Ik dacht jou campagne al met BB1 begonnen was?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag er niet om vragen
Ik ben mijn campagne nog niet eens begonnen
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
STEMBILJET 23 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
Day------- Teamlead, Isabeau
APK------ M-en-A
PC Eend-- MissHobje
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie:
Day...brengt ons hoop. Een utopische gedachte dat elke dag anders zou kunnen zijn. Het BBhuisbrengt ons echter terug in de realiteit: elke day is hetzelfde. En dat is goed! Stabiliteit is beter dan achteruitgang en soms is een day zo anders dat er vooruitgang in zit en dat is dan een soort kerstmis met sinterklaas. Daarom gaat mijn stem naar Day! Ik ben dol op elke day die ik maar kan krijgen op deze prachtige aarde met allemaal spannende BBhuizen. Day, je bent een kanjer! (en een vrouw, dat hielp mee bij de beslissing)
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
PC Eend-- 2
APK--------- 2
Teamlead- 2
Gert-------- 0
Maurisico- 0
Tnxquote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef cuall het volgende:
Lovebear ik heb al een nieuw topic klaarstaan waarin de OP wel klopt![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Tamrah het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
APK------ M-en-A
PC Eend-- MissHobje
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie: Teamlead hoort absoluut niet op de bank thuis. Hij moet tot het laatst in het huis aanwezig zijn!![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 3
Jappie----- 2
Demins--- 2
PC Eend-- 2
APK--------- 2
Gert-------- 0
Maurisico- 0
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tnx![]()
Wist gister echt niet dat ik de foute had![]()
Iedereen deelt 2 pluspunten uit, dus zet Teamlead even op 4, anders wordt de goede Sint weer achtergesteldquote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Tamrah het volgende:
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
APK------ M-en-A
PC Eend-- MissHobje
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie: Teamlead hoort absoluut niet op de bank thuis. Hij moet tot het laatst in het huis aanwezig zijn!![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 3
Jappie----- 2
Demins--- 2
PC Eend-- 2
APK--------- 2
Gert-------- 0
Maurisico- 0
Duurt altijd ff voordat ik op gang benquote:Op woensdag 23 november 2005 17:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht jou campagne al met BB1 begonnen was?![]()
Tamrah iedereen heeft nu iedere x 2 punten aan een bewoner gegeven.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef Tamrah het volgende:
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
APK------ M-en-A
PC Eend-- MissHobje
Gert------
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 3
Jappie----- 2
Demins--- 2
PC Eend-- 2
APK--------- 2
Gert-------- 0
Maurisico- 0
jij wilt alleen maar mijn tieten zienquote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Coos het volgende:
Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
APK------ M-en-A
PC Eend-- MissHobje, Coos
Teamlead- Lovebear
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie: Eend krijgt mijn punten als vrolijke noot in de nacht. Nee teamlead geen pepernoot. Eend is al jaren met dit spel bezig. En zijn motto: All those who believe in telekinesis raise my points.![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
PC Eend-- 4
APK--------- 2
Teamlead- 2
Gert-------- 0
Maurisico- 0
Coos wil je ze even in de goede volgorde zetten en Teamlead op 4 zettenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Coos het volgende:
Jappie----- Kleintje
Maurisico-
APK------ M-en-A
Teamlead- Lovebear
Gert------
Demins--- KRIBBET
Motivatie: Eend krijgt mijn punten als vrolijke noot in de nacht. Nee teamlead geen pepernoot. Eend is al jaren met dit spel bezig. En zijn motto: All those who believe in telekinesis raise my points.![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
PC Eend-- 4
APK--------- 2
Teamlead- 4
Gert-------- 0
Maurisico- 0
Incl. de gecoorigeerde punten voor Teamlead.![]()
Wordt het toch nog weer een puinhoop bij zo een simpel lijstjequote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef teamlead het volgende:
en coos vergeet mijn punten meteen weer
Neen!!! Coos was zelf bezig met stemmen. Je mot nog effe zo doorgaan!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef teamlead het volgende:
en coos vergeet mijn punten meteen weer
Sorry sorry sorry.. ik zet even de juiste stand erin..quote:Op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Neen!!! Coos was zelf bezig met stemmen. Je mot nog effe zo doorgaan!!!!![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Wil je ze wel nog ff in de goede volgorde zettenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik schaam me diep.. zijn we nu weer vriendjes?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Coos wil je ze even in de goede volgorde zetten en Teamlead op 4 zetten![]()
2 punten per stem, 1x stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tamrah iedereen heeft nu iedere x 2 punten aan een bewoner gegeven.
Jij nu 1 punt.
Cuall moeten we verder met iedereen 1 punt of 2![]()
Tuurlijk foutjes kunnenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:18 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Ik schaam me diep.. zijn we nu weer vriendjes?![]()
Nog bedank vir die Blumen poenten overigens.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:15 schreef M-en-A het volgende:
Iedereen deelt 2 pluspunten uit, dus zet Teamlead even op 4, anders wordt de goede Sint weer achtergesteld![]()
Bedankt voor de puntencorrectie nu nog even de naam van Tamrah achter Teamlead bijvoegen dan is alles weer op orde.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef Coos het volgende:
.......
Teamlead- Lovebear
.........
Incl. de gecoorigeerde punten voor Teamlead.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef APK het volgende:
[..]
Nog bedank vir die Blumen poenten overigens.![]()
Dat heb jij toch helemaal niet nodigquote:
Never been better.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:26 schreef APK het volgende:
[..]
Never been better.![]()
Ga je nog wat leuke spelelementen inbouwen of blijft het zo saai als het nu is?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:14 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
niet om ondankbaar te zijn.. maar moet ik niet op 4 staan dan
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
De Hofstadgroep re-united....Teamlead diestemmen krijgt van Tamrah en lovebear... hoe voorspelbaar...
Zeikstraalquote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
De Hofstadgroep re-united....Teamlead diestemmen krijgt van Tamrah en lovebear... hoe voorspelbaar...
Je moet t stem biljet nemen anders teld deze stem niet meequote:Op woensdag 23 november 2005 17:41 schreef Maurisico het volgende:
Mijn punten gaan naar Gert... exit gaan is niet leuk. Dat gun je niemand toch?![]()
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
APK--------- 2
Gert-------- 2
Maurisico- 0
ssssst... kijk mijn vorige post... alles op zijn tijd...mag ik jou bij deze dan ook een zeikstraal noemen...quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet t stem biljet nemen anders teld deze stem niet mee![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet t stem biljet nemen anders teld deze stem niet mee![]()
T hele stembiljet over nemen lieverdquote:Op woensdag 23 november 2005 17:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ssssst... kijk mijn vorige post... alles op zijn tijd...mag ik jou bij deze dan ook een zeikstraal noemen...![]()
bah doe niet zo onaangenaam....is toch nergens voor nodig..quote:Op woensdag 23 november 2005 17:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
T hele stembiljet over nemen lieverd![]()
En tuurlijk mag je mij een zeikstraal noemen zeikstraal![]()
Gewoon een geintje tussen doorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
bah doe niet zo onaangenaam....is toch nergens voor nodig..
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet t stem biljet nemen anders telt deze stem niet mee![]()
maar dar heb ik allang gedaan... zo is het toch in orde...??quote:Op woensdag 23 november 2005 17:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Maurisico pas je het eventjes aan![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:53 schreef Maurisico het volgende:
[..]
maar dar heb ik allang gedaan... zo is het toch in orde...??
[/quote]quote:Op woensdag 23 november 2005 18:01 schreef PC eend het volgende:
Mijn punten gaan naar Maurisico... exit gaan is niet leuk. Dat gun je niemand toch?![]()
Jappie----- Kleintje
Maurisico- PC eend
APK------ M-en-A
Teamlead- Lovebear
Gert------Maurisico
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
APK--------- 2
Gert-------- 2
Maurisico- 2
Ik moest dat lijstje toch overnemen?quote:
Gert wil je de stemmen van PCeend erin verwerken en zn naam ook achter Maurisico zettenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:04 schreef Gert het volgende:
Nou... Maurisico, wat scháttig!
De enige kandidaat die net als jij nog sneu en ongelukkig wezend op nul bungelt, geef jij je punten.
Het ontroert me gewoon een beetje!
Jij ook van die nul af, want die verdien je niet.
Mijn punten gaan naar Maurisico... omdat dergelijk altruïsme beloond moet worden.
Jappie----- Kleintje
Maurisico- Gert
APK------ M-en-A
Teamlead- Lovebear
Gert------Maurisico
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- 4
Jappie----- 2
Demins--- 2
APK--------- 2
Gert-------- 2
Maurisico- 2
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:05 schreef Gert het volgende:
O, ik zie dat Lovebear ook gestemd heeft, ik pas het wel even aan...
Grapjurkquote:Op woensdag 23 november 2005 18:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moest dat lijstje toch overnemen?![]()
Niet de hele tijd dat hele biljet mee-kopiëren joh!quote:Op woensdag 23 november 2005 18:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gert wil je de stemmen van PCeend erin verwerken en zn naam ook achter Maurisico zetten
Zal niet meer doenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet de hele tijd dat hele biljet mee-kopiëren joh!![]()
Wij zijn lekker tactisch bezig Gertquote:Op woensdag 23 november 2005 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet de hele tijd dat hele biljet mee-kopiëren joh!![]()
Hele grote exitquote:Op woensdag 23 november 2005 18:13 schreef cuall het volgende:
Als het zo door gaat wordt het een behoorlijke exit vanavond
![]()
Nee hoor, maar ik moet zo eerst nog eten koken en even uitpuffenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:18 schreef lovebear het volgende:
[..]
Toch niet op t aller laatste moment he![]()
Hard gewerkt vandaagquote:Op woensdag 23 november 2005 18:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik moet zo eerst nog eten koken en even uitpuffen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn lekker tactisch bezig Gert
Uit sociale motieven creeren we een geduchte concurrent
Je mag niet meer stemmen na 6 uur mag per persoon maar 1keer gestemd wordenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
..... deze concurrent waardeert het sociale motief zeer.... dat zijn letterlijk pluspunten..
....na 18.00...
Na 18:00quote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
..... deze concurrent waardeert het sociale motief zeer.... dat zijn letterlijk pluspunten..
....na 18.00...
maar j mocht toch tweemaal stemmen , voor 18.00 en ná 18.00... toch?? Of is dat weer veranderd?quote:
Lees mijn antwoord dan ffquote:Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
maar j mocht toch tweemaal stemmen , voor 18.00 en ná 18.00... toch?? Of is dat weer veranderd?
jij bent de beste leidster die ik vandaag gezien hebquote:
nou dan steek ik morgen wel een veer in je reet....quote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
jij bent de beste leidster die ik vandaag gezien heb![]()
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wij zijn lekker tactisch bezig Gert
Uit sociale motieven creeren we een geduchte concurrent
Moest je niet naar school danquote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
jij bent de beste leidster die ik vandaag gezien heb![]()
Ik ga vast oefenen met bukkenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef Maurisico het volgende:
[..]
nou dan steek ik morgen wel een veer in je reet....![]()
I am reporting live from the RIAGGquote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.![]()
Wat meteen de vraag oproept of wij wel hard genoeg zijn voor deze genadeloze afvalrace... de tijd zal het leren!
Woon jij vlakbij een RIAGG?
Nee, moest vandaag naar de scoutingquote:
jajoh, zijn spel is simpel, je pakt de ergste blondjes, geeft ze dagelijsk een paar niet gemeende smileys en complimenten en je bent verzekerd van stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:36 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
Het maakt het spel ook zo lekker spannendquote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajoh, zijn spel is simpel, je pakt de ergste blondjes, geeft ze dagelijsk een paar niet gemeende smileys en complimenten en je bent verzekerd van stemmen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
jajoh, zijn spel is simpel, je pakt de ergste blondjes, geeft ze dagelijsk een paar niet gemeende smileys en complimenten en je bent verzekerd van stemmen![]()
![]()
Ik denk niet dat ik perse bij lovebeavertje in het gevlei hoef te komen voor puntenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
whatever works... maarre: vind je het tactisch erg sterk om de betreffende dames "de ergste blondjes" te noemn
en ik geef nooit complimenten of smileys die ik niet meen.. anders had ik wel meer punten gehad nu :"+
ja, altijd een vette verrassing als airhead Tamrah gaat stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Het maakt het spel ook zo lekker spannend![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, altijd een vette verrassing als airhead Tamrah gaat stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben totaal ongevoelig voor smileys... Op MSN binnenkomen met een punch is ook een kansloze actie...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:05 schreef versabommie het volgende:
![]()
ach wat maakt het uit... de dames kunnen geen minpunten meer geven... en de plusjes gaan toch naar jou....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
whatever works... maarre: vind je het tactisch erg sterk om de betreffende dames "de ergste blondjes" te noemn
Wie is dat mens eigenlijk, ik zie haar nooit in andere topics.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, altijd een vette verrassing als airhead Tamrah gaat stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben totaal ongevoelig voor smileys... Op MSN binnenkomen met een punch is ook een kansloze actie...![]()
Bommie ergste blondjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik perse bij lovebeavertje in het gevlei hoef te komen voor punten
he just loves your beaver......quote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie ergste blondje![]()
En hoe kom je toch bij lovebeavertje![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
he just loves your beaver......![]()
YEAH!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
he just loves your beaver......![]()
1) ergste blondjes!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie ergste blondje![]()
En hoe kom je toch bij lovebeavertje![]()
*trots kijkt*quote:Motivatie:
Jappie heeft zich in de finale gevochten. Deze ware held hoort in het huis. Er horen meerdere personen in het huis, maar Jappie verdient als eerste mijn steun van deze genomineerden!
1: Ik ben geen erg blondjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
1) ergste blondjes!
2) Ik las er een keer te snel overheen na wat bierella's en lag helemaal dubbel om die naam...lovebeaver![]()
Als dat zo is lig er sowieso uit heb ik het vermoeden!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Op MSN binnenkomen met een punch is ook een kansloze actie...![]()
"me lovebeaver, me want meat"quote:
quote:
Zijn naam kan hij wel veranderen in Heintjequote:Op woensdag 23 november 2005 19:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren las dat jij vrijwillige exit zou gaan........blijft bij een grote bek zeker
![]()
Tanja allures![]()
Dat weet ik wel zeker jaquote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als dat zo is lig er sowieso uit heb ik het vermoeden!
Ik had 24 uur bedenktijd en toen ik zag hoe hartverwarmend Joo werd onthaald was ik om! Ja dat en al die mokkels hier ......quote:Op woensdag 23 november 2005 19:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren las dat jij vrijwillige exit zou gaan........blijft bij een grote bek zeker
![]()
Tanja allures![]()
Kom maar Tarzan grrrrrrrrquote:Op woensdag 23 november 2005 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
"me lovebeaver, me want meat"
![]()
en daar heb je de hele nacht over na kunnen denken, PUSJONG!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn naam kan hij wel veranderen in Heintje![]()
Ik had niet anders van je verwacht hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had 24 uur bedenktijd en toen ik zag hoe hartverwarmend Joo werd onthaald was ik om! Ja dat en al die mokkels hier ......![]()
kom eens op msn, heb wat voor jequote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht hoorJe loopt altijd wel vaker onzinnig te schreeuwen
Bommie denk erom dat ze geen grijze haren van je krijgtquote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom eens op msn, heb wat voor je![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
kom eens op msn, heb wat voor je![]()
Wie wel......alleen wel zonde dat die scheitert niet de ballen had om met een gerust hart in slaap te vallenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht hoorJe loopt altijd wel vaker onzinnig te schreeuwen
Wat een typisch vrouwelijke valse post !!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bommie denk erom dat ze geen grijze haren van je krijgt![]()
Ik hou niet van onderscheid en wilde je dezelfde dreun geven als ik snaptnix, chanC en beavertje gafquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef cuall het volgende:
[..]
hoe verzin je het, ik ben een integere leider, er wordt niks onderhands gesmoesd
Hij heeft geen ballenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie wel......alleen wel zonde dat die scheitert niet de ballen had om met een gerust hart in slaap te vallen![]()
Jappie, doe eens aardig, ik sta door de laatste 24 uur onder een enorme psychische stress!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie wel......alleen wel zonde dat die scheitert niet de ballen had om met een gerust hart in slaap te vallen![]()
Het zijn jouw woorden...quote:Op woensdag 23 november 2005 19:51 schreef versabommie het volgende:
Als dat zo is lig er sowieso uit heb ik het vermoeden!
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
en daar heb je de hele nacht over na kunnen denken, PUSJONG!
Ik heb het gelezen idd.... pag 5 van de telegraaf ...klote voor jullie...hoe zijn de kids eronder ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jappie, doe eens aardig, ik sta door de laatste 24 uur onder een enorme psychische stress!
Hier ga ik nog even over nadenken.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie wel......alleen wel zonde dat die scheitert
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat een typisch vrouwelijke valse post !!![]()
![]()
Leg es uit Coos ? ...af en toe heb toch wel moeite met het goed interpreteren van die posts van jullie mensjes van buiten de stad.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Hier ga ik nog even over nadenken.(Temmink?)
![]()
Scheit jij of schijt jij??quote:
fuck op.....nix geen armlastig gezin hier...wij zijn de bommies, niet de bommetjesquote:Op woensdag 23 november 2005 20:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen idd.... pag 5 van de telegraaf ...klote voor jullie...hoe zijn de kids eronder ?![]()
Gatverquote:Op woensdag 23 november 2005 20:16 schreef Day het volgende:
Mijn punten gaan naar Gert. Ik heb nl. al een tijdje een oogje op hem en ik wil tijdens ons verblijf in het BB-huis de kans krijgen om hem uit de armen van Wicked Angel te wrikken. Dat gaat natuurlijk niet als hij eruit gestemd wordt, dus Gert moet blijven!!!!
Bommies? Das toch familie van de Tokkies?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
fuck op.....nix geen armlastig gezin hier...wij zijn de bommies, niet de bommetjes
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee Coos...ik durref nooit achterom te kijken.![]()
Nee das anders de Tokkies laten overal viezigheid achterquote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bommies? Das toch familie van de Tokkies?![]()
Niet!!? Mooi...maar vertel es...wat is er dan aan het handje ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuck op.....nix geen armlastig gezin hier...wij zijn de bommies, niet de bommetjes
*zucht*quote:Op woensdag 23 november 2005 20:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bommies? Das toch familie van de Tokkies?![]()
Nooit geweten dat Judas een zus had.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:20 schreef cuall het volgende:
Mijn punten gaan naar Jappie. Jappie is gewoon mijn held, hij gaat mij beschermen tegen die despoot van een APK, want Jappie is héél sterk, dus Jappie moet blijven!!!!
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet!!? Mooi...maar vertel es...wat is er dan aan het handje ?
* bezorgd kijkt *
jeZUS ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:23 schreef APK het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Judas een zus had.
* vervaarlijk met spierballen rolt *quote:Op woensdag 23 november 2005 20:20 schreef cuall het volgende:
Jappie is gewoon mijn held, hij gaat mij beschermen tegen die despoot van een APK, want Jappie is héél sterk, dus Jappie moet blijven!!!!
Nee, mijn zus toont wel dankbaarheid als zij zich over mijn rug mag profileren.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
* vervaarlijk met spierballen rolt *
Tuulijk mop...ik sta achter je![]()
een meter of 50 that is![]()
Je ziet het verkeerd gap...tis allemaal Maurisico zijn schuld.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.
Ik d8 misschien weet Jappie raad!
Heb jij ook puisten op je rug?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, mijn zus toont wel dankbaarheid als zij zich over mijn rug mag profileren.
ja ik denk dat er maar eens stellingen genomen moeten worden.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, mijn zus toont wel dankbaarheid als zij zich over mijn rug mag profileren.
ssst dat was geheimquote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Kwall, beaver, teamlood en snaptnooitiets een complot tegen mij aan het vormen zijn onder leiding van die Fiatflikker Kribbet.
ze staan idd onder invloed van Mauriscio, maar Kribbet nogwel vrijwillig. Laatst zei die tegen me ...:"die Jappie, als we die nou eens gezamenlijk zijn aars volproppen met nominaties...dat zou leuk zijn!"quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd gap...tis allemaal Maurisico zijn schuld.![]()
Het idee alleen al dat ik zoiets zou doenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee, ik ben jouw lievelingetje en gedoodverfde winnaar niet.quote:
bommie nou niet alles verklappenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan idd onder invloed van Mauriscio, maar Kribbet nogwel vrijwillig. Laatst zei die tegen me ...:"die Jappie, als we die nou eens gezamenlijk zijn aars volproppen met nominaties...dat zou leuk zijn!"
Ik heb er geen gehoor aan gegeven maar het is wel duidelijk wat zijn bedoelingen zijn~1
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
maar als het tegen jou is doen ze wel wat makkelijker mee![]()
![]()
Begin maar vast met zingen zweten Heintjequote:Op woensdag 23 november 2005 20:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij op de verkeerde dag naar Pearl gegaan.![]()
Ha je het tegen mij jochie ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het idee alleen al dat ik zoiets zou doenIk ben daar echt niet in staat hoor er is niemand die zich voor mijn karretje wil laten spannen
![]()
maar als het tegen jou is doen ze wel wat makkelijker mee![]()
![]()
Jappiequote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Mijn punten gaan naar APK.
APK is een despoot die cuall wil aanranden! (op zich niets mis mee, maar cuall heeft mij bestempeld als haar held ....om tegemoet te komen aan dat beeld zal ik hem dus moeten verslaan)
pas jij maar eens op gemene APK !![]()
quote:
Ha ha, als demins nou nog 2 punten krijgen mogen jullie allemaaal wieberenquote:Jappie----- Kleintje, Cuall
Maurisico- Gert, PC Eend
APK------ M-en-A, Jappie
Teamlead- Lovebear
Gert------Maurisico, Day
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- 4
Maurisico- 4
Gert-------- 4
Jappie----- 4
Demins--- 2
That's the spirit!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:33 schreef Jappie het volgende:
Mijn punten gaan naar APK.
APK is een despoot die cuall wil aanranden! (op zich niets mis mee, maar cuall heeft mij bestempeld als haar held ....om tegemoet te komen aan dat beeld zal ik hem dus moeten verslaan)
pas jij maar eens op gemene APK !![]()
Goeie actie van Pearl, mischien loop je met je twee foute brilletjes morgen wel met je rollator tegen een boom aan.quote:
Dus ik moet het weer alleen doenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze staan idd onder invloed van Mauriscio, maar Kribbet nogwel vrijwillig. Laatst zei die tegen me ...:"die Jappie, als we die nou eens gezamenlijk zijn aars volproppen met nominaties...dat zou leuk zijn!"
Ik heb er geen gehoor aan gegeven maar het is wel duidelijk wat zijn bedoelingen zijn~1
Niet openmaken...ut was maar een geintje, maar het is wel degelijk een echte poedermailquote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ik moet het weer alleen doen![]()
krijg net een mailtje van Jappie, even lezen.
wrom ?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef versabommie het volgende:
zou er nog iemand ff demins 2 puntjes willen geven ?
Nee meneerquote:
Ow ja..fuck...Guusquote:Op woensdag 23 november 2005 20:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee meneerik zit verschillende berichten door elkaar te halen maar Guus was op tv
![]()
Het ging echt over Heintje![]()
Hij is echt aan alle kanten jou aan het zwart makenen dat kan natuurlijk niet
![]()
Krijg er steeds meer plezier in dat er geen 3 maar 9 F.H. bewoners op de bank zittenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:37 schreef teamlead het volgende:welja.. op deze manier gaan we gezellig met z'n allen exit straks
En bedanktquote:Op woensdag 23 november 2005 20:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet openmaken...ut was maar een geintje, maar het is wel degelijk een echte poedermail![]()
O M F G!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedanktweer te laat met lezen
Even een vraagje, gaan die rooie vlekken en die jeuk vanzelf weer over
![]()
Uiteindelijk wel ja...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En bedanktweer te laat met lezen
Even een vraagje, gaan die rooie vlekken en die jeuk vanzelf weer over
![]()
Zal ie lang plezier aan beleven....quote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
O M F G!!!!!!!!!!!!!
Nu gaat die FIATNAAD, de hele avond lopen janken voor sympathiestemmen![]()
Alsof dat zin heeft zeg, ben niet genomineerdquote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
O M F G!!!!!!!!!!!!!
Nu gaat die FIATNAAD, de hele avond lopen janken voor sympathiestemmen![]()
OOhh dan is het niet erg johquote:
Jij komt wel met je foute auto en dito oren!quote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alsof dat zin heeft zeg, ben niet genomineerden langer dan een uurtje kunnen ze hier toch niet onthouden
maar dit waarschijnlijk wel
Ga je me er nu mijn oren bijslepenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij komt wel met je foute auto en dito oren!
O3.15quote:Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef PC eend het volgende:ATTENTIE ATTENTIE OVER NIET AL TE LANGE TIJD VOLGT ER EEN MEDEDELING In HET KADER VAN DE PC EEND PROMOTIE CAMPAGNE
Nee flappie, ik heb niets tegen Fiat maar tegen de sukkels die erin rijden!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga je me er nu mijn oren bijslepenjij bent echt slecht bezig hoor
![]()
En is de nieuwe auto ook alweer fout of heb je gewoon wat tegen Fiat![]()
Nog 3 uur, blaag![]()
Oh gelukkig, dacht dat je Fiat aan het afkraken was maar ga gerust verder met waar je mee bezig wasquote:Op woensdag 23 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee flappie, ik heb niets tegen Fiat maar tegen de sukkels die erin rijden!
gaaaan we weer...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:13 schreef PC eend het volgende:
HIER VOLGT EEN MEDEDELING
![]()
Bij genoeg stemmen op mijn persoon laat ik mijn tieten zien
EINDE MEDEDELING
![]()
Ja hoor, we zitten echt op wat eendenborstjes te wachtenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:13 schreef PC eend het volgende:
[..]Ik ben genoodzaakt tot handelen, wat ik ben bang dat mijn eerste oproep niet serieus genoeg genomen werd
![]()
Deze dus....
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:16 schreef Day het volgende:
Mijn punten gaan naar Gert. Ik heb nl. al een tijdje een oogje op hem en ik wil tijdens ons verblijf in het BB-huis de kans krijgen om hem uit de armen van Wicked Angel te wrikken. Dat gaat natuurlijk niet als hij eruit gestemd wordt, dus Gert moet blijven!!!!
Hey maus, pik, vriend, gappie, mattie!quote:
je kan geen minpunten geven, kalfje!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Die minpuntjes worden iedere dag weer een stukje gemakkelijker![]()
Dat weet ik wel, Roels piemeltje. Vandáág plusjes, mórgen minnetjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan geen minpunten geven, kalfje!
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE HIER VOLGT EEN MEDEDELING VAN UIT HET PC EEND PROMOTIETEAM HQ
Gezien de weinige reacties op mijn promotiecampagne was ik genoodzaakt een promo trailer te fabriceren......
Click here to watch BB-PC-eend-campagne
EINDE MEDEDELING
Gezien de weinige reacties op mijn promotiecampagne was ik genoodzaakt een promo trailer te fabriceren......
EINDE MEDEDELING
Ik dacht niet dat jij in de finale staat dus weinig minpuntjes te geven, schaapje...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, Roels piemeltje. Vandáág plusjes, mórgen minnetjes.
EINDE MEDEDELING
Maar ik wil stémmen, kloten van de bok. Wanneer kan ik weer stémmen?!?!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat jij in de finale staat dus weinig minpuntjes te geven, schaapje...
RTFOP, tietenvannaad!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik wil stémmen, kloten van de bok. Wanneer kan ik weer stémmen?!?!![]()
Dat gaat je kosten...ik werd gedwongen naar bijna onverpakte megatieten te kijken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
EINDE MEDEDELING
Ik zit nu al te bibberen en durf straks na 0:01 niet meer te kijken hierquote:Op woensdag 23 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey maus, pik, vriend, gappie, mattie!
Ik denk dat we maar eens een alliantie moeten sluiten tegen al het kwaad dat Kribbet is. APK is ook al genaaid dus die zou wel in zijn voor wat vuurwerk, en mijn pitspoes snaptnix krijg ik ook nog wel gek. Is allen dan nog zaak om day en isabeau over te halen, zodat we na de komende exit een verbond heben van 6 tegen 5. Dan kunnen we Jappie, Kribben en cruella met ieder 2 stemmen afstraffen!
EINDE MEDEDELING
Ach jij bent er ook verantwoordelijk voor dat ducky zoveel nominaties aan zijn ass kreeg, dus ik weet waar ik tegen knok!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit nu al te bibberen en durf straks na 0:01 niet meer te kijken hier![]()
Dat ik genomineerd word ga ik vanuit maar kan me niet voorstellen dat F.H bewoners zich door jou laten overhalenHet zijn alleen maar wijze mensen in het huis
![]()
heb jij deze ronde al gestemd dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik wil stémmen, kloten van de bok. Wanneer kan ik weer stémmen?!?!![]()
goh had ik niet achter je gezochtquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Riet ze fokking op? Betekent dat?![]()
Toen de eerste borsten in beeld kwamen ben ik afgehaakt. Wat goedkoop om over de ruggen van onschuldige bewoonsters zo stemmen te trekken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef PC eend het volgende:
EINDE MEDEDELING
EINDE MEDEDELING
Neehee... ik mag geloof ik helemaal nietquote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb jij deze ronde al gestemd dan?
Hey pikkie, hows life! Hey ik heb een tip voor je, join de bommie-alliance. Kribbet zat 3 topics trug al met APK en Cruele stemafspraken te maken. Ze zeiden:" we gaan die vieze slijmerige limbo eens ff flink wat nominaties door zijn vlaaiendraai aars proppen, opgerot, ammerdammers eerst!"quote:Op woensdag 23 november 2005 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
heb jij deze ronde al gestemd dan?
Er zijn toch wel maar mannen dan vrouwen die moeten stemmenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Toen de eerste borsten in beeld kwamen ben ik afgehaakt. Wat goedkoop om over de ruggen van onschuldige bewoonsters zo stemmen te trekken.
Ik zie liever mooie mannen...![]()
hoezo niet? je mag iemand 2 pluspunten geven...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... ik mag geloof ik helemaal niet
Dus eigenlijk ben je het er mee eens...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
Echt schande en ik ben van mening dat we dit onrecht recht moeten zetten!
Mijn stem kan je in de toekomst vergeten WC Eend...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
Er zijn toch wel maar mannen dan vrouwen die moeten stemmen
Anders zet ik weer in op de verkeerde tactiek![]()
tis ongeveer 80% vrouwen en 10% mannen en 10% amsterdammersquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er zijn toch wel maar mannen dan vrouwen die moeten stemmen
Anders zet ik weer in op de verkeerde tactiek![]()
Was alleen maar positief voor hem, hij loopt zo de finale binnenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach jij bent er ook verantwoordelijk voor dat ducky zoveel nominaties aan zijn ass kreeg, dus ik weet waar ik tegen knok!
Ik vind jou echt veruit de leukste posteres!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het er mee eens...![]()
Ja hoor Wickedangel, jij stond ook op de laatste deelnemers lijst, dus mag je om de dag stemmen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan niet in de finale slijmbal?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:41 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jou echt veruit de leukste posteres!![]()
Het blijft een leuk gezichtquote:Op woensdag 23 november 2005 21:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je het er mee eens...![]()
Omdat Kribbet iedereen mobiliseerde om je minpunten te gevenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan niet in de finale slijmbal?![]()
Ze zei WC eend tegen mijquote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Mijn stem kan je in de toekomst vergeten WC Eend...![]()
hey pikquote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey pikkie, hows life! Hey ik heb een tip voor je, join de bommie-alliance. Kribbet zat 3 topics trug al met APK en Cruele stemafspraken te maken. Ze zeiden:" we gaan die vieze slijmerige limbo eens ff flink wat nominaties door zijn vlaaiendraai aars proppen, opgerot, ammerdammers eerst!"
Hoe bedoel je ik ben bang voor de bankquote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey pikkie, hows life! Hey ik heb een tip voor je, join de bommie-alliance. Kribbet zat 3 topics trug al met APK en Cruele stemafspraken te maken. Ze zeiden:" we gaan die vieze slijmerige limbo eens ff flink wat nominaties door zijn vlaaiendraai aars proppen, opgerot, ammerdammers eerst!"
Wicked heeft nog een stem op zak!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey pik
misschien had je dit moeten bedenken voor ik op deze schandelijke manier exit ga.... MOcht ik overleven vandaag zal ik die alliance zeker joinen
Ja en? Ooit WC Eend geroken? Ik heb liever Brise op mijn toilet...quote:
Ik heb geen vijanden, ik mag iedereen hier even graag, met uitzondering dan van jou, want jij bent echt zo intens gemeen!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik ben bang voor de bankZelfs je vijanden voor je karretje proberen te krijgen
![]()
Zoek maar even naar het topic van Cuall en kijk van wie je zoveel punten hebt gekregenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan niet in de finale slijmbal?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor Wickedangel, jij stond ook op de laatste deelnemers lijst, dus mag je om de dag stemmen.
Dus meid ga je gang![]()
Verre weg de sterkste tegenstander en ja dat kon ik niet gebruikenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat Kribbet iedereen mobiliseerde om je minpunten te geven![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey pik
misschien had je dit moeten bedenken voor ik op deze schandelijke manier exit ga.... MOcht ik overleven vandaag zal ik die alliance zeker joinen
Och jee meneertje is bang voor me...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
Verre weg de sterkste tegenstander en ja dat kon ik niet gebruiken![]()
Liever 10 bommie's dan 1 Chantal tegen me![]()
Brisequote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja en? Ooit WC Eend geroken? Ik heb liever Brise op mijn toilet...![]()
Yo Versa! Dit is bewoner met een eigen alliantie......zou ik even mee opassen voordat je hem toelaat tot het genootschap van stemafspraken....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey pik
Was. Was bang maar jij mag alleen maar 2 pluspuntjes geven en niet nominerenquote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Och jee meneertje is bang voor me...![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
mijn eigen alliantie zal ik dan uiteraard inbrengen in het grote geheel.....quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Versa! Dit is bewoner met een eigen alliantie......zou ik even mee opassen voordat je hem toelaat tot het genootschap van stemafspraken....
Ik mag ook iedereen maar jou toch wel het meestquote:Op woensdag 23 november 2005 21:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb geen vijanden, ik mag iedereen hier even graag, met uitzondering dan van jou, want jij bent echt zo intens gemeen!![]()
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef KRIBBET het volgende:
Was. Was bang maar jij mag alleen maar 2 pluspuntjes geven en niet nomineren![]()
goh... het nomineren wordt steeds makkelijkerquote:Op woensdag 23 november 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Da's toch een slecht excuus voor een kerel he?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:49 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Och jee meneertje is bang voor me...![]()
Wat denk je zelf ?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...
APK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij komt er wel achter als hij hem daarna keihard nomineerdquote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yo Versa! Dit is bewoner met een eigen alliantie......zou ik even mee opassen voordat je hem toelaat tot het genootschap van stemafspraken....
Toch kicken, hebben we een vette nomineeralliantie en dan zorgt die limbo ook nog voor stemmende blondies!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:54 schreef versabommie het volgende:
Da's toch een slecht excuus voor een kerel he?![]()
APK is hier niet meer de baasquote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zal APK even lief aankijken of ik erin mag bij de eerst volgende vrijwillige exit...
APK?![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Tarzanquote:Op woensdag 23 november 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch kicken, hebben we een vette nomineeralliantie en dan zorgt die limbo ook nog voor stemmende blondies!
Cuall...quote:
Ik ben normaal tegen elke form alliantie maar als het tegen Versabommie is meld ik mequote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
mijn eigen alliantie zal ik dan uiteraard inbrengen in het grote geheel.....
Vorm.... V - O - R - Mquote:Op woensdag 23 november 2005 21:58 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ben normaal tegen elke form alliantie maar als het tegen Versabommie is meld ik me![]()
APK Cuallquote:Op woensdag 23 november 2005 21:52 schreef ChantalC het volgende:
[..]
APK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
APK CuallJe wilt aan een spel meedoen maar weet niet wie de baas is
![]()
![]()
Gelukkig zit je dan naast mequote:Op woensdag 23 november 2005 21:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
goh... het nomineren wordt steeds makkelijker![]()
Met de vuist op tafel zegt ie, nou zie 't echt. Watje
Maak me blij sloeriequote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ga ik nu stemmen.
quote:
Echt niet beren gaan altijd voorquote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
je kan achter de rij aansluiten achter Bommie
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
Verrassing...Mijn punten gaan naar mijn eigen teringdwerg Gert.
truste liefie!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga naar bed... Ik lees morgen wel wie van de watjes eruit ligt...
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Verrassing...Mijn punten gaan naar mijn eigen teringdwerg Gert.
Morgen vliegt hij er toch uit, samen met Nathalie![]()
Jappie----- Kleintje, Cuall
Maurisico- Gert, PC Eend
APK------ M-en-A, Jappie
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 2
Hoort allemaal bij Kribbets grote plan om mensen kapot te maken....quote:
Maar weet wel dat Cuall de touwtjes in handen heeft en niet APK.quote:
Jij wilt mij ook echt heel graag bij die alliantie hequote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij Kribbets grote plan om mensen kapot te maken....
Ach we nemen het haar maar niet kwalijk, ze loopt Versa alleen maar achternaquote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
[..]
domme doos hé.
Dat scoort niet echt ChantalC![]()
Elke alliantie heeft zijn pispaal nodig ja!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wilt mij ook echt heel graag bij die alliantie he![]()
![]()
Tief op zakkenwasser..............ik heb mijn eigen vrienden.![]()
Trustequote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef ChantalC het volgende:
Nja ik ga naar bed... Ik lees morgen wel wie van de watjes eruit ligt...
OOHH jij mag vlak achter hem staanquote:Op woensdag 23 november 2005 22:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Echt niet beren gaan altijd voor![]()
Ik ben alleen vandaag al minimaal 10 keer eikel of erger genoemd door haar .....als ze me achterna loopt is het wel om mijn schedel te wakken!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ach we nemen het haar maar niet kwalijk, ze loopt Versa alleen maar achterna![]()
Jajajaja........laat me toch niet lachen nitwit...je glijt al op me vanaf het moment dat je me ontmoette.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke alliantie heeft zijn pispaal nodig ja!
Nee hoor dring lekker voorquote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOHH jij mag vlak achter hem staan![]()
24-11-2005 0:01quote:Op woensdag 23 november 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoort allemaal bij Kribbets grote plan om mensen kapot te maken....
Gelukkigquote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij wilt mij ook echt heel graag bij die alliantie he![]()
![]()
Tief op zakkenwasser..............ik heb mijn eigen vrienden.![]()
Bommie is wel een beetje een neuzenhoer ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jajajaja........laat me toch niet lachen nitwit...je glijt al op me vanaf het moment dat je me ontmoette.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Elke alliantie heeft zijn pispaal nodig ja!
Zondag dan ga ik pas neuzenhoeren zien........HUILENquote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Bommie is wel een beetje een neuzenhoer ja.
Mag ik dan toekijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben alleen vandaag al minimaal 10 keer eikel of erger genoemd door haar .....als ze me achterna loopt is het wel om mijn schedel te wakken!
Kom vlieg met me mee, over land, over zee ♫ ♪quote:Op woensdag 23 november 2005 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
Morgen vliegt hij er toch uit, samen met Nathalie![]()
Jij hebt dan misschien ook wel een eigen mening, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je in tegenstelling tot mij weinig vrienden hebt.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zondag dan ga ik pas neuzenhoeren zien........HUILEN![]()
Het dun loopt door je broekspijpenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Waar is die rooie bosheks eigenlijk? wil weten of er al een nieuw formulier is om te nomineren of dat we het echt blind gaan doen?
Is overigens wel opvallend dat jij altijd pas grappig gaat lopen doen zodra je een straatlengte op punten voor ligt.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee ♫ ♪
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon ♫ ♪
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
is er hier iemand fan van PSV?
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Waar is die rooie bosheks eigenlijk? wil weten of er al een nieuw formulier is om te nomineren of dat we het echt blind gaan doen?
tja... als je je zo laat verschalke.....quote:Op woensdag 23 november 2005 22:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat die massaal een stuk touw en een hoge boom aan het zoeken zijn
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:21 schreef Maurisico het volgende:
is er hier iemand fan van PSV?
quote:
Ze noemen me hier ook wel Remie, wrijf het er nog is een keertje inquote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij hebt dan misschien ook wel een eigen mening, maar ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat je in tegenstelling tot mij weinig vrienden hebt.![]()
![]()
![]()
elke keer als er een neus arrogant tegen me gaat zitten doen met zukke uitslagen dan wint utreg van ze hahahahaquote:
Owww dat is zo'n mooi liedjuh.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom vlieg met me mee, over land, over zee ♫ ♪
Want het avontuur ligt ginds achter de horizon ♫ ♪
![]()
Is goed lieverd!quote:
Misschien een leuke naam voor een nieuw eenpersoonsmodelletjequote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze noemen me hier ook wel Remie, wrijf het er nog is een keertje in![]()
Bommie en geduld????? Gaat dat samen dan.quote:
Hou jezelf dat maar voor knulquote:Op woensdag 23 november 2005 22:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het dun loopt door je broekspijpen![]()
Ik maak vast plaats naast me op de bank![]()
Och Kribbie, kom in mijn armen. Remie zijn dat moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze noemen me hier ook wel Remie, wrijf het er nog is een keertje in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |