abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32493015
Aangezien de maanden eraan zitten te komen waarin iedereen zijn vakantie gaat plannen en boeken wil ik graag weten wat jullie zoal van plan zijn. Wij zijn een vliegreis richting Turkije van plan. Maar dit is nog niet zeker aabgezien er veel meer opties zijn. Wat zijn jullie van plan en/of hebben jullie nog tips voor mij en andere?
pi_32494182
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef Biotom het volgende:
Aangezien de maanden eraan zitten te komen waarin iedereen zijn vakantie gaat plannen en boeken wil ik graag weten wat jullie zoal van plan zijn.
Weekje NY in Februari//Maart.
pi_32494677
1 maand Casablanca, Marokko
1 maand Marmaris, Turkije

We gaan in ieder geval met vliegtuig (doh), misschien laat ik m'n auto ook wel overvliegen. Is ook wel handig.
pi_32508498
Ik ga als alles financieel beetje meezit 2 weken naar Rhodos toe. Naar zo'n all inclusive resort is de bedoeling. Iemand al eens op Rhodos geweest? Wat vond je ervan?
pi_32517177
Ik ben er weleens geweest en het viel me tegen eerlijk gezegd. Met name het strand.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32521240
Hmm Rhodos tegenvallen? En Kreta dan? Daar is het zeker veel te duur, eten en drinken met name?
En wat about Cyprus is dit een plaats voor een jongerenvakantie?
pi_32521553
6 maanden Nieuw-Zeeland en Zuid-Korea. Wellicht 2 weken na aankomst in NL nog 3 weken Maleisië.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  woensdag 23 november 2005 @ 22:15:45 #8
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32521604
j ekan beter naar texel , of renesse gaan mooie stranden, geile meiden en vee zuipen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32521639
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef Dizzee het volgende:

[..]

idem, maar dan Polen (Gdansk)
pi_32544893
quote:
Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
j ekan beter naar texel , of renesse gaan mooie stranden, geile meiden en vee zuipen!
Ben je d'r geweest dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 24 november 2005 @ 22:38:49 #11
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32550857
BHFH typt in breezertaal
  donderdag 24 november 2005 @ 23:10:57 #12
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_32551889
Nog geen plannen, ik doe dat altijd last minute.

Wil in februari graag even zon zien, ik zit te denken aan Mexico. In de zomervakantie vind ik zonde van het geld, bovendien is het hier dan ook vaak mooi weer!
pi_32561351
Nou wij zijn 2 jaar op rij in Renesse geweest, 1e jaar was wel oke maar in het 2e jaar kwamen we er toch achter dat we daar nu iets te oud voor zijn. Alleen maar kinderen onder de 17
Ben nu toch van plan om naar: Cyprus, kreta of rhodos te gaan.
  vrijdag 25 november 2005 @ 16:19:53 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32570061

[ Bericht 92% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 26-11-2005 01:00:15 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32576454
Is dat je meest opwindende vakantiefoto uit Renesse?
  vrijdag 25 november 2005 @ 19:59:43 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32576869

[ Bericht 92% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 26-11-2005 00:59:24 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 november 2005 @ 20:13:34 #17
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_32577307
in de winter nog een weekje naar de zon, een canarisch eiland ofzo
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:06:09 #18
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32579129

Heftige dir hoor, BHFH
pi_32582150
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:57:24 #20
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32582201

Schokkende onthulling!
pi_32582266
Ze wilde uiteindelijk alleen als haar vriendin ook mee mocht doen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:02:12 #22
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32583030
Oh maar zij was wel lekker.
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:03:55 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32585675
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef Douwe het volgende:

Heftige dir hoor, BHFH
wel t typische fotos voor dit onderwerp.. mar verder niet echt waar het om gaat denk ik.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32586234
Oké dan, mooi topic om die winterdepressie weer even een halt toe te roepen. Ik denk dat wij binnenkort ook met z'n allen weer rond de tafel gaan zitten. Moeilijk gedoe altijd. Ongeveer 10 mensen dus ook ongeveer 10 plaatsen die in aanmerking komen.

Persoonlijk zou ik het liefste gaan interrailen (Spanje/Portugal) maar daar krijg ik maar niemand warm voor.

Ik zou zelf wel naar Novalja willen. Dat schijnt echt heel tof te zijn qua stappen enzo. Het Ibiza van Kroatië. Maarja, twee anderen hebben weer in hun hoofd dat ze naar Mallorca willen en daar heb ik dan weer geen zin in.
Turkije valt ook af waarschijnlijk want daar is iedereen ook al meerdere keren geweest.

Ik had zelf als alternatief Spanje. We zijn er misschien een beetje oud voor (groep is tussen de 22 en de 25) maar het is wel lachen daar weer een keer heen te gaan. Niet duur ook. Het zal dan wel weer een van die plaatsjes aan de costa brava worden. Lekker een paar nachten Barcelona meepakken.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_32587506
Niet duur? Spanje is duur hoor, hoe toeristischer hoe duurder. Salou betaal je echt wel flink hoor. Turkije is nog wel goedkoop maar wordt ook een stuk erger.
pi_32591223
Spanje is echt wel duur inderdaad. De reis is goedkoop als je met de bus gaat, maar wil je het daar een beetje leuk hebben dan geef je toch flink wat uit. Kun je echt beter een leuke plek zoeken in Kroatië of Bulgarije om te stappen. Kom je ook nog eens ergens waar jullie nog niet zijn geweest. Altijd leuker dan voor de zoveelste keer naar de Spaanse costa.
pi_32598683
Kroatië is ook behoorlijk duur geworden hoor. Ben er afgelopen twee zomers geweest. En Turkije gaat ook erg hard. Vorig jaar nog 3,- euro voor een biertje betaald in een willekeurig 13-in-een-dozijn-tent en 5,- euro in een grote "club".
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:35:04 #30
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32598807
je moet steeds verder weg voor normale prijzen.. nu kun je wellicht nog naarde baltische staten aan de oostzee, of je moet al naar Afrika/Azie om nog ergens betaalbaar op vakantie te kunnen....
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32600222
Op vakantie kan het mij eigenlijk niet zoveel schelen wat het kost, je bent toch op vakantie? En zo vaak ga ik niet, afgelopen jaar bij uitzondering 2x geweest maar meestal 1x per jaar en dan wil ik best wat geld uitgeven om het naar me zin te hebben.
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:39:21 #32
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32600305
ja, ok, maar als je je een ongeluk schrikt van je afrekeningenm als je weer thuis bent , word je ook niet blij. ik ga altijd naar goedkope bestemmingen om dat te voorkomen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32600336
Ik hoop Aruba eind augustus
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_32600794
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kroatië is ook behoorlijk duur geworden hoor. Ben er afgelopen twee zomers geweest. En Turkije gaat ook erg hard. Vorig jaar nog 3,- euro voor een biertje betaald in een willekeurig 13-in-een-dozijn-tent en 5,- euro in een grote "club".
Trieste zaak, maar wel begrijpelijk. Die mensen willen ook hun graantje meepikken.
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:08:35 #35
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32600939
met als gevolg dat mensen steeds verder weg gaan.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32600959
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
met als gevolg dat mensen steeds verder weg gaan.
Klopt. Nu gaan mensen volop naar Kroatië, Bulgarije en Turkije. Dat was 15 jaar terug absoluut niet het geval. Gelukkig zijn er altijd wel plekken waar het Nederlandse paupervolk niet durft te komen.
pi_32601069
Vermaak me wel prima in Turkije. Irriteer me niet zo aan dat paupervolk, wat een gezeik daarover altijd. Ik vermaak me wel met de mensen met wie ik op vakantie ben, met drank, zon en uitgaan. Ben niet zo'n sight-see'er die de ongerepte natuur gaat opzoeken.
pi_32601826
Damn, moet je zoiets nú al boeken?
pi_32601852
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef illusions het volgende:
Vermaak me wel prima in Turkije. Irriteer me niet zo aan dat paupervolk, wat een gezeik daarover altijd. Ik vermaak me wel met de mensen met wie ik op vakantie ben, met drank, zon en uitgaan. Ben niet zo'n sight-see'er die de ongerepte natuur gaat opzoeken.
Je bent een stranganger dus?
pi_32605023
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef skiczukie het volgende:
Damn, moet je zoiets nú al boeken?
Een beetje pauperhotel is in januari wel volgeboekt.
  zaterdag 26 november 2005 @ 21:55:09 #41
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32605130
alle paupers bij elkaar, scheel weer, komen ze tenminste niet op de leuke plaatsen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32605373
Op de leuke plaatsen zitten helaas ook veel paupers. Paupers zie je helaas overal. Het is net een olievlek.
pi_32605398
Mocht ik nog tijd hebben van de zomer, dan wil ik zeker terug naar waar ik afgelopen zomer voor het eerst ben geweest: Budva, Montenegro! Ben ondertussen naar diverse plaatsen rond de Middellandse Zee geweest, maar Budva is voor mij echt top! Goedkoop, mooie omgeving, mooie stukken strand (op elk tijdstip vd dag kan er spontaan een beachparty ontstaan), de mooiste vrouwen die je maar kunt vinden.... bijna alle clubs bevinden zich op t strand in de open lucht. Enig nadeel is dat deze om geloof ik al om 2 uur dicht gaan, maar er zijn nog wel wat discotheken te vinden En ja, je za er wel met de auto naartoe moeten, want vliegen wordt anders overstappen....
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:08:47 #44
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32605468
dat klinkt goed, wlzoo !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32605607
Ik weet het! Ook al klein aantal Nederlanders gesproken daar. Tis een plek wat de laatste jaren enorm populiar is geworden onder de eigen bevolking, maar vanaf afgelopen jaar zijn er behoorlijk wat buitenlanders op af gekomen. Tjechen, duitsers, fransen, italianen... Eigenlijk een hele mix. Helaas ook behoorlijk wat russen, maar ach, dat heeft de pret bij mij niet doen minderen....
pi_32609336
Denk dat ik een zomer oversla... Naja er zal wel weer 3 weken geklommen worden in Frankrijk oid, maar verder geen dure zomervakantie meer voor mij ben ik bang .
  zondag 27 november 2005 @ 01:47:18 #47
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_32610150
Zit je dan niet gewoon nog in de Verenigde Staten?
pi_32616706
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef illusions het volgende:
Op vakantie kan het mij eigenlijk niet zoveel schelen wat het kost, je bent toch op vakantie? En zo vaak ga ik niet, afgelopen jaar bij uitzondering 2x geweest maar meestal 1x per jaar en dan wil ik best wat geld uitgeven om het naar me zin te hebben.
Ik wil op vakantie ook niet op mijn geld hoeven letten maar dan moet ik het natuurlijk wel hebben.
pi_32618277
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
pi_32618659
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef Douwe het volgende:
Zit je dan niet gewoon nog in de Verenigde Staten?
Ik?? Dat is waarschijnlijk een half jaar later !
pi_32618683
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
inderdaad
pi_32619525
Scheelt het op vakantie gaan met duitse (online)reisbureau's tegenover nederlandse?

Hoe zit het met de belgische reisbureau's?
pi_32619539
Belgische reisbureaus zijn duurder, Duitse reisbureaus kunnen goedkoper zijn.
pi_32624200
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Logisch. Maar als je een bepaald budget hebt moet je daar natuurlijk niet zwaar overheen gaan zitten.
pi_32642442
Agfelopen zomer naar Sunny Beach, Bulgarije geweest ! Erg goed uitgaan met talloze disco's, bars, clubs, ... EN spotgoedkoop ! 1,5 euro voor 1/2 liter Stella Artois, 2 euro voor cocktails, de hele nacht door Happy Hour, echr ridicuul goedkoop ! Enige nadeel was de troepen Zweden die er zaten. die gingen vooral met elkaar om, en als je zelf geen zweed bent heb je pech Die andere Scandinaviers, want dat is blijkbaar the place to be voor mensen van scandinavie, vielen zeer goed mee. Verder ook redelijk wat Engelsen.
Maar echt goed uitgegaan daar, en tegen belachelijke prijzen !
pi_32644127
Mijn vakantie bestemmingen worden 1 van deze 3 :
- Mallorca (El Arenal)
- Kreta
- Alanya

Waar is het meeste te doen? Alanya valt waarsch. af vanwege die lastige opdringerige turken
pi_32644250
Ik zou dan naar Kreta gaan. El Arenal is best wel een pauperbestemming en als je je irriteert aan opdringerige Turken dan kun je inderdaad beter wegblijven uit Turkije. Mijn broertje is weleens op Kreta geweest en die vond het geweldig.
pi_32645077
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou dan naar Kreta gaan. El Arenal is best wel een pauperbestemming en als je je irriteert aan opdringerige Turken dan kun je inderdaad beter wegblijven uit Turkije. Mijn broertje is weleens op Kreta geweest en die vond het geweldig.
Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau?? wil all-inclusive
pi_32645127
Kreta is duurder dan El Arenal of Alanya inderdaad, maar dat is niet voor niets natuurlijk. D-Reizen vind ik qua prijzen meestal erg scherp. Veel goedkoper dan bij D-Reizen zul je het meestal niet vinden. All-inclusive zou ik persoonlijk niet zo snel voor kiezen.
pi_32645654
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
pi_32646596
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
Mijn vriendin is blond en ik heb geen zin in die geile turken die op blonde wijven geilen. Wil gewoon lekker rustig op vakantie .
pi_32647284
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
Dat mag iedereen dus mooi voor zichzelf bepalen. Na 3 weken Tunesië was ik donkerder dan de doorsnee Tunesiër, maar desondanks begrepen de verkopers doorgaans niet dat ik gewoon even rustig in hun winkel wilde kijken wat ze zoals te koop hadden staan en een ontkennend antwoord op een vraag was ook nooit en te nimmer duidelijk voor ze.
pi_32651468
Mja, ach.. zo gaat het er daar gewoon aan toe.. je bent hun belangrijkste bron van inkomsten. We hebben het trouwens niet over Tunesie, wereld van verschil met Turkije. Maargoed, als je geen zin hebt in geile turken die op blonde wijven geilen, moet je niet in Nederland blijven. In badplaatsen in Turkije heb je meer Nederlanders, Engelsen, Russen, etc. als Turken. Bij het uitgaan heb ik weinig tot geen turken gezien.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:08:42 #64
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32682407
Kijk, nu is geld voor me niet het grootste struikelblok, maar wat ben ik met het uitgaan op kreta zo gemiddeld kwijt? Een aantal vrienden die er juist heen willlen zijn volgens mij een stuk minder bemiddeld. Mij lijkt Bulgarije wel een keer helemaal iets anders.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_32690754
Ik wil in maart naar Egypte, en ik ga in de zomer waarschijnlijk op safari of naar Vietnam.
pi_32694961
Zoals het er nu uitziet (kan nog veel veranderen )
- Januari/begin februari: Paar dagen snowboarden (last minute ergens)
- Maart: 10 dagen Val Thorens, snowboarden!
- april/mei/juni: paar weekendjes Freyr, Belgie (rotsklimmen)
- juli/augustus: 3 weken kayaken/rotsklimmen/whatever in de Franse Alpen.

Dat is een beetje wat ik voor ogen heb atm .
pi_32707652
Ik denk Albufeira, Rimini, Chersonissos of Ibiza.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33074580
Wie kan Alanya aanbevelen??? Vertel effe iets over deze plaats.. de moeite waard om naartoe te gaan??Vorig jaar op Kreta geweest, Chersonissos gewoon echt super!!!! Tegenover Turkije is Kreta gewoon iets duurder.. tja.. geld moet rollen he!!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_33074610
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
Ik denk Albufeira, Rimini, Chersonissos of Ibiza.
Rimini slecht idee.. is mij echt tegengevallen!! Alles ligt super ver uitelkaar mbt uitgaan enzo.. strand is gewoon te groot met te veel of soms zelfs te weinig mensen..
Life is just like me..
  woensdag 14 december 2005 @ 17:00:54 #70
36221 Kopstoot
pi_33075672
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Ice_Cold het volgende:
Wie kan Alanya aanbevelen??? Vertel effe iets over deze plaats.. de moeite waard om naartoe te gaan??Vorig jaar op Kreta geweest, Chersonissos gewoon echt super!!!! Tegenover Turkije is Kreta gewoon iets duurder.. tja.. geld moet rollen he!!
Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?

Ben benieuwd..
pi_33083673
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau?? wil all-inclusive
Uiteten in Kreta (chersonissos) is erg goedkoop hoor. Voor 10 euro kan je lekker eten met een paar drankjes erbij.
Uitgaan: Je betaal nergens entree. Je betaal voor een biertje vaak 3 of 4 euro. Krijg je wel een flesje Heineken voor. Allen in een hollandse skihut kan je glazen krijgen, verder overal flesjes. Op zich valt het dus wel mee hoor. Je heb ook vaak happy hours. Alleen dan gooien ze ook de prijs omhoog. Betaal je dus 5 euro voor een biertje. Opzich is het dus niet zo duur daar.
pi_33093814
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Kopstoot het volgende:
Kijk, nu is geld voor me niet het grootste struikelblok, maar wat ben ik met het uitgaan op kreta zo gemiddeld kwijt? Een aantal vrienden die er juist heen willlen zijn volgens mij een stuk minder bemiddeld. Mij lijkt Bulgarije wel een keer helemaal iets anders.
Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.
pi_33093893
100-120 euro per dag is redelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 15 december 2005 @ 04:37:52 #74
36221 Kopstoot
pi_33093914
quote:
Op donderdag 15 december 2005 04:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.
Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.
pi_33093923
quote:
Op donderdag 15 december 2005 04:37 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.
Uitgaan kost je geen ¤ 100,00 per dag. Ik zou rekenen op zo'n 100 euro per dag aan kosten voor eten, uitgaan, drinken en vermaak als je niet al te gek doet....
pi_33093945
Uitgaan lukt je wel voor de helft maar ik telde ongeveer 100-120 euro voor alles. Dus inclusief hotel, appartement en vlucht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33093951
Ik tel 100 euro excl vlucht, appartement en hotel.
  donderdag 15 december 2005 @ 05:11:17 #78
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33093972
Vorig jaar Tunesië gedaan, wat ik nog steeds niet vind aan te raden.
Het jaar daarvoor Turkije gedaan. www.serapsu.com en dit was wel weer leuk
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_33093974
Tunesië is weinig te doen qua uitgaan.
  donderdag 15 december 2005 @ 05:17:59 #80
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33093978
quote:
Op donderdag 15 december 2005 05:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tunesië is weinig te doen qua uitgaan.
Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_33093979
quote:
Op donderdag 15 december 2005 05:17 schreef AngrodTiwele het volgende:

[..]

Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.
In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.
  donderdag 15 december 2005 @ 06:48:48 #82
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33094115
quote:
Op donderdag 15 december 2005 05:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.
Volgens mij was de naam Bora Bora (ofzo) weet niet meer precies in welke stad het was, Sousse geloof ik.
Wel goed te doen, ok Russische hoeren, maar ook gewone leuke dames.
pi_33096834
Wij weten nog niet waar we heen gaan (en of we wel gaan ). Mochten we gaan zitten we denken aan deze:
Kreta (Chersonissos)
Gran Canaria (Playa del Ingles) Iemand hier wel eens geweest??
Salou (erg duur heb ik vernomen)
Of misschien ook Turkije, waar ik geen voorstander van ben..

Vorig jaar naar Mallorca geweest (El Arenal), 2 jaar geleden naar Malgrat de Mar (wat ik overigens donders mooi vond) en 3 jaar geleden naar Terschelling (jaja, eerste vakantie met de kameraden:))!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33101808
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Of misschien ook Turkije, waar ik geen voorstander van ben..
Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!

Dit jaar lekker weer naar Turkije..
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 14:28:40 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_33101926
Bulgarije kost geen reet (4 vodka jus in de disco voor 3 euro ofzo), maar je betaalt je scheel aan de reis. Strand is ook wel mooi (Zonnestrand), uitgaan.. mja.. niet heel wild.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33102193
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?

Ben benieuwd..
Chersonissos was gewoon echt een super vakantie!!! Ben ongeveer 250 euro duurder uitgeweest dan mijn vakantie naar Turkije dat jaar ervoor. Discotheken, kroegen (veeeell engelse pubs) en bars liggen bijna allemaal bij elkaar. Echt grote discotheken heb je er niet.. maar NRG (stampen!), Amnesia (gewoon discotheek, club, r&b, top40), Cameo (gewoon gezellig een meestal echte leuke muziek) zijn goed te doen. Verder heb je er ook nog de BioBio en Hof van Holland.. maar, en dat is mijn mening, ga ik NIET voor op vakantie een en al hollanders (duhhhh) die mee zitten te bleren op Andre Hazes. Oke zal toegeven, voor effe is het leuk maar dan heb je het wel weer gezien hoor. Loop gewoon ergens naar binnnen, neem even de tijd om rond te kijken bevalt 't je niet dan ga je gewoon weer.. voor zover ik weet hoef je nergens entree te betalen. Misschien leuk voor sommige, bij de NRG komen in de zomer vaak dj's afgelopen zomer waren DarkRaver en Luna te gast.. naja als je ervan houdt zeker de moeite waard. Ook bij Starbeach (groot waterpark..) zijn vaak genoeg feesten, vaak met thema's is ook wel eens leuk.
Owja trouwens de stranden in Chersonissos zijn niet echt mooi te noemen.. klein en smal en heeeel veel auwa steentjes waar je overheen moet om in het water te komen, maar water is wel zuiver, wil toch ook wat zeggen of nie dan! Wil je echt mooi strand dan zou ik gewoon effe de bus of taxi (ook niet duur, spreek gewoon effe prijsje af (beetje lief kijken.. haha) en dan komt't goed, en ga naar Malia.. Schrik hier niet van de Engelse.. is net een groot gekkenhuis!!!!! Dus mocht je twijfelen ga NIET naar Malia!!! Helemaal aan het einde zijn echt stukken heeeeeeel mooi witte zandstranden en super blauw water, effe zoeken maar dan heb je wat! Aan het strand is het meestal zo dat je de bedjes en parasols moet betalen!
Het drinken.. vaak is er Happy Hour, maak hier gewoon gebruik van. Ga voor je wilt gaan stappen effe op het terras zitten en bestel twee cocktails (tussen de 7-10euro) voor de prijs van een. Zo is het ook met het bier, wel Heineken flesjes dan he. Meestal kosten deze dan 5euro en dan heb je er dus twee. In de discotheken zelf enzo wordt er gewoon met geld betaald, meeste plaatsen, en let op wat je terugkrijgt, ga dus niet met briefjes van 50 lopen betalen! Opzich vond ik de prijzen wel meevallen, ligt er ook maar net waar je naartoe gaat. Maar tussen de 2.50euro en 4euro is toch wel normaal hoor, voor een biertje dan he. Je moet maar denken.. tis vakantie!!!!
Uiteten.. goed te doen, door heel Chersonissos liggen restaurants genoeg. Vooral aan de haven is het lekker en goedkoop eten, je kunt't zo duur maken als je zelf wilt. Heb je eenmaal een plaats gevonden waar het lekker en goedkoop is, wordt 'vrienden' met het personeel (je kunt zover gaan als je zelf wilt... ) en vaak krijg je korting of gratis drankjes enz! Gewoon beetje slim aanpakken. Voor diegene die van lekker uiteten houden ga eens naar de Italiaan aan de boulevard, herken je zo is de mooiste tent eruit! Lekkere pasta's met verse vis en zeevruchten.. jammiejj!! Voor diegene die gewoon normaal eten willen.. keus zat!! Je hebt ook nog altijd Friet van Piet en MDelly's of zoiets. Op de hoofdstraat richting Starbeach ligt ook nog hetLeidseplein, gewoon een Nederlands restaurant met sate, snitzels en friet.
En dan.. wil je een dagje wat leuks doen, ga effe langs bij Carera en boek een jeepsafari, het leukste van de hele dag --> je mag zelf rijden. (te vinden op internet onder iets van www.hollandse-jeepsafari.com )Oke oke.. het gaat niet met 80km per (beetje ravijntjes enzo) maar je gaat wel in de 4wheeldrive en over afgelegen bergwegen. is gewoon leuk om te doen en 80% is Nederlands (vaak ook wat engelse enzo..). Echt een aanrader!!!
Nou.. weet niet eens of iemand dit hele verhaal gelezen heeft maar dat boeit niet, als er vragen zijn ik hoor het wel!!!!

Trouwens.. 100-120 euro per dag vind ik echt veel!!! Wij hadden dan wel halfpension (dus eten erbij) maar gingen toch vaak uiteten en dat heb ik echt niet op een dag opgemaakt!!!! En geloof me ik drink echt niet weinig en ik winkel ook nog eens veel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ice_Cold op 15-12-2005 14:46:38 ]
Life is just like me..
pi_33103768
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!

Dit jaar lekker weer naar Turkije..
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen
En waar ga jij heen dan?
Misschien na t lezen van jouw post toch ff rond kijken !
A.F.C.A.
pi_33104399
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen
En waar ga jij heen dan?
Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw he
Marmaris was iig echt super!!!!! Echt mega vakantie gehad daar.. dit jaar waarschijnlijk Alanya (toch weer Turkije he). Turkije is me gewoon goed bevallen en twee keer naar dezelfde plaats is niks voor mij (voorlopig althans nog niet) dus tja.. beetje rondzoeken en wat vragen enzo en nu lijkt mit dit wel iets. Ga maar's rondneuzen ja.. wie weet verander jij en je buddies nog van gedachten, is echt de moeite waard hoor, trust me!
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 15:59:09 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_33104500
Ik vond Marmaris ook leuk (heb er m'n vriendin aan over gehouden), maar veel en veel te warm. Overdag veertig graden, 's nachts tweeendertig. Geen zuchtje wind of wolkje te zien. Daar werd je op een gegeven moment echt gestoord van, alles plakte, als je de douche uitkwam bleef je nat en afkoeling was altijd ver weg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33104556
Hmm.. lekkere verkoeling in de zee??? Onder je parasol opt strand.. vond't wel te doen. Wij hadden op een dag 53graden in de zon!!!! Lang leve de airco en de zee/het zwembad!! Moet wel zeggen in Marmaris was het lekker vroeg donker en koelde het heeeerlijk af.
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 16:04:57 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_33104692
Ja aan de zee was het dus wel te doen, gewoon de hele tijd heen en weer lopen. Ergens zelfs wel lekker, zeker als je naar Icmeler ging, waar je tenminste ook nog ruimte had. Maar bij ons koelde het 's nachts dus totaal niet af, dat was het hele probleem. Ik denk alleen dat het van ons ook wel extreem was.
pi_33104740
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw he
Marmaris was iig echt super!!!!! Echt mega vakantie gehad daar.. dit jaar waarschijnlijk Alanya (toch weer Turkije he). Turkije is me gewoon goed bevallen en twee keer naar dezelfde plaats is niks voor mij (voorlopig althans nog niet) dus tja.. beetje rondzoeken en wat vragen enzo en nu lijkt mit dit wel iets. Ga maar's rondneuzen ja.. wie weet verander jij en je buddies nog van gedachten, is echt de moeite waard hoor, trust me!
Zeer flauw ! Zoek ik morgen ff of dr nog wat te vinden is, nog tips voor appartementen?
We willen geen hp ofzo, gewoon eten in een restaurant, is mij vorig jaar uitstekend bevallen!
Tuurlijk niet 2x naar dezelfde gaan, kan later nog wel als je oud bent, nu overal beetje rond neuzen!!
K zou zeggen dat t volgens jou een echte aanrader is, dan veranderen ze wel van mening !
A.F.C.A.
pi_33104768
Chersonissos is zeker leuk voor vakantie (tvp)
really..
pi_33107203
Cheronissos is ook gewoon super maar wel maar voor een keertje
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 17:58:49 #95
36221 Kopstoot
pi_33107964
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

En waar ga jij heen dan?
Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..
pi_33114503
Over een paar weken maar eens echt goed rond gaan kijken.

Zit tot nu toe te twijfelen over:
Chersonissos,
Turkije (Marmaris)
Lloret (Vorig jaar al geweest)

Kan je Bodrum een beetje omschrijven?
pi_33114598
Mijn reisplannen voor 2006:

• Eind januari: 6 dagen naar Praag (CZ)
  • EInd juli: +/- 9 dagen Sofia en Plovdiv (BG)
  • Begin augustus: +/- 9 dagen Sint-Petersburg (RU)

Dat is het voorlopig.
  • pi_33125207
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef Ice_Cold het volgende:
    Cheronissos is ook gewoon super maar wel maar voor een keertje
    Jup 1 keer, na 14 dagen heb je alles wel gezien maarjah dat is overal zo, ik ben 5 jaar geleden naar salou geweest voor 10 dagen en was blij dat ik weer naar huis mocht
    really..
    pi_33138402
    Denk dat je dat idd met de meeste plaatsen hebt, daarom maar goed dat we 'keus genoeg' hebben. Maar toch blijft het elk jaar moeilijk.. waar gaan we naartoe??????
    Life is just like me..
    pi_33139915
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..
    Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..
    Life is just like me..
      zaterdag 17 december 2005 @ 19:44:45 #101
    36221 Kopstoot
    pi_33168627
    quote:
    Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..
    Nou, het leukste uitgaan, kun je naar mijn mening in Gümbet, daar zijn vooral veel kroegen/bars, in en om de barstreet. Goede sfeer, geen vechtpartijtje gezien en het bier is er nog goed betaalbaar. Daarnaast waren er erg veel vrouwen dit jaar. Als je meer van discotheken houdt, kun je het beste naar Bodrum, dat is een paar minuutjes rijden, er zit slecht een soort rotskaap tussen. In Bodrum heb je de Halikarnas en Hadigari, 2 mooie grote discotheken en daarnaast nog een discocatamaran waar er geloof ik ook 2000 opkunnen. Ook voor het shoppen kun je goed in Bodrum terecht, je hebt er een doolhof vol winkeltjes in het Centrum, vlakbij de mooie burcht.

Het strand is denk ik wel het beste in Gümbet. Daarnaast kun je in beiden gewoon goedkoop goed eten. Voor 5 euro eet je al vorstelijk, en voor 10 euro eet je ook echt luxe, en dan heb je 't drinken ook betaald. Maar het mooiste blijf ik de barstreet van Gümbet vinden, waar ook enkele kroegen zijn vol Engelsen, ook leuk om eens gezien te hebben.
    pi_33169385
    Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.

Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:04:51 #103
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_33171393
    quote:
    Op dinsdag 22 november 2005 23:06 schreef Dizzee het volgende:

[..]

je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaar . Dus moet maar binnenkort is gaan kijken wanneer ik weer kan Zou mijn 3e keer worden in 3 jaar, maar kan er geen genoeg van krijgen. Mss moet ik wel naar een rehab ofzo Maar ik wil graag ook nog de rest van de US zien. Boston, Philly, West coast, Seattle WA. Gewoon een tour door de US lijkt me echt gaaf... Maar wil ook nog Down under, duikopleiding doorzetten en daarna les geven in thailand, australie etc...

Kwil nog zoveel, maar kheb nog geen idee wat ik straks ga doen.
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_33171441
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaar . Dus moet maar binnenkort is gaan kijken wanneer ik weer kan Zou mijn 3e keer worden in 3 jaar, maar kan er geen genoeg van krijgen. Mss moet ik wel naar een rehab ofzo Maar ik wil graag ook nog de rest van de US zien. Boston, Philly, West coast, Seattle WA. Gewoon een tour door de US lijkt me echt gaaf... Maar wil ook nog Down under, duikopleiding doorzetten en daarna les geven in thailand, australie etc...

Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon lekker naar het onbekende Zuid-Korea gaan.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:18:28 #105
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_33171847
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon lekker naar het onbekende Zuid-Korea gaan.
    ? omdat?
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:19:07 #106
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_33171881
    Omdat hij daar ook heengaat?
    pi_33171935
    Juist.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:24:29 #108
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_33172105
    Ga je nog proberen de grens over te steken richting het noorden?
    pi_33172376
    Dat niet, volgens mij wordt je dan meteen afgeschoten

Ik ga wel kijken of ik ergens een tour kan boeken naar de DMZ (De-Militarized-Zone).
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:37:49 #110
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_33172634
    Kun je niet gewoon even gezellig op de koffie bij Kim? k_man schijnt het adres nog wel ergens te hebben

Ow, ontopic. Jongeren in 2006 moeten gewoon naar Vlieland
    pi_33172683
    Kim Dae Jung.

Vlieland lijkt me nou geen ruk aan.
      zaterdag 17 december 2005 @ 21:41:10 #112
    61447 Douwe
    Ik heb gelijk
    pi_33172734
    Ik vond het best een mooi eiland
    Al vond ik Schiermonnikoog ook gaaf, toen ik daar was was het -10 en sneeuwde het constant. En mn oom was er met een Russische vrouw die me de hele tijd wilde zoenen
    pi_33172761
    Ik ben eens op Ameland geweest, maar toen was ik 4 ofzo en daar kan ik me niet al te veel van herinneren.
      zaterdag 17 december 2005 @ 23:32:47 #114
    36221 Kopstoot
    pi_33177290
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
    Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.

Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
    Maar in Bodrum/Gümbet zijn minder boeren en meer vrouwen!!

pi_33183061
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel. ik kan bij een vriend van me overnachten die er gaat werken (stage). scheelt aanzienlijk in kosten, dus kan er wel even langs gaan. overigens word het dan 3e keer amerika in 3 jaar tijd, dit jaar dus NY (lijkt idd lang geleden), vorig jaar rondreis door het westen. (lijkt al helemaal lang gelden)

hopelijk kan ik er net als jou wat dagen doorbrengen in of Bosten of Philly en Washington. en ja die drang naar meer heb ik ook. probleem is alleen dat ik alles zo snel mogelijk wil.
      zondag 18 december 2005 @ 15:23:25 #116
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_33191565
    Ik ga maar weer eens naar de VS. Maar de VS komt in maart eerst hierheen.
    pi_33191641
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef BrauN het volgende:
    Ik ga maar weer eens naar de VS. Maar de VS komt in maart eerst hierheen.
    'Dat is vet relaxed.'

zondag 18 december 2005 @ 15:26:23 #118
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_33191664
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef skiczukie het volgende:

[..]

'Dat is vet relaxed.'

WTF?
    pi_33191701
    quote:
    Op zondag 18 december 2005 15:26 schreef BrauN het volgende:

[..]

WTF?
    Jah, godver.
    pi_33192912
    quote:
    Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef wlzooo het volgende:
    Ik weet het! Ook al klein aantal Nederlanders gesproken daar. Tis een plek wat de laatste jaren enorm populiar is geworden onder de eigen bevolking, maar vanaf afgelopen jaar zijn er behoorlijk wat buitenlanders op af gekomen. Tjechen, duitsers, fransen, italianen... Eigenlijk een hele mix. Helaas ook behoorlijk wat russen, maar ach, dat heeft de pret bij mij niet doen minderen....
    Budva is altijd al hip geweest. En de cafeetjes moeten inderdaad om twee uur dicht, maar de discotheken gaan gewoon door hoor . Het is in mijn ogen veel beter dan Spanje en Turkije. Enige nadeel is dat de stranden redelijk kut zijn.
    pi_33251024
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef speknek het volgende:
    Bulgarije kost geen reet (4 vodka jus in de disco voor 3 euro ofzo), maar je betaalt je scheel aan de reis. Strand is ook wel mooi (Zonnestrand), uitgaan.. mja.. niet heel wild.
    scheel aan de reis ??? Ik heb iets van 750 euro betaald voor 10 dagen all inclusive !! Achteraf bekeken moest ik geen all inn nemen, want alles is er toch zo goedkoop, maar dan nog : 750 euro voor 10 dagen all inn, je gaat weinig goedkoper vinden.
    En het uitgaan in Sunny Beach (zonnestrand) is gewoon top ! Moet zeker niet onderdoen voor plaatsen in Turkije; Spanje, ...
    pi_33251322
    In de zomer rond de 250 euro voor een retourtje Bulgarije en zo lang ik wil kost en inwoning en een lieftallige vriendin die me Sofia en Plovdiv gaat laten zien. Dat noem ik nog eens een deal.

Stranden en tourist traps boeien me niet zo.
      dinsdag 20 december 2005 @ 19:28:55 #123
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_33253183
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:17 schreef BramKVO het volgende:
    scheel aan de reis ??? Ik heb iets van 750 euro betaald voor 10 dagen all inclusive !! Achteraf bekeken moest ik geen all inn nemen, want alles is er toch zo goedkoop, maar dan nog : 750 euro voor 10 dagen all inn, je gaat weinig goedkoper vinden.
    En het uitgaan in Sunny Beach (zonnestrand) is gewoon top ! Moet zeker niet onderdoen voor plaatsen in Turkije; Spanje, ...
    Mja all-in.. Ik betaalde inderdaad 750 voor twee weken, reis en appartement. Maar in Turkije betaal je voor hetzelfde 450 euro. Vind ik dus best duur ja.
    pi_33262862
    appartementen heb ik geen ervaring mee, ga altijd op hotel (of camping), en de hotelprijzen in bulgarije zijn echt wel goedkoop. En als het uitgaan dan nog eens 3x goedkoper is dan ergens anders, kun je van goedkope prijzen spreken lijkt me.
      woensdag 21 december 2005 @ 10:48:53 #125
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_33268148
    weekje albufeira lijkt me wel wat voor volgende zomer
    pi_33643678
    Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
    pi_33647865
    Wij gaan misschien 2 ŕ 3 weken toeren door Europa met de trein...
    Maar kben ook nog naar andere opties aan t kijken zoals een week NY
    Ik steek je moeder in de fik!
      dinsdag 3 januari 2006 @ 01:41:45 #128
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_33647983
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
    Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
    Hotel contacteren ofzo? Of de reisorganisatie?
    pi_33663608
    wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
    Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
    pi_33664061
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
    No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.
    pi_33664558
    is croatië nog wat voor een strand/zuip vakantie?
    pi_33668219
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
    wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
    Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
    Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen !!
    Al app./hotel op t oog dan??
    A.F.C.A.
    pi_33668304
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Nee, nog niet. We zijn eerst nog aan het bedenken naar welke bestemming we willen. GC is een goede mogelijkheid
    pi_33668674
    Ik wil ook naar kroatie dit jaar, maar dan het liefst naar de echt mooie plekken (in midden/zuid dalmatie). Het liefst ook voor een redelijke prijs. Helaas zijn er geen jongerenreizen die dat organiseren (alleen Istrie en dat wordt iets te toeristisch voor mijn gevoel). Tips zijn dus welkom!!
    pi_33668703
    Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:

Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
    Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
    Bestemming in Turkijke ---> Marmaris

Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
    Haleloeja
      dinsdag 3 januari 2006 @ 19:20:19 #136
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_33668899
    Marmaris is wel leuk vond ik voor een weekje, veel te feesten en veel te doen. Met de andere bestemingen heb ik geen ervaring.. Ik had op schiphol geboekt , last minute, vaak voor dat soort vakanties ideaal.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      donderdag 5 januari 2006 @ 19:58:20 #137
    38256 DiNoW
    nerd-power
    pi_33740622
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ben 2 jaar geleden naar Cran geweest.. was echt super leuk!! meerdere centrums.. ik zat bij een badkuip.. ben naam vergeten, maar was een soort badkuip en daar binnen waren alerlei barretjes en waren ook veel disco's in de buurt allemaal op loop afstand.
    ik heb me zeer vermaakt zeker in die nederlandse bar, van 23 tot 00 bier voor 1 euri, dus was lachuh
    en er liepen zeker leuke mensen rond vooral de spaanse hoeren hahah meeste mensen waren 20 ofzoiets, maar ligt ook aan de tijd dat je gaat denk ik..
    ik vond zelf de kroegentocht erg grappig veel mensen aan overgehouden waar ik nog contact mee heb

dus zeker een aanrader
    really..
      donderdag 5 januari 2006 @ 20:21:27 #138
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_33741467
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
    Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:

Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
    Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
    Bestemming in Turkijke ---> Marmaris

Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
    in portugal is dat albufeira. heb verder geen ervaring met die 3 plaatsen, maar marmaris is het goedkoopste (sowieso qua reis+verblijf)
    pi_33753288
    Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is . We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
    Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
    Is Salou een aanrader?
    Tri State. Tri State. !
    pi_33754238
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Douwe het volgende:
    Ow, ontopic. Jongeren in 2006 moeten gewoon naar Vlieland
    Als daar teveel jongeren gaan stampen, zinkt het eiland.
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
    Op GC ligt 1 van de mooiste stranden die ik ken, een lang, breed zandstrand, met genoeg plek. En toch is het er niet rustig. De duinen van Maspalomas (Dunas de Maspalomas) zijn geweldig om een keer doorheen te lopen. Verder heb je er idd meerdere winkel/uitgaanscentra. Ik zat in een hotel dat naast de 3 belangrijkste zat (Kasbah, Metro en Plaza), het hotel heette Maritim Playa, prima hotel, van duitsers. Ontbijt (voor zover je daar vroeg genoeg voor kan opstaan ) is ook lekker.
    In de centrums vindt je vooral kroegen en clubs, nadat deze dichtgaan rond 4/5 geloof ik, gaan de veelal ondergrondse disco's open tot in de vroege ochtend.

verder:
    Playa des Ingles 2005
      vrijdag 6 januari 2006 @ 07:56:57 #141
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_33755437
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
    Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is . We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
    Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
    Is Salou een aanrader?
    ik zou een stukje verder rijden naar Marokko. Is stukken goedkoper en leuker!
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 6 januari 2006 @ 10:49:45 #142
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_33757959
    quote:
    Is Salou een aanrader?
    als geld echt een probleem is kan ik je siofok in hongarije aanraden. goedkoper kan het volgens mij niet. en kijk anders ook eens naar kroatie en bulgarije(?)
      vrijdag 6 januari 2006 @ 12:28:36 #143
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_33761092
    quote:
    Is Salou een aanrader?
    Ik ben op m'n 17e in het voorseizoen naar Salou geweest. Toen vond ik het prachtig, maar was er dus een stuk minder paupervolk. Ik denk wel dat het een van de weinige vakantiebestemmingen is waar het ook voor 18- goed toeven is.
    pi_33764673
    Wat zijn nou de (grote) verschillen tussen Marmeris en Chersonissos. Qua volk (in discotheken en wat d'r rondloopt), qua prijs, qua gezelligheid, qua sfeer, qua uitgaan etc etc..
    Haleloeja
      vrijdag 6 januari 2006 @ 14:20:58 #145
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_33764992
    Volgens mij is het volk redelijk hetzelfde. Marmaris is een stuk goedkoper, maar ook wat minder mooi.
      vrijdag 6 januari 2006 @ 14:26:53 #146
    138331 daantje22
    Nothing is wat it seems to be
    pi_33765204
    Hey.. Ik zat vorig jaar voor het tweede jaar met m'n groep in Marmaris, in een van de meest luxe appartementencomplexen (www.cosmopolitanresort.net), geboekt via Startravel Reisbureau. Hier betaalden we voor 8 dagen goeie 500 euro voor (geen all incl.) en aantal die 15 dagen bleven goeie 600. Hangt af van de bezetting van de kamer, die van 8 dagen was ongunstig. Maar stappen is super, hoewel iets te veel hollanders afgelopen jaar. Eerste jaar bestond een kroegentocht uit 60 man (50% man, 50% vrouw). Tweede jaar uit ongeveer 150 (80% man, 20% vrouw), dus maar goed dat we daar niet aan mee deden. Biertje kost voor een fles ongeveer 4 euro als ik het goed herinner, dus echt goedkoop is het niet nee.

Dit jaar 15 dagen all inclusive naar Griekenland, chersonissos. Vanaf 23 juli zitten we daar met 6 jongens (+/- 22 jaar). Binnen de groep ook veel die het financiele deel niet aankonden ;-), dus gaan nog maar met de helft van jaar ervoor. Even omschrijving van de club: t*ringdol... dus als je een clubje gekken aan de bar ziet hangen, wees niet bang en kom gezellig even buurten!.
    2006.. Los in Chersonissos...
    pi_33765618
    maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
    Haleloeja
    pi_33765672
    Een vraagje over reisorganisaties. Waarmee gaan jullie eigenlijk allemaal? Met gogo-tours en beachmasters? Of zijn er ook andere jongerenorganisaties? Of gaan jullie gewoon met gezinsreisorganisaties mee?
    Iemand wel eens van Husk gehoord? En al eens mee geweest? www.husk.nl
      vrijdag 6 januari 2006 @ 14:43:54 #149
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_33765846
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Gelderland het volgende:
    maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
    Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.
    pi_33766126
    ----edit----

[ Bericht 99% gewijzigd door Gelderland op 06-01-2006 18:21:06 ]
    Haleloeja
    pi_33773615
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef speknek het volgende:

[..]

Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.
    ja ik ben al keer in Turkije geweest...en weet dat dát irritant is. Maargoed, zal toch meer bij het zwembad/strand liggen dan dat ik écht ga winkelen (keer naar bazaar ofzo)..maar gaat me meer of in discotheken ook veel van die irritante Turken zijn die dus alleen maar meiden enzo lastigvallen....
    Haleloeja
    pi_33774232
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef illusions het volgende:

[..]

No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.
    Wij gaan naar Orient Palace in Alanya en daar zijn ook de geimporteerde drankjes gratis.
    Ik weet alleen niet hoe uitgebreid dat is, maar dat zien we dan wel weer
    We zitten alleen aan de Oostkust met die ***** rotsen
    quote:
    Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:

Kusadasi is zeker leuker als Marmaris maar het is al 4 jaar geleden dat ik daar voor het laatste geweest ben, Marmaris was toen al helemaal toeristisch en Kusadasi viel toen nog mee.
    Heelveel gezellige kleine restaurants en leuke straatjes, de zweer was ook vele malen beter als Marmaris en we zaten in een leuk appartement, waar geen andere hotels/appartementen stonden.
    En er was kermis
      vrijdag 6 januari 2006 @ 19:08:13 #153
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_33775285
    vaak krijg je bij all inclusive bier aangelengd met water (1 tapje beschikbaar voor het hele hotel en zelf tappen, de helft van de tijd ook nog leeg) en wijn die zo ranzig is dat niemand hem lust, zodat je toch nog iets anders gaat bestellen , of ergens anders wat gaat halen. Die turken weten heus wel wat ze gratis weggeven hoor !
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_33775509
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    vaak krijg je bij all inclusive bier aangelengd met water (1 tapje beschikbaar voor het hele hotel en zelf tappen, de helft van de tijd ook nog leeg) en wijn die zo ranzig is dat niemand hem lust, zodat je toch nog iets anders gaat bestellen , of ergens anders wat gaat halen. Die turken weten heus wel wat ze gratis weggeven hoor !
    aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
    Haleloeja
      vrijdag 6 januari 2006 @ 19:22:29 #155
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_33775816
    wel ik heb maar ervaring bij 1 zon all inclusive resort in Marmaris.. maar ik weet de naam niet meer helaas. Maargoed, voor mij maakt het niks uit, omdat het toch mega goedkoop was. (last minute op schophol) Ik heb nauwlijks van het (ronduit smerige) buffet gebruik gemaakt (als je ergens ziek van wordt!) en de drankjes was zo als ik al eerder zei. Ranja of Wijn om te kotsen ,of met water aangelengt bier uit 1 miezerig thuistapje. De overige drankjes moest je uiteraard wel dik betalen.

Het kon me eigenlijk niet schelen om eerlijk te zijn, ook omdat ik ziets wel verwacht had.. het was erg goedkoop ook... Het was gewoon ff een weekje tussendoor voor weinig (2004)

[ Bericht 5% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 06-01-2006 19:27:30 ]
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 6 januari 2006 @ 19:26:27 #156
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_33775959
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:

[..]

aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
    je hoeft er geen gebruik van te maken overigens en vaak zijn die all inclusives niks duurder dan een hotel zonder iets erbij. Ik ben alleen in dat resort geweest om te slapen, verder niet. met onur air trouwens. Ik dacht dat ik alles bij elkaar 200 euro kwijt was voor de vluchten , transfers en het resort (en ook de transfers) voor "8" dagen.. Je kan dan natuurlijk ook niet verwachten dat je gratis Jack Daniels kan bestellen.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    pi_33776382
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Dat is zoiezo beter tenzij je de hele tijd bij je hotel wilt bivakken. Alle keren dat ik in Marmaris was had ik een 2-kamer appartement. Heel groot, heel groot balkon, en goed schoon. Kostte me 15 lira (8 euro) per nacht (als toerist zal je meer dokken). En ben elke avond ergens anders wezen eten. Het enige waar je op moet letten in turkije is dat je wel bij de populaire restaurants gaat eten, en zoiezo niet bij hotels. Drink ook geen kraanwater en dus ook geen ijsklontjes.

Half-pension zou ik trouwens ook niet doen. Kan je tot 9 uur 's ochtends droog Turks brood bij buffet halen. Om ELKE hoek is een winkeltje, en 9 van de 10 hebben vers brood, dus daar haalde ik m'n ontbijt altijd. Eten aan het strand is ook goed te doen, alleen iets duurder.

Als je pizza's wilt bestellen moet je "Yunus Pizza" bellen, maar dat is meer voor als je even snel wat wilt eten. Ik heb trouwens ook bij kleine kuttentjes gegeten en bijna al m'n drankjes met ijs gedronken, en heb totaal niks van gemerkt, maar anderen zijn er wel weer gevoelig voor.
    pi_33781215
    Hoe is zonnestrand of Siofok dan? Wij zijn een groep van 8 niet bijzonder vermogende studenten die toch wel redelijk veel zuipen op zon- en feestdagen, dus de drank moet niet te duur zijn.
    Vorig jaar naar Rovinj in Kroatië geweest, was wel een relaxte vakantie. Uitgaan was best ok, helaas was het echte seizoen nog niet echt van start en bevonden de beste uitgaanszaken zich niet in de stad zelf. Drank was niet superduur, heb de hele vakantie locale rum gedronken voor 1 euro per glas, dus dat was prima, net als het eten..lekker eten voor een euri of 7 a 8.

Maar wat ik dus dit jaar wil is een iets bruizender uitgaansgebied, (het hoeft geen Llorett/Salou te zijn) maar toch wel een paar leuke barren/discotheken. Kan iemand een beetje info hierover geven bij Siofok en Zonnestrand?
    pi_33809277
    Zonnestrand, Bulgarije is een aanrader ! Je kan er heel goed uitgaan, en dit tegen belachelijk lage prijzen. In vele bars geldt de ganse nacht Happy Hour : 1 cocktail betalen, 2 krijgen. Dit komt dan neer op 2 euro voor een cocktail en ze kijken heus niet op wat alcohol , of 1/2 liter Stella Artois bier voor 1,5 euro. Spotgoedkoop dus !
    Lazur is er de beste discotheek, half binnen, half buitendiscotheek. Met een zwembad waar je gewoon mag inspringen als je gezopen hebt Overdag kun je er trouwens ook gaan, lekker chillen ah zwembad met een cocktail. Bijna alles in Zonnestrand is 24/24 open : 's middags en 's avonds een restaurant, 's nachts een danscafe ! Beste voorbeeld daarvan is Fenix Bar. Je kunt er lekker pizza eten tot 22u ofzo, daarna gaat de muziek aan en kun je op tafel dansen
    Enjoy !
    pi_33809490
    ok, klinkt niet slecht
    en hoe zijn de overnachtingsplaatsen (niet onder de brug)
    pi_33809594
    Maar die appartementen zijn niet zo spotgoedkoop, is het wel? (In Bulgarije? Het trok mij ook wel namelijk, die verhalen... ) Wel modern allemaal, maar ook tegen goeie (hoge) prijs, voor wat ik zo bekeken heb?
    pi_33809671
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Jurrio het volgende:
    Maar die appartementen zijn niet zo spotgoedkoop, is het wel? (In Bulgarije? Het trok mij ook wel namelijk, die verhalen... ) Wel modern allemaal, maar ook tegen goeie (hoge) prijs, voor wat ik zo bekeken heb?
    Komt ook omdat je moet vliegen hč
    pi_33809788
    1 week Terschelling
    3 weken Costa Brava weet ik veel waar precies

pi_33810768
    Ik ga mee, uiteraard.
    slettebak [@] gmail.com
    pi_33875422
    Wij hebben voor onze reis nr Bulgarije echt niet veel betaald vind ik. Dat kwam neer op ongeveer 800 euro als ik me niet vergis voor 10 dagen all inclusive hotel + vlucht. Heel mooie prijs vind ik. En achteraf bekeken moet je er helemaal geen all in nemen want alles is er toch spotgoedkoop.
    pi_33881144
    Ik vind het wel veel geld 800 de man ..
      maandag 9 januari 2006 @ 22:13:16 #167
    39604 SouthernSun
    het zonnetje in huis
    pi_33884258
    quote:
    Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Fatality het volgende:
    Ik vind het wel veel geld 800 de man ..
    hij zat wel all inclusive, kun je dus nog wat vanaf halen
    pi_33885477
    Tvp
    pi_33887381
    we gaan naar Lloret! .

Welke organisatie is het best? Gogo-tours? beachmasters? x-travel?
    Tri State. Tri State. !
    pi_33887456
    Ben de afgelopen 4 jaar 3 keer naar Blanes geweest en 1 keer naar Salou en ik heb het wel gehad met Spanje eigenlijk.
    Dit jaar wil ik denk ik toch een keer naar Griekenland of Italie ofzo.
    pi_33889443
    iemand ervaring met een jongerenvakantie in praag dan?
      dinsdag 10 januari 2006 @ 12:00:49 #172
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_33898011
    quote:
    Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef BramKVO het volgende:
    Zonnestrand, Bulgarije is een aanrader ! Je kan er heel goed uitgaan, en dit tegen belachelijk lage prijzen. In vele bars geldt de ganse nacht Happy Hour : 1 cocktail betalen, 2 krijgen. Dit komt dan neer op 2 euro voor een cocktail en ze kijken heus niet op wat alcohol , of 1/2 liter Stella Artois bier voor 1,5 euro. Spotgoedkoop dus !
    Lazur is er de beste discotheek, half binnen, half buitendiscotheek. Met een zwembad waar je gewoon mag inspringen als je gezopen hebt Overdag kun je er trouwens ook gaan, lekker chillen ah zwembad met een cocktail. Bijna alles in Zonnestrand is 24/24 open : 's middags en 's avonds een restaurant, 's nachts een danscafe ! Beste voorbeeld daarvan is Fenix Bar. Je kunt er lekker pizza eten tot 22u ofzo, daarna gaat de muziek aan en kun je op tafel dansen
    Enjoy !
    Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.
    pi_33900794
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
    iemand ervaring met een jongerenvakantie in praag dan?
    Ik ben er vorige maand 3 dagen geweest. Echt een hele vette stad! Het is natuurlijk wel anders dan een standaard feestvakantie. Je hebt immers geen strand en je zit in een grote stad. Als je dat niet erg vindt, gaan! Stappen is zwaar goed, prijzen zijn zeer redelijk, erg mooie stad, leuke striptenten met erg mooie vrouwen. Bovendien is het centrum ook redelijk compact en kom je jongeren uit heel Europa tegen.

Ik ben met 11 vrienden van me daar geweest en we hebben ons totaal niet verveeld! Vetste stedentrip tot nu toe.
    pi_33900888
    Wij gaan deze zomer met z'n allen waarschijnlijk naar Playa del Inglčs (Gran Canaria). Schijnt ook wel vet te zijn met wat ouder publiek dan in andere feestoorden.
    pi_33905814
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:

[..]

Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.
    Ik ben pas 6 maand geleden geweest, augustus 2005. En ik vond het uitgaan echt wel goed. Vele gezellige barretjes, en enkele goede discotheken (al gingen wij meestal naar Lazur, en dat zwembad was er heus nog, en elke avond veel volk en sfeer). Iceberg is inderdaad live muziek.
    Mania zelf is wel groot enzo maar vond ik niet zoveel aan, vond Lazur wel degelijk de beste disco. Ik vind het toch een aanrader hoor. En iemand hier vind 800 euro voor 10 dagen all in+ vlucht niet goedkoop ? Ik denk niet dat je midden ih hoogseizoen goedkoper zal vinden voor zoiets hoor ... Maar zoals ik al zei, achteraf bekeken is all in niet nodig want het is er allemaal lachwekkend goedkoop. Maar de reis zelf is heus niet duurder dan Spanje of Turkije, dus financieel kun je heel wat uitwinnen EN toch goed uitgaan !
    Enige nadeel vond ik het associale gedrag vd Zweden. Sunny Beach zit nl. vol met scandinaviers, die denen en noren vallen goed mee, maar die zweden troepen, enigszins begrijpelijk, samen in groepen, maar willen amper contact met mensen die geen zweed zijn ...
    Maar voor het overige zeer goed geamuseerd daar !

Ik ben voor deze zomer trouwens ook nog ah twijfelen : Heb nu al gedaan met vrienden : Bodrum, Mallorca (el arenal), Lloret de Mar en Sunny Beach.
    Ben nu ah twijfelen over :

- Albufeira , Portugal
    - Chersonissos, Griekenland
    - Ayia Napa , Cyprus
    - Budva, Montenegro
    - Dubrovnik, Kroatie

kan iemand iets aanraden hiervan ?
    pi_33918050
    inderdaad, zou ook graag wat info willen over de boven (of onder) genoemde plaatse. Ik en 4 andere vrienden zijn aan het twijfelen tussen Chersonissos (Griekenland) en Marmeris (Turkije) maar kan iemand daar wat over vertellen; voordelen/nadelen (veel lastige turken bijv in Marmeris/leuk uitgaan waar? etc..) thx
    Haleloeja
    pi_33918575
    een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
    pi_33919021
    wat zijn eigenlijk goede (vlieg)reisorganistaties voor dit soort vakanties (zo goedkoop mogelijk natuurlijk

heeft iemand nog aanraders tips? gogotours is geloof ik relatief duur namelijk
    Haleloeja
    pi_33919120
    gewoon folders halen zou ik zeggen, en lekker doorbladeren
    pi_33919683
    ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistaties Ik hoor
    t wel
    Haleloeja
    pi_33919712
    Kretaaaa
    pi_33919935
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Gelderland het volgende:
    ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistaties Ik hoor
    t wel
    Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.
    pi_33920142
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.
    Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
    Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
    pi_33920616
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Neuh niet failliet, alleen uit het ANVR programma gezet, net als Y'OR.
      dinsdag 10 januari 2006 @ 22:26:41 #185
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_33920943
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
    Als je niet van 17jarig grut houdt moet je niet naar Cherssonisos. Maar ik vind GoGoTours eigenlijk een prima reisorganisatie. Goedkoop, en vaak (omdat ze zo groot zijn in de gebieden waar ze naartoe gaan) betere service dan de duurdere.
    pi_33927661
    quote:
    Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef BramKVO het volgende:
    een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
    En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
      woensdag 11 januari 2006 @ 09:40:40 #187
    36221 Kopstoot
    pi_33930770
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
    marmaris is inderdaad veel groter en de sfeer is er misschien vergelijkbaar. Maar doordat Marmaris zo bekend is trekken er grote mannelijk groepen heen, terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
    pi_33935718
    Ja, oké. Ik had ook een vriendin thuis zitten toen ik in Gümbet was dus dan let je daar niet zo op

Marmaris is voor mij ook alweer 3 jaar geleden dus dat zal allemaal nu inderdaad wel wat drukker/populairder zijn.
    pi_33943462
    quote:
    Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
    Dat is idd niet geheel onbelangrijk hehe.
    pi_33944813
    Ik vind marmaris veel beter als bodrum. Het was daar echt super!

naja ik vind gogo ook super. Was ook met beachmasters, maar veel minder service en niet echt bijzonder + oplichting ten top !

Ik ga dit jaar naar Tunesië meteen na de examens met wat vrienden lekker relaxen, surfen etc. En dan in Juli een maand naar thailand :D
      zaterdag 14 januari 2006 @ 01:41:30 #191
    108312 stijgende_ster
    Yeah Kćllingebyvej!!!!
    pi_34037139
    Mensen! Ik en 4 vriendjes willen naar Chersonissos!!
    Maar wat is nou een goed hotel of appartement?! (All incl. of halfpension)
    Je hoort zoveel verschillende verhalen!!
    En is het in de 2 weken na 14 augustus een beetje leuk daar?!
    Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxďmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
    pi_34046869
    ik kom van Belgie dus heb niet zo'n ervaring met deze touroperator, maar de prijzen voor vluchten en hotels/appartementen lijken me wel spotgoedkoop : www.sunjets.be kent iemand dit ? Want dat lijken mij serieuse spotprijsjes.
    pi_34046904
    Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
    pi_34047006
    wel, ik weet wel dat een reis in Belgie wat meer kost dan in Nederland alleszins. Maar missch zijn er mensen met ervaringen bij deze operator hé. want in mijn ogen zijn dat toch vrij goedkope prijzen voor vlucht+hotel/appartement en dit zelfs in hoogseizoen.
    pi_34047035
    Als ik 8 dagen all inclusive naar hurghada kan voor 479, dan vind ik dat een redelijk nette prijs. Maar ik ben benieuwd wat voor kosten er nog allemaal bij komen. Hebben ze in belgie ook een soort van ANVR/SGR Garantiefonds / Calamiteitenfonds ofzo?
    pi_34047237
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
    Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
    Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.

Mijn ex-schoonfamilie ging ook altijd in Nederland boeken.
    pi_34047419
    inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
    Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
      zaterdag 14 januari 2006 @ 14:55:52 #198
    108312 stijgende_ster
    Yeah Kćllingebyvej!!!!
    pi_34048074
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef BramKVO het volgende:
    inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
    Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
    WTF! Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
    Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxďmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
    pi_34048345
    ik ben trouwens gemist mensen, het is Sunweb, niet Sunjets, sorry.
    pi_34048390
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

WTF! Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
    ja ik weet het, bij andere operators zoals Thomas Cook, Jetair en Neckermann kost dit inderdaad zo veel. Dus eens kijken hé op de site, sunweb.be of .nl, zoals je zelf wil.
    pi_34053504
    Wij zouden met 6 jongens, vlak na het eindexamen, dus 3 juni, naar Marmaris gaan, maar door de vogelgriep gaat dat waarschijnlijk niet door. Dus nu hebben we besloten om toch maar naar Spanje te gaan. Nu is de vraag of we naar Salou of Lloret de mar gaan. Waar is het meest te doen, leukst, gezelligst, man/vrouw verhouding etc? Of heeft iemand nog een heel goed ander idee?
    pi_34056041

[ Bericht 100% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 14-01-2006 18:58:44 ]
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_34056072
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.

Mijn ex-schoonfamilie ging ook altijd in Nederland boeken.
    En in Duitsland is het weer goedkoper dan in Nederland. We hebben geboekt hier net over de grens (20 meter maarliefst). Wij hebben nu een reis voor 507,- euro. In Nederland is precies dezelfde aanbieding 570,- euro.
    Wij vliegen dan wel vanaf Düsseldorff i.p.v. Schiphol, maarja, qua afstand maakt dat voor ons niks uit. Komt nog bij dat het parkeren bij Düsseldorff veel goedkoper is dan bij Schiphol.
      zondag 15 januari 2006 @ 19:49:03 #204
    118850 -Delta-
    Hatsa snatsa
    pi_34095582
    Als alles door gaat, ga ik rond April/Mei naar Finland, niet voor vakantie, maar om voor onbepaalde tijd te wonen.

Vroeger ging de boot altijd via Zweden, nu kun je vanuit Duitsland rechtstreeks naar Helsinki.
    Heb er al zin in, de boot vind ik zoveel leuker dan vliegen
    If you believe in yourself enough,
    And know what you want,
    You're gonna make it happen...
      zondag 15 januari 2006 @ 21:36:35 #205
    122557 Ex-Marinier
    Maar dan wel de oude garde.
    pi_34100690
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef peksin het volgende:
    Wij zouden met 6 jongens, vlak na het eindexamen, dus 3 juni, naar Marmaris gaan, maar door de vogelgriep gaat dat waarschijnlijk niet door. Dus nu hebben we besloten om toch maar naar Spanje te gaan. Nu is de vraag of we naar Salou of Lloret de mar gaan. Waar is het meest te doen, leukst, gezelligst, man/vrouw verhouding etc? Of heeft iemand nog een heel goed ander idee?
    Ja ik wil ook met vrienden naar Spanje deze zomer, en na het eindexamen is ook voor ons een optie. Maar goed wij zitten dus ook met de vraag, hoe is het daar in die weken. Veel Nederlandse jongeren, leeftijd en man/vrouw verhouding? Dus als iemand ervaring heeft met naar Lloret gaan in de weken na het examen (dus nog voor de reguliere vakanties) hoor ook ik dit graag . Tips voor hotels enz. zijn ook van harte welkom.
    pi_34101425
    Ik las dat de Beachmasterbrochure vol fouten zit. Weet iemand hier meer van?
    pi_34108434
    Ik zag trouwens dat een reis China voor 15 dagen ook niet zo heel duur is.. iets van 900 euro met hotel en vliegreis..
    pi_34120077
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Fatality het volgende:
    Ik zag trouwens dat een reis China voor 15 dagen ook niet zo heel duur is.. iets van 900 euro met hotel en vliegreis..
    Hehe sweet dreams.
      maandag 16 januari 2006 @ 13:59:25 #209
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_34120123
    Was inderdaad bij RTL Travel. 600 euro voor de vliegreis, 200 voor 15 dagen rondtrekken. Zag er inderdaad erg aanlokkelijk uit .
    pi_34120497
    Of die pelgrimroute naar Spanje .
    pi_34122863
    Bijna geboekt.
    We gaan naar Rimini met 12 man, in een behoorlijk goed uitziend appartement.
    300 euro de man ofzo, dus het valt nog best mee .

pi_34125473
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef RemcoW85 het volgende:
    Bijna geboekt.
    We gaan naar Rimini met 12 man, in een behoorlijk goed uitziend appartement.
    300 euro de man ofzo, dus het valt nog best mee .

Rimini is suf man, zeg maar weer af
    pi_34126313
    *zoekt ook nog iets voor 4 mensen! *
    Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
    pi_34127838
    iemand hier ervaring met surf/zeilvakanties in de regio Nice, St. Tropez, Cannes?
    pi_34128272
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Billy_Mack het volgende:
    iemand hier ervaring met surf/zeilvakanties in de regio Nice, St. Tropez, Cannes?
    Ik ben ooit eens in Biaritz (frankrijk) geweest, en dat staat wel bekend als een van de belangrijkste surfplaatsen van europa.
    Ik denk dat het ook een stukje minder prijzig is dan NIce, St. Tropez en Cannes.
    pi_34129842
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 14:11 schreef Jurrio het volgende:
    Of die pelgrimroute naar Spanje .
    dat was best vet alleen dat godsdienstige gedoe dan niet he
    pi_34139872
    ghehe precies
    man die lui waren soms weken tot maanden bezig? je houdt geen voeten meer over...en dan heb je het nog niet eens over de oude verhalen over de pelgrims die al hun tochten op hun knieën deden!
    respect
    pi_34143087
    en dan moet je je in de tussentijd ook nog lam zuipen, verdomd lastig zo'n pelgrimtoch voor Hollandsche jongeren.
    pi_34151294
    Zo leuk om mijn foto's te zien die nog steeds in vele jongerenreisgidsen staan, alleen jammer dat het foto's zijn uit de vorige eeuw
    Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
    pi_34151782
    * net 1 dag terug uit brazilië:)
    * 27 januaria 8 dagen naar de sneeuw in les-sybelles (nieuw ofzo :S)
    * mei een week naar portugal
    * tussendoor nog een gewonnen weekend landal greenparks :S
    * in de zomer wil ik proberen wat gaste mee te krijgen om te gaan interrailen. Bij de meeste gaat de voorkeur toch nog uit naar een week lang zuipen
    pi_34155116
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Billy_Mack het volgende:
    voor surfen moet je toch echt aan de westkust van frankrijk zijn en niet bij de middelandse zee
    pi_34155755
    In pipa (omg natal) brazilië kan je anders ook verdomd goed surfen. IS een surfersdorp en er zijn altijd goede golfen (met dolfijnen:)). Echt geweldig
    pi_34158012
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef CittaR het volgende:

[..]

voor surfen moet je toch echt aan de westkust van frankrijk zijn en niet bij de middelandse zee
    nog meer goede surfplekken in Europa?
    pi_34163677
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 10:24 schreef MajesticZ het volgende:
    * net 1 dag terug uit brazilië:)
    * 27 januaria 8 dagen naar de sneeuw in les-sybelles (nieuw ofzo :S)
    * mei een week naar portugal
    * tussendoor nog een gewonnen weekend landal greenparks :S
    * in de zomer wil ik proberen wat gaste mee te krijgen om te gaan interrailen. Bij de meeste gaat de voorkeur toch nog uit naar een week lang zuipen
    Ja, dat had ik dus ook. Interrailen Spanje/Portugal leek me erg relax maarja, de rest wil een zon en zuip vakantie. Nou ja, dan doe ik maar gewoon mee.

Interrailen gaat dan voorlopig maar effe in de ijskast.
    pi_34168705
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Fatality het volgende:
    en dan moet je je in de tussentijd ook nog lam zuipen, verdomd lastig zo'n pelgrimtoch voor Hollandsche jongeren.
    Ghehe, het leven is zwaar tegenwoordig....
    lopen en zuipen is toch niet zo moeilijk
    pi_34172840
    quote:
    Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Jurrio het volgende:

[..]

Ghehe, het leven is zwaar tegenwoordig....
    lopen en zuipen is toch niet zo moeilijk
    tja dan drink je dus niet genoeg.

Maar over die Surfplekken ik weet zeker dat je in Biaritz geweldig kunt surfen, golven van 2 a 3 meter ofzo? Biaritz is een echte surfersplaats in het zuidwesten van Frankrijk tegen de spaanse grens aan. Ben er zelf eens geweest terwijl de zee best wild was en op het nippertje niet verzopen.
    Daarom denk ik dat er in Noord-Spanje en Portugal (zelfde zee) ook wel de nodige surfspots zouden moeten zijn.

Maar ik neem aan dat het
    pi_34207234
    Wij zijn ook nog aan het uitkijken. Vorig jaar in Siofok geweest in Hongarije, was erg geslaagd! Niet te duur maar wel erg veel fun gehad.

Het is dus wel weer een optie om daar terug te gaan, maar van de andere kant, het uitgaansleven is daar vrij beperkt, dat hebben we nu wel gezien. Daarom dit jaar wat anders.. Misschien de Spaanse kust, maar we zijn al in Calella, Blanes en Malgrat (niet allemaal) geweest. Dit jaar misschien dan naar Lloret de mar, of Salou ben benieuwd
    watch like nobody's dancing
    pi_34214062
    Is zuid frankrijk een beetje te doen met de trein?
    pi_34214088
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef Billy_Mack het volgende:
    Is zuid frankrijk een beetje te doen met de trein?
    Dat kan heel snel vanaf Parijs.
    pi_34214276
    en amsterdam - parijs is? 3 uur ofzo?
    pi_34214285
    parijs - nice is 5.75 uur met de TGV
    pi_34214305
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef Billy_Mack het volgende:
    en amsterdam - parijs is? 3 uur ofzo?
    Amsterdam - Parijs is 4 uur.
    pi_34220587
    quote:
    Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef Fatality het volgende:

[..]

Rimini is suf man, zeg maar weer af
    Precies afzeggen die hap!!! Rimini is de aalllllllllllllllllerslechste 'badplaats' van Europa!! Niets ligt op loopafstand, ofja de leuke dingen niet en de rest is zo leuk nog niet eens.. hahahahhahahaaa! Flauw he!! veel plezier zou ik zeggen... ik zou iig balen als ik er nog eens naartoe moest NOOOOOIT MEER DUS!!
    Life is just like me..
    pi_34223020
    Nou, lekker positief zeg...
    Mijn zusje vond het er echt vet.
    pi_34223512
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Ice_Cold het volgende:
    Precies afzeggen die hap!!! Rimini is de aalllllllllllllllllerslechste 'badplaats' van Europa!! Niets ligt op loopafstand, ofja de leuke dingen niet en de rest is zo leuk nog niet eens.. hahahahhahahaaa! Flauw he!! veel plezier zou ik zeggen... ik zou iig balen als ik er nog eens naartoe moest NOOOOOIT MEER DUS!!
    Gezellig zijn jullie twee . Ik ben blij dat het gewoon een toevoeging was en dat ik niet vroeg om verdere reacties er over. Aan het aantal goede reacties op andere sites over ons appartement te lezen gaat het wel goed komen en is alles op loopafstand. Gaat een goede vakantie worden, helaasch voor jou heb jij daar een mindere tijd gehad .
    En we zijn met elf personen, dus mocht het niets worden, wordt het hoe dan ook .
    pi_34227465
    Inderdaad, als je met een leuke groep bent maak je het jezelf wel leuk! Daarbij hoor ik dan weer best goede verhalen over Rimini Het staat ook op ons lijstje potentiële bestemmingen, maar waarschijnlijk gaan we toch voor een budgetreis..
    pi_34231283
    Rimini, Salou, Callela, Kos, Costa's, Rhodos, allemaal hetzelfde
    pi_34238074
    Wie heeft er ervaringen met rimini ?? wat zoals de leeftijd is, wat een biertje kost en wat de verhoudingen vrouw man is en of het uitgaan te vergelijken is met o.a mallorca
    pi_34238110
    Kreta wss..
    Signature
    pi_34238261
    quote:
    Wtf, in die dir staan foto's van lui die bij mij op school zitten
    Signature
    pi_34238360
    Ik ga denk ik weer voor Bulgarije, Zonnestrand.
    Ben ik vorig jaar ook geweest en is zeer goed bevallen.
    Ook lekker goedkoop.
    pi_34239010
    Hmm bulgarije is misschien ook wel leuk.. Hoe is het uitgaan daar? En het weer/klimaat? Want dat waren de twee dingen die me in Siofok, Hongarije ietwat tegenvielen..
    pi_34244126
    Het was gewoon mijn mening!!! Vond Rimini gewoon ECHT tegenvallen, had er zooooveel meer van voorgesteld! Het enige wat er leuk en fijn was was het strand.. fijne zand en lekker groot, alleen brand je daar weer je voeten aan... in Rimini zelf liggen wat 'dischotheekjes' en kroegjes, niet alles bij elkaar gewoon verspreid. Rimini zelf is gewoon schrot! Oke oke liggen wel wat mooie hotels enzo maar er is gewoon niets te doen verder, gewoon saai. Dan heb je een paar van die grotere discotheken, nou daar hoef je dus al niet lopend naartoe. Ga je met een bus ben je weer verplicht hoe en wanneer naar huis enzo, 25euro voor entree bij de Baia Imperiale is wel normaal, en bij de L'altro Mondo lokken ze mensen door te zeggen dat Dagostini komt die avond, nou hij is er heeeeeeel af en toe!! 9 van de 10 keer kans dat je 'm misloopt. Qua winkelen (voor de meiden) echt niets, wat van die flutwinkeltje. Ga dan een middagje naar San Marino, tax-free maar moet eerlijk zijn zoveel scheelde het niet hoor. Het italiaanse eten is er wel super.. duhh je zit niet voor niets in Italie. Denk dat het tot een leeftijd van 18-20 leuk is en als je ouder bent, raad ik het je af! Veel 16-17-18 jarige pubers hahahahaha jaaah sorry is gewoon zo! Zou er iig zelf noooooooit meer naartoe gaan!
    Life is just like me..
    pi_34244204
    Surfers, kom onze hot-spots ontdekken!

- Aan de Baskische kust en het departement van de Landes:
    Anglet ( Les Sables d'Or, Les Cavaliers), Biarritz, Guethary, Les Alcyons, Lafitenia, Hossegor-La Gravičre, Seignosse les Estagnots, Landes, Capbreton-La Piste, Lit et Mixe

- Aan de kust van Poitou-Charentes en de Vendée: l'île d'Oléron, l'île de R? la Tranche-sur-Mer, les Sables d'Olonne, ?St-Gilles-Croix-de-vie.

- In Bretagne : Van de Barre d'Etel tot aan de Côte Sauvage (Barre d'Etel, Kirminhy, Sainte Barbe, tata Beach, Mentor, Les Crevettes, L'Isthme, Le Fozo, Port Blanc, Port Pigeon, Port Rhu, Port Bara, La Truie, Le Guibello, Le Château, la Grande Plage, la Petite Sirčne, Guidel Plage, La Crique, Plage du Loch, Maeva, Fort Bloque, La Piste de Skate, Le Kaolin, Le Couregan, Toulhars, Pic Qui Pue, Gavres, Lines

- Normandi?en het noorden van Frankrijk: Siouville, Urville, spot du Menhir, Fécamp, le Crotoy, Wimereux.

- In de Middellandse Zee:Sčte, Carro, La Verrerie, Le Prado, Les Lecques, Brutal Beach, Beauvallon, Cigaro, Cannes, Lerins, Antibes, Villeneuve-Loubet, Saint-Laurent-du-Var, Villefranche-sur-Mer, Beaulieu-sur-Mer, Menton, La Corse (le cap Corse, l'île Rousse, Calvi, Figari, La Tonnara, Bonifacio, Santa Guilia, Santa Manza, Piantarella)

- Op Martinique : Charpentier, Pelle ?Tarte..

bron http://nl.franceguide.com/thematiques/article.asp?idc=4862&idth=8&niv=
    pi_34258421
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Tr0ublegum het volgende:
    Hmm bulgarije is misschien ook wel leuk.. Hoe is het uitgaan daar? En het weer/klimaat? Want dat waren de twee dingen die me in Siofok, Hongarije ietwat tegenvielen..
    Ik was er vorig jaar rond juli en toen was het elke dag zo rond de 30 graden met veel zon. Er zijn verschillende grote discotheken maar het uitgaans aanbod is wel een stuk minder massaal dan bijvoorbeeld Salou of Lloret. Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.
    pi_34317600
    waar boeken jullie je vakantie? wat is een (goedkoop/goed) alternatief voor gogo.nl / vaya.nl / sunweb.nl
    Haleloeja
    pi_34318656
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Gelderland het volgende:
    waar boeken jullie je vakantie? wat is een (goedkoop/goed) alternatief voor gogo.nl / vaya.nl / sunweb.nl
    Ik boek gewoon alles los.
    pi_34318787
    dat wil ik dus niet, maar zoek gewoon een alternatief voor die 3 (die hierboven staan)
    Haleloeja
    pi_34318855
    peterlanghout?
    pi_34318988
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Gelderland het volgende:
    Jiba vind ik wel redelijk goedkoop
    pi_34320769
    Of corendon, maar dat vertrouwen veel mensen niet... Wij wel overigens wij gaan volgend jaar met hun naar Alanya
    pi_34320833
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 20:03 schreef tralalala het volgende:
    Of corendon, maar dat vertrouwen veel mensen niet... Wij wel overigens wij gaan volgend jaar met hun naar Alanya
    En nu al geboekt?
    pi_34332064
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

En nu al geboekt?
    ja,
    lekker kip eten
      zondag 22 januari 2006 @ 00:53:13 #254
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_34332076
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 00:52 schreef tralalala het volgende:

[..]

ja,
    lekker kip eten
    Mooi op tijd.
    pi_34341927
    quote:
    Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
    peterlanghout?
    Dan heb je iig nog de spanning erbij of de hele vakantie wel doorgaat...
    ook mooi
      zondag 22 januari 2006 @ 13:52:53 #256
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_34341968
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef Fatality het volgende:

[..]

Dan heb je iig nog de spanning erbij of de hele vakantie wel doorgaat...
    ook mooi
    Idd.
    pi_34357515
    X-travel
    Heb je ook nog.
      zondag 22 januari 2006 @ 21:13:22 #258
    110962 Jaguarized
    Globetrotter
    pi_34357551
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Roynaldinho het volgende:
    X-travel
    Heb je ook nog.
    Die heeft volgens mij ook The Trip of een ander MTV/TMF programma gesponsord.
      maandag 23 januari 2006 @ 23:05:41 #259
    35525 Bassie_van_Adriaan
    Bassie worst in je foefert
    pi_34397147
    he wij wille met zn 5e of 6e naar salou in een appartement met het vliegtuig, nou hadden we een leuke reis gezien 15 dagen voor 600 maar wat komt daar nou nog aan verzekering etc. bij
    Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
    poep aan je lul
    pi_34412632
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
    he wij wille met zn 5e of 6e naar salou in een appartement met het vliegtuig, nou hadden we een leuke reis gezien 15 dagen voor 600 maar wat komt daar nou nog aan verzekering etc. bij
    Ja, sul!

Vliegtoeslagen
    Reisverzekering(en) + Annuleer
    pi_34414902
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 21:12 schreef Roynaldinho het volgende:
    X-travel
    Heb je ook nog.
    daar kan je alleen 8 óf 15 dagen...

denk dat wij Beachmasters nemen iig lekker goedkoop
    Haleloeja
    pi_34567643
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Mooi op tijd.
    We weten de vliegtijden zelfs al
    pi_34580588
    quote:
    Op zondag 29 januari 2006 00:32 schreef tralalala het volgende:

[..]

We weten de vliegtijden zelfs al
    Ik ook al maar goed ook dat we met de tijden konden schuiven hebben we nu gewoon een hele dag langer. 06.00 s'Morgens vliegen we heen met LTU i.p.v. 18.00 met Air berlin, moesten wel 11 euro bijlappen
    pi_34977392
    Lloret de mar 31 juli(10dagen)7 man
    pi_34980793
    Ik ga 25 juni voor 8 dagen met een vriendin naar Kos
    pi_34984624
    Wij hebben toch maar besloten om naar Kroatië te gaan, met acht man 10 dagen op een camping in Medulin
      zondag 12 februari 2006 @ 13:29:52 #267
    92120 Biotom
    Biochemical
    pi_34996077
    Wij hebben ook geboekt,
    we gaan met 8 man naar Marmaris van 1 tm 8 augustus.
    All-in zijn we ongeveer 670 euro pp kwijt
      zondag 12 februari 2006 @ 13:33:33 #268
    60297 Bartje71
    Wat denk je zelf?
    pi_34996180
    Als je naar Turkije wilt kun je beter even wachten met boeken tot in mei ofzo. De markt blijft 60% achter op vorig jaar, dus er zal wel flink gedumpt gaan worden om de vliegtuigstoelen en garantie-objecten vol te krijgen...
    pi_35223376
    Gran Canaria, 12 juli
      zondag 19 februari 2006 @ 22:47:07 #270
    46794 Berkery
    Fat bastard
    pi_35272387
    quote:
    Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef Bartje71 het volgende:
    Als je naar Turkije wilt kun je beter even wachten met boeken tot in mei ofzo. De markt blijft 60% achter op vorig jaar, dus er zal wel flink gedumpt gaan worden om de vliegtuigstoelen en garantie-objecten vol te krijgen...
    Hey Bart

Groetjes van nopp en Ed

</off topic>
    No Dukes of Hazzard in the classroom
      FOK!fossiel donderdag 23 februari 2006 @ 16:42:03 #271
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_35411469
    quote:
    Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Gezellig zijn jullie twee . Ik ben blij dat het gewoon een toevoeging was en dat ik niet vroeg om verdere reacties er over. Aan het aantal goede reacties op andere sites over ons appartement te lezen gaat het wel goed komen en is alles op loopafstand. Gaat een goede vakantie worden, helaasch voor jou heb jij daar een mindere tijd gehad .
    En we zijn met elf personen, dus mocht het niets worden, wordt het hoe dan ook .
    Nettunia is een prima appartement, vorig jaar ook in geweest. Ziet er netjes uit en heeft een heerlijk balkon . Als je wil heb je een oven en pitjes, maar die zijn bij ons nauwelijks gebruikt . Voor de rest slaap je er alleen maar en hang je een beetje op het balkon en daarvoor is het echt perfect.

Rimini beviel ons prima vorig jaar. We waren met z'n 3en (alle 3 21 jaar) en hebben ons geen dag verveeld. We zijn 2 weken geweest. Stappen kan je er prima en alles is wél lopend te doen. Ben je lui, dan kan je zo op de bus stappen die geen drol kost en om de zoveel meter stopt. Gogo heeft leuke tripjes, maar het is maar net wat je wil.

Altro Mondo is ook leuk zonder Gigi D'Agostino en als je goed op let weet je precies wanneer die gast draait, hoewel mij dat weinig kon boeien eerlijk gezegd.

Drank is wel duur in Rimini, vooral in de grotere kroegen/discotheken. Kan je beter cocktails drinken, kost in sommige gevallen net zoveel als 'n flesje bier...
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
      donderdag 23 februari 2006 @ 17:35:52 #272
    48487 Martijn85
    XBL: NL NoName
    pi_35413285
    Weet iemand een leuk hotel / appartement in Portugal, Algarve ?

Dicht bij het strand en ook niet te ver van het centrum af ?

Ben al wel aan het rond neuzen maar ben nog niet echt iets leuks tegen gekomen
    Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
      donderdag 23 februari 2006 @ 17:41:23 #273
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_35413424
    Ik ga naar Lloret, op 14 Juli, 10 dagen met z'n 9en
    pi_35414357
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Nettunia is een prima appartement, vorig jaar ook in geweest. Ziet er netjes uit en heeft een heerlijk balkon . Als je wil heb je een oven en pitjes, maar die zijn bij ons nauwelijks gebruikt . Voor de rest slaap je er alleen maar en hang je een beetje op het balkon en daarvoor is het echt perfect.

Rimini beviel ons prima vorig jaar. We waren met z'n 3en (alle 3 21 jaar) en hebben ons geen dag verveeld. We zijn 2 weken geweest. Stappen kan je er prima en alles is wél lopend te doen. Ben je lui, dan kan je zo op de bus stappen die geen drol kost en om de zoveel meter stopt. Gogo heeft leuke tripjes, maar het is maar net wat je wil.

Altro Mondo is ook leuk zonder Gigi D'Agostino en als je goed op let weet je precies wanneer die gast draait, hoewel mij dat weinig kon boeien eerlijk gezegd.

Drank is wel duur in Rimini, vooral in de grotere kroegen/discotheken. Kan je beter cocktails drinken, kost in sommige gevallen net zoveel als 'n flesje bier...
    Blaa blaahh blah! Hoezo we schieten in de verdediging??????
    Kijk, tis gewoon ieders eigen mening!!!! Vond Rimini gewoon prut en zeker tot alle andere plaatsen waar ik ben geweest, die waren 10x beter! En dan bedoel ik 10x beter qua alles!! Rimini straalt totaal geen gezelligheid uit, en ook 's avonds niet!! En ik vind dat dat toch wel een pre is! Maar iedereen die gaat, fijne vakantie en we horen wel hoe het was!!!
    Life is just like me..
    pi_35429746
    * Sport_Life gaat 10 dagen naar het Gardameer en daarna met andere vrienden sportklimmen in Frankrijk. (probeer het eraan vast te plakken).
    pi_35437894
    Ik ga naar blanes....
    pi_35438666
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 11:47 schreef 14.gif het volgende:
    Ik ga naar blanes....
    Ben ik ook geweest Hotel Pi-mar
      vrijdag 24 februari 2006 @ 16:56:31 #278
    69183 biggetje
    niet wat naam doet vermoeden!
    pi_35448708
    ik ga met mijn beste vriend op zomervakantie (1 augustus), maar we weten nog niet waarheen...onze voorwaarden: goedkoop, doch ongediertevrij, zwembad een must, omgeving met veel discotheken en ook wel een beetje goed strand. En geen Spanje.

Misschien ideetjes/suggesties?
    puurheid zonder vergankelijkheid
    pi_35455206
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef biggetje het volgende:
    ik ga met mijn beste vriend op zomervakantie (1 augustus), maar we weten nog niet waarheen...onze voorwaarden: goedkoop, doch ongediertevrij, zwembad een must, omgeving met veel discotheken en ook wel een beetje goed strand. En geen Spanje.

Misschien ideetjes/suggesties?
    Turkije
      FOK!fossiel zaterdag 25 februari 2006 @ 11:33:32 #280
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_35471676
    quote:
    Op donderdag 23 februari 2006 18:14 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Blaa blaahh blah! Hoezo we schieten in de verdediging??????
    Kijk, tis gewoon ieders eigen mening!!!! Vond Rimini gewoon prut en zeker tot alle andere plaatsen waar ik ben geweest, die waren 10x beter! En dan bedoel ik 10x beter qua alles!! Rimini straalt totaal geen gezelligheid uit, en ook 's avonds niet!! En ik vind dat dat toch wel een pre is! Maar iedereen die gaat, fijne vakantie en we horen wel hoe het was!!!
    Ik schiet niet in de verdediging, maar geef mijn mening die toevallig anders dan die van jou is. Jij vond het saai, ik heb een super vakantie gehad .

Met m'n vriendin ga ik overigens naar Medulin (Kroatie) en met vrienden ben ik er nog niet over uit, dat wordt waarschijnlijk een last-minute.
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
      maandag 27 februari 2006 @ 09:38:37 #281
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_35534775
    Ik ga met 7 vrienden op 7 augustus naar Calella, app. Miami Park. Nog meer mensen die dan gaan??? Of die ook naar Calella gaan?
    Be your best
    vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
    This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
    pi_35544806
    Reisje met 9 man naar Zonnestrand, Bulgarije geboekt We gaan 11 juli
    pi_35604207
    met zn 5e naar Tenerife ! 17/07
    hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
      woensdag 1 maart 2006 @ 14:03:13 #284
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_35605000
    Nog meer mensen die van 7 tot 17 augustus in Calella/Lloret etc. zitten?
    Be your best
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 maart 2006 @ 15:41:00 #285
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_35608718
    Misschien toch maar naar turkije gaan, Kreta is al aardig volgeboekt
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_35609586
    quote:
    Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Sport_Life het volgende:
    * Sport_Life gaat 10 dagen naar het Gardameer en daarna met andere vrienden sportklimmen in Frankrijk. (probeer het eraan vast te plakken).
    het is toch Toscana geworden, met 5 vrienden .
    pi_35611660
    toscana is heet
    pi_35612345
    Daarom ga ik de week ervoor ook naar Zwitserland, daar regent het toch altijd . En de week erna zit ik in de Franse Alpen daar is het snachts ook rond het vriespunt . (waar wij zitten dan).
      Redactie Frontpage / Weblog woensdag 1 maart 2006 @ 17:19:47 #289
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_35612554
    quote:
    Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

het is toch Toscana geworden, met 5 vrienden .
    Zo'n sportvakantie lijkt me ook wel puik , raften ofzo mag ik je msn
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_35671976
    Brrrasil!
    Lekker paardrijden en met van die buggys op het strand rijden
    pi_35680013
    quote:
    Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    wel ik heb maar ervaring bij 1 zon all inclusive resort in Marmaris.. maar ik weet de naam niet meer helaas. Maargoed, voor mij maakt het niks uit, omdat het toch mega goedkoop was. (last minute op schophol) Ik heb nauwlijks van het (ronduit smerige) buffet gebruik gemaakt (als je ergens ziek van wordt!) en de drankjes was zo als ik al eerder zei. Ranja of Wijn om te kotsen ,of met water aangelengt bier uit 1 miezerig thuistapje. De overige drankjes moest je uiteraard wel dik betalen.

Het kon me eigenlijk niet schelen om eerlijk te zijn, ook omdat ik ziets wel verwacht had.. het was erg goedkoop ook... Het was gewoon ff een weekje tussendoor voor weinig (2004)
    hoeveel betaald je pp dan, zo last minute op schiphol? Ik wil dat met 3 andere gasten gaan doen, maar wil weten of je echt zoveel beter af bent... ja ik weet het, dit klinkt cheapy
      vrijdag 3 maart 2006 @ 15:14:36 #292
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_35680143
    Ik liep woensdag nog langs de lastminute balie, maar ik vond het aardig tegenvallen. Als je een beetje vroeg boekt ben je goedkoper uit.
      vrijdag 3 maart 2006 @ 15:40:25 #293
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_35681117
    Ja, met last-minutes moet je ook echt last-minute gaan boeken! Nu houden ze de prijzen nog een beetje hoog. Ik ben wel met je eens dat je net zo goed gelijk kunt boeken, t scheelt niet heel veel geld.
    Be your best
      vrijdag 3 maart 2006 @ 16:01:35 #294
    16466 BloodhoundFromHell
    ---------------------
    pi_35682071
    wat deejaylethal zegt, je moet dan gewoon naar schiphol gaan zonder een idee ergens speciaal heen te willen en hopen dat er wat leuks voor weinig te krijgen is.
    (__/)
    (='.'=)
    (")_(")
      vrijdag 3 maart 2006 @ 16:06:01 #295
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_35682293
    quote:
    Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
    wat deejaylethal zegt, je moet dan gewoon naar schiphol gaan zonder een idee ergens speciaal heen te willen en hopen dat er wat leuks voor weinig te krijgen is.
    Zo is dat!

Bloodhound, fix ff je avatar, een tijdje geleden zijn die allemaal een keertje gemold, vandaar
    Be your best
    pi_35685582
    Ik en een stel vrienden hebben het plan opgevat om naar Siofok in Hongarije te gaan, wat ik ervan heb gelezen is dat je er redelijk goed en goedkoop kunt uitgaan, dat er relatief veel jongeren komen, en dat je lekker kunt zwemmen aan het Balatonmeer.

Nu willen we per eigen vervoer reizen, met de auto dus. Alleen zijn een aantal vrienden bang dat dat niet veilig is, aangezien je dan een makkelijk doelwit bent voor overvallers als je in een auto met West Europees kenteken rondrijdt. Hongarije heeft nog steeds een beetje dat criminele imago, maar is dit beeld niet achterhaald?
    'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
      vrijdag 3 maart 2006 @ 17:39:17 #297
    59819 deejaylethal
    Nieuw voetbalseizoen
    pi_35685682
    Je moet iig wel extra centen mee om die currupte shit te betalen als ze je aanhouden, dat weet ik wel. Je kunt dus gewoon genaaid worden.
    Be your best
      zaterdag 4 maart 2006 @ 17:00:03 #298
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_35714023
    quote:
    Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef Douwe het volgende:

Heftige dir hoor, BHFH
    Wtf, die foto hebben wij vorig jaar gemaakt in Salou

[ Bericht 3% gewijzigd door Skv op 04-03-2006 17:30:01 ]
    Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
    Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 17:15:53 #299
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_35714446
    quote:
    Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef peksin het volgende:
    Salou is leuk als je van bouwvakkers houdt.
    Je kan er opzich wel goed uitgaan, maar de proppers zijn hondsirritant.
    Verder was er veel ruzie (vooral Spanjaarden vs. Engelsen) en Nederlanders onderling.
    We hadden een redelijk vertyft appartement in zo'n jongerencomplex met één security die geen flikker deed behalve hasj dealen. Echt zo'n iel ventje die illegaal in Spanje was.
    Was wel een vette vakantie, though. Kost je wel veel knaken.
      zaterdag 4 maart 2006 @ 17:17:46 #300
    67670 Skv
    Cynist.
    pi_35714511
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef FritsFluitketel het volgende:

[..]

Wtf, in die dir staan foto's van lui die bij mij op school zitten
    Wie dan? Jim en Kevin? Of die vrouwen?
    pi_35715828
    en vol.
    pi_35716037
    Zeg dan iets nuttigs...

...zoals de link naar het volgende deel: Jongerenvakanties Zomer 2006. Deel 2.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')