quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Allereerst ben ik een enorme fan van je fake pics werkelijk schitterend! Waarom ik je deze e-mail stuur is dat ik je wil bedanken voor je opstelling tegenover mijn persoon. Het doet me goed dat je me vertrouwd! Ik kijk uiteraard heel vaak bij FOK en moet soms enorm lachen om uitspraken.
Lief hé![]()
damn! wat ben jij een Joost!quote:
Ik denk het wel, want dat was volgens mij dit jaar de enige keer dat we het over hem hebben gehadquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij leest mee???? Owwwww![]()
Was dat niet die discussie die wij laatst over hem hadden Cuall?? Heeft hij mijn posts ook gelezen??!!!!![]()
Ik ga mijn e-mail in mijn profiel zetten
Het is toch dezelfde mail, alleen de aanhef is een beetje anders.quote:
Uiteraard mag hij stemmen, waarom zouden we dat niet toestaanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik heb de vage indruk dat dat niet toegetaan is!![]()
Waarom?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
damn! wat ben jij een Joost!
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch dezelfde mail, alleen de aanhef is een beetje anders.
Stond hij op de lijst?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Uiteraard mag hij stemmen, waarom zouden we dat niet toestaan![]()
Zal ik de laatste zin even posten?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou, dit was maar 1e stukje, de rest was te privé
![]()
Duh, gisteren janken over die late nominatie van JoostKribbet en nu zelf de Joost uithangenquote:
Nou breekt me klomp!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Uiteraard mag hij stemmen, waarom zouden we dat niet toestaan![]()
Oh nou ben ik helemaal opgewondenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want dat was volgens mij dit jaar de enige keer dat we het over hem hebben gehad![]()
Ik heb Pimmutjuh net naar bed gestuurd dus dat zal niet gaanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh, gisteren janken over die late nominatie van JoostKribbet en nu zelf de Joost uithangen![]()
Trek anders Pimmetjuh ff uit de kast
Ik wil hem even zenuwachtig maken, misschien haalt hij de deadline van 23.59 niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh, gisteren janken over die late nominatie van JoostKribbet en nu zelf de Joost uithangen![]()
Trek anders Pimmetjuh ff uit de kast
En we nemen nog een hapquote:Op woensdag 23 november 2005 23:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Stond hij op de lijst?NOU??
Nou dan, geen voorkeursbehandelingen hier he?!
![]()
Pimmutjuh slaapt! En aangezien ik niet op de bank zitquote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wil hem even zenuwachtig maken, misschien haalt hij de deadline van 23.59 niet.![]()
Ik stuur deze email ook naar een aantal verfnte Fokkersquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef APK het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Ik vind Demins een toffe peer, een leuke newbie en een aanwinst voor het forum. Verder wil ik graag een exodus van bankziters! GNA GNA GNA!![]()
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk het wel, want dat was volgens mij dit jaar de enige keer dat we het over hem hebben gehad![]()
Was jij dan ook altijd zo een Gert-jan adept ? nee toch ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stuur deze email ook naar een aantal verfnte Fokkers
Doe er mee wat je wilt veel plezier nog met bb5!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |