Ja en de discussies lekker wijf hebben we al gehad over het wel of niet hebben van buikjes en babyvetquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Mannen hebben een plaat voor hun hoofd en willen alleen maar pleasen een lekker wijf om op te geilen
mmkay, k vind ze allebei wel wat hebben op hun eigen manier eigenlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:21 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Ik vind Lieske gewoon lief en sympathieker:)
trustenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:19 schreef ruby het volgende:
Ik vrees dat ik naar bed moet. Over 6 uurtjes weer op.![]()
Welterusten.
Dan weet je meer dan ikquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die is toch afgelopen weekend nog tot ongekende hoogtes gebeft onder de dekens?
![]()
En Dido wel?quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
En gelijk heeft ze die lieske, wil zich niet gelijk plat laten neuken door een kerel
Ik zat eersterangs achter de pc jaquote:
Wedden dat de eerstvolgende keer dat zo dronken is hem zo hard paktquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En Dido wel?
Die vindt Roel echt wel leuk, maar begint niks in een huis waar heel NL meekijkt.![]()
En ik blijf volhouden dat Roel niet bij Dido pastquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En Dido wel?
Die vindt Roel echt wel leuk, maar begint niks in een huis waar heel NL meekijkt.![]()
hand moet andere kant op.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_15.jpg]afbeelding][/URL]
Ik gooi er een wedje op, dat ze tot de finale niet verder gaat dan zoenen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef mijn23 het volgende:
[..]
Wedden dat de eerstvolgende keer dat zo dronken is hem zo hard pakt
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Joost praat met ongeveer 4 woorden per seconde
ik neem je weddenschap aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gooi er een wedje op, dat ze tot de finale niet verder gaat dan zoenen.
Ja oppleuren met Joost en Menno!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:23 schreef jessie het volgende:
Ja ook al zo uitsloverig van Menno.
Mannen laat die Dido nou ff alleen met Roel.
Ze mogen elkaar hebben, allebei veel praatjesquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef bemeall het volgende:
[..]
En ik blijf volhouden dat Roel niet bij Dido past
Zo sloom als Roel praat zo nerveus praat Joost.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef Peter6000 het volgende:
Babbelend over de film Fahrenheit 9/11
Joost praat met ongeveer 4 woorden per seconde
er is geen filmpie van gemaaktquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zat eersterangs achter de pc ja![]()
Iddquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Zo sloom als Roel praat zo nerveus praat Joost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |