En nu al geboekt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:03 schreef tralalala het volgende:
Of corendon, maar dat vertrouwen veel mensen niet... Wij wel overigens wij gaan volgend jaar met hun naar Alanya
Dan heb je iig nog de spanning erbij of de hele vakantie wel doorgaat...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:17 schreef Jaguarized het volgende:
peterlanghout?
Idd.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:51 schreef Fatality het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog de spanning erbij of de hele vakantie wel doorgaat...
ook mooi
Die heeft volgens mij ook The Trip of een ander MTV/TMF programma gesponsord.quote:
Ja, sul!quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
he wij wille met zn 5e of 6e naar salou in een appartement met het vliegtuig, nou hadden we een leuke reis gezien 15 dagen voor 600 maar wat komt daar nou nog aan verzekering etc. bij
daar kan je alleen 8 óf 15 dagen...quote:
Ik ook alquote:
Hey Bartquote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef Bartje71 het volgende:
Als je naar Turkije wilt kun je beter even wachten met boeken tot in mei ofzo. De markt blijft 60% achter op vorig jaar, dus er zal wel flink gedumpt gaan worden om de vliegtuigstoelen en garantie-objecten vol te krijgen...
Nettunia is een prima appartement, vorig jaar ook in geweest. Ziet er netjes uit en heeft een heerlijk balkonquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:15 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Gezellig zijn jullie twee. Ik ben blij dat het gewoon een toevoeging was en dat ik niet vroeg om verdere reacties er over. Aan het aantal goede reacties op andere sites over ons appartement te lezen gaat het wel goed komen en is alles op loopafstand. Gaat een goede vakantie worden, helaasch voor jou heb jij daar een mindere tijd gehad
.
En we zijn met elf personen, dus mocht het niets worden, wordt het hoe dan ook.
Blaa blaahh blah! Hoezo we schieten in de verdediging??????quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:42 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Nettunia is een prima appartement, vorig jaar ook in geweest. Ziet er netjes uit en heeft een heerlijk balkon. Als je wil heb je een oven en pitjes, maar die zijn bij ons nauwelijks gebruikt
. Voor de rest slaap je er alleen maar en hang je een beetje op het balkon en daarvoor is het echt perfect.
Rimini beviel ons prima vorig jaar. We waren met z'n 3en (alle 3 21 jaar) en hebben ons geen dag verveeld. We zijn 2 weken geweest. Stappen kan je er prima en alles is wél lopend te doen. Ben je lui, dan kan je zo op de bus stappen die geen drol kost en om de zoveel meter stopt. Gogo heeft leuke tripjes, maar het is maar net wat je wil.
Altro Mondo is ook leuk zonder Gigi D'Agostino en als je goed op let weet je precies wanneer die gast draait, hoewel mij dat weinig kon boeien eerlijk gezegd.
Drank is wel duur in Rimini, vooral in de grotere kroegen/discotheken. Kan je beter cocktails drinken, kost in sommige gevallen net zoveel als 'n flesje bier...
Turkijequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:56 schreef biggetje het volgende:
ik ga met mijn beste vriend op zomervakantie (1 augustus), maar we weten nog niet waarheen...onze voorwaarden: goedkoop, doch ongediertevrij, zwembad een must, omgeving met veel discotheken en ook wel een beetje goed strand. En geen Spanje.
Misschien ideetjes/suggesties?
Ik schiet niet in de verdediging, maar geef mijn mening die toevallig anders dan die van jou is. Jij vond het saai, ik heb een super vakantie gehadquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:14 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Blaa blaahh blah! Hoezo we schieten in de verdediging??????![]()
Kijk, tis gewoon ieders eigen mening!!!! Vond Rimini gewoon prut en zeker tot alle andere plaatsen waar ik ben geweest, die waren 10x beter! En dan bedoel ik 10x beter qua alles!! Rimini straalt totaal geen gezelligheid uit, en ook 's avonds niet!! En ik vind dat dat toch wel een pre is! Maar iedereen die gaat, fijne vakantie en we horen wel hoe het was!!!![]()
het is toch Toscana geworden, met 5 vriendenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:54 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life gaat 10 dagen naar het Gardameer en daarna met andere vrienden sportklimmen in Frankrijk. (probeer het eraan vast te plakken).
Zo'n sportvakantie lijkt me ook wel puik , raften ofzo mag ik je msnquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:02 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
het is toch Toscana geworden, met 5 vrienden.
hoeveel betaald je pp dan, zo last minute op schiphol? Ik wil dat met 3 andere gasten gaan doen, maar wil weten of je echt zoveel beter af bent... ja ik weet het, dit klinkt cheapyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wel ik heb maar ervaring bij 1 zon all inclusive resort in Marmaris.. maar ik weet de naam niet meer helaas. Maargoed, voor mij maakt het niks uit, omdat het toch mega goedkoop was. (last minute op schophol) Ik heb nauwlijks van het (ronduit smerige) buffet gebruik gemaakt (als je ergens ziek van wordt!) en de drankjes was zo als ik al eerder zei. Ranja of Wijn om te kotsen ,of met water aangelengt bier uit 1 miezerig thuistapje. De overige drankjes moest je uiteraard wel dik betalen.
Het kon me eigenlijk niet schelen om eerlijk te zijn, ook omdat ik ziets wel verwacht had.. het was erg goedkoop ook...Het was gewoon ff een weekje tussendoor voor weinig
(2004)
Zo is dat!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat deejaylethal zegt, je moet dan gewoon naar schiphol gaan zonder een idee ergens speciaal heen te willen en hopen dat er wat leuks voor weinig te krijgen is.
Wtf, die foto hebben wij vorig jaar gemaakt in Salouquote:
Salou is leuk als je van bouwvakkers houdt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef peksin het volgende:
Wij zouden met 6 jongens, vlak na het eindexamen, dus 3 juni, naar Marmaris gaan, maar door de vogelgriep gaat dat waarschijnlijk niet door. Dus nu hebben we besloten om toch maar naar Spanje te gaan. Nu is de vraag of we naar Salou of Lloret de mar gaan. Waar is het meest te doen, leukst, gezelligst, man/vrouw verhouding etc? Of heeft iemand nog een heel goed ander idee?
Wie dan? Jim en Kevin? Of die vrouwen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:24 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Wtf, in die dir staan foto's van lui die bij mij op school zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |