Nou, het leukste uitgaan, kun je naar mijn mening in Gümbet, daar zijn vooral veel kroegen/bars, in en om de barstreet. Goede sfeer, geen vechtpartijtje gezien en het bier is er nog goed betaalbaar. Daarnaast waren er erg veel vrouwen dit jaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:46 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..
je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaarquote:
Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon lekker naar het onbekende Zuid-Korea gaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaar. Dus moet maar binnenkort is gaan kijken wanneer ik weer kan
Zou mijn 3e keer worden in 3 jaar, maar kan er geen genoeg van krijgen. Mss moet ik wel naar een rehab ofzo
Maar ik wil graag ook nog de rest van de US zien. Boston, Philly, West coast, Seattle WA. Gewoon een tour door de US lijkt me echt gaaf... Maar wil ook nog Down under, duikopleiding doorzetten en daarna les geven in thailand, australie etc...
Kwil nog zoveel, maar kheb nog geen idee wat ik straks ga doen.
? omdat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon lekker naar het onbekende Zuid-Korea gaan.![]()
Maar in Bodrum/Gümbet zijn minder boeren en meer vrouwen!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.
Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
waarschijnlijk wel. ik kan bij een vriend van me overnachten die er gaat werken (stage). scheelt aanzienlijk in kosten, dus kan er wel even langs gaan. overigens word het dan 3e keer amerika in 3 jaar tijd, dit jaar dus NY (lijkt idd lang geleden), vorig jaar rondreis door het westen. (lijkt al helemaal lang gelden)quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:04 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
je gaat weer naar the NYC, nice. Ben in de zomer geweest maar het lijkt alweer zo lang geleden. De drang wordt weer steeds groter om te gaan. Ik doe het met tussen pauzes van maximaal een jaar. Dus moet maar binnenkort is gaan kijken wanneer ik weer kan
Zou mijn 3e keer worden in 3 jaar, maar kan er geen genoeg van krijgen. Mss moet ik wel naar een rehab ofzo
Maar ik wil graag ook nog de rest van de US zien. Boston, Philly, West coast, Seattle WA. Gewoon een tour door de US lijkt me echt gaaf... Maar wil ook nog Down under, duikopleiding doorzetten en daarna les geven in thailand, australie etc...
Kwil nog zoveel, maar kheb nog geen idee wat ik straks ga doen.
'Dat is vet relaxed.'quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef BrauN het volgende:
Ik ga maar weer eens naar de VS. Maar de VS komt in maart eerst hierheen.
Budva is altijd al hip geweest. En de cafeetjes moeten inderdaad om twee uur dicht, maar de discotheken gaan gewoon door hoorquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:14 schreef wlzooo het volgende:
Ik weet het! Ook al klein aantal Nederlanders gesproken daar. Tis een plek wat de laatste jaren enorm populiar is geworden onder de eigen bevolking, maar vanaf afgelopen jaar zijn er behoorlijk wat buitenlanders op af gekomen. Tjechen, duitsers, fransen, italianen... Eigenlijk een hele mix. Helaas ook behoorlijk wat russen, maar ach, dat heeft de pret bij mij niet doen minderen....
scheel aan de reis ??? Ik heb iets van 750 euro betaald voor 10 dagen all inclusive !! Achteraf bekeken moest ik geen all inn nemen, want alles is er toch zo goedkoop, maar dan nog : 750 euro voor 10 dagen all inn, je gaat weinig goedkoper vinden.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef speknek het volgende:
Bulgarije kost geen reet (4 vodka jus in de disco voor 3 euro ofzo), maar je betaalt je scheel aan de reis. Strand is ook wel mooi (Zonnestrand), uitgaan.. mja.. niet heel wild.
Mja all-in.. Ik betaalde inderdaad 750 voor twee weken, reis en appartement. Maar in Turkije betaal je voor hetzelfde 450 euro. Vind ik dus best duur ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:17 schreef BramKVO het volgende:
scheel aan de reis ??? Ik heb iets van 750 euro betaald voor 10 dagen all inclusive !! Achteraf bekeken moest ik geen all inn nemen, want alles is er toch zo goedkoop, maar dan nog : 750 euro voor 10 dagen all inn, je gaat weinig goedkoper vinden.
En het uitgaan in Sunny Beach (zonnestrand) is gewoon top ! Moet zeker niet onderdoen voor plaatsen in Turkije; Spanje, ...
Hotel contacteren ofzo? Of de reisorganisatie?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
Nee, nog niet. We zijn eerst nog aan het bedenken naar welke bestemming we willen. GC is een goede mogelijkheidquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen!!
Al app./hotel op t oog dan??
Ben 2 jaar geleden naar Cran geweest.. was echt super leuk!! meerdere centrums.. ik zat bij een badkuip.. ben naam vergeten, maar was een soort badkuip en daar binnen waren alerlei barretjes en waren ook veel disco's in de buurt allemaal op loop afstand.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen!!
Al app./hotel op t oog dan??
in portugal is dat albufeira. heb verder geen ervaring met die 3 plaatsen, maar marmaris is het goedkoopste (sowieso qua reis+verblijf)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:
Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
Bestemming in Turkijke ---> Marmaris
Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
Als daar teveel jongeren gaan stampen, zinkt het eiland.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Douwe het volgende:
Ow, ontopic. Jongeren in 2006 moeten gewoon naar Vlieland
Op GC ligt 1 van de mooiste stranden die ik ken, een lang, breed zandstrand, met genoeg plek. En toch is het er niet rustig. De duinen van Maspalomas (Dunas de Maspalomas) zijn geweldig om een keer doorheen te lopen. Verder heb je er idd meerdere winkel/uitgaanscentra. Ik zat in een hotel dat naast de 3 belangrijkste zat (Kasbah, Metro en Plaza), het hotel heette Maritim Playa, prima hotel, van duitsers. Ontbijt (voor zover je daar vroeg genoeg voor kan opstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
ik zou een stukje verder rijden naar Marokko. Is stukken goedkoper en leuker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is. We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
als geld echt een probleem is kan ik je siofok in hongarije aanraden. goedkoper kan het volgens mij niet. en kijk anders ook eens naar kroatie en bulgarije(?)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is. We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
Ik ben op m'n 17e in het voorseizoen naar Salou geweest. Toen vond ik het prachtig, maar was er dus een stuk minder paupervolk. Ik denk wel dat het een van de weinige vakantiebestemmingen is waar het ook voor 18- goed toeven is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Is Salou een aanrader?
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Gelderland het volgende:
maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
ja ik ben al keer in Turkije geweest...en weet dat dát irritant is. Maargoed, zal toch meer bij het zwembad/strand liggen dan dat ik écht ga winkelen (keer naar bazaar ofzo)..maar gaat me meer of in discotheken ook veel van die irritante Turken zijn die dus alleen maar meiden enzo lastigvallen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.
Wij gaan naar Orient Palace in Alanya en daar zijn ook de geimporteerde drankjes gratis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef illusions het volgende:
[..]
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.
Kusadasi is zeker leuker als Marmarisquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.
Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvivequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vaak krijg je bij all inclusive bier aangelengd met water (1 tapje beschikbaar voor het hele hotel en zelf tappen, de helft van de tijd ook nog leeg) en wijn die zo ranzig is dat niemand hem lust, zodat je toch nog iets anders gaat bestellen , of ergens anders wat gaat halen. Die turken weten heus wel wat ze gratis weggeven hoor !![]()
je hoeft er geen gebruik van te maken overigens en vaak zijn die all inclusives niks duurder dan een hotel zonder iets erbij. Ik ben alleen in dat resort geweest om te slapen, verder niet. met onur air trouwens. Ik dacht dat ik alles bij elkaar 200 euro kwijt was voor de vluchten , transfers en het resort (en ook de transfers) voor "8" dagen.. Je kan dan natuurlijk ook niet verwachten dat je gratis Jack Daniels kan bestellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
Dat is zoiezo beter tenzij je de hele tijd bij je hotel wilt bivakken. Alle keren dat ik in Marmaris was had ik een 2-kamer appartement. Heel groot, heel groot balkon, en goed schoon. Kostte me 15 lira (8 euro) per nacht (als toerist zal je meer dokken). En ben elke avond ergens anders wezen eten. Het enige waar je op moet letten in turkije is dat je wel bij de populaire restaurants gaat eten, en zoiezo niet bij hotels. Drink ook geen kraanwater en dus ook geen ijsklontjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
Komt ook omdat je moet vliegen hèquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Jurrio het volgende:
Maar die appartementen zijn niet zo spotgoedkoop, is het wel? (In Bulgarije? Het trok mij ook wel namelijk, die verhalen... ) Wel modern allemaal, maar ook tegen goeie (hoge) prijs, voor wat ik zo bekeken heb?
hij zat wel all inclusive, kun je dus nog wat vanaf halenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Fatality het volgende:
Ik vind het wel veel geld 800 de man ..
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef BramKVO het volgende:
Zonnestrand, Bulgarije is een aanrader ! Je kan er heel goed uitgaan, en dit tegen belachelijk lage prijzen. In vele bars geldt de ganse nacht Happy Hour : 1 cocktail betalen, 2 krijgen. Dit komt dan neer op 2 euro voor een cocktail en ze kijken heus niet op wat alcohol, of 1/2 liter Stella Artois bier voor 1,5 euro. Spotgoedkoop dus !
Lazur is er de beste discotheek, half binnen, half buitendiscotheek. Met een zwembad waar je gewoon mag inspringen als je gezopen hebtOverdag kun je er trouwens ook gaan, lekker chillen ah zwembad met een cocktail. Bijna alles in Zonnestrand is 24/24 open : 's middags en 's avonds een restaurant, 's nachts een danscafe ! Beste voorbeeld daarvan is Fenix Bar. Je kunt er lekker pizza eten tot 22u ofzo, daarna gaat de muziek aan en kun je op tafel dansen
![]()
Enjoy !![]()
Ik ben er vorige maand 3 dagen geweest. Echt een hele vette stad! Het is natuurlijk wel anders dan een standaard feestvakantie. Je hebt immers geen strand en je zit in een grote stad. Als je dat niet erg vindt, gaan! Stappen is zwaar goed, prijzen zijn zeer redelijk, erg mooie stad, leuke striptenten met erg mooie vrouwen. Bovendien is het centrum ook redelijk compact en kom je jongeren uit heel Europa tegen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
iemand ervaring met een jongerenvakantie in praag dan?
Ik ben pas 6 maand geleden geweest, augustus 2005. En ik vond het uitgaan echt wel goed. Vele gezellige barretjes, en enkele goede discotheken (al gingen wij meestal naar Lazur, en dat zwembad was er heus nog, en elke avond veel volk en sfeer). Iceberg is inderdaad live muziek.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.
Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:00 schreef Gelderland het volgende:
ik zoek vaak eerst het appartement/hotel en dan kijk ik bij de goedkope reisorganistaties wat het kost. Maar wie weet wat betrouwbare/fijne en relatief GOEDKOPE reisorganistatiesIk hoor
t wel
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gogo, Peter Langhout en Y'OR reiswinkel.![]()
Neuh niet failliet, alleen uit het ANVR programma gezet, net als Y'OR.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
Als je niet van 17jarig grut houdt moet je niet naar Cherssonisos. Maar ik vind GoGoTours eigenlijk een prima reisorganisatie. Goedkoop, en vaak (omdat ze zo groot zijn in de gebieden waar ze naartoe gaan) betere service dan de duurdere.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:10 schreef ryan_atwood het volgende:
Peter Langhout was toch failliet geloof ik.....
Gogo....tsja, als je van 17jarig grut hou
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:35 schreef BramKVO het volgende:
een maat van mij heeft zowel Bodrum/Gumbet als Marmaris gedaan en vond Bodrum/Gumbet beter qua uitgaan dan Marmaris.
marmaris is inderdaad veel groter en de sfeer is er misschien vergelijkbaar. Maar doordat Marmaris zo bekend is trekken er grote mannelijk groepen heen, terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:00 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
En ik vind dus precies het tegenovergestelde. Van Bodrum/Gumbet is eigenlijk alleen Gumbet leuk maar ook erg klein (één straat). Marmaris is veel groter maar qua sfeer en uitgaan hetzelfde als Gumbet. Bodrum is niks. Duur en nep (vooral discotheek Halikarnas).
Dat is idd niet geheel onbelangrijk hehe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:40 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
terwijl in Gümbet vrouwen de overhand hadden, dat is wat telt.
Ik heb het idee dat het in België duurder is. Vliegen vanaf Brussel lijkt in sommige gevallen dan wel weer wat goedkoper te zijn, maar uit een reisboek iets boeken is duurder.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Moeilijk om voor ons Nederlanders te beoordelen aangezien we natuurlijk niet weten hoe de prijzen liggen in Belgie.
WTF!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef BramKVO het volgende:
inderdaad, in Belgie boeken is redelijk wat duurder.
Op die sunjets kan je voor 12 dagen in HP naar Chersonissos voor iets van 450 euro (vertrekken op 6 juli, dus al redelijk hoogseizoen). All in aan 650 euro voor 12 dagen, zelfs nog vertrekken op 10 juli. Vind ik allemaal wel super goedkoop eigenlijk.
ja ik weet het, bij andere operators zoals Thomas Cook, Jetair en Neckermann kost dit inderdaad zo veel. Dus eens kijken hé op de site, sunweb.be of .nl, zoals je zelf wil.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
WTF!Wij hebben daarvoor gekeken en dan ga je al snel richting de 650 euro... half augustus!!! Voor hoogseizoen 800+..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |