quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga je op vakantie? Wat loop je toch met die koffers heen en weer te zeulen zeg, wordt er zenuwachtig van![]()
![]()
![]()
je bent nog steeds lief hoor
![]()
Als ik het goed begrijp heb je nu medelijden met mij en vind je Bommie een raar stuk vreten?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...dat denk ik niet....maar ik zal je verder in vrede laten.......ik kan me voorstellen dat je er zelf ook niets van snapt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kwam afgelopen week ook al een filmpje van hem tegen, zal even zoeken![]()
wil hij ook stemmen?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Ik kreeg net een emailtje van Gert Jan de Boer oud BB bewoner![]()
Neuh...niet echt...wel dat Bommie een raar stuk vreten is....maar medelijden met jou heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:31 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heb je nu medelijden met mij en vind je Bommie een raar stuk vreten?![]()
Was ik ook altijd fan vanquote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Ooooohhhh.... echt? Hoe is het met hem??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Wat zei die? GHB in de aanbieding?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Kreeg ik gisteren ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef cuall het volgende:
Dus die plaats ik maar even niet, heb net weer even gegeken en de combinatie tekst en beelden zijn werkelijk perfectquote:
Doe hem maar de groetenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
[..]
, nee reageerde op mijn fake pics
![]()
Ah, dan kreeg jij dus een ander mailtje.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:36 schreef cuall het volgende:
[..]
, nee reageerde op mijn fake pics
![]()
Hier 1e stukje:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was ik ook altijd fan van
Wat had ie te melden?
Niet te vindenquote:
is ook gelijk een regelrechte opsteker voor supermom met haar GHB geintjequote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Allereerst ben ik een enorme fan van je fake pics werkelijk schitterend! Waarom ik je deze e-mail stuur is dat ik je wil bedanken voor je opstelling tegenover mijn persoon. Het doet me goed dat je me vertrouwd! Ik kijk uiteraard heel vaak bij FOK en moet soms enorm lachen om uitspraken.
Lief hé![]()
Jou vond hij niet zo lief?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dan kreeg jij dus een ander mailtje.
Hij leest mee???? Owwwwwquote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Allereerst ben ik een enorme fan van je fake pics werkelijk schitterend! Waarom ik je deze e-mail stuur is dat ik je wil bedanken voor je opstelling tegenover mijn persoon. Het doet me goed dat je me vertrouwd! Ik kijk uiteraard heel vaak bij FOK en moet soms enorm lachen om uitspraken.
Lief hé![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
is ook gelijk een regelrechte opsteker voor supermom met haar GHB geintje![]()
Nu ben ik wel ERG benieuwd naar de rest van dit mailtje!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier 1e stukje:
Beste Cuall,
Lief hé![]()
Dat meen je niet!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij leest mee???? Owwwww![]()
Was dat niet die discussie die wij laatst over hem hadden Cuall?? Heeft hij mijn posts ook gelezen??!!!!![]()
Ik ga mijn e-mail in mijn profiel zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |