Da's mooi, en anders had ik haar er wel doorheen gesleept.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Day stond ook op 6 punten die kreeg ze op de valreep van Peter6000
U deed het beter, dit is meten met 2 maten dus nu mag Johan vanaf morgen ook wel meestemmenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]Go KRIBBET! Go KRIBBET! [afbeelding]
zei Kribster....hatik het toch goed gelezen....quote:En nou ga ik stemmen!
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's mooi, en anders had ik haar er wel doorheen gesleept.
Is ook nooit mijn bedoeling geweestquote:Op donderdag 24 november 2005 00:24 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ik lees nog eens, maar je bijdrage draagt niet bij aan een duidelijke Servival game....![]()
Ik dorst het bijna niet te zeggen, anders zou je het misschien negatief op kunnen vattenquote:
Flikker toch op man, PC eend met je zielige Didogedrag.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef PC eend het volgende:
Ik dorst het bijna niet te zeggen, anders zou je het misschien negatief op kunnen vatten![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
En sommige dames hier. Voor zover je van dames kan spreken.![]()
Demins vergat denk ik op te tellen omdat hij en Peet met hetzelfde lijstje aan het stemmen waren.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
U deed het beter, dit is meten met 2 maten dus nu mag Johan vanaf morgen ook wel meestemmen![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
zei Kribster....hatik het toch goed gelezen....
Kribbet, waar heppiehet over......wie heeft er volgens jou gestemd die niet had mogen stemmen??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:26 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
U deed het beter, dit is meten met 2 maten dus nu mag Johan vanaf morgen ook wel meestemmen![]()
Wat hebben de lampies eigenlijk gedaan vanavond?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
Iedere 'bewoner'die vanaf nu nog in "crypto voetbalshit" lult mag van mij wieberen.
Jij zit toch niet in het huis Annie??quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker toch op man, PC eend met je zielige Didogedrag.
En hij vergat zijn naam achter die van jou te zetten vandaar dat het zo raar overkomtquote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Demins vergat denk ik op te tellen omdat hij en Peet met hetzelfde lijstje aan het stemmen waren.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Coos het volgende:
En sommige dames hier. Voor zover je van dames kan spreken.![]()
ach so....dan wordt je bijdrage ineesn een stuk duidelijker....quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
het quoten ging mis, dit is de tekst van Demins
![]()
Dat moet je aan die lui vragen die op slag apatisch zitten te kijken zodra er ergens een balletje rolt.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat hebben de lampies eigenlijk gedaan vanavond?![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef cuall het volgende:
Demins welkom terug, strakke actie![]()
![]()
ik was ff druk, vandaar dat ik nu pas reageer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |