ja ik ben al keer in Turkije geweest...en weet dat dát irritant is. Maargoed, zal toch meer bij het zwembad/strand liggen dan dat ik écht ga winkelen (keer naar bazaar ofzo)..maar gaat me meer of in discotheken ook veel van die irritante Turken zijn die dus alleen maar meiden enzo lastigvallen....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Turken zijn een stuk minder erg dan Marokkanen, zeker in de disco. Wel irritant als je wil winkelen in Marmaris, je wordt van alle kanten vastgegrepen, maar het uitgaan is volgens mij redelijk te doen. Maar goed, je blijft ze houden natuurlijk.
Wij gaan naar Orient Palace in Alanya en daar zijn ook de geimporteerde drankjes gratis.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:51 schreef illusions het volgende:
[..]
No way.. alleen bier en lokale alcoholische dranken krijg je bij All Inclusive "gratis". Dat wil zeggen zoiezo gratis Efes, en sterke dranken als raki en wodka.
Kusadasi is zeker leuker als Marmarisquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef illusions het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een andere plaats in Turkije boven Marmaris horen verkiezen. Alanya, maar ook Antalya en Bodrum/Gumbet vielen tegen in tegenstelling tot Marmaris.
Strand.. tja, das van steentjes in Marmaris en fucking heet, maar het strand is bezaaid met gratis ligstoelen dus dat vond ik niet zo'n probleem. Water is lekker fris.
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvivequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
vaak krijg je bij all inclusive bier aangelengd met water (1 tapje beschikbaar voor het hele hotel en zelf tappen, de helft van de tijd ook nog leeg) en wijn die zo ranzig is dat niemand hem lust, zodat je toch nog iets anders gaat bestellen , of ergens anders wat gaat halen. Die turken weten heus wel wat ze gratis weggeven hoor !![]()
je hoeft er geen gebruik van te maken overigens en vaak zijn die all inclusives niks duurder dan een hotel zonder iets erbij. Ik ben alleen in dat resort geweest om te slapen, verder niet. met onur air trouwens. Ik dacht dat ik alles bij elkaar 200 euro kwijt was voor de vluchten , transfers en het resort (en ook de transfers) voor "8" dagen.. Je kan dan natuurlijk ook niet verwachten dat je gratis Jack Daniels kan bestellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
Dat is zoiezo beter tenzij je de hele tijd bij je hotel wilt bivakken. Alle keren dat ik in Marmaris was had ik een 2-kamer appartement. Heel groot, heel groot balkon, en goed schoon. Kostte me 15 lira (8 euro) per nacht (als toerist zal je meer dokken). En ben elke avond ergens anders wezen eten. Het enige waar je op moet letten in turkije is dat je wel bij de populaire restaurants gaat eten, en zoiezo niet bij hotels. Drink ook geen kraanwater en dus ook geen ijsklontjes.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
aha okej, maar het is dus handiger als je naar Marmeris gaat een Hotel (half pension) te nemen ipv zo'n all incluvive
Komt ook omdat je moet vliegen hèquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef Jurrio het volgende:
Maar die appartementen zijn niet zo spotgoedkoop, is het wel? (In Bulgarije? Het trok mij ook wel namelijk, die verhalen... ) Wel modern allemaal, maar ook tegen goeie (hoge) prijs, voor wat ik zo bekeken heb?
hij zat wel all inclusive, kun je dus nog wat vanaf halenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:16 schreef Fatality het volgende:
Ik vind het wel veel geld 800 de man ..
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:05 schreef BramKVO het volgende:
Zonnestrand, Bulgarije is een aanrader ! Je kan er heel goed uitgaan, en dit tegen belachelijk lage prijzen. In vele bars geldt de ganse nacht Happy Hour : 1 cocktail betalen, 2 krijgen. Dit komt dan neer op 2 euro voor een cocktail en ze kijken heus niet op wat alcohol, of 1/2 liter Stella Artois bier voor 1,5 euro. Spotgoedkoop dus !
Lazur is er de beste discotheek, half binnen, half buitendiscotheek. Met een zwembad waar je gewoon mag inspringen als je gezopen hebtOverdag kun je er trouwens ook gaan, lekker chillen ah zwembad met een cocktail. Bijna alles in Zonnestrand is 24/24 open : 's middags en 's avonds een restaurant, 's nachts een danscafe ! Beste voorbeeld daarvan is Fenix Bar. Je kunt er lekker pizza eten tot 22u ofzo, daarna gaat de muziek aan en kun je op tafel dansen
![]()
Enjoy !![]()
Ik ben er vorige maand 3 dagen geweest. Echt een hele vette stad! Het is natuurlijk wel anders dan een standaard feestvakantie. Je hebt immers geen strand en je zit in een grote stad. Als je dat niet erg vindt, gaan! Stappen is zwaar goed, prijzen zijn zeer redelijk, erg mooie stad, leuke striptenten met erg mooie vrouwen. Bovendien is het centrum ook redelijk compact en kom je jongeren uit heel Europa tegen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef Fatality het volgende:
iemand ervaring met een jongerenvakantie in praag dan?
Ik ben pas 6 maand geleden geweest, augustus 2005. En ik vond het uitgaan echt wel goed. Vele gezellige barretjes, en enkele goede discotheken (al gingen wij meestal naar Lazur, en dat zwembad was er heus nog, en elke avond veel volk en sfeer). Iceberg is inderdaad live muziek.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Wanneer ben je er voor het laatst geweest? Want ik vond het uitgaan niet heel denderend anderhalf jaar geleden. Ze hebben wel redelijk wat hoor, maar L'Azur was, als ik op m'n vrienden af mag gaan, heel wat minder geworden. Zwembad was toen ook weg. Iceberg is een tentje met live muziek geworden. Tsja Mania is het mooist, maar alleen op maandag veilig. X en Y leuk voor een keertje maar veel te warm, en voor de rest draaien ze alleen maar R&B. Grootste voordeel van Bulgarije is toch inderdaad wel dat het belachelijk goedkoop is. Voor 1 euro twee vodka jus in de disco. Maarja, daar betaal je dan ook wel een flinke prijs voor de reis voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |