APK Cuallquote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...
APK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
APK CuallJe wilt aan een spel meedoen maar weet niet wie de baas is
![]()
![]()
Gelukkig zit je dan naast mequote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
goh... het nomineren wordt steeds makkelijker![]()
Met de vuist op tafel zegt ie, nou zie 't echt. Watje
Maak me blij sloeriequote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ga ik nu stemmen.
quote:
Echt niet beren gaan altijd voorquote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
je kan achter de rij aansluiten achter Bommie
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
Verrassing...Mijn punten gaan naar mijn eigen teringdwerg Gert.
truste liefie!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga naar bed... Ik lees morgen wel wie van de watjes eruit ligt...
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Verrassing...Mijn punten gaan naar mijn eigen teringdwerg Gert.
Morgen vliegt hij er toch uit, samen met Nathalie![]()
Jappie----- Kleintje, Cuall
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 2
Hoort allemaal bij Kribbets grote plan om mensen kapot te maken....quote:
Maar weet wel dat Cuall de touwtjes in handen heeft en niet APK.quote:
Jij wilt mij ook echt heel graag bij die alliantie hequote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij Kribbets grote plan om mensen kapot te maken....
Ach we nemen het haar maar niet kwalijk, ze loopt Versa alleen maar achternaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
domme doos hé.
Dat scoort niet echt ChantalC![]()
Elke alliantie heeft zijn pispaal nodig ja!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wilt mij ook echt heel graag bij die alliantie he![]()
![]()
Tief op zakkenwasser..............ik heb mijn eigen vrienden.![]()
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga naar bed... Ik lees morgen wel wie van de watjes eruit ligt...
OOHH jij mag vlak achter hem staanquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Echt niet beren gaan altijd voor![]()
Ik ben alleen vandaag al minimaal 10 keer eikel of erger genoemd door haar .....als ze me achterna loopt is het wel om mijn schedel te wakken!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach we nemen het haar maar niet kwalijk, ze loopt Versa alleen maar achterna![]()
Jajajaja........laat me toch niet lachen nitwit...je glijt al op me vanaf het moment dat je me ontmoette.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke alliantie heeft zijn pispaal nodig ja!
Nee hoor dring lekker voorquote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH jij mag vlak achter hem staan![]()
24-11-2005 0:01quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij Kribbets grote plan om mensen kapot te maken....
Gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wilt mij ook echt heel graag bij die alliantie he![]()
![]()
Tief op zakkenwasser..............ik heb mijn eigen vrienden.![]()
Bommie is wel een beetje een neuzenhoer ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jajajaja........laat me toch niet lachen nitwit...je glijt al op me vanaf het moment dat je me ontmoette.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke alliantie heeft zijn pispaal nodig ja!
Zondag dan ga ik pas neuzenhoeren zien........HUILENquote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Bommie is wel een beetje een neuzenhoer ja.
Mag ik dan toekijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben alleen vandaag al minimaal 10 keer eikel of erger genoemd door haar .....als ze me achterna loopt is het wel om mijn schedel te wakken!
Kom vlieg met me mee, over land, over zee ♫ ♪quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
Morgen vliegt hij er toch uit, samen met Nathalie![]()
Jij hebt dan misschien ook wel een eigen mening, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je in tegenstelling tot mij weinig vrienden hebt.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zondag dan ga ik pas neuzenhoeren zien........HUILEN![]()
Het dun loopt door je broekspijpenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Waar is die rooie bosheks eigenlijk? wil weten of er al een nieuw formulier is om te nomineren of dat we het echt blind gaan doen?
Is overigens wel opvallend dat jij altijd pas grappig gaat lopen doen zodra je een straatlengte op punten voor ligt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee ♫ ♪
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon ♫ ♪
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
is er hier iemand fan van PSV?
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Waar is die rooie bosheks eigenlijk? wil weten of er al een nieuw formulier is om te nomineren of dat we het echt blind gaan doen?
tja... als je je zo laat verschalke.....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat die massaal een stuk touw en een hoge boom aan het zoeken zijn
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
is er hier iemand fan van PSV?
quote:
Ze noemen me hier ook wel Remie, wrijf het er nog is een keertje inquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt dan misschien ook wel een eigen mening, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je in tegenstelling tot mij weinig vrienden hebt.![]()
![]()
![]()
elke keer als er een neus arrogant tegen me gaat zitten doen met zukke uitslagen dan wint utreg van ze hahahahaquote:
Owww dat is zo'n mooi liedjuh.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee ♫ ♪
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon ♫ ♪
![]()
Is goed lieverd!quote:
Misschien een leuke naam voor een nieuw eenpersoonsmodelletjequote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze noemen me hier ook wel Remie, wrijf het er nog is een keertje in![]()
Bommie en geduld????? Gaat dat samen dan.quote:
Hou jezelf dat maar voor knulquote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het dun loopt door je broekspijpen![]()
Ik maak vast plaats naast me op de bank![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |