abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33918050
inderdaad, zou ook graag wat info willen over de boven (of onder) genoemde plaatse. Ik en 4 andere vrienden zijn aan het twijfelen tussen Chersonissos (Griekenland) en Marmeris (Turkije) maar kan iemand daar wat over vertellen; voordelen/nadelen (veel lastige turken bijv in Marmeris/leuk uitgaan waar? etc..) thx
Haleloeja
pi_33918575
een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
pi_33919021
wat zijn eigenlijk goede (vlieg)reisorganistaties voor dit soort vakanties (zo goedkoop mogelijk natuurlijk

heeft iemand nog aanraders tips? gogotours is geloof ik relatief duur namelijk
Haleloeja
pi_33919120
gewoon folders halen zou ik zeggen, en lekker doorbladeren
pi_33919683
ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistaties Ik hoor
t wel
Haleloeja
pi_33919712
Kretaaaa
pi_33919935
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistaties Ik hoor
t wel
Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33920142
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
pi_33920616
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:

[..]

Neuh niet failliet, alleen uit het ANVR programma gezet, net als Y'OR.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 22:26:41 #185
8369 speknek
Another day another slay
pi_33920943
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
Als je niet van 17jarig grut houdt moet je niet naar Cherssonisos. Maar ik vind GoGoTours eigenlijk een prima reisorganisatie. Goedkoop, en vaak (omdat ze zo groot zijn in de gebieden waar ze naartoe gaan) betere service dan de duurdere.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33927661
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef BramKVO het volgende:
een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:40:40 #187
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_33930770
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
marmaris is inderdaad veel groter en de sfeer is er misschien vergelijkbaar. Maar doordat Marmaris zo bekend is trekken er grote mannelijk groepen heen, terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_33935718
Ja, oké. Ik had ook een vriendin thuis zitten toen ik in Gümbet was dus dan let je daar niet zo op

Marmaris is voor mij ook alweer 3 jaar geleden dus dat zal allemaal nu inderdaad wel wat drukker/populairder zijn.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33943462
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
Dat is idd niet geheel onbelangrijk hehe.
pi_33944813
Ik vind marmaris veel beter als bodrum. Het was daar echt super!

naja ik vind gogo ook super. Was ook met beachmasters, maar veel minder service en niet echt bijzonder + oplichting ten top !

Ik ga dit jaar naar Tunesië meteen na de examens met wat vrienden lekker relaxen, surfen etc. En dan in Juli een maand naar thailand :D
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:41:30 #191
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34037139
Mensen! Ik en 4 vriendjes willen naar Chersonissos!!
Maar wat is nou een goed hotel of appartement?! (All incl. of halfpension)
Je hoort zoveel verschillende verhalen!!
En is het in de 2 weken na 14 augustus een beetje leuk daar?!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34046869
ik kom van Belgie dus heb niet zo'n ervaring met deze touroperator, maar de prijzen voor vluchten en hotels/appartementen lijken me wel spotgoedkoop : www.sunjets.be kent iemand dit ? Want dat lijken mij serieuse spotprijsjes.
pi_34046904
Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
pi_34047006
wel, ik weet wel dat een reis in Belgie wat meer kost dan in Nederland alleszins. Maar missch zijn er mensen met ervaringen bij deze operator hé. want in mijn ogen zijn dat toch vrij goedkope prijzen voor vlucht+hotel/appartement en dit zelfs in hoogseizoen.
pi_34047035
Als ik 8 dagen all inclusive naar hurghada kan voor 479, dan vind ik dat een redelijk nette prijs. Maar ik ben benieuwd wat voor kosten er nog allemaal bij komen. Hebben ze in belgie ook een soort van ANVR/SGR Garantiefonds / Calamiteitenfonds ofzo?
pi_34047237
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.

Mijn ex-schoonfamilie ging ook altijd in Nederland boeken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34047419
inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:55:52 #198
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34048074
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef BramKVO het volgende:
inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
WTF! Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34048345
ik ben trouwens gemist mensen, het is Sunweb, niet Sunjets, sorry.
pi_34048390
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

WTF! Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
ja ik weet het, bij andere operators zoals Thomas Cook, Jetair en Neckermann kost dit inderdaad zo veel. Dus eens kijken hé op de site, sunweb.be of .nl, zoals je zelf wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')