je mag niet stemmen kutje, volgend jaar weerquote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga stemmen!
In dat geval.....mijn opa zaliger zei altijd:quote:Op woensdag 23 november 2005 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Genadeloos toeslaan zit echt niet in me. Ik ben hier echt om nieuwe mensen te leren kennen en levenswijsheid op te doen. Ik hou van jullie allemaal evenveel! Echt!![]()
Foei!!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga stemmen!
ある従ってそれは信じ難いたわごとを言った!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval.....mijn opa zaliger zei altijd:
"あなたを離れて人のための残念な弁解を怒らせなさい"
nu moet ik wel zeggen dat mijn Japans een beetje roestig is...ik hoop dat ik het goed heb onthouden![]()
En ik dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
Overigens is Gert altijd al 1 van mijn favoriete dudes op het forum geweest. Ik kan gewoon veel leren van deze man zijn wijsheid! En feyenoorders zijn sowieso veeeeeeeeeeel sympathieker dan neuzen!
Cuall, echt fijn als ik daarmee in het huis over blijf, veel warmte, vriendelijkheid en vooral wijsheid!
Snaptnix, gewoon mijn allerfavoste pitspoes!
Ohwja, Kribbet heeft 10 kloonen ingezet en deze lijst zo op scherp gezet![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:41 schreef Magics het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Jappie----- Kleintje, Cuall
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET, Magics
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 4
Maurisico---4
Jappie----- 4
Demins----- 42
Jij ligt er zometeen uit?quote:
demins op 42quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
MAGICS ZONDER MOTIVATIE TELT JE STEM NIET
![]()
Ik doe het lekker toch, alleen maar om cuall te pesten!quote:Op woensdag 23 november 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
je mag niet stemmen kutje, volgend jaar weer![]()
Joo...mail! ....(of keuken)quote:Op woensdag 23 november 2005 22:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik doe het lekker toch, alleen maar om cuall te pesten!
Ze is een beetje zenuwachtig, dan gaan de vingertjes trillen en krijg je tiepfoutjes.quote:
HUH? Hoe doet ie dat zo snel?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]De nieuwe stand is dan:
Demins----- 42
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:55 schreef cuall het volgende:
[..]
staat een streepje door hoor teamlead
Hé daar heb je een van de losers die niet eens door de selectie kwamen!quote:
Jij eens langs de ogendokter gaan zelfs ik dat zienquote:
En een van die losers die niet op jou stemmen.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hé daar heb je een van de losers die niet eens door de selectie kwamen!![]()
wie is Magics??? Waarom mag hij stemmen als hij niet op de lijst van stemgerechtigden stond?? In dat geval mag Johanna ook stemmen! ...lamar... die lurker stond wel op de lijst... noit gezien... nooit gehoord...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Zolang je niet over mijn knuffel hebt lopen pissen zal het me een zorg zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel hoor, je bedje! Ga er lekker inliggen, je eigen lekkere warme bedje ....
Waar ik net in heb gescheten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |