quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:33 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze een beetje een snor heeft zo...
Zou wel lachen zijn als zij de omgebouwde persoon is, als die er is tenminstequote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
![]()
Wil je dat té graag zien misschien?
De regie kan het ook niet meer aanhoren.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:30 schreef BtheBest het volgende:
Ik word echt freaky van te luisteren naar dit soort gesprekken.. wat ongelovelijk saai is dit. Zal wel weer 03.56 uur worden voordat ze gaan slapen, maar iets leuks gebeuren? Echt niet!
hahaha dank u, dank uquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
Hier voor alle fans; ~
Petje Pietamientje!![]()
[afbeelding]
En nog even in fullsize!
[afbeelding]
Geluid is pleite.. fuckin' Talpa ze kunnen daar echt helemaal niets!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef bemeall het volgende:
Fucken ze nu met het geluid of ligt dat hier
edit:
ah streamswitch
Zeker lachen... maar die foto van Rikkert spande wel de kroon eigenlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
Hier voor alle fans; ~
Petje Pietamientje!![]()
[afbeelding]
En nog even in fullsize!
[afbeelding]
Benje wel alleen denk ik ..hahaquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef Sealord het volgende:
ik vond het wel ff een leuk gesprek om te horen eigenlijk....
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:36 schreef bemeall het volgende:
Volgens mij vinden ze daar dat ik naar bed moet, want ze switchen alle streams naar de slaapkamer
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:38 schreef bemeall het volgende:
Hmm nu is er ook niet veel meer te zien
* bemeall gaat dan ook maar eens slapen
Truste allemaal
Het zijn eerste klas prutsers, die eigenlijk een nekschot verdienenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]lijers he ... eerst die uitzending die ze verkloten en dan de lurkers naar bed sturen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |