Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistatiesIk hoor
t wel
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.![]()
Neuh niet failliet, alleen uit het ANVR programma gezet, net als Y'OR.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
Als je niet van 17jarig grut houdt moet je niet naar Cherssonisos. Maar ik vind GoGoTours eigenlijk een prima reisorganisatie. Goedkoop, en vaak (omdat ze zo groot zijn in de gebieden waar ze naartoe gaan) betere service dan de duurdere.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef BramKVO het volgende:
een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
marmaris is inderdaad veel groter en de sfeer is er misschien vergelijkbaar. Maar doordat Marmaris zo bekend is trekken er grote mannelijk groepen heen, terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
Dat is idd niet geheel onbelangrijk hehe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
WTF!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef BramKVO het volgende:
inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
ja ik weet het, bij andere operators zoals Thomas Cook, Jetair en Neckermann kost dit inderdaad zo veel. Dus eens kijken hé op de site, sunweb.be of .nl, zoals je zelf wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
WTF!Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |