Hotel contacteren ofzo? Of de reisorganisatie?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
Nee, nog niet. We zijn eerst nog aan het bedenken naar welke bestemming we willen. GC is een goede mogelijkheidquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen!!
Al app./hotel op t oog dan??
Ben 2 jaar geleden naar Cran geweest.. was echt super leuk!! meerdere centrums.. ik zat bij een badkuip.. ben naam vergeten, maar was een soort badkuip en daar binnen waren alerlei barretjes en waren ook veel disco's in de buurt allemaal op loop afstand.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen!!
Al app./hotel op t oog dan??
in portugal is dat albufeira. heb verder geen ervaring met die 3 plaatsen, maar marmaris is het goedkoopste (sowieso qua reis+verblijf)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:
Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
Bestemming in Turkijke ---> Marmaris
Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
Als daar teveel jongeren gaan stampen, zinkt het eiland.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Douwe het volgende:
Ow, ontopic. Jongeren in 2006 moeten gewoon naar Vlieland
Op GC ligt 1 van de mooiste stranden die ik ken, een lang, breed zandstrand, met genoeg plek. En toch is het er niet rustig. De duinen van Maspalomas (Dunas de Maspalomas) zijn geweldig om een keer doorheen te lopen. Verder heb je er idd meerdere winkel/uitgaanscentra. Ik zat in een hotel dat naast de 3 belangrijkste zat (Kasbah, Metro en Plaza), het hotel heette Maritim Playa, prima hotel, van duitsers. Ontbijt (voor zover je daar vroeg genoeg voor kan opstaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
ik zou een stukje verder rijden naar Marokko. Is stukken goedkoper en leuker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is. We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
als geld echt een probleem is kan ik je siofok in hongarije aanraden. goedkoper kan het volgens mij niet. en kijk anders ook eens naar kroatie en bulgarije(?)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is. We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
Ik ben op m'n 17e in het voorseizoen naar Salou geweest. Toen vond ik het prachtig, maar was er dus een stuk minder paupervolk. Ik denk wel dat het een van de weinige vakantiebestemmingen is waar het ook voor 18- goed toeven is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Is Salou een aanrader?
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Gelderland het volgende:
maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |