit te leggen?![]()
nee via medisapy heb ik het ook niet zie ik nu.. Alleen ben moe dus ga maar eens slapen.. TRUSTE!!!quote:
Ja, dat zijn toch een beetje lui uit het noorden.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:13 schreef BtheBest het volgende:
AZ deed zeer voor je.. (voor mij ook als ALkmaarder ;-))
geluid is hier ook weer gewoon goed, voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ben ik nou doof geworden of staat het geluid alweer superzacht?
www.gillesdesmit.com ? onee, verkeerd gegokt...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
geluid is hier ook weer gewoon goed, voor zolang het duurt
Was bij mij niet bekend, de duim woont bij mamiequote:Op vrijdag 16 september 2005 02:18 schreef Rams3s het volgende:
Ingrid woont nog steeds bij haar ouders of was dit al bekend?
verbaast mij ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:18 schreef Rams3s het volgende:
Heeft u ook een bron?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:18 schreef Rams3s het volgende:
wat wil je ze wordt moet van dat gelul van joostquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Lieske wordt weer eens volledig genegeerd door de groep.
[afbeelding]
Via welke stream luister jij dan?quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
geluid is hier ook weer gewoon goed, voor zolang het duurt
stream 1quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Via welke stream luister jij dan?
Waar dan?quote:
na dat ellendig lange verhaal van Joost over zijn oudersquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:28 schreef APK het volgende:
Waar dan?
Ik begin GVD nu echt kwaad te worden.
Als de streams zo weer op bedstream gaan kap ik er gelijk mee!quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:28 schreef regenworm het volgende:
ga door tot deel 219 en dan ga ik ook slapen
help nee, dat worden lange debaten met hemquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:Joost wil minister-president worden!
Geluid is weer goed, heb m'n kwantumcomputer ff opnieuw opgestart...quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:26 schreef Wup het volgende:
[..]
stream 1
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03
dat heb ik altijd bij: www.gillesdesmit.comquote:Op vrijdag 16 september 2005 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Geluid is weer goed, heb m'n kwantumcomputer ff opnieuw opgestart...
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat heb ik altijd bij: www.gillesdesmit.com
dan loopt mijn pc na een aantal minuten vast
Even door tikken dan kan ik gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |