Dat is 'em ja.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar het mailtje van Gert-Jan de Boer: hij heeft een heel epistel in mijn fotoboek gepost.
Deels wel ja, maar dat schreef hij me al, hij had er bij mij apart een stuk boven en onderaan geschrevenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stuur deze email ook naar een aantal verfnte Fokkers
Doe er mee wat je wilt veel plezier nog met bb5!
Had Johan wel wat eerder verwacht en daar was het om te doenquote:
Net zo speciaal als Gert.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
Komt natuurlijk omdat ik een beetje specialer ben![]()
Wat zoekt die lul nu??quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazen![]()
als er niet binnen 4 minuten iemand op mij stemt, ben ik iig de lulquote:Op woensdag 23 november 2005 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat zoekt die lul nu??
Een come back??![]()
Wie gaan er straks uit?? Of moet ik alles doorlezen???![]()
Lovebear is vast wel zo lief om effe verslag te doen![]()
verslagquote:Op woensdag 23 november 2005 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat zoekt die lul nu??
Een come back??![]()
Wie gaan er straks uit?? Of moet ik alles doorlezen???![]()
Lovebear is vast wel zo lief om effe verslag te doen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Day: intelligent en vasthoudend
Jappie----- Kleintje, Cuall, Snaptnix
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau, Peter6000
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos, SuperMOM
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET, APK
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 6
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
JEZUS!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
GodverDOMME, ging ik mijn profiel wijzigen, deed m'n password het niet meer!!!!!
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Jappie het volgende:
Er zal toch ook nog wel iemand te vinden zijn die op onze voormalige dictator wil stemmen ?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:48 schreef APK het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Ik vind Demins een toffe peer, een leuke newbie en een aanwinst voor het forum. Verder wil ik graag een exodus van bankziters! GNA GNA GNA!![]()
Jappie----- Kleintje, Cuall, Snaptnix
Maurisico- Gert, PC Eend
Day------- Teamlead, Isabeau
APK------ M-en-A, Jappie
PC Eend-- MissHobje, Coos, SuperMOM
Isabeau--- ChantalC, Versabommie
Teamlead- Lovebear, Tamrah
Gert------Maurisico, Day, Wickedangel
Demins--- KRIBBET, APK
De nieuwe stand is dan:
Gert--------- 6
APK--------- 4
Day--------- 4
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
PC Eend-- - 6
Maurisico---4
Jappie----- 6
Demins----- 4
Zie de post hierbovenquote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef Maurisico het volgende:
[..]
![]()
APK....door jouw stem donderen er zomaar 6 bewoners uit het huis, inclusief jezelf.....of heb jij nog een geheime redder achter de hand?
Wat is dat nou voor vraagquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef Coos het volgende:
Pssstttttt............Eendje....alles onder controle...![]()
En daarom is Cuall de baas ik was de eerste die met zijn stem kwamquote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.![]()
Heeft Demins ook een multipla ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.![]()
Welcome aboard!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Cool Demins, hoef ik ook niet aardig te doen tegen die Familiewagen-FLIKKER!
Is geen vraag.quote:
Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
En dat ga je dus niet meer doen!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarom is Cuall de baas ik was de eerste die met zijn stem kwam![]()
Zie jij zijn stem ergens staan danquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Cool Demins, hoef ik ook niet aardig te doen tegen die Familiewagen-FLIKKER!
Rot op met je kwisje, ik ben blij dat die lui exit zijn!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef cuall het volgende:
Bericht van CU-Hummie
![]()
ENVELLOPJE:
Twee bewoners krijgen de kans om een medebewoner in het huis te houden.
Jullie krijgen straks 2 vragen te lezen.
Alleen ALLE bewoners uit het huis, dus ook de genomineerden mogen naar het antwoord raden.
De bewoner die als 1e het goede antwoord geeft, mag een exit-ganger (niet zichzelf dus) weer terug het huis in halen.
Over de uitslag is geen discussie mogelijk
De beslissing ligt bij CU-Hummie![]()
Einde bericht
![]()
Ik heb vraag 1 gemist.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Hoeveel dagen zaten de bewoners in het BB-huis toen baby Joscelyn werd geboren?
eh.. ik mis vraag 1...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Tsk tsk tsk, het gaat toch om het ideequote:
vraag 2??? en waar staat vraag 1??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Is er een bb3 archiefquote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie?Willik ziehieeeen!!!
Beantwoord eerst deze nou maar komt dalijk de volgendequote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vraag 2??? en waar staat vraag 1??
roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
VRAAG 1
Wie zaten er dinsdag in de schilploeg
Wat is een schilp loeg??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
VRAAG 1
Wie zaten er dinsdag in de schilploeg
Vroege of late dienst???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |