3-0 van de mat geveegd door Duitsersquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat hebben de lampies eigenlijk gedaan vanavond?![]()
![]()
![]()
Nee, wel in het open gesticht dat Fok heet.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zit toch niet in het huis Annie??![]()
Peter!!!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:STEMBILJET 23 november 2005
![]()
--------------------------------------------------------------------------------------
(zet hier je naam achter de persoon die je pluspunten geeft)
Day: intelligent en vasthoudend
waar bemoei je je mee, stop je neus eens niet in andersmans zaken...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat hebben de lampies eigenlijk gedaan vanavond?![]()
![]()
![]()
Eendje komt zo langs met de pillen.............quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, wel in het open gesticht dat Fok heet.
Gelukkigquote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ach so....dan wordt je bijdrage ineesn een stuk duidelijker....![]()
ANGSTGEGNER ALERTTTTTTTTT!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
3-0 van de mat geveegd door Duitsers
Hier is iemand erg bang voor een nominatie.quote:
Je hebt echt geen idee wat je met deze opmerking afslaat!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
waar bemoei je je mee, stop je neus eens niet in andersmans zaken...![]()
Maar ik verlang echt terug naar jou duidelijke richtlijnen APK.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hier is iemand erg bang voor een nominatie.![]()
Met de injectienaald, hoop ik. Ik heb algehele verdoving nodig.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Eendje komt zo langs met de pillen.............![]()
Ik heb een sterk gevoel dat ik het ook helemaal niet wil weten!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee wat je met deze opmerking afslaat!![]()
Cummie komt straks vast wel weer met een ellenlange lijst met do's en don'tsquote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik verlang echt terug naar jou duidelijke richtlijnen APK.
Ik weet nu effe niet of ik moet nomineren of wegstemmen.![]()
O, die Eend prikt je net zó makkelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met de injectienaald, hoop ik. Ik heb algehele verdoving nodig.
Ik raak er aan gewendquote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hier is iemand erg bang voor een nominatie.![]()
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest!quote:
Nee, ik bedoelde de post die jij aanhaalde, Donald.quote:
Wat is het aantal punten dat ze mogen geven?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:38 schreef cuall het volgende:
-----------------------------------EXIT de volgende personen
Isabeau--- 4
Teamlead- 4
Maurisico---4
Demins----- 4
Versabommie en Gert mogen 2 personen die exit moeten terug halen.
Ben je hem kwijt danquote:Op donderdag 24 november 2005 00:38 schreef Coos het volgende:
Heb je daar nu 38 minuten voor nodig gehad??![]()
Ik wil APK terug!!!!![]()
6 denk ikquote:Op donderdag 24 november 2005 00:39 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat is het aantal punten dat ze mogen geven?
Krijg ik dan geen ruzie met Gertquote:Op donderdag 24 november 2005 00:37 schreef Coos het volgende:
[..]
O, die Eend prikt je net zó makkelijk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |