Sterker nog, ik heb MEER stemrecht omdat mijn inzicht in de mensheid groter is!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:01 schreef Maurisico het volgende:
[..]
wie is Magics??? Waarom mag hij stemmen als hij niet op de lijst van stemgerechtigden stond?? In dat geval mag Johanna ook stemmen!
Joo kappen nu maar over dat stemmen!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb MEER stemrecht omdat mijn inzicht in de mensheid groter is!
In de OP saat de lijst, jij mag ook stemmen, en zet demins even terug naar 2 punten. de stem van Magics is niet geldig, door het ontbreken van een motivatie, haal magics naam ook even wegquote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Kan ik al stemmen?? En wat is nou het laatste GOEDE lijstje??????
<quote>quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef SuperMOM het volgende:
Kan ik al stemmen?? En wat is nou het laatste GOEDE lijstje??????
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lieve schat maar magics stond wel op de stemlijst en jij niet. Dat is het verschil. Inzicht telt in deze niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ga jij de vaatwasser even uitruimen.......... deze discussie hebben we tijdens het eten al gehad!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joo kappen nu maar over dat stemmen!![]()
Okee, ander onderwerp dan maarquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat maar magics stond wel op de stemlijst en jij niet. Dat is het verschil. Inzicht telt in deze niet.
Klopt Magics staat op de stemlijstquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve schat maar magics stond wel op de stemlijst en jij niet. Dat is het verschil. Inzicht telt in deze niet.
Joohanna als je hier rond wilt hangen prima, maar wil je de sfeer hier niet lopen te verzieken, dan kun je beter weer vertrekkenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:05 schreef Joohanna het volgende:
[..]
<quote>
Je geeft 1 tot en met 9 punten waarbij het laagste puntenaantal staat voor de bewoner die je het liefst ziet vertrekken en de 9 punten voor de bewoner die je graag ziet blijven.
<unquote>
Steeds meer bewoners prikken door dat gemene valse masker heenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Eerst inpalmen om daarna genadeloos toe te slaan in een poging de macht over te nemen.
Hij moet wat om te kunnen winnen.
Dus hij heeft eik een lief zacht karakterquote:Op woensdag 23 november 2005 23:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Steeds meer bewoners prikken door dat gemene valse masker heen![]()
*zucht*quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Joohanna als je hier rond wilt hangen prima, maar wil je de sfeer hier niet lopen te verzieken, dan kun je beter weer vertrekken![]()
Ik loop al op de toppen van mijn tenen, ben op van de zenuwen en aan het eind van mijn Grieks maar ik zal doorgaanquote:Op woensdag 23 november 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind je dit gemeen kan nog gemener![]()
Waarom, hij/zij heeft nog tot twaalf uur de tijd om te wijzigen, toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:04 schreef cuall het volgende:
In de OP saat de lijst, jij mag ook stemmen, en zet demins even terug naar 2 punten. de stem van Magics is niet geldig, door het ontbreken van een motivatie, haal magics naam ook even weg![]()
Door al mijn tranen heen weet je me toch nog even te laten lachenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Genadeloos toeslaan zit echt niet in me. Ik ben hier echt om nieuwe mensen te leren kennen en levenswijsheid op te doen. Ik hou van jullie allemaal evenveel! Echt!![]()
Is dit nu een heel intieme vraag of vergis ik me?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Vraagje......waarom doe jij het eik met Bommie ?![]()
Ik vind Joohaana wel grappig.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:07 schreef cuall het volgende:
Joohanna als je hier rond wilt hangen prima, maar wil je de sfeer hier niet lopen te verzieken, dan kun je beter weer vertrekken![]()
Ik snap eik sowieso niet waarom er bij de "publieks"ronde een motivatie moet ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom, hij/zij heeft nog tot twaalf uur de tijd om te wijzigen, toch?
Krijgen we eindelijk een beetje ruimte in het huisquote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
dus op dit moment vliegen APK, Day, Isa, Loodlijn, PC kip, mauriesvriendiablo, jappie en demins eruit?
dus op dit moment blijven over:
KRIBBET
Snaptnix
Cuall
Versabommie
Gert
Overigens is Gert altijd al 1 van mijn favoriete dudes op het forum geweest. Ik kan gewoon veel leren van deze man zijn wijsheid! En feyenoorders zijn sowieso veeeeeeeeeeel sympathieker dan neuzen!
Cuall, echt fijn als ik daarmee in het huis over blijf, veel warmte, vriendelijkheid en vooral wijsheid!
Snaptnix, gewoon mijn allerfavoste pitspoes!
Ohwja, Kribbet heeft 10 kloonen ingezet en deze lijst zo op scherp gezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |