inderdaadquote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
Logisch. Maar als je een bepaald budget hebt moet je daar natuurlijk niet zwaar overheen gaan zitten.quote:Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau??quote:Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou dan naar Kreta gaan. El Arenal is best wel een pauperbestemming en als je je irriteert aan opdringerige Turken dan kun je inderdaad beter wegblijven uit Turkije. Mijn broertje is weleens op Kreta geweest en die vond het geweldig.
Mijn vriendin is blond en ik heb geen zin in die geile turken die op blonde wijven geilen. Wil gewoon lekker rustig op vakantiequote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
Dat mag iedereen dus mooi voor zichzelf bepalen. Na 3 weken Tunesië was ik donkerder dan de doorsnee Tunesiër, maar desondanks begrepen de verkopers doorgaans niet dat ik gewoon even rustig in hun winkel wilde kijken wat ze zoals te koop hadden staan en een ontkennend antwoord op een vraag was ook nooit en te nimmer duidelijk voor ze.quote:Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
Rimini slecht idee.. is mij echt tegengevallen!! Alles ligt super ver uitelkaar mbt uitgaan enzo.. strand is gewoon te groot met te veel of soms zelfs te weinig mensen..quote:Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
Ik denk Albufeira, Rimini, Chersonissos of Ibiza.
Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?quote:Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Ice_Cold het volgende:
Wie kan Alanya aanbevelen??? Vertel effe iets over deze plaats.. de moeite waard om naartoe te gaan??Vorig jaar op Kreta geweest, Chersonissos gewoon echt super!!!! Tegenover Turkije is Kreta gewoon iets duurder.. tja.. geld moet rollen he!!
Uiteten in Kreta (chersonissos) is erg goedkoop hoor. Voor 10 euro kan je lekker eten met een paar drankjes erbij.quote:Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau??wil all-inclusive
Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Kopstoot het volgende:
Kijk, nu is geld voor me niet het grootste struikelblok, maar wat ben ik met het uitgaan op kreta zo gemiddeld kwijt? Een aantal vrienden die er juist heen willlen zijn volgens mij een stuk minder bemiddeld. Mij lijkt Bulgarije wel een keer helemaal iets anders.
Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.quote:Op donderdag 15 december 2005 04:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.
Uitgaan kost je geen ¤ 100,00 per dag. Ik zou rekenen op zo'n 100 euro per dag aan kosten voor eten, uitgaan, drinken en vermaak als je niet al te gek doet....quote:Op donderdag 15 december 2005 04:37 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.
Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.quote:Op donderdag 15 december 2005 05:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tunesië is weinig te doen qua uitgaan.
In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.quote:Op donderdag 15 december 2005 05:17 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.
Volgens mij was de naam Bora Bora (ofzo) weet niet meer precies in welke stad het was, Sousse geloof ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 05:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.
Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!quote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Of misschien ook Turkije, waar ik geen voorstander van ben..
Chersonissos was gewoon echt een super vakantie!!! Ben ongeveer 250 euro duurder uitgeweest dan mijn vakantie naar Turkije dat jaar ervoor. Discotheken, kroegen (veeeell engelse pubs) en bars liggen bijna allemaal bij elkaar. Echt grote discotheken heb je er niet.. maar NRG (stampen!), Amnesia (gewoon discotheek, club, r&b, top40), Cameo (gewoon gezellig een meestal echte leuke muziek) zijn goed te doen. Verder heb je er ook nog de BioBio en Hof van Holland.. maar, en dat is mijn mening, ga ik NIET voor op vakantie een en al hollanders (duhhhh) die mee zitten te bleren op Andre Hazes. Oke zal toegeven, voor effe is het leuk maar dan heb je het wel weer gezien hoor. Loop gewoon ergens naar binnnen, neem even de tijd om rond te kijken bevalt 't je niet dan ga je gewoon weer.. voor zover ik weet hoef je nergens entree te betalen. Misschien leuk voor sommige, bij de NRG komen in de zomer vaak dj's afgelopen zomer waren DarkRaver en Luna te gast.. naja als je ervan houdt zeker de moeite waard. Ook bij Starbeach (groot waterpark..) zijn vaak genoeg feesten, vaak met thema's is ook wel eens leuk.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?
Ben benieuwd..
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!
Dit jaar lekker weer naar Turkije..
Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw hequote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen![]()
En waar ga jij heen dan?
Misschien na t lezen van jouw post toch ff rond kijken!
Zeer flauwquote:Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw he![]()
Marmaris was iig echt super!!!!! Echt mega vakantie gehad daar.. dit jaar waarschijnlijk Alanya (toch weer Turkije he). Turkije is me gewoon goed bevallen en twee keer naar dezelfde plaats is niks voor mij (voorlopig althans nog niet) dus tja.. beetje rondzoeken en wat vragen enzo en nu lijkt mit dit wel iets. Ga maar's rondneuzen ja.. wie weet verander jij en je buddies nog van gedachten, is echt de moeite waard hoor, trust me!
Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..quote:Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen![]()
En waar ga jij heen dan?
Misschien na t lezen van jouw post toch ff rond kijken!
Jup 1 keer, na 14 dagen heb je alles wel gezienquote:Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef Ice_Cold het volgende:
Cheronissos is ook gewoon super maar wel maar voor een keertje
Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..quote:Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |