goh had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Riet ze fokking op? Betekent dat?![]()
Toen de eerste borsten in beeld kwamen ben ik afgehaakt. Wat goedkoop om over de ruggen van onschuldige bewoonsters zo stemmen te trekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN UIT HET PC EEND PROMOTIETEAM HQ
Gezien de weinige reacties op mijn promotiecampagne was ik genoodzaakt een promo trailer te fabriceren......
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
EINDE MEDEDELING
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN UIT HET PC EEND PROMOTIETEAM HQ
Gezien de weinige reacties op mijn promotiecampagne was ik genoodzaakt een promo trailer te fabriceren......
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
EINDE MEDEDELING
Neehee... ik mag geloof ik helemaal nietquote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb jij deze ronde al gestemd dan?
Hey pikkie, hows life! Hey ik heb een tip voor je, join de bommie-alliance. Kribbet zat 3 topics trug al met APK en Cruele stemafspraken te maken. Ze zeiden:" we gaan die vieze slijmerige limbo eens ff flink wat nominaties door zijn vlaaiendraai aars proppen, opgerot, ammerdammers eerst!"quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb jij deze ronde al gestemd dan?
Er zijn toch wel maar mannen dan vrouwen die moeten stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toen de eerste borsten in beeld kwamen ben ik afgehaakt. Wat goedkoop om over de ruggen van onschuldige bewoonsters zo stemmen te trekken.
Ik zie liever mooie mannen...![]()
hoezo niet? je mag iemand 2 pluspunten geven...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... ik mag geloof ik helemaal niet
Dus eigenlijk ben je het er mee eens...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
Echt schande en ik ben van mening dat we dit onrecht recht moeten zetten!
Mijn stem kan je in de toekomst vergeten WC Eend...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
Er zijn toch wel maar mannen dan vrouwen die moeten stemmen
Anders zet ik weer in op de verkeerde tactiek![]()
tis ongeveer 80% vrouwen en 10% mannen en 10% amsterdammersquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn toch wel maar mannen dan vrouwen die moeten stemmen
Anders zet ik weer in op de verkeerde tactiek![]()
Was alleen maar positief voor hem, hij loopt zo de finale binnenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach jij bent er ook verantwoordelijk voor dat ducky zoveel nominaties aan zijn ass kreeg, dus ik weet waar ik tegen knok!
Ik vind jou echt veruit de leukste posteres!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het er mee eens...![]()
Ja hoor Wickedangel, jij stond ook op de laatste deelnemers lijst, dus mag je om de dag stemmen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan niet in de finale slijmbal?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:41 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jou echt veruit de leukste posteres!![]()
Het blijft een leuk gezichtquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het er mee eens...![]()
Omdat Kribbet iedereen mobiliseerde om je minpunten te gevenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan niet in de finale slijmbal?![]()
Ze zei WC eend tegen mijquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mijn stem kan je in de toekomst vergeten WC Eend...![]()
hey pikquote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey pikkie, hows life! Hey ik heb een tip voor je, join de bommie-alliance. Kribbet zat 3 topics trug al met APK en Cruele stemafspraken te maken. Ze zeiden:" we gaan die vieze slijmerige limbo eens ff flink wat nominaties door zijn vlaaiendraai aars proppen, opgerot, ammerdammers eerst!"
Hoe bedoel je ik ben bang voor de bankquote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey pikkie, hows life! Hey ik heb een tip voor je, join de bommie-alliance. Kribbet zat 3 topics trug al met APK en Cruele stemafspraken te maken. Ze zeiden:" we gaan die vieze slijmerige limbo eens ff flink wat nominaties door zijn vlaaiendraai aars proppen, opgerot, ammerdammers eerst!"
Wicked heeft nog een stem op zak!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey pik
misschien had je dit moeten bedenken voor ik op deze schandelijke manier exit ga.... MOcht ik overleven vandaag zal ik die alliance zeker joinen
Ja en? Ooit WC Eend geroken? Ik heb liever Brise op mijn toilet...quote:
Ik heb geen vijanden, ik mag iedereen hier even graag, met uitzondering dan van jou, want jij bent echt zo intens gemeen!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik ben bang voor de bankZelfs je vijanden voor je karretje proberen te krijgen
![]()
Zoek maar even naar het topic van Cuall en kijk van wie je zoveel punten hebt gekregenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan niet in de finale slijmbal?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor Wickedangel, jij stond ook op de laatste deelnemers lijst, dus mag je om de dag stemmen.
Dus meid ga je gang![]()
Verre weg de sterkste tegenstander en ja dat kon ik niet gebruikenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Kribbet iedereen mobiliseerde om je minpunten te geven![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey pik
misschien had je dit moeten bedenken voor ik op deze schandelijke manier exit ga.... MOcht ik overleven vandaag zal ik die alliance zeker joinen
Och jee meneertje is bang voor me...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
Verre weg de sterkste tegenstander en ja dat kon ik niet gebruiken![]()
Liever 10 bommie's dan 1 Chantal tegen me![]()
Brisequote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja en? Ooit WC Eend geroken? Ik heb liever Brise op mijn toilet...![]()
Yo Versa! Dit is bewoner met een eigen alliantie......zou ik even mee opassen voordat je hem toelaat tot het genootschap van stemafspraken....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey pik
Was. Was bang maar jij mag alleen maar 2 pluspuntjes geven en niet nominerenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Och jee meneertje is bang voor me...![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
mijn eigen alliantie zal ik dan uiteraard inbrengen in het grote geheel.....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Versa! Dit is bewoner met een eigen alliantie......zou ik even mee opassen voordat je hem toelaat tot het genootschap van stemafspraken....
Ik mag ook iedereen maar jou toch wel het meestquote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen vijanden, ik mag iedereen hier even graag, met uitzondering dan van jou, want jij bent echt zo intens gemeen!![]()
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
Was. Was bang maar jij mag alleen maar 2 pluspuntjes geven en niet nomineren![]()
goh... het nomineren wordt steeds makkelijkerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Da's toch een slecht excuus voor een kerel he?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Och jee meneertje is bang voor me...![]()
Wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...
APK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij komt er wel achter als hij hem daarna keihard nomineerdquote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Versa! Dit is bewoner met een eigen alliantie......zou ik even mee opassen voordat je hem toelaat tot het genootschap van stemafspraken....
Toch kicken, hebben we een vette nomineeralliantie en dan zorgt die limbo ook nog voor stemmende blondies!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef versabommie het volgende:
Da's toch een slecht excuus voor een kerel he?![]()
APK is hier niet meer de baasquote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...
APK?![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Tarzanquote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch kicken, hebben we een vette nomineeralliantie en dan zorgt die limbo ook nog voor stemmende blondies!
Cuall...quote:
Ik ben normaal tegen elke form alliantie maar als het tegen Versabommie is meld ik mequote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn eigen alliantie zal ik dan uiteraard inbrengen in het grote geheel.....
Vorm.... V - O - R - Mquote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben normaal tegen elke form alliantie maar als het tegen Versabommie is meld ik me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |