Nou dat heeft dido weer een onderwerp om over te lullenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef ruby het volgende:
Ow jee, Roel z'n hand gaat steeds verder. Hij wil duidelijk meer.
Ja maar vaak heb je overdag ook dat opdrachten starten (fietsen, eiëren, loopband, buiken), dus gebeurd er ook genoeg om over te lullen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou s'nachts gebeurt er vaak meer eigenlijk
althans kwa gesprekken wel..
nouja ook nie altijd![]()
Je snapt me wel hoop ik![]()
Ik wou nog slapen dadelijk, maar dat lukt nu niet meerquote:
quote:
lijkt wel of er een mummie ontwaakt uit een sarcofaag.................quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef ruby het volgende:
Wat een monsterlijke foto's van Chantal.
Ja echt, dit zijn mijn favo caps tot nu toe in heel BBquote:
Heb vaak overdag dat ze vaak met 4 of meer zitten te praten. Dan kan ik het echt niet meer volgen. Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten! Ten derde zijn de intieme avond/nacht gesprekken vaak interessanter! Moet nu ff opletten op TV voor de capture van Menno!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou s'nachts gebeurt er vaak meer eigenlijk
althans kwa gesprekken wel..
nouja ook nie altijd![]()
Je snapt me wel hoop ik![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten!
sorry, ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
Ik wou nog slapen dadelijk, maar dat lukt nu niet meer
Overdag ligt de gemiddelde leefttijd van de posters rond de 12.. Sesamstraat is al afgelopen, dus die liggen allemaal te maffenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb vaak overdag dat ze vaak met 4 of meer zitten te praten. Dan kan ik het echt niet meer volgen. Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten! Ten derde zijn de intieme avond/nacht gesprekken vaak interessanter! Moet nu ff opletten op TV voor de capture van Menno!
Veel mensen op Fok zijn avond/nacht mensenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja maar vaak heb je overdag ook dat opdrachten starten (fietsen, eiëren, loopband, buiken), dus gebeurd er ook genoeg om over te lullen.
Maar wij lullen meer, meer discussies en rellen![]()
Ja preciesquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb vaak overdag dat ze vaak met 4 of meer zitten te praten. Dan kan ik het echt niet meer volgen. Ook zitten er dan vaak van Lekker Simpel types te posten! Ten derde zijn de intieme avond/nacht gesprekken vaak interessanter! Moet nu ff opletten op TV voor de capture van Menno!
stream 3 heeft het beste geluid de rest is shitquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:13 schreef Day het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat het geluid van de streams steeds zachter staat?
Mijn volume staat nu op z'n hardst en nog hoor ik de dames nauwelijks.
Heel mijn jeugdtrauma's in 1 klap vergeten, da's dan wel weer de positieve kantquote:
Overdag posten veel meer mensen in een stream topic.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Veel mensen op Fok zijn avond/nacht mensen
Die hebben allemaal weer op kermiS de kikker gewacht vandaagquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:14 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Overdag ligt de gemiddelde leefttijd van de posters rond de 12.. Sesamstraat is al afgelopen, dus die liggen allemaal te maffen![]()
quote:
Denk niet dat dat Dido's schuld is. Roel ging pas weer weg van Lieske naar Dido toen ze (lieske) 's avonds niet bij hem wou komen liggen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef mijn23 het volgende:
Sorry hoor maar Dido is gewoon een kutje! Eerst zogenaamd zeggen "ik wil lieske niet pijn doen" en ze ligt hem zo op te geilen nu en heeft hem vet afgepakt,bah.
Tante Sidonia is gewoonquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:15 schreef mijn23 het volgende:
Sorry hoor maar Dido is gewoon een kutje! Eerst zogenaamd zeggen "ik wil lieske niet pijn doen" en ze ligt hem zo op te geilen nu en heeft hem vet afgepakt,bah.
En ze vindt zich zoooo ontzettend lekker,en maar aan mensen bevestiging vragen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Tante Sidonia is gewoon![]()
![]()
![]()
Roel verliest bij mij nu echt punten.
Ja en die mannen geven het telkens, dus wie doet het nouquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:18 schreef mijn23 het volgende:
[..]
En ze vindt zich zoooo ontzettend lekker,en maar aan mensen bevestiging vragen.
Die is lekker een partijtje aan het rukken voor de verandering.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef jessie het volgende:
En waarom ligt Ingrid al zo vroeg op bed?
Trusten Rubyquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat ik naar bed moet. Over 6 uurtjes weer op.![]()
Welterusten.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
En gelijk heeft ze die lieske, wil zich niet gelijk plat laten neuken door een kerelquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:16 schreef bemeall het volgende:
[..]
Denk niet dat dat Dido's schuld is. Roel ging pas weer weg van Lieske naar Dido toen ze (lieske) 's avonds niet bij hem wou komen liggen.
Vanwaar die grote haatquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef mijn23 het volgende:
Ook erg toevallig,als enigste vrouw is ze nu nog op,deed ze nooit eerdere dagen
Trustequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Mannen hebben een plaat voor hun hoofd en willen alleen maar pleasenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en die mannen geven het telkens, dus wie doet het nou![]()
Komt van beide kanten.
Die is toch afgelopen weekend nog tot ongekende hoogtes gebeft onder de dekens?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
Die is lekker een partijtje aan het rukken voor de verandering.
Ik vind Lieske gewoon lief en sympathieker:)quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef bemeall het volgende:
[..]
Vanwaar die grote haat
[..]
Truste
slaap lekker...........quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |