Weekje NY in Februari//Maart.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef Biotom het volgende:
Aangezien de maanden eraan zitten te komen waarin iedereen zijn vakantie gaat plannen en boeken wil ik graag weten wat jullie zoal van plan zijn.
Ben je d'r geweest dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
j ekan beter naar texel , of renesse gaan mooie stranden, geile meiden en vee zuipen!
wel t typische fotos voor dit onderwerp.. mar verder niet echt waar het om gaat denk ik.quote:
Trieste zaak, maar wel begrijpelijk. Die mensen willen ook hun graantje meepikken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kroatië is ook behoorlijk duur geworden hoor. Ben er afgelopen twee zomers geweest. En Turkije gaat ook erg hard. Vorig jaar nog 3,- euro voor een biertje betaald in een willekeurig 13-in-een-dozijn-tent en 5,- euro in een grote "club".
Klopt. Nu gaan mensen volop naar Kroatië, Bulgarije en Turkije. Dat was 15 jaar terug absoluut niet het geval. Gelukkig zijn er altijd wel plekken waar het Nederlandse paupervolk niet durft te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
met als gevolg dat mensen steeds verder weg gaan.
Je bent een stranganger dus?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef illusions het volgende:
Vermaak me wel prima in Turkije. Irriteer me niet zo aan dat paupervolk, wat een gezeik daarover altijd. Ik vermaak me wel met de mensen met wie ik op vakantie ben, met drank, zon en uitgaan. Ben niet zo'n sight-see'er die de ongerepte natuur gaat opzoeken.
Een beetje pauperhotel is in januari wel volgeboekt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef skiczukie het volgende:
Damn, moet je zoiets nú al boeken?
Ik wil op vakantie ook niet op mijn geld hoeven letten maar dan moet ik het natuurlijk wel hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef illusions het volgende:
Op vakantie kan het mij eigenlijk niet zoveel schelen wat het kost, je bent toch op vakantie? En zo vaak ga ik niet, afgelopen jaar bij uitzondering 2x geweest maar meestal 1x per jaar en dan wil ik best wat geld uitgeven om het naar me zin te hebben.
Ik?? Dat is waarschijnlijk een half jaar laterquote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef Douwe het volgende:
Zit je dan niet gewoon nog in de Verenigde Staten?
inderdaadquote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
Logisch. Maar als je een bepaald budget hebt moet je daar natuurlijk niet zwaar overheen gaan zitten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau??quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou dan naar Kreta gaan. El Arenal is best wel een pauperbestemming en als je je irriteert aan opdringerige Turken dan kun je inderdaad beter wegblijven uit Turkije. Mijn broertje is weleens op Kreta geweest en die vond het geweldig.
Mijn vriendin is blond en ik heb geen zin in die geile turken die op blonde wijven geilen. Wil gewoon lekker rustig op vakantiequote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
Dat mag iedereen dus mooi voor zichzelf bepalen. Na 3 weken Tunesië was ik donkerder dan de doorsnee Tunesiër, maar desondanks begrepen de verkopers doorgaans niet dat ik gewoon even rustig in hun winkel wilde kijken wat ze zoals te koop hadden staan en een ontkennend antwoord op een vraag was ook nooit en te nimmer duidelijk voor ze.quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
Rimini slecht idee.. is mij echt tegengevallen!! Alles ligt super ver uitelkaar mbt uitgaan enzo.. strand is gewoon te groot met te veel of soms zelfs te weinig mensen..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
Ik denk Albufeira, Rimini, Chersonissos of Ibiza.
Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Ice_Cold het volgende:
Wie kan Alanya aanbevelen??? Vertel effe iets over deze plaats.. de moeite waard om naartoe te gaan??Vorig jaar op Kreta geweest, Chersonissos gewoon echt super!!!! Tegenover Turkije is Kreta gewoon iets duurder.. tja.. geld moet rollen he!!
Uiteten in Kreta (chersonissos) is erg goedkoop hoor. Voor 10 euro kan je lekker eten met een paar drankjes erbij.quote:Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau??wil all-inclusive
Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Kopstoot het volgende:
Kijk, nu is geld voor me niet het grootste struikelblok, maar wat ben ik met het uitgaan op kreta zo gemiddeld kwijt? Een aantal vrienden die er juist heen willlen zijn volgens mij een stuk minder bemiddeld. Mij lijkt Bulgarije wel een keer helemaal iets anders.
Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.
Uitgaan kost je geen ¤ 100,00 per dag. Ik zou rekenen op zo'n 100 euro per dag aan kosten voor eten, uitgaan, drinken en vermaak als je niet al te gek doet....quote:Op donderdag 15 december 2005 04:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.
Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.quote:Op donderdag 15 december 2005 05:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tunesië is weinig te doen qua uitgaan.
In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 05:17 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.
Volgens mij was de naam Bora Bora (ofzo) weet niet meer precies in welke stad het was, Sousse geloof ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 05:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.
Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Of misschien ook Turkije, waar ik geen voorstander van ben..
Chersonissos was gewoon echt een super vakantie!!! Ben ongeveer 250 euro duurder uitgeweest dan mijn vakantie naar Turkije dat jaar ervoor. Discotheken, kroegen (veeeell engelse pubs) en bars liggen bijna allemaal bij elkaar. Echt grote discotheken heb je er niet.. maar NRG (stampen!), Amnesia (gewoon discotheek, club, r&b, top40), Cameo (gewoon gezellig een meestal echte leuke muziek) zijn goed te doen. Verder heb je er ook nog de BioBio en Hof van Holland.. maar, en dat is mijn mening, ga ik NIET voor op vakantie een en al hollanders (duhhhh) die mee zitten te bleren op Andre Hazes. Oke zal toegeven, voor effe is het leuk maar dan heb je het wel weer gezien hoor. Loop gewoon ergens naar binnnen, neem even de tijd om rond te kijken bevalt 't je niet dan ga je gewoon weer.. voor zover ik weet hoef je nergens entree te betalen. Misschien leuk voor sommige, bij de NRG komen in de zomer vaak dj's afgelopen zomer waren DarkRaver en Luna te gast.. naja als je ervan houdt zeker de moeite waard. Ook bij Starbeach (groot waterpark..) zijn vaak genoeg feesten, vaak met thema's is ook wel eens leuk.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?
Ben benieuwd..
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!
Dit jaar lekker weer naar Turkije..
Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw hequote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen![]()
En waar ga jij heen dan?
Misschien na t lezen van jouw post toch ff rond kijken!
Zeer flauwquote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw he![]()
Marmaris was iig echt super!!!!! Echt mega vakantie gehad daar.. dit jaar waarschijnlijk Alanya (toch weer Turkije he). Turkije is me gewoon goed bevallen en twee keer naar dezelfde plaats is niks voor mij (voorlopig althans nog niet) dus tja.. beetje rondzoeken en wat vragen enzo en nu lijkt mit dit wel iets. Ga maar's rondneuzen ja.. wie weet verander jij en je buddies nog van gedachten, is echt de moeite waard hoor, trust me!
Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..quote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen![]()
En waar ga jij heen dan?
Misschien na t lezen van jouw post toch ff rond kijken!
Jup 1 keer, na 14 dagen heb je alles wel gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef Ice_Cold het volgende:
Cheronissos is ook gewoon super maar wel maar voor een keertje
Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..quote:Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..![]()
Nou, het leukste uitgaan, kun je naar mijn mening in Gümbet, daar zijn vooral veel kroegen/bars, in en om de barstreet. Goede sfeer, geen vechtpartijtje gezien en het bier is er nog goed betaalbaar. Daarnaast waren er erg veel vrouwen dit jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..
je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaarquote:
Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon lekker naar het onbekende Zuid-Korea gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaar. Dus moet maar binnenkort is gaan kijken wanneer ik weer kan
Zou mijn 3e keer worden in 3 jaar, maar kan er geen genoeg van krijgen. Mss moet ik wel naar een rehab ofzo
Maar ik wil graag ook nog de rest van de US zien. Boston, Philly, West coast, Seattle WA. Gewoon een tour door de US lijkt me echt gaaf... Maar wil ook nog Down under, duikopleiding doorzetten en daarna les geven in thailand, australie etc...
Kwil nog zoveel, maar kheb nog geen idee wat ik straks ga doen.
? omdat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon lekker naar het onbekende Zuid-Korea gaan.![]()
Maar in Bodrum/Gümbet zijn minder boeren en meer vrouwen!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.
Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
waarschijnlijk wel. ik kan bij een vriend van me overnachten die er gaat werken (stage). scheelt aanzienlijk in kosten, dus kan er wel even langs gaan. overigens word het dan 3e keer amerika in 3 jaar tijd, dit jaar dus NY (lijkt idd lang geleden), vorig jaar rondreis door het westen. (lijkt al helemaal lang gelden)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaar. Dus moet maar binnenkort is gaan kijken wanneer ik weer kan
Zou mijn 3e keer worden in 3 jaar, maar kan er geen genoeg van krijgen. Mss moet ik wel naar een rehab ofzo
Maar ik wil graag ook nog de rest van de US zien. Boston, Philly, West coast, Seattle WA. Gewoon een tour door de US lijkt me echt gaaf... Maar wil ook nog Down under, duikopleiding doorzetten en daarna les geven in thailand, australie etc...
Kwil nog zoveel, maar kheb nog geen idee wat ik straks ga doen.
'Dat is vet relaxed.'quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef BrauN het volgende:
Ik ga maar weer eens naar de VS. Maar de VS komt in maart eerst hierheen.
Budva is altijd al hip geweest. En de cafeetjes moeten inderdaad om twee uur dicht, maar de discotheken gaan gewoon door hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef wlzooo het volgende:
Ik weet het! Ook al klein aantal Nederlanders gesproken daar. Tis een plek wat de laatste jaren enorm populiar is geworden onder de eigen bevolking, maar vanaf afgelopen jaar zijn er behoorlijk wat buitenlanders op af gekomen. Tjechen, duitsers, fransen, italianen... Eigenlijk een hele mix. Helaas ook behoorlijk wat russen, maar ach, dat heeft de pret bij mij niet doen minderen....
scheel aan de reis ??? Ik heb iets van 750 euro betaald voor 10 dagen all inclusive !! Achteraf bekeken moest ik geen all inn nemen, want alles is er toch zo goedkoop, maar dan nog : 750 euro voor 10 dagen all inn, je gaat weinig goedkoper vinden.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef speknek het volgende:
Bulgarije kost geen reet (4 vodka jus in de disco voor 3 euro ofzo), maar je betaalt je scheel aan de reis. Strand is ook wel mooi (Zonnestrand), uitgaan.. mja.. niet heel wild.
Mja all-in.. Ik betaalde inderdaad 750 voor twee weken, reis en appartement. Maar in Turkije betaal je voor hetzelfde 450 euro. Vind ik dus best duur ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:17 schreef BramKVO het volgende:
scheel aan de reis ??? Ik heb iets van 750 euro betaald voor 10 dagen all inclusive !! Achteraf bekeken moest ik geen all inn nemen, want alles is er toch zo goedkoop, maar dan nog : 750 euro voor 10 dagen all inn, je gaat weinig goedkoper vinden.
En het uitgaan in Sunny Beach (zonnestrand) is gewoon top ! Moet zeker niet onderdoen voor plaatsen in Turkije; Spanje, ...
Hotel contacteren ofzo? Of de reisorganisatie?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
Nee, nog niet. We zijn eerst nog aan het bedenken naar welke bestemming we willen. GC is een goede mogelijkheidquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen!!
Al app./hotel op t oog dan??
Ben 2 jaar geleden naar Cran geweest.. was echt super leuk!! meerdere centrums.. ik zat bij een badkuip.. ben naam vergeten, maar was een soort badkuip en daar binnen waren alerlei barretjes en waren ook veel disco's in de buurt allemaal op loop afstand.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen!!
Al app./hotel op t oog dan??
in portugal is dat albufeira. heb verder geen ervaring met die 3 plaatsen, maar marmaris is het goedkoopste (sowieso qua reis+verblijf)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:
Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
Bestemming in Turkijke ---> Marmaris
Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
Als daar teveel jongeren gaan stampen, zinkt het eiland.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Douwe het volgende:
Ow, ontopic. Jongeren in 2006 moeten gewoon naar Vlieland
Op GC ligt 1 van de mooiste stranden die ik ken, een lang, breed zandstrand, met genoeg plek. En toch is het er niet rustig. De duinen van Maspalomas (Dunas de Maspalomas) zijn geweldig om een keer doorheen te lopen. Verder heb je er idd meerdere winkel/uitgaanscentra. Ik zat in een hotel dat naast de 3 belangrijkste zat (Kasbah, Metro en Plaza), het hotel heette Maritim Playa, prima hotel, van duitsers. Ontbijt (voor zover je daar vroeg genoeg voor kan opstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
ik zou een stukje verder rijden naar Marokko. Is stukken goedkoper en leuker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is. We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
als geld echt een probleem is kan ik je siofok in hongarije aanraden. goedkoper kan het volgens mij niet. en kijk anders ook eens naar kroatie en bulgarije(?)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is. We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
Ik ben op m'n 17e in het voorseizoen naar Salou geweest. Toen vond ik het prachtig, maar was er dus een stuk minder paupervolk. Ik denk wel dat het een van de weinige vakantiebestemmingen is waar het ook voor 18- goed toeven is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Is Salou een aanrader?
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Gelderland het volgende:
maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
ja ik ben al keer in Turkije geweest...en weet dat dát irritant is. Maargoed, zal toch meer bij het zwembad/strand liggen dan dat ik écht ga winkelen (keer naar bazaar ofzo)..maar gaat me meer of in discotheken ook veel van die irritante Turken zijn die dus alleen maar meiden enzo lastigvallen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.
Wij gaan naar Orient Palace in Alanya en daar zijn ook de geimporteerde drankjes gratis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef illusions het volgende:
[..]
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.
Kusadasi is zeker leuker als Marmarisquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.
Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvivequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vaak krijg je bij all inclusive bier aangelengd met water (1 tapje beschikbaar voor het hele hotel en zelf tappen, de helft van de tijd ook nog leeg) en wijn die zo ranzig is dat niemand hem lust, zodat je toch nog iets anders gaat bestellen , of ergens anders wat gaat halen. Die turken weten heus wel wat ze gratis weggeven hoor !![]()
je hoeft er geen gebruik van te maken overigens en vaak zijn die all inclusives niks duurder dan een hotel zonder iets erbij. Ik ben alleen in dat resort geweest om te slapen, verder niet. met onur air trouwens. Ik dacht dat ik alles bij elkaar 200 euro kwijt was voor de vluchten , transfers en het resort (en ook de transfers) voor "8" dagen.. Je kan dan natuurlijk ook niet verwachten dat je gratis Jack Daniels kan bestellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
Dat is zoiezo beter tenzij je de hele tijd bij je hotel wilt bivakken. Alle keren dat ik in Marmaris was had ik een 2-kamer appartement. Heel groot, heel groot balkon, en goed schoon. Kostte me 15 lira (8 euro) per nacht (als toerist zal je meer dokken). En ben elke avond ergens anders wezen eten. Het enige waar je op moet letten in turkije is dat je wel bij de populaire restaurants gaat eten, en zoiezo niet bij hotels. Drink ook geen kraanwater en dus ook geen ijsklontjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
Komt ook omdat je moet vliegen hčquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Jurrio het volgende:
Maar die appartementen zijn niet zo spotgoedkoop, is het wel? (In Bulgarije? Het trok mij ook wel namelijk, die verhalen... ) Wel modern allemaal, maar ook tegen goeie (hoge) prijs, voor wat ik zo bekeken heb?
hij zat wel all inclusive, kun je dus nog wat vanaf halenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Fatality het volgende:
Ik vind het wel veel geld 800 de man ..
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef BramKVO het volgende:
Zonnestrand, Bulgarije is een aanrader ! Je kan er heel goed uitgaan, en dit tegen belachelijk lage prijzen. In vele bars geldt de ganse nacht Happy Hour : 1 cocktail betalen, 2 krijgen. Dit komt dan neer op 2 euro voor een cocktail en ze kijken heus niet op wat alcohol, of 1/2 liter Stella Artois bier voor 1,5 euro. Spotgoedkoop dus !
Lazur is er de beste discotheek, half binnen, half buitendiscotheek. Met een zwembad waar je gewoon mag inspringen als je gezopen hebtOverdag kun je er trouwens ook gaan, lekker chillen ah zwembad met een cocktail. Bijna alles in Zonnestrand is 24/24 open : 's middags en 's avonds een restaurant, 's nachts een danscafe ! Beste voorbeeld daarvan is Fenix Bar. Je kunt er lekker pizza eten tot 22u ofzo, daarna gaat de muziek aan en kun je op tafel dansen
![]()
Enjoy !![]()
Ik ben er vorige maand 3 dagen geweest. Echt een hele vette stad! Het is natuurlijk wel anders dan een standaard feestvakantie. Je hebt immers geen strand en je zit in een grote stad. Als je dat niet erg vindt, gaan! Stappen is zwaar goed, prijzen zijn zeer redelijk, erg mooie stad, leuke striptenten met erg mooie vrouwen. Bovendien is het centrum ook redelijk compact en kom je jongeren uit heel Europa tegen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
iemand ervaring met een jongerenvakantie in praag dan?
Ik ben pas 6 maand geleden geweest, augustus 2005. En ik vond het uitgaan echt wel goed. Vele gezellige barretjes, en enkele goede discotheken (al gingen wij meestal naar Lazur, en dat zwembad was er heus nog, en elke avond veel volk en sfeer). Iceberg is inderdaad live muziek.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.
Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistatiesIk hoor
t wel
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.![]()
Neuh niet failliet, alleen uit het ANVR programma gezet, net als Y'OR.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
Als je niet van 17jarig grut houdt moet je niet naar Cherssonisos. Maar ik vind GoGoTours eigenlijk een prima reisorganisatie. Goedkoop, en vaak (omdat ze zo groot zijn in de gebieden waar ze naartoe gaan) betere service dan de duurdere.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef BramKVO het volgende:
een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
marmaris is inderdaad veel groter en de sfeer is er misschien vergelijkbaar. Maar doordat Marmaris zo bekend is trekken er grote mannelijk groepen heen, terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
Dat is idd niet geheel onbelangrijk hehe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
WTF!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef BramKVO het volgende:
inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
ja ik weet het, bij andere operators zoals Thomas Cook, Jetair en Neckermann kost dit inderdaad zo veel. Dus eens kijken hé op de site, sunweb.be of .nl, zoals je zelf wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
WTF!Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
En in Duitsland is het weer goedkoper dan in Nederland. We hebben geboekt hier net over de grens (20 meter maarliefst). Wij hebben nu een reis voor 507,- euro. In Nederland is precies dezelfde aanbieding 570,- euro.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.
Mijn ex-schoonfamilie ging ook altijd in Nederland boeken.
Ja ik wil ook met vrienden naar Spanje deze zomer, en na het eindexamen is ook voor ons een optie. Maar goed wij zitten dus ook met de vraag, hoe is het daar in die weken. Veel Nederlandse jongeren, leeftijd en man/vrouw verhouding? Dus als iemand ervaring heeft met naar Lloret gaan in de weken na het examen (dus nog voor de reguliere vakanties) hoor ook ik dit graagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef peksin het volgende:
Wij zouden met 6 jongens, vlak na het eindexamen, dus 3 juni, naar Marmaris gaan, maar door de vogelgriep gaat dat waarschijnlijk niet door. Dus nu hebben we besloten om toch maar naar Spanje te gaan. Nu is de vraag of we naar Salou of Lloret de mar gaan. Waar is het meest te doen, leukst, gezelligst, man/vrouw verhouding etc? Of heeft iemand nog een heel goed ander idee?
Hehe sweet dreams.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef Fatality het volgende:
Ik zag trouwens dat een reis China voor 15 dagen ook niet zo heel duur is.. iets van 900 euro met hotel en vliegreis..
Rimini is suf man, zeg maar weer afquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef RemcoW85 het volgende:
Bijna geboekt.
We gaan naar Rimini met 12 man, in een behoorlijk goed uitziend appartement.
300 euro de man ofzo, dus het valt nog best mee.
![]()
Ik ben ooit eens in Biaritz (frankrijk) geweest, en dat staat wel bekend als een van de belangrijkste surfplaatsen van europa.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Billy_Mack het volgende:
iemand hier ervaring met surf/zeilvakanties in de regio Nice, St. Tropez, Cannes?
voor surfen moet je toch echt aan de westkust van frankrijk zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef Billy_Mack het volgende:
iemand hier ervaring met surf/zeilvakanties in de regio Nice, St. Tropez, Cannes?
nog meer goede surfplekken in Europa?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef CittaR het volgende:
[..]
voor surfen moet je toch echt aan de westkust van frankrijk zijnen niet bij de middelandse zee
Ja, dat had ik dus ook. Interrailen Spanje/Portugal leek me erg relax maarja, de rest wil een zon en zuip vakantie. Nou ja, dan doe ik maar gewoon mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:24 schreef MajesticZ het volgende:
* net 1 dag terug uit brazilië:)
* 27 januaria 8 dagen naar de sneeuw in les-sybelles (nieuw ofzo :S)
* mei een week naar portugal
* tussendoor nog een gewonnen weekend landal greenparks :S
* in de zomer wil ik proberen wat gaste mee te krijgen om te gaan interrailen. Bij de meeste gaat de voorkeur toch nog uit naar een week lang zuipen
Ghehe, het leven is zwaar tegenwoordig....quote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef Fatality het volgende:
en dan moet je je in de tussentijd ook nog lam zuipen, verdomd lastig zo'n pelgrimtoch voor Hollandsche jongeren.
tja dan drink je dus niet genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Ghehe, het leven is zwaar tegenwoordig....
lopen en zuipen is toch niet zo moeilijk![]()
Dat kan heel snel vanaf Parijs.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:11 schreef Billy_Mack het volgende:
Is zuid frankrijk een beetje te doen met de trein?
Amsterdam - Parijs is 4 uur.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:16 schreef Billy_Mack het volgende:
en amsterdam - parijs is? 3 uur ofzo?
Precies afzeggen die hap!!! Rimini is de aalllllllllllllllllerslechste 'badplaats' van Europa!! Niets ligt op loopafstand, ofja de leuke dingen niet en de rest is zo leuk nog niet eens.. hahahahhahahaaa! Flauw he!! veel plezier zou ik zeggen... ik zou iig balen als ik er nog eens naartoe moest NOOOOOIT MEER DUS!!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:35 schreef Fatality het volgende:
[..]
Rimini is suf man, zeg maar weer af
Gezellig zijn jullie tweequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:16 schreef Ice_Cold het volgende:
Precies afzeggen die hap!!! Rimini is de aalllllllllllllllllerslechste 'badplaats' van Europa!! Niets ligt op loopafstand, ofja de leuke dingen niet en de rest is zo leuk nog niet eens.. hahahahhahahaaa! Flauw he!! veel plezier zou ik zeggen... ik zou iig balen als ik er nog eens naartoe moest NOOOOOIT MEER DUS!!
Wtf, in die dir staan foto's van lui die bij mij op school zittenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
http://members.home.nl/w-r/salou/images/Naamloos(6).jpg
Wtf doe ik daar?
Ik was er vorig jaar rond juli en toen was het elke dag zo rond de 30 graden met veel zon. Er zijn verschillende grote discotheken maar het uitgaans aanbod is wel een stuk minder massaal dan bijvoorbeeld Salou of Lloret. Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:43 schreef Tr0ublegum het volgende:
Hmm bulgarije is misschien ook wel leuk.. Hoe is het uitgaan daar? En het weer/klimaat? Want dat waren de twee dingen die me in Siofok, Hongarije ietwat tegenvielen..
Ik boek gewoon alles los.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Gelderland het volgende:
waar boeken jullie je vakantie? wat is een (goedkoop/goed) alternatief voor gogo.nl / vaya.nl / sunweb.nl
Jiba vind ik wel redelijk goedkoopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:37 schreef Gelderland het volgende:
waar boeken jullie je vakantie? wat is een (goedkoop/goed) alternatief voor gogo.nl / vaya.nl / sunweb.nl
En nu al geboekt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:03 schreef tralalala het volgende:
Of corendon, maar dat vertrouwen veel mensen niet... Wij wel overigens wij gaan volgend jaar met hun naar Alanya
Dan heb je iig nog de spanning erbij of de hele vakantie wel doorgaat...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
peterlanghout?
Idd.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef Fatality het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog de spanning erbij of de hele vakantie wel doorgaat...
ook mooi
Die heeft volgens mij ook The Trip of een ander MTV/TMF programma gesponsord.quote:
Ja, sul!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
he wij wille met zn 5e of 6e naar salou in een appartement met het vliegtuig, nou hadden we een leuke reis gezien 15 dagen voor 600 maar wat komt daar nou nog aan verzekering etc. bij
daar kan je alleen 8 óf 15 dagen...quote:
Ik ook alquote:
Hey Bartquote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef Bartje71 het volgende:
Als je naar Turkije wilt kun je beter even wachten met boeken tot in mei ofzo. De markt blijft 60% achter op vorig jaar, dus er zal wel flink gedumpt gaan worden om de vliegtuigstoelen en garantie-objecten vol te krijgen...
Nettunia is een prima appartement, vorig jaar ook in geweest. Ziet er netjes uit en heeft een heerlijk balkonquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gezellig zijn jullie twee. Ik ben blij dat het gewoon een toevoeging was en dat ik niet vroeg om verdere reacties er over. Aan het aantal goede reacties op andere sites over ons appartement te lezen gaat het wel goed komen en is alles op loopafstand. Gaat een goede vakantie worden, helaasch voor jou heb jij daar een mindere tijd gehad
.
En we zijn met elf personen, dus mocht het niets worden, wordt het hoe dan ook.
Blaa blaahh blah! Hoezo we schieten in de verdediging??????quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Nettunia is een prima appartement, vorig jaar ook in geweest. Ziet er netjes uit en heeft een heerlijk balkon. Als je wil heb je een oven en pitjes, maar die zijn bij ons nauwelijks gebruikt
. Voor de rest slaap je er alleen maar en hang je een beetje op het balkon en daarvoor is het echt perfect.
Rimini beviel ons prima vorig jaar. We waren met z'n 3en (alle 3 21 jaar) en hebben ons geen dag verveeld. We zijn 2 weken geweest. Stappen kan je er prima en alles is wél lopend te doen. Ben je lui, dan kan je zo op de bus stappen die geen drol kost en om de zoveel meter stopt. Gogo heeft leuke tripjes, maar het is maar net wat je wil.
Altro Mondo is ook leuk zonder Gigi D'Agostino en als je goed op let weet je precies wanneer die gast draait, hoewel mij dat weinig kon boeien eerlijk gezegd.
Drank is wel duur in Rimini, vooral in de grotere kroegen/discotheken. Kan je beter cocktails drinken, kost in sommige gevallen net zoveel als 'n flesje bier...
Turkijequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef biggetje het volgende:
ik ga met mijn beste vriend op zomervakantie (1 augustus), maar we weten nog niet waarheen...onze voorwaarden: goedkoop, doch ongediertevrij, zwembad een must, omgeving met veel discotheken en ook wel een beetje goed strand. En geen Spanje.
Misschien ideetjes/suggesties?
Ik schiet niet in de verdediging, maar geef mijn mening die toevallig anders dan die van jou is. Jij vond het saai, ik heb een super vakantie gehadquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:14 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Blaa blaahh blah! Hoezo we schieten in de verdediging??????![]()
Kijk, tis gewoon ieders eigen mening!!!! Vond Rimini gewoon prut en zeker tot alle andere plaatsen waar ik ben geweest, die waren 10x beter! En dan bedoel ik 10x beter qua alles!! Rimini straalt totaal geen gezelligheid uit, en ook 's avonds niet!! En ik vind dat dat toch wel een pre is! Maar iedereen die gaat, fijne vakantie en we horen wel hoe het was!!!![]()
het is toch Toscana geworden, met 5 vriendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat 10 dagen naar het Gardameer en daarna met andere vrienden sportklimmen in Frankrijk. (probeer het eraan vast te plakken).
Zo'n sportvakantie lijkt me ook wel puik , raften ofzo mag ik je msnquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
het is toch Toscana geworden, met 5 vrienden.
hoeveel betaald je pp dan, zo last minute op schiphol? Ik wil dat met 3 andere gasten gaan doen, maar wil weten of je echt zoveel beter af bent... ja ik weet het, dit klinkt cheapyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel ik heb maar ervaring bij 1 zon all inclusive resort in Marmaris.. maar ik weet de naam niet meer helaas. Maargoed, voor mij maakt het niks uit, omdat het toch mega goedkoop was. (last minute op schophol) Ik heb nauwlijks van het (ronduit smerige) buffet gebruik gemaakt (als je ergens ziek van wordt!) en de drankjes was zo als ik al eerder zei. Ranja of Wijn om te kotsen ,of met water aangelengt bier uit 1 miezerig thuistapje. De overige drankjes moest je uiteraard wel dik betalen.
Het kon me eigenlijk niet schelen om eerlijk te zijn, ook omdat ik ziets wel verwacht had.. het was erg goedkoop ook...Het was gewoon ff een weekje tussendoor voor weinig
(2004)
Zo is dat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat deejaylethal zegt, je moet dan gewoon naar schiphol gaan zonder een idee ergens speciaal heen te willen en hopen dat er wat leuks voor weinig te krijgen is.
Wtf, die foto hebben wij vorig jaar gemaakt in Salouquote:
Salou is leuk als je van bouwvakkers houdt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef peksin het volgende:
Wij zouden met 6 jongens, vlak na het eindexamen, dus 3 juni, naar Marmaris gaan, maar door de vogelgriep gaat dat waarschijnlijk niet door. Dus nu hebben we besloten om toch maar naar Spanje te gaan. Nu is de vraag of we naar Salou of Lloret de mar gaan. Waar is het meest te doen, leukst, gezelligst, man/vrouw verhouding etc? Of heeft iemand nog een heel goed ander idee?
Wie dan? Jim en Kevin? Of die vrouwen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wtf, in die dir staan foto's van lui die bij mij op school zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |