abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33643678
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
pi_33647865
Wij gaan misschien 2 à 3 weken toeren door Europa met de trein...
Maar kben ook nog naar andere opties aan t kijken zoals een week NY
Ik steek je moeder in de fik!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 01:41:45 #128
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_33647983
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
Wil nu naar Alanya, echter vriendin vraagt of je bij All-Inclusive gratis cocktails krijgt, hoe kan je daarachter komen?
Hotel contacteren ofzo? Of de reisorganisatie?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_33663608
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
pi_33664061
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.
pi_33664558
is croatië nog wat voor een strand/zuip vakantie?
pi_33668219
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
wij zitten te denken aan gran canaria - playa del ingels in de zomer. We denken dat hier wat volwassener mensen komen dan in Lloret, Salou, Blanes en dat soort oorden.
Iemand evaring met Gran Canaria? Is het leuk uitgaan? Goed strand? Leuke dingen te doen? Duur?
Zelfde vragen hier... wij gaan er waarschijnlijk ook heen !!
Al app./hotel op t oog dan??
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33668304
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Nee, nog niet. We zijn eerst nog aan het bedenken naar welke bestemming we willen. GC is een goede mogelijkheid
pi_33668674
Ik wil ook naar kroatie dit jaar, maar dan het liefst naar de echt mooie plekken (in midden/zuid dalmatie). Het liefst ook voor een redelijke prijs. Helaas zijn er geen jongerenreizen die dat organiseren (alleen Istrie en dat wordt iets te toeristisch voor mijn gevoel). Tips zijn dus welkom!!
pi_33668703
Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:

Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
Bestemming in Turkijke ---> Marmaris

Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
Haleloeja
  dinsdag 3 januari 2006 @ 19:20:19 #136
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33668899
Marmaris is wel leuk vond ik voor een weekje, veel te feesten en veel te doen. Met de andere bestemingen heb ik geen ervaring.. Ik had op schiphol geboekt , last minute, vaak voor dat soort vakanties ideaal.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:58:20 #137
38256 DiNoW
nerd-power
pi_33740622
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 18:58 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Ben 2 jaar geleden naar Cran geweest.. was echt super leuk!! meerdere centrums.. ik zat bij een badkuip.. ben naam vergeten, maar was een soort badkuip en daar binnen waren alerlei barretjes en waren ook veel disco's in de buurt allemaal op loop afstand.
ik heb me zeer vermaakt zeker in die nederlandse bar, van 23 tot 00 bier voor 1 euri, dus was lachuh
en er liepen zeker leuke mensen rond vooral de spaanse hoeren hahah meeste mensen waren 20 ofzoiets, maar ligt ook aan de tijd dat je gaat denk ik..
ik vond zelf de kroegentocht erg grappig veel mensen aan overgehouden waar ik nog contact mee heb

dus zeker een aanrader
really..
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:21:27 #138
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33741467
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
Wij willen dit jaar ook weer met een groep jongeren en zijn aan het twijfelen tussen:

Bestemming in Portugal ---> maar welke (zoiets al de onderstaande plaatsen)
Bestemming in Griekenland --> Chersonissos (Kreta)
Bestemming in Turkijke ---> Marmaris

Maar wat zijn de belangrijkste verschillen tussen deze (2-3) plaatsen? En waar kan je het beste boeken, wat is het goedkoopst etc.... thxxx
in portugal is dat albufeira. heb verder geen ervaring met die 3 plaatsen, maar marmaris is het goedkoopste (sowieso qua reis+verblijf)
pi_33753288
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is . We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
Tri State. Tri State. !
pi_33754238
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:37 schreef Douwe het volgende:
Ow, ontopic. Jongeren in 2006 moeten gewoon naar Vlieland
Als daar teveel jongeren gaan stampen, zinkt het eiland.
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef ryan_atwood het volgende:
Op GC ligt 1 van de mooiste stranden die ik ken, een lang, breed zandstrand, met genoeg plek. En toch is het er niet rustig. De duinen van Maspalomas (Dunas de Maspalomas) zijn geweldig om een keer doorheen te lopen. Verder heb je er idd meerdere winkel/uitgaanscentra. Ik zat in een hotel dat naast de 3 belangrijkste zat (Kasbah, Metro en Plaza), het hotel heette Maritim Playa, prima hotel, van duitsers. Ontbijt (voor zover je daar vroeg genoeg voor kan opstaan ) is ook lekker.
In de centrums vindt je vooral kroegen en clubs, nadat deze dichtgaan rond 4/5 geloof ik, gaan de veelal ondergrondse disco's open tot in de vroege ochtend.

verder:
Playa des Ingles 2005
  vrijdag 6 januari 2006 @ 07:56:57 #141
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_33755437
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:46 schreef _Supreme het volgende:
Wij willen dit jaar met ongeveer 6-8 jongens op vakantie. we zijn allemaal zo'n 17-18 jaar. Ik vraag me alleen af, welke locatie nou leuk is . We kunnen natuurlijk gaan voor spanje-salou, maar daar zit natuurlijk verschrikkelijk veel paupervolk..
Er zitten wat van die budget-jongens in ons groepje, dus de vakantie mag niet te duur worden.
Is Salou een aanrader?
ik zou een stukje verder rijden naar Marokko. Is stukken goedkoper en leuker!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:49:45 #142
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33757959
quote:
Is Salou een aanrader?
als geld echt een probleem is kan ik je siofok in hongarije aanraden. goedkoper kan het volgens mij niet. en kijk anders ook eens naar kroatie en bulgarije(?)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:28:36 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_33761092
quote:
Is Salou een aanrader?
Ik ben op m'n 17e in het voorseizoen naar Salou geweest. Toen vond ik het prachtig, maar was er dus een stuk minder paupervolk. Ik denk wel dat het een van de weinige vakantiebestemmingen is waar het ook voor 18- goed toeven is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33764673
Wat zijn nou de (grote) verschillen tussen Marmeris en Chersonissos. Qua volk (in discotheken en wat d'r rondloopt), qua prijs, qua gezelligheid, qua sfeer, qua uitgaan etc etc..
Haleloeja
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:20:58 #145
8369 speknek
Another day another slay
pi_33764992
Volgens mij is het volk redelijk hetzelfde. Marmaris is een stuk goedkoper, maar ook wat minder mooi.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:26:53 #146
138331 daantje22
Nothing is wat it seems to be
pi_33765204
Hey.. Ik zat vorig jaar voor het tweede jaar met m'n groep in Marmaris, in een van de meest luxe appartementencomplexen (www.cosmopolitanresort.net), geboekt via Startravel Reisbureau. Hier betaalden we voor 8 dagen goeie 500 euro voor (geen all incl.) en aantal die 15 dagen bleven goeie 600. Hangt af van de bezetting van de kamer, die van 8 dagen was ongunstig. Maar stappen is super, hoewel iets te veel hollanders afgelopen jaar. Eerste jaar bestond een kroegentocht uit 60 man (50% man, 50% vrouw). Tweede jaar uit ongeveer 150 (80% man, 20% vrouw), dus maar goed dat we daar niet aan mee deden. Biertje kost voor een fles ongeveer 4 euro als ik het goed herinner, dus echt goedkoop is het niet nee.

Dit jaar 15 dagen all inclusive naar Griekenland, chersonissos. Vanaf 23 juli zitten we daar met 6 jongens (+/- 22 jaar). Binnen de groep ook veel die het financiele deel niet aankonden ;-), dus gaan nog maar met de helft van jaar ervoor. Even omschrijving van de club: t*ringdol... dus als je een clubje gekken aan de bar ziet hangen, wees niet bang en kom gezellig even buurten!.
2006.. Los in Chersonissos...
pi_33765618
maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
Haleloeja
pi_33765672
Een vraagje over reisorganisaties. Waarmee gaan jullie eigenlijk allemaal? Met gogo-tours en beachmasters? Of zijn er ook andere jongerenorganisaties? Of gaan jullie gewoon met gezinsreisorganisaties mee?
Iemand wel eens van Husk gehoord? En al eens mee geweest? www.husk.nl
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:43:54 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_33765846
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef Gelderland het volgende:
maar in Marmeris geen last van opdringerige Turken bij de meisjes. Niet dat ik een meisje ben, mara ik vind dat vrij irritant gewoon om te zien als je beetje aan het dansen bent. Ik was vorig jaar naar Lloret en daar zag je de laatste dagen, begin augustus veel Marokkanen (geloof ik dat het waren) aankwamen en die waren vrij irri in de discotheek. Aan meisjes zitten, de hele tijd erom heen hangen en eromheen BLIJVEN hangen terwijl iedere boerenlul al kon zien dat ze geen interesse had etc. etc. Hoe zit dat in Marmeris?
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.
pi_33766126
----edit----

[ Bericht 99% gewijzigd door Gelderland op 06-01-2006 18:21:06 ]
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')