Anderequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Bedoel je nu de foto die ik hierboven heb geplaats of een andere![]()
haha, haalt ze nou haar feitjes ook al door elkaar.......quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: de wet van Murphy = de dingen die je denkt hebben de neiging uit te komen![]()
![]()
Wet van Murphy is toch: als er één ding fout gaat, gaan er meerdere dingen achter elkaar fout
Dan nog heeft de helft wel streams, als je leest wat ze posten, ze vertellen allemaal dat ze het zelf gezien hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef Wup het volgende:
[..]
mja, ik denk dat overdag de meeste mensen wel fok maar geen streams hebben
heeft iemand deze? Komt zo nog herhaling op Talpa wordt nog wel getoond dan kan ik hem wel cappen anders!quote:
Hij heeft daar ook iets raars met z'n mond, viel me vandaag op, kan ff niet bedenken wat exact...quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef jessie het volgende:
Een andere bbscanner. Die foto die op tv in beeld komt met sms voor Menno bla bla bla. Die met die groene omlijsting en dan heeft ie een petje op
dat is wel erg snel, zal vast ooit gaan gebeuren maar denk zeker niet binnen 50 jaar, denk eerder aan honderdduizenden jarenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
Over 50 jaar worden er geen blonde mensen meer geboren volgens Roel![]()
In bed.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:07 schreef ruby het volgende:
Waar is Lieske nu?
Helemaal geen weet ik niet, wel steeds en steeds minder.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef BBscanner het volgende:
Over 50 jaar worden er geen blonde mensen meer geboren volgens Roel![]()
Uhm volgens mij heeft ze gelijk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:04 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske: de wet van Murphy = de dingen die je denkt hebben de neiging uit te komen![]()
![]()
Wet van Murphy is toch: als er één ding fout gaat, gaan er meerdere dingen achter elkaar fout
Nou s'nachts gebeurt er vaak meer eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
Die delen vliegen vol s'nachts
Overdag gebeurd er veel meer en veel meer mensen online, en traag dat het gaat
Als ie langs komt zal ik hem cappen en posten en mischien nog wel een leuke fake van makenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef jessie het volgende:
Een andere bbscanner. Die foto die op tv in beeld komt met sms voor Menno bla bla bla. Die met die groene omlijsting en dan heeft ie een petje op
Ja zoiets was hetquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef jessie het volgende:
Delta t lijkt wel alsof hij heel erg met zijn mond probeert te knijpen om kuiltjes in zijn wangen te krijgen ofzo
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:10 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Als ie langs komt zal ik hem cappen en posten en mischien nog wel een leuke fake van maken![]()
De wet van Murphy luidt "Als iets mis kan gaan, dan gaat het mis".quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Uhm volgens mij heeft ze gelijk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |