Weekje NY in Februari//Maart.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:33 schreef Biotom het volgende:
Aangezien de maanden eraan zitten te komen waarin iedereen zijn vakantie gaat plannen en boeken wil ik graag weten wat jullie zoal van plan zijn.
Ben je d'r geweest dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
j ekan beter naar texel , of renesse gaan mooie stranden, geile meiden en vee zuipen!
wel t typische fotos voor dit onderwerp.. mar verder niet echt waar het om gaat denk ik.quote:
Trieste zaak, maar wel begrijpelijk. Die mensen willen ook hun graantje meepikken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
Kroatië is ook behoorlijk duur geworden hoor. Ben er afgelopen twee zomers geweest. En Turkije gaat ook erg hard. Vorig jaar nog 3,- euro voor een biertje betaald in een willekeurig 13-in-een-dozijn-tent en 5,- euro in een grote "club".
Klopt. Nu gaan mensen volop naar Kroatië, Bulgarije en Turkije. Dat was 15 jaar terug absoluut niet het geval. Gelukkig zijn er altijd wel plekken waar het Nederlandse paupervolk niet durft te komen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
met als gevolg dat mensen steeds verder weg gaan.
Je bent een stranganger dus?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:15 schreef illusions het volgende:
Vermaak me wel prima in Turkije. Irriteer me niet zo aan dat paupervolk, wat een gezeik daarover altijd. Ik vermaak me wel met de mensen met wie ik op vakantie ben, met drank, zon en uitgaan. Ben niet zo'n sight-see'er die de ongerepte natuur gaat opzoeken.
Een beetje pauperhotel is in januari wel volgeboekt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:50 schreef skiczukie het volgende:
Damn, moet je zoiets nú al boeken?
Ik wil op vakantie ook niet op mijn geld hoeven letten maar dan moet ik het natuurlijk wel hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:36 schreef illusions het volgende:
Op vakantie kan het mij eigenlijk niet zoveel schelen wat het kost, je bent toch op vakantie? En zo vaak ga ik niet, afgelopen jaar bij uitzondering 2x geweest maar meestal 1x per jaar en dan wil ik best wat geld uitgeven om het naar me zin te hebben.
Ik?? Dat is waarschijnlijk een half jaar laterquote:Op zondag 27 november 2005 01:47 schreef Douwe het volgende:
Zit je dan niet gewoon nog in de Verenigde Staten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |