arrogantie is voor dwazenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
elke keer als er een neus arrogant tegen me gaat zitten doen met zukke uitslagen dan wint utreg van ze hahahaha
Ok lieverd. Je ziet er trouwens goed uit vandaag zeg!quote:
heyyyyyy echt? een heuse mede nostrafiel?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
arrogantie is voor dwazen....ik weet waar ik het over heb....en heb de kwatrijnen van Nostra in tegenstelling tot een hoop anderen goed bestudeerd en begrepen.
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok lieverd. Je ziet er trouwens goed uit vandaag zeg!
Ach...veel meer als er hier en daar een paar voetbaluitslagen uitpikken doe ik niet.......quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
heyyyyyy echt? een heuse mede nostrafiel?![]()
Kortzichtig als je overkomt had ik DAT nou echt helemaal niet van je verwacht!
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Och Kribbie, kom in mijn armen. Remie zijn dat moeten we niet hebben![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Verrassing...Mijn punten gaan naar mijn eigen teringdwerg Gert.
Morgen vliegt hij er toch uit, samen met Nathalie![]()
Jappie----- Kleintje, Cuall
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 2
Kennelijk wel, maar dat hoeft voor jou nog geen excuus te zijn om het stembiljet en de laatste stand niet mee te verhuizen.quote:
jawel hoor, je bedje! Ga er lekker inliggen, je eigen lekkere warme bedje ....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
dank je wel hoor
sommige zijn zo gemeen tegen me hier en ik heb geen plekje hier in het huis om me even stil terug te trekken
![]()
quote:
Meestal nietquote:Op woensdag 23 november 2005 22:33 schreef lovebear het volgende:
jij was al eerder Cuall
Vind je dit gemeen kan nog gemenerquote:Op woensdag 23 november 2005 22:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
dank je wel hoor
sommige zijn zo gemeen tegen me hier en ik heb geen plekje hier in het huis om me even stil terug te trekken
![]()
Genadeloos toeslaan zit echt niet in me. Ik ben hier echt om nieuwe mensen te leren kennen en levenswijsheid op te doen. Ik hou van jullie allemaal evenveel! Echt!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Eerst inpalmen om daarna genadeloos toe te slaan in een poging de macht over te nemen.
Hij moet wat om te kunnen winnen.
Magics,je geeft steeds 1x 2 punten, dus Demins moet op 4 staanquote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef Magics het volgende:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 4
Magics, we geven alleen 2 punten weg, dus zou je Demins ff in 4 kunnen veranderen ?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef Magics het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
Maurisico- Gert, PC Eend
APK------ M-en-A, Jappie
Demins--- KRIBBET, Magics
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 3
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Magics,je geeft steed 1x 2 punten, dus Demins moet op 4 staan
Punten geven zonder motivatie telt ookquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Magics,je geeft steeds 1x 2 punten, dus Demins moet op 4 staan
Nee dusquote:Op woensdag 23 november 2005 22:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Punten geven zonder motivatie telt ook![]()
Mwah uniek een exit van 8 bewonersquote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Magics,je geeft steeds 1x 2 punten, dus Demins moet op 4 staan
en je moet je stem motiveren
je mag niet stemmen kutje, volgend jaar weerquote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga stemmen!
In dat geval.....mijn opa zaliger zei altijd:quote:Op woensdag 23 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Genadeloos toeslaan zit echt niet in me. Ik ben hier echt om nieuwe mensen te leren kennen en levenswijsheid op te doen. Ik hou van jullie allemaal evenveel! Echt!![]()
Foei!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga stemmen!
ある従ってそれは信じ難いたわごとを言った!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval.....mijn opa zaliger zei altijd:
"あなたを離れて人のための残念な弁解を怒らせなさい"
nu moet ik wel zeggen dat mijn Japans een beetje roestig is...ik hoop dat ik het goed heb onthouden![]()
En ik dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
Overigens is Gert altijd al 1 van mijn favoriete dudes op het forum geweest. Ik kan gewoon veel leren van deze man zijn wijsheid! En feyenoorders zijn sowieso veeeeeeeeeeel sympathieker dan neuzen!
Cuall, echt fijn als ik daarmee in het huis over blijf, veel warmte, vriendelijkheid en vooral wijsheid!
Snaptnix, gewoon mijn allerfavoste pitspoes!
Ohwja, Kribbet heeft 10 kloonen ingezet en deze lijst zo op scherp gezet![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef Magics het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
Maurisico- Gert, PC Eend
APK------ M-en-A, Jappie
Demins--- KRIBBET, Magics
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 42
Jij ligt er zometeen uit?quote:
demins op 42quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
MAGICS ZONDER MOTIVATIE TELT JE STEM NIET
![]()
Ik doe het lekker toch, alleen maar om cuall te pesten!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
je mag niet stemmen kutje, volgend jaar weer![]()
Joo...mail! ....(of keuken)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch, alleen maar om cuall te pesten!
Ze is een beetje zenuwachtig, dan gaan de vingertjes trillen en krijg je tiepfoutjes.quote:
HUH? Hoe doet ie dat zo snel?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]De nieuwe stand is dan:
Demins----- 42
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
staat een streepje door hoor teamlead
Hé daar heb je een van de losers die niet eens door de selectie kwamen!quote:
Jij eens langs de ogendokter gaan zelfs ik dat zienquote:
En een van die losers die niet op jou stemmen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je een van de losers die niet eens door de selectie kwamen!![]()
wie is Magics??? Waarom mag hij stemmen als hij niet op de lijst van stemgerechtigden stond?? In dat geval mag Johanna ook stemmen! ...lamar... die lurker stond wel op de lijst... noit gezien... nooit gehoord...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Zolang je niet over mijn knuffel hebt lopen pissen zal het me een zorg zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel hoor, je bedje! Ga er lekker inliggen, je eigen lekkere warme bedje ....
Waar ik net in heb gescheten![]()
Sterker nog, ik heb MEER stemrecht omdat mijn inzicht in de mensheid groter is!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wie is Magics??? Waarom mag hij stemmen als hij niet op de lijst van stemgerechtigden stond?? In dat geval mag Johanna ook stemmen!
Joo kappen nu maar over dat stemmen!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb MEER stemrecht omdat mijn inzicht in de mensheid groter is!
In de OP saat de lijst, jij mag ook stemmen, en zet demins even terug naar 2 punten. de stem van Magics is niet geldig, door het ontbreken van een motivatie, haal magics naam ook even wegquote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Kan ik al stemmen?? En wat is nou het laatste GOEDE lijstje??????
<quote>quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Kan ik al stemmen?? En wat is nou het laatste GOEDE lijstje??????
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lieve schat maar magics stond wel op de stemlijst en jij niet. Dat is het verschil. Inzicht telt in deze niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ga jij de vaatwasser even uitruimen.......... deze discussie hebben we tijdens het eten al gehad!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joo kappen nu maar over dat stemmen!![]()
Okee, ander onderwerp dan maarquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat maar magics stond wel op de stemlijst en jij niet. Dat is het verschil. Inzicht telt in deze niet.
Klopt Magics staat op de stemlijstquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat maar magics stond wel op de stemlijst en jij niet. Dat is het verschil. Inzicht telt in deze niet.
Joohanna als je hier rond wilt hangen prima, maar wil je de sfeer hier niet lopen te verzieken, dan kun je beter weer vertrekkenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
<quote>
Je geeft 1 tot en met 9 punten waarbij het laagste puntenaantal staat voor de bewoner die je het liefst ziet vertrekken en de 9 punten voor de bewoner die je graag ziet blijven.
<unquote>
Steeds meer bewoners prikken door dat gemene valse masker heenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Eerst inpalmen om daarna genadeloos toe te slaan in een poging de macht over te nemen.
Hij moet wat om te kunnen winnen.
Dus hij heeft eik een lief zacht karakterquote:Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Steeds meer bewoners prikken door dat gemene valse masker heen![]()
*zucht*quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Joohanna als je hier rond wilt hangen prima, maar wil je de sfeer hier niet lopen te verzieken, dan kun je beter weer vertrekken![]()
Ik loop al op de toppen van mijn tenen, ben op van de zenuwen en aan het eind van mijn Grieks maar ik zal doorgaanquote:Op woensdag 23 november 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind je dit gemeen kan nog gemener![]()
Waarom, hij/zij heeft nog tot twaalf uur de tijd om te wijzigen, toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
In de OP saat de lijst, jij mag ook stemmen, en zet demins even terug naar 2 punten. de stem van Magics is niet geldig, door het ontbreken van een motivatie, haal magics naam ook even weg![]()
Door al mijn tranen heen weet je me toch nog even te laten lachenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Genadeloos toeslaan zit echt niet in me. Ik ben hier echt om nieuwe mensen te leren kennen en levenswijsheid op te doen. Ik hou van jullie allemaal evenveel! Echt!![]()
Is dit nu een heel intieme vraag of vergis ik me?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Vraagje......waarom doe jij het eik met Bommie ?![]()
Ik vind Joohaana wel grappig.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cuall het volgende:
Joohanna als je hier rond wilt hangen prima, maar wil je de sfeer hier niet lopen te verzieken, dan kun je beter weer vertrekken![]()
Ik snap eik sowieso niet waarom er bij de "publieks"ronde een motivatie moet ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom, hij/zij heeft nog tot twaalf uur de tijd om te wijzigen, toch?
Krijgen we eindelijk een beetje ruimte in het huisquote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
dus op dit moment vliegen APK, Day, Isa, Loodlijn, PC kip, mauriesvriendiablo, jappie en demins eruit?
dus op dit moment blijven over:
KRIBBET
Snaptnix
Cuall
Versabommie
Gert
Overigens is Gert altijd al 1 van mijn favoriete dudes op het forum geweest. Ik kan gewoon veel leren van deze man zijn wijsheid! En feyenoorders zijn sowieso veeeeeeeeeeel sympathieker dan neuzen!
Cuall, echt fijn als ik daarmee in het huis over blijf, veel warmte, vriendelijkheid en vooral wijsheid!
Snaptnix, gewoon mijn allerfavoste pitspoes!
Ohwja, Kribbet heeft 10 kloonen ingezet en deze lijst zo op scherp gezet![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef SuperMOM het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
IK heb de laatste (goede) lijst van Snaptnix overgenomen dus zo moet hij kloppen, Cuall!!
Je vergist je....ik vraag niet om details, maar ik ben altijd geintresseerd in het hoe en waarom mensen totdat soort bizarre keuzes komen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Is dit nu een heel intieme vraag of vergis ik me?
Hoho......... even een beetje lief doen tegen mij, ik heb een rotdag achter de rug.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem jij haar dan even mee, op je rug of zo![]()
Dus vraag je naar zijn EIK?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je vergist je....ik vraag niet om details, maar ik ben altijd geintresseerd in het hoe en waarom mensen totdat soort bizarre keuzes komen.
eik = eigenlijk ..............nieuw bijtjequote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dus vraag je naar zijn EIK?
Jap, je zit behoorlijk wonderlijk in elkaar!![]()
Wist je dat nietquote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dus hij heeft eik een lief zacht karakter
Dus het werktquote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef SuperMOM het volgende:
Oh ja motivatie![]()
Tsja ken de meeste hier niet zo heel goed, maar omdat we toch intenstief bezig waren met het SERvival game heb ik sommige wel toch iets leren kennen![]()
Mijn 2 pluspunten gaan naar PC eend, gewoon omdat ik het met hem wel vind klikken, hij grappig is, vaak ook laat op isen de laatste stunt om op hem te stemmen ik geweldig vond!!!!
![]()
![]()
Dus hierzo eendje aanpakken die punten en ik zie je wel weer in je nestje![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN UIT HET PC EEND PROMOTIETEAM HQ
Gezien de weinige reacties op mijn promotiecampagne was ik genoodzaakt een promo trailer te fabriceren......
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
EINDE MEDEDELING
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
Sorry, ik ben geen BrEeZeRsLeTjUh, tegen mij kun je gewoon Nederlands praten. In dit geval associeerde ik EIK met zeg maar een onderdeel van een manlijk geslachtsorgaan......... vandaar de verwarring, mijn excuses.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
eik = eigenlijk ..............nieuw bijtje![]()
Soms zit het geluk in een heel klein hoekje........... ...hoe het ook zei...............thnx Snaptnixquote:Op woensdag 23 november 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
Jappie heeft tenminste de durf om tegen wannabe dicator Bommie in te gaan
Ik hoop toch wel op 2 puntjes voor hem dus laat Magics nog even terugkomenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:21 schreef cuall het volgende:
Hoe is het inmiddels met demins/, zit hij nog treurig te zijn in de slaapkamer?
Als ik je dat had willen mededelen had ik Bom en mijzelf wel opgegeven voor BB 2005, denk je niet?quote:
Hoezo ze laten toch nix zienquote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik je dat had willen mededelen had ik Bom en mijzelf wel opgegeven voor BB 2005, denk je niet?
Nope ben zeker geen manquote:Op woensdag 23 november 2005 23:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus het werkt![]()
![]()
![]()
Je bent niet eens een man
Maar goed ik geloof dat er nog steeds gestemd kan worden, dus ik gooi hem er nog maar een keer in
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel op 2 puntjes voor hem dus laat Magics nog even terugkomen![]()
ga hem even zoeken op het forum en anders mail ik hem nog even
Neuh...dat denk ik niet....maar ik zal je verder in vrede laten.......ik kan me voorstellen dat je er zelf ook niets van snapt.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik je dat had willen mededelen had ik Bom en mijzelf wel opgegeven voor BB 2005, denk je niet?
Maar ze hebben wel het hart op de tong...... alles voor de kijkcijfersquote:
Ik kwam afgelopen week ook al een filmpje van hem tegen, zal even zoekenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nope ben zeker geen man![]()
En ja ik vind dit soort akties wel geinig, plus dat je gewoon leuke filmpjes maakt en ik toch moest kiezen he
![]()
![]()
Ga je op vakantie? Wat loop je toch met die koffers heen en weer te zeulen zeg, wordt er zenuwachtig vanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
vroeger.. lang geleden.. many many moons ago.... vond Snaptnix mij ook nog aardig.. en kreeg ik ook nog wel eens een stem van haar... nu is alles anders![]()
* koffers naar deur sleept
Mag ik je feliciteren met je keuzequote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nope ben zeker geen man![]()
En ja ik vind dit soort akties wel geinig, plus dat je gewoon leuke filmpjes maakt en ik toch moest kiezen he
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Wat loop je toch met die koffers heen en weer te zeulen zeg, wordt er zenuwachtig van![]()
![]()
![]()
je bent nog steeds lief hoor
![]()
Als ik het goed begrijp heb je nu medelijden met mij en vind je Bommie een raar stuk vreten?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...dat denk ik niet....maar ik zal je verder in vrede laten.......ik kan me voorstellen dat je er zelf ook niets van snapt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kwam afgelopen week ook al een filmpje van hem tegen, zal even zoeken![]()
wil hij ook stemmen?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Ik kreeg net een emailtje van Gert Jan de Boer oud BB bewoner![]()
Neuh...niet echt...wel dat Bommie een raar stuk vreten is....maar medelijden met jou heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nu medelijden met mij en vind je Bommie een raar stuk vreten?![]()
Was ik ook altijd fan vanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Ooooohhhh.... echt? Hoe is het met hem??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Wat zei die? GHB in de aanbieding?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Kreeg ik gisteren ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Dus die plaats ik maar even niet, heb net weer even gegeken en de combinatie tekst en beelden zijn werkelijk perfectquote:
Doe hem maar de groetenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
[..]
, nee reageerde op mijn fake pics
![]()
Ah, dan kreeg jij dus een ander mailtje.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
[..]
, nee reageerde op mijn fake pics
![]()
Hier 1e stukje:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was ik ook altijd fan van
Wat had ie te melden?
Niet te vindenquote:
is ook gelijk een regelrechte opsteker voor supermom met haar GHB geintjequote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Allereerst ben ik een enorme fan van je fake pics werkelijk schitterend! Waarom ik je deze e-mail stuur is dat ik je wil bedanken voor je opstelling tegenover mijn persoon. Het doet me goed dat je me vertrouwd! Ik kijk uiteraard heel vaak bij FOK en moet soms enorm lachen om uitspraken.
Lief hé![]()
Jou vond hij niet zo lief?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dan kreeg jij dus een ander mailtje.
Hij leest mee???? Owwwwwquote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Allereerst ben ik een enorme fan van je fake pics werkelijk schitterend! Waarom ik je deze e-mail stuur is dat ik je wil bedanken voor je opstelling tegenover mijn persoon. Het doet me goed dat je me vertrouwd! Ik kijk uiteraard heel vaak bij FOK en moet soms enorm lachen om uitspraken.
Lief hé![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ook gelijk een regelrechte opsteker voor supermom met haar GHB geintje![]()
Nu ben ik wel ERG benieuwd naar de rest van dit mailtje!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Lief hé![]()
Dat meen je niet!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij leest mee???? Owwwww![]()
Was dat niet die discussie die wij laatst over hem hadden Cuall?? Heeft hij mijn posts ook gelezen??!!!!![]()
Ik ga mijn e-mail in mijn profiel zetten
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Lief hé![]()
damn! wat ben jij een Joost!quote:
Ik denk het wel, want dat was volgens mij dit jaar de enige keer dat we het over hem hebben gehadquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij leest mee???? Owwwww![]()
Was dat niet die discussie die wij laatst over hem hadden Cuall?? Heeft hij mijn posts ook gelezen??!!!!![]()
Ik ga mijn e-mail in mijn profiel zetten
Het is toch dezelfde mail, alleen de aanhef is een beetje anders.quote:
Uiteraard mag hij stemmen, waarom zouden we dat niet toestaanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb de vage indruk dat dat niet toegetaan is!![]()
Waarom?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
damn! wat ben jij een Joost!
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch dezelfde mail, alleen de aanhef is een beetje anders.
Stond hij op de lijst?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Uiteraard mag hij stemmen, waarom zouden we dat niet toestaan![]()
Zal ik de laatste zin even posten?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, dit was maar 1e stukje, de rest was te privé
![]()
Duh, gisteren janken over die late nominatie van JoostKribbet en nu zelf de Joost uithangenquote:
Nou breekt me klomp!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Uiteraard mag hij stemmen, waarom zouden we dat niet toestaan![]()
Oh nou ben ik helemaal opgewondenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want dat was volgens mij dit jaar de enige keer dat we het over hem hebben gehad![]()
Ik heb Pimmutjuh net naar bed gestuurd dus dat zal niet gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh, gisteren janken over die late nominatie van JoostKribbet en nu zelf de Joost uithangen![]()
Trek anders Pimmetjuh ff uit de kast
Ik wil hem even zenuwachtig maken, misschien haalt hij de deadline van 23.59 niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh, gisteren janken over die late nominatie van JoostKribbet en nu zelf de Joost uithangen![]()
Trek anders Pimmetjuh ff uit de kast
En we nemen nog een hapquote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stond hij op de lijst?NOU??
Nou dan, geen voorkeursbehandelingen hier he?!
![]()
Pimmutjuh slaapt! En aangezien ik niet op de bank zitquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil hem even zenuwachtig maken, misschien haalt hij de deadline van 23.59 niet.![]()
Ik stuur deze email ook naar een aantal verfnte Fokkersquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef APK het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
Ik vind Demins een toffe peer, een leuke newbie en een aanwinst voor het forum. Verder wil ik graag een exodus van bankziters! GNA GNA GNA!![]()
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want dat was volgens mij dit jaar de enige keer dat we het over hem hebben gehad![]()
Was jij dan ook altijd zo een Gert-jan adept ? nee toch ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stuur deze email ook naar een aantal verfnte Fokkers
Doe er mee wat je wilt veel plezier nog met bb5!
Dat is 'em ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het mailtje van Gert-Jan de Boer: hij heeft een heel epistel in mijn fotoboek gepost.
Deels wel ja, maar dat schreef hij me al, hij had er bij mij apart een stuk boven en onderaan geschrevenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stuur deze email ook naar een aantal verfnte Fokkers
Doe er mee wat je wilt veel plezier nog met bb5!
Had Johan wel wat eerder verwacht en daar was het om te doenquote:
Net zo speciaal als Gert.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
Komt natuurlijk omdat ik een beetje specialer ben![]()
Wat zoekt die lul nu??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazen![]()
als er niet binnen 4 minuten iemand op mij stemt, ben ik iig de lulquote:Op woensdag 23 november 2005 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat zoekt die lul nu??
Een come back??![]()
Wie gaan er straks uit?? Of moet ik alles doorlezen???![]()
Lovebear is vast wel zo lief om effe verslag te doen![]()
verslagquote:Op woensdag 23 november 2005 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat zoekt die lul nu??
Een come back??![]()
Wie gaan er straks uit?? Of moet ik alles doorlezen???![]()
Lovebear is vast wel zo lief om effe verslag te doen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
Day: intelligent en vasthoudend
Jappie----- Kleintje, Cuall, Snaptnix
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau, Peter6000
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos, SuperMOM
Demins--- KRIBBET, APK
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 6
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
JEZUS!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
GodverDOMME, ging ik mijn profiel wijzigen, deed m'n password het niet meer!!!!!
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Jappie het volgende:
Er zal toch ook nog wel iemand te vinden zijn die op onze voormalige dictator wil stemmen ?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef APK het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
Ik vind Demins een toffe peer, een leuke newbie en een aanwinst voor het forum. Verder wil ik graag een exodus van bankziters! GNA GNA GNA!![]()
Maurisico- Gert, PC Eend
APK------ M-en-A, Jappie
Demins--- KRIBBET, APK
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
Zie de post hierbovenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
APK....door jouw stem donderen er zomaar 6 bewoners uit het huis, inclusief jezelf.....of heb jij nog een geheime redder achter de hand?
Wat is dat nou voor vraagquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Coos het volgende:
Pssstttttt............Eendje....alles onder controle...![]()
En daarom is Cuall de baas ik was de eerste die met zijn stem kwamquote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.![]()
Heeft Demins ook een multipla ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.![]()
Welcome aboard!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Cool Demins, hoef ik ook niet aardig te doen tegen die Familiewagen-FLIKKER!
Is geen vraag.quote:
Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat ga je dus niet meer doen!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarom is Cuall de baas ik was de eerste die met zijn stem kwam![]()
Zie jij zijn stem ergens staan danquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Cool Demins, hoef ik ook niet aardig te doen tegen die Familiewagen-FLIKKER!
Rot op met je kwisje, ik ben blij dat die lui exit zijn!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef cuall het volgende:
Bericht van CU-Hummie
![]()
ENVELLOPJE:
Twee bewoners krijgen de kans om een medebewoner in het huis te houden.
Jullie krijgen straks 2 vragen te lezen.
Alleen ALLE bewoners uit het huis, dus ook de genomineerden mogen naar het antwoord raden.
De bewoner die als 1e het goede antwoord geeft, mag een exit-ganger (niet zichzelf dus) weer terug het huis in halen.
Over de uitslag is geen discussie mogelijk
De beslissing ligt bij CU-Hummie![]()
Einde bericht
![]()
Ik heb vraag 1 gemist.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Hoeveel dagen zaten de bewoners in het BB-huis toen baby Joscelyn werd geboren?
eh.. ik mis vraag 1...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Tsk tsk tsk, het gaat toch om het ideequote:
vraag 2??? en waar staat vraag 1??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Is er een bb3 archiefquote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie?Willik ziehieeeen!!!
Beantwoord eerst deze nou maar komt dalijk de volgendequote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vraag 2??? en waar staat vraag 1??
roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
VRAAG 1
Wie zaten er dinsdag in de schilploeg
Wat is een schilp loeg??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
VRAAG 1
Wie zaten er dinsdag in de schilploeg
Vroege of late dienst???quote:
Wat een geweldige afsluiter was datquote:"Wat een verhalen allemaal...je kan dit topic toch ook gewoon sluiten door te stellen dat het een watje is![]()
juist leukquote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE!
![]()
De vragen niet beantwoorden. Weg met die sukkels!![]()
er was maar 1 dienst dinsdagquote:
Jij ben zóóóó vertrokken als dictator......quote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef APK het volgende:
ATTENTIE! ATTENTIE!
![]()
De vragen niet beantwoorden. Weg met die sukkels!![]()
Man, ik wil die 350.000¤ van cuall!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
er was maar 1 dienst dinsdag
dus hebben we twee vragen goed....quote:
quote:
Mogen we stemmen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
Wie wordt er terug het huis in gehaald en is het avontuur nog niet voor beeindigd
![]()
Isabeau
Teamlead
Maurisico
Demins
Donderdag 25 augustus gingen ze het huis in.quote:
Ive got the powaaaaaaaaaah yeaheeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
GOED
![]()
![]()
![]()
Wie van de bewoners mag terug het huis in van jou Versabommie?
Isabeau
Teamlead
Maurisico
Demins
Ik hoop wel dattie Maurisico kiest.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Isabeau
Teamlead
Maurisico
Demins
Gert--------- 6quote:Op donderdag 24 november 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
GOED
![]()
![]()
![]()
Isabeau
Teamlead
Maurisico
Demins
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ive got the powaaaaaaaaaah yeaheeeeeeeeeeee
dance piggie dance!
WIe wil er even naar de pijpen van Bopmmie dansen ?
Hint ....Kijk op de Talpa site dag....... van het BB huisquote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
25 augustus gingen ze het huis in.
18 oktober werd onze Josc geboren.
25-26-27-28-29-30-31 = 7 dagen
september = 30 dagen
oktober = 18 dagen
-----------------------------------------------
TOTAAL 55 dagen
Day gered door Peter6000quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
Dit was volgens mij het laatste lijstje of mis ik wederom iets![]()
Whoehahahahaáááá controlfreak Gert een vraag fout.quote:
Hint, kijk naar mijn rekensommetje. Geen speld tussen te krijgen toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Hint ....Kijk op de Talpa site dag....... van het BB huis
Wat op tv is, is waar!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan jou het nou verrotten wat Talpa zegt?
De dagen van de TV uitzendingen kloppen toch ook niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Hint ....Kijk op de Talpa site dag....... van het BB huis
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:17 schreef Maurisico het volgende:
57 dagen!!
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zeg ik voor de zekerheid ook nog even: 56 dagen!!!![]()
OOHHH dus wel punten geven en (verkeerd) optellen maar zonder motivatie is niet goed maar alleen een motivatie geven is wel goed?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Day gered door Peter6000
APK gered door Demins
Bereid je maar voor op leuke BB spelletjes en weekopdrachten.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:19 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht altijd dat Cuall een strenge meesteres was
Ik wil een dictator, geen quizmaster![]()
De hele droom in 1 klap stuk![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hint, kijk naar mijn rekensommetje. Geen speld tussen te krijgen toch?
Kan jou het nou verrotten wat Talpa zegt?
Yo Kribster... wat ga je nu nog stemmen???? Zal toch eerst weer genomneerd worden niet??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHHH dus wel punten geven en (verkeerd) optellen maar zonder motivatie is niet goed maar alleen een motivatie geven is wel goed?
Demins mist dus wel 2 punten![]()
En nou ga ik stemmen!
STEMBILJET 23 november 2005
APK heeft me begrepen! Motivatie genoeg!
Maurisico- Gert, PC Eend
APK------ M-en-A, Jappie
Demins--- KRIBBET, APK
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 6
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik las je post niet goed,
Je hebt het goed Gert
Je mag 1 van deze bewoners terug halen
Isabeau
Teamlead-
Maurisico
Demins
Day stond ook op 6 punten die kreeg ze op de valreep van Peter6000quote:Op donderdag 24 november 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau, Peter6000
APK------ M-en-A, Jappie
Demins--- KRIBBET, APK
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 6
Day--------- 6
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
Moet je vooral doen, maar ik ga er niet langer op zitten wachtenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Hee Bommie, zullen we ze nog effe laten kruipen?![]()
Eg wel!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
LEZENquote:Op donderdag 24 november 2005 00:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Kribster... wat ga je nu nog stemmen???? Zal toch eerst weer genomneerd worden niet??
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:19 schreef KRIBBET het volgende:
OOHHH dus wel punten geven en (verkeerd) optellen maar zonder motivatie is niet goed maar alleen een motivatie geven is wel goed?
Demins mist dus wel 2 punten![]()
Heb jij al iemand in gedachten?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eg wel!!!
DANCE PIGGIE DANCE!![]()
Ik heb zo mijn idee al welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij al iemand in gedachten?
Ik weet in ieder geval al zeker dat het géén neus wordt.![]()
ik lees nog eens, maar je bijdrage draagt niet bij aan een duidelijke Servival game....quote:
OOHHH dus wel punten geven en (verkeerd) optellen maar zonder motivatie is niet goed maar alleen een motivatie geven is wel goed?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Day stond ook op 6 punten die kreeg ze op de valreep van Peter6000
Mag ik de komende 24 uur ook minpuntjes geven??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij al iemand in gedachten?
Ik weet in ieder geval al zeker dat het géén neus wordt.![]()
Stemafspraken maken is verboden alla regel # 13 van het BB boek!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:21 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Da's mooi, en anders had ik haar er wel doorheen gesleept.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Day stond ook op 6 punten die kreeg ze op de valreep van Peter6000
U deed het beter, dit is meten met 2 maten dus nu mag Johan vanaf morgen ook wel meestemmenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]Go KRIBBET! Go KRIBBET! [afbeelding]
zei Kribster....hatik het toch goed gelezen....quote:En nou ga ik stemmen!
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's mooi, en anders had ik haar er wel doorheen gesleept.
Is ook nooit mijn bedoeling geweestquote:Op donderdag 24 november 2005 00:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ik lees nog eens, maar je bijdrage draagt niet bij aan een duidelijke Servival game....![]()
Ik dorst het bijna niet te zeggen, anders zou je het misschien negatief op kunnen vattenquote:
Flikker toch op man, PC eend met je zielige Didogedrag.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
Ik dorst het bijna niet te zeggen, anders zou je het misschien negatief op kunnen vatten![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
En sommige dames hier. Voor zover je van dames kan spreken.![]()
Demins vergat denk ik op te tellen omdat hij en Peet met hetzelfde lijstje aan het stemmen waren.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
U deed het beter, dit is meten met 2 maten dus nu mag Johan vanaf morgen ook wel meestemmen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
zei Kribster....hatik het toch goed gelezen....
Kribbet, waar heppiehet over......wie heeft er volgens jou gestemd die niet had mogen stemmen??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U deed het beter, dit is meten met 2 maten dus nu mag Johan vanaf morgen ook wel meestemmen![]()
Wat hebben de lampies eigenlijk gedaan vanavond?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
Iedere 'bewoner'die vanaf nu nog in "crypto voetbalshit" lult mag van mij wieberen.
Jij zit toch niet in het huis Annie??quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker toch op man, PC eend met je zielige Didogedrag.
En hij vergat zijn naam achter die van jou te zetten vandaar dat het zo raar overkomtquote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Demins vergat denk ik op te tellen omdat hij en Peet met hetzelfde lijstje aan het stemmen waren.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
En sommige dames hier. Voor zover je van dames kan spreken.![]()
ach so....dan wordt je bijdrage ineesn een stuk duidelijker....quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
het quoten ging mis, dit is de tekst van Demins
![]()
Dat moet je aan die lui vragen die op slag apatisch zitten te kijken zodra er ergens een balletje rolt.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat hebben de lampies eigenlijk gedaan vanavond?![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Demins welkom terug, strakke actie![]()
![]()
ik was ff druk, vandaar dat ik nu pas reageer![]()
3-0 van de mat geveegd door Duitsersquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, wel in het open gesticht dat Fok heet.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zit toch niet in het huis Annie??![]()
Peter!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
Day: intelligent en vasthoudend
waar bemoei je je mee, stop je neus eens niet in andersmans zaken...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eendje komt zo langs met de pillen.............quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, wel in het open gesticht dat Fok heet.
Gelukkigquote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach so....dan wordt je bijdrage ineesn een stuk duidelijker....![]()
ANGSTGEGNER ALERTTTTTTTTT!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
3-0 van de mat geveegd door Duitsers
Hier is iemand erg bang voor een nominatie.quote:
Je hebt echt geen idee wat je met deze opmerking afslaat!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
waar bemoei je je mee, stop je neus eens niet in andersmans zaken...![]()
Maar ik verlang echt terug naar jou duidelijke richtlijnen APK.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hier is iemand erg bang voor een nominatie.![]()
Met de injectienaald, hoop ik. Ik heb algehele verdoving nodig.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Eendje komt zo langs met de pillen.............![]()
Ik heb een sterk gevoel dat ik het ook helemaal niet wil weten!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat je met deze opmerking afslaat!![]()
Cummie komt straks vast wel weer met een ellenlange lijst met do's en don'tsquote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik verlang echt terug naar jou duidelijke richtlijnen APK.
Ik weet nu effe niet of ik moet nomineren of wegstemmen.![]()
O, die Eend prikt je net zó makkelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met de injectienaald, hoop ik. Ik heb algehele verdoving nodig.
Ik raak er aan gewendquote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hier is iemand erg bang voor een nominatie.![]()
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest!quote:
Nee, ik bedoelde de post die jij aanhaalde, Donald.quote:
Wat is het aantal punten dat ze mogen geven?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
-----------------------------------EXIT de volgende personen
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
Maurisico---4
Demins----- 4
Versabommie en Gert mogen 2 personen die exit moeten terug halen.
Ben je hem kwijt danquote:Op donderdag 24 november 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
Heb je daar nu 38 minuten voor nodig gehad??![]()
Ik wil APK terug!!!!![]()
6 denk ikquote:Op donderdag 24 november 2005 00:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat is het aantal punten dat ze mogen geven?
Krijg ik dan geen ruzie met Gertquote:Op donderdag 24 november 2005 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
O, die Eend prikt je net zó makkelijk.![]()
Ze moeten geen punten geven Cuall zegt net dat ze er 2 terug in t huis mogen halenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat is het aantal punten dat ze mogen geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |