Heeft Demins ook een multipla ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn lot ligt in handen van Multipla-proleet.![]()
Welcome aboard!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Cool Demins, hoef ik ook niet aardig te doen tegen die Familiewagen-FLIKKER!
Is geen vraag.quote:
Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg opeens een enorme aandrang om mijn legendarisch goedlopende anti-GJ topic nieuw leven in te blazen![]()
En dat ga je dus niet meer doen!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daarom is Cuall de baas ik was de eerste die met zijn stem kwam![]()
Zie jij zijn stem ergens staan danquote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef APK het volgende:
Cool Demins, hoef ik ook niet aardig te doen tegen die Familiewagen-FLIKKER!
Rot op met je kwisje, ik ben blij dat die lui exit zijn!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:01 schreef cuall het volgende:
Bericht van CU-Hummie
![]()
ENVELLOPJE:
Twee bewoners krijgen de kans om een medebewoner in het huis te houden.
Jullie krijgen straks 2 vragen te lezen.
Alleen ALLE bewoners uit het huis, dus ook de genomineerden mogen naar het antwoord raden.
De bewoner die als 1e het goede antwoord geeft, mag een exit-ganger (niet zichzelf dus) weer terug het huis in halen.
Over de uitslag is geen discussie mogelijk
De beslissing ligt bij CU-Hummie![]()
Einde bericht
![]()
Ik heb vraag 1 gemist.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Hoeveel dagen zaten de bewoners in het BB-huis toen baby Joscelyn werd geboren?
eh.. ik mis vraag 1...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Tsk tsk tsk, het gaat toch om het ideequote:
vraag 2??? en waar staat vraag 1??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
Vraag 2
Is er een bb3 archiefquote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie? Waar staat ie?Willik ziehieeeen!!!
Beantwoord eerst deze nou maar komt dalijk de volgendequote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
vraag 2??? en waar staat vraag 1??
roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
VRAAG 1
Wie zaten er dinsdag in de schilploeg
Wat is een schilp loeg??quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef cuall het volgende:
VRAAG 1
Wie zaten er dinsdag in de schilploeg
Vroege of late dienst???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |