abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32618683
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
inderdaad
pi_32619525
Scheelt het op vakantie gaan met duitse (online)reisbureau's tegenover nederlandse?

Hoe zit het met de belgische reisbureau's?
pi_32619539
Belgische reisbureaus zijn duurder, Duitse reisbureaus kunnen goedkoper zijn.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32624200
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:53 schreef illusions het volgende:
Als je het niet hebt moet je niet op vakantie gaan.. simpel zat.
Logisch. Maar als je een bepaald budget hebt moet je daar natuurlijk niet zwaar overheen gaan zitten.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_32642442
Agfelopen zomer naar Sunny Beach, Bulgarije geweest ! Erg goed uitgaan met talloze disco's, bars, clubs, ... EN spotgoedkoop ! 1,5 euro voor 1/2 liter Stella Artois, 2 euro voor cocktails, de hele nacht door Happy Hour, echr ridicuul goedkoop ! Enige nadeel was de troepen Zweden die er zaten. die gingen vooral met elkaar om, en als je zelf geen zweed bent heb je pech Die andere Scandinaviers, want dat is blijkbaar the place to be voor mensen van scandinavie, vielen zeer goed mee. Verder ook redelijk wat Engelsen.
Maar echt goed uitgegaan daar, en tegen belachelijke prijzen !
pi_32644127
Mijn vakantie bestemmingen worden 1 van deze 3 :
- Mallorca (El Arenal)
- Kreta
- Alanya

Waar is het meeste te doen? Alanya valt waarsch. af vanwege die lastige opdringerige turken
pi_32644250
Ik zou dan naar Kreta gaan. El Arenal is best wel een pauperbestemming en als je je irriteert aan opdringerige Turken dan kun je inderdaad beter wegblijven uit Turkije. Mijn broertje is weleens op Kreta geweest en die vond het geweldig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32645077
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou dan naar Kreta gaan. El Arenal is best wel een pauperbestemming en als je je irriteert aan opdringerige Turken dan kun je inderdaad beter wegblijven uit Turkije. Mijn broertje is weleens op Kreta geweest en die vond het geweldig.
Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau?? wil all-inclusive
pi_32645127
Kreta is duurder dan El Arenal of Alanya inderdaad, maar dat is niet voor niets natuurlijk. D-Reizen vind ik qua prijzen meestal erg scherp. Veel goedkoper dan bij D-Reizen zul je het meestal niet vinden. All-inclusive zou ik persoonlijk niet zo snel voor kiezen.
pi_32645654
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
pi_32646596
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
De Turken vallen ook alleen de echt toeristische bleekscheten last. Ik heb er totaal geen last van. Ik heb binnen 2 dagen een kleurtje en dan zeggen ze geen woord meer tegen me, en als je er last van hebt zeg je toch dat je niks wilt kopen? Vind ik echt een stomme reden om niet naar een land te gaan.
Mijn vriendin is blond en ik heb geen zin in die geile turken die op blonde wijven geilen. Wil gewoon lekker rustig op vakantie .
pi_32647284
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:54 schreef illusions het volgende:
Dat mag iedereen dus mooi voor zichzelf bepalen. Na 3 weken Tunesië was ik donkerder dan de doorsnee Tunesiër, maar desondanks begrepen de verkopers doorgaans niet dat ik gewoon even rustig in hun winkel wilde kijken wat ze zoals te koop hadden staan en een ontkennend antwoord op een vraag was ook nooit en te nimmer duidelijk voor ze.
pi_32651468
Mja, ach.. zo gaat het er daar gewoon aan toe.. je bent hun belangrijkste bron van inkomsten. We hebben het trouwens niet over Tunesie, wereld van verschil met Turkije. Maargoed, als je geen zin hebt in geile turken die op blonde wijven geilen, moet je niet in Nederland blijven. In badplaatsen in Turkije heb je meer Nederlanders, Engelsen, Russen, etc. als Turken. Bij het uitgaan heb ik weinig tot geen turken gezien.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:08:42 #64
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32682407
Kijk, nu is geld voor me niet het grootste struikelblok, maar wat ben ik met het uitgaan op kreta zo gemiddeld kwijt? Een aantal vrienden die er juist heen willlen zijn volgens mij een stuk minder bemiddeld. Mij lijkt Bulgarije wel een keer helemaal iets anders.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_32690754
Ik wil in maart naar Egypte, en ik ga in de zomer waarschijnlijk op safari of naar Vietnam.
pi_32694961
Zoals het er nu uitziet (kan nog veel veranderen )
- Januari/begin februari: Paar dagen snowboarden (last minute ergens)
- Maart: 10 dagen Val Thorens, snowboarden!
- april/mei/juni: paar weekendjes Freyr, Belgie (rotsklimmen)
- juli/augustus: 3 weken kayaken/rotsklimmen/whatever in de Franse Alpen.

Dat is een beetje wat ik voor ogen heb atm .
pi_32707652
Ik denk Albufeira, Rimini, Chersonissos of Ibiza.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33074580
Wie kan Alanya aanbevelen??? Vertel effe iets over deze plaats.. de moeite waard om naartoe te gaan??Vorig jaar op Kreta geweest, Chersonissos gewoon echt super!!!! Tegenover Turkije is Kreta gewoon iets duurder.. tja.. geld moet rollen he!!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_33074610
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:42 schreef cultheld het volgende:
Ik denk Albufeira, Rimini, Chersonissos of Ibiza.
Rimini slecht idee.. is mij echt tegengevallen!! Alles ligt super ver uitelkaar mbt uitgaan enzo.. strand is gewoon te groot met te veel of soms zelfs te weinig mensen..
Life is just like me..
  woensdag 14 december 2005 @ 17:00:54 #70
36221 Kopstoot
pi_33075672
quote:
Op woensdag 14 december 2005 16:12 schreef Ice_Cold het volgende:
Wie kan Alanya aanbevelen??? Vertel effe iets over deze plaats.. de moeite waard om naartoe te gaan??Vorig jaar op Kreta geweest, Chersonissos gewoon echt super!!!! Tegenover Turkije is Kreta gewoon iets duurder.. tja.. geld moet rollen he!!
Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?

Ben benieuwd..
pi_33083673
quote:
Op maandag 28 november 2005 14:32 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Kreta is weer zo duur of niet? iemand een goedkoop reisbureau?? wil all-inclusive
Uiteten in Kreta (chersonissos) is erg goedkoop hoor. Voor 10 euro kan je lekker eten met een paar drankjes erbij.
Uitgaan: Je betaal nergens entree. Je betaal voor een biertje vaak 3 of 4 euro. Krijg je wel een flesje Heineken voor. Allen in een hollandse skihut kan je glazen krijgen, verder overal flesjes. Op zich valt het dus wel mee hoor. Je heb ook vaak happy hours. Alleen dan gooien ze ook de prijs omhoog. Betaal je dus 5 euro voor een biertje. Opzich is het dus niet zo duur daar.
pi_33093814
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Kopstoot het volgende:
Kijk, nu is geld voor me niet het grootste struikelblok, maar wat ben ik met het uitgaan op kreta zo gemiddeld kwijt? Een aantal vrienden die er juist heen willlen zijn volgens mij een stuk minder bemiddeld. Mij lijkt Bulgarije wel een keer helemaal iets anders.
Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.
pi_33093893
100-120 euro per dag is redelijk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 15 december 2005 @ 04:37:52 #74
36221 Kopstoot
pi_33093914
quote:
Op donderdag 15 december 2005 04:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hoeveel geef je in Nederland uit op 'n zaterdagavond? Doe er 'n paar tientjes bij en je weet wat je omgeveer uitgeeft op Kreta aan uitgaan. Let wel: uitgaan. Komt eten, drinken en vermaak overdag nog bij.
Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.
pi_33093923
quote:
Op donderdag 15 december 2005 04:37 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Das dan geen probleem, ben alleen niet van plan ¤100,- per avond alleen al aan 't uitgaan op te maken... maar dat valt wel mee dus.
Uitgaan kost je geen ¤ 100,00 per dag. Ik zou rekenen op zo'n 100 euro per dag aan kosten voor eten, uitgaan, drinken en vermaak als je niet al te gek doet....
pi_33093945
Uitgaan lukt je wel voor de helft maar ik telde ongeveer 100-120 euro voor alles. Dus inclusief hotel, appartement en vlucht
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33093951
Ik tel 100 euro excl vlucht, appartement en hotel.
  donderdag 15 december 2005 @ 05:11:17 #78
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33093972
Vorig jaar Tunesië gedaan, wat ik nog steeds niet vind aan te raden.
Het jaar daarvoor Turkije gedaan. www.serapsu.com en dit was wel weer leuk
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_33093974
Tunesië is weinig te doen qua uitgaan.
  donderdag 15 december 2005 @ 05:17:59 #80
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33093978
quote:
Op donderdag 15 december 2005 05:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Tunesië is weinig te doen qua uitgaan.
Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_33093979
quote:
Op donderdag 15 december 2005 05:17 schreef AngrodTiwele het volgende:

[..]

Er was een vreselijke gave openlucht disco met hele mooie vrouwen, alleen het bier was een beetje duur, noem het Scheveningen-strand duur.
In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.
  donderdag 15 december 2005 @ 06:48:48 #82
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_33094115
quote:
Op donderdag 15 december 2005 05:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In welke stad? Ik ben in verschillende discotheken geweest, maar het was allemaal niet veel en als het wat was dan zat het vol met Russische hoeren.
Volgens mij was de naam Bora Bora (ofzo) weet niet meer precies in welke stad het was, Sousse geloof ik.
Wel goed te doen, ok Russische hoeren, maar ook gewone leuke dames.
pi_33096834
Wij weten nog niet waar we heen gaan (en of we wel gaan ). Mochten we gaan zitten we denken aan deze:
Kreta (Chersonissos)
Gran Canaria (Playa del Ingles) Iemand hier wel eens geweest??
Salou (erg duur heb ik vernomen)
Of misschien ook Turkije, waar ik geen voorstander van ben..

Vorig jaar naar Mallorca geweest (El Arenal), 2 jaar geleden naar Malgrat de Mar (wat ik overigens donders mooi vond) en 3 jaar geleden naar Terschelling (jaja, eerste vakantie met de kameraden:))!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_33101808
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Of misschien ook Turkije, waar ik geen voorstander van ben..
Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!

Dit jaar lekker weer naar Turkije..
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 14:28:40 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_33101926
Bulgarije kost geen reet (4 vodka jus in de disco voor 3 euro ofzo), maar je betaalt je scheel aan de reis. Strand is ook wel mooi (Zonnestrand), uitgaan.. mja.. niet heel wild.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33102193
quote:
Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Hoe duur, entree discotheken, pilsje in kroeg gemiddeld, pilsje in discotheek, uiteten gaan gemiddeld?

Ben benieuwd..
Chersonissos was gewoon echt een super vakantie!!! Ben ongeveer 250 euro duurder uitgeweest dan mijn vakantie naar Turkije dat jaar ervoor. Discotheken, kroegen (veeeell engelse pubs) en bars liggen bijna allemaal bij elkaar. Echt grote discotheken heb je er niet.. maar NRG (stampen!), Amnesia (gewoon discotheek, club, r&b, top40), Cameo (gewoon gezellig een meestal echte leuke muziek) zijn goed te doen. Verder heb je er ook nog de BioBio en Hof van Holland.. maar, en dat is mijn mening, ga ik NIET voor op vakantie een en al hollanders (duhhhh) die mee zitten te bleren op Andre Hazes. Oke zal toegeven, voor effe is het leuk maar dan heb je het wel weer gezien hoor. Loop gewoon ergens naar binnnen, neem even de tijd om rond te kijken bevalt 't je niet dan ga je gewoon weer.. voor zover ik weet hoef je nergens entree te betalen. Misschien leuk voor sommige, bij de NRG komen in de zomer vaak dj's afgelopen zomer waren DarkRaver en Luna te gast.. naja als je ervan houdt zeker de moeite waard. Ook bij Starbeach (groot waterpark..) zijn vaak genoeg feesten, vaak met thema's is ook wel eens leuk.
Owja trouwens de stranden in Chersonissos zijn niet echt mooi te noemen.. klein en smal en heeeel veel auwa steentjes waar je overheen moet om in het water te komen, maar water is wel zuiver, wil toch ook wat zeggen of nie dan! Wil je echt mooi strand dan zou ik gewoon effe de bus of taxi (ook niet duur, spreek gewoon effe prijsje af (beetje lief kijken.. haha) en dan komt't goed, en ga naar Malia.. Schrik hier niet van de Engelse.. is net een groot gekkenhuis!!!!! Dus mocht je twijfelen ga NIET naar Malia!!! Helemaal aan het einde zijn echt stukken heeeeeeel mooi witte zandstranden en super blauw water, effe zoeken maar dan heb je wat! Aan het strand is het meestal zo dat je de bedjes en parasols moet betalen!
Het drinken.. vaak is er Happy Hour, maak hier gewoon gebruik van. Ga voor je wilt gaan stappen effe op het terras zitten en bestel twee cocktails (tussen de 7-10euro) voor de prijs van een. Zo is het ook met het bier, wel Heineken flesjes dan he. Meestal kosten deze dan 5euro en dan heb je er dus twee. In de discotheken zelf enzo wordt er gewoon met geld betaald, meeste plaatsen, en let op wat je terugkrijgt, ga dus niet met briefjes van 50 lopen betalen! Opzich vond ik de prijzen wel meevallen, ligt er ook maar net waar je naartoe gaat. Maar tussen de 2.50euro en 4euro is toch wel normaal hoor, voor een biertje dan he. Je moet maar denken.. tis vakantie!!!!
Uiteten.. goed te doen, door heel Chersonissos liggen restaurants genoeg. Vooral aan de haven is het lekker en goedkoop eten, je kunt't zo duur maken als je zelf wilt. Heb je eenmaal een plaats gevonden waar het lekker en goedkoop is, wordt 'vrienden' met het personeel (je kunt zover gaan als je zelf wilt... ) en vaak krijg je korting of gratis drankjes enz! Gewoon beetje slim aanpakken. Voor diegene die van lekker uiteten houden ga eens naar de Italiaan aan de boulevard, herken je zo is de mooiste tent eruit! Lekkere pasta's met verse vis en zeevruchten.. jammiejj!! Voor diegene die gewoon normaal eten willen.. keus zat!! Je hebt ook nog altijd Friet van Piet en MDelly's of zoiets. Op de hoofdstraat richting Starbeach ligt ook nog hetLeidseplein, gewoon een Nederlands restaurant met sate, snitzels en friet.
En dan.. wil je een dagje wat leuks doen, ga effe langs bij Carera en boek een jeepsafari, het leukste van de hele dag --> je mag zelf rijden. (te vinden op internet onder iets van www.hollandse-jeepsafari.com )Oke oke.. het gaat niet met 80km per (beetje ravijntjes enzo) maar je gaat wel in de 4wheeldrive en over afgelegen bergwegen. is gewoon leuk om te doen en 80% is Nederlands (vaak ook wat engelse enzo..). Echt een aanrader!!!
Nou.. weet niet eens of iemand dit hele verhaal gelezen heeft maar dat boeit niet, als er vragen zijn ik hoor het wel!!!!

Trouwens.. 100-120 euro per dag vind ik echt veel!!! Wij hadden dan wel halfpension (dus eten erbij) maar gingen toch vaak uiteten en dat heb ik echt niet op een dag opgemaakt!!!! En geloof me ik drink echt niet weinig en ik winkel ook nog eens veel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ice_Cold op 15-12-2005 14:46:38 ]
Life is just like me..
pi_33103768
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Waarom geen voorstander van Turkije???? Super vakanties kun je daar hebben. Stranden zijn dan wel niet je van het maar goed te doen. Uitgaan is er prima.. flink feesten in Bar Street (zal elke turkse badplaast wel hebben) redelijk tot goede hotels, prima eten (genoeg hollandse eettenten en zelfs de turkse restaurants bieden snitzels en pasta gerechten aan!! dont worry dus)!! Winkelen (voor de meiden dan) echt leuk voor een paar keer, ga niet elke dag want dan hang't je de strot uit! Lekker afdingen zou ik zeggen!!!

Dit jaar lekker weer naar Turkije..
Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen
En waar ga jij heen dan?
Misschien na t lezen van jouw post toch ff rond kijken !
A.F.C.A.
pi_33104399
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Heb dr niet echt een reden voor, t trekt mij gewoon niet.. En de kameraden van mij ook.. Plus dat er veel Turken lopen
En waar ga jij heen dan?
Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw he
Marmaris was iig echt super!!!!! Echt mega vakantie gehad daar.. dit jaar waarschijnlijk Alanya (toch weer Turkije he). Turkije is me gewoon goed bevallen en twee keer naar dezelfde plaats is niks voor mij (voorlopig althans nog niet) dus tja.. beetje rondzoeken en wat vragen enzo en nu lijkt mit dit wel iets. Ga maar's rondneuzen ja.. wie weet verander jij en je buddies nog van gedachten, is echt de moeite waard hoor, trust me!
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 15:59:09 #89
8369 speknek
Another day another slay
pi_33104500
Ik vond Marmaris ook leuk (heb er m'n vriendin aan over gehouden), maar veel en veel te warm. Overdag veertig graden, 's nachts tweeendertig. Geen zuchtje wind of wolkje te zien. Daar werd je op een gegeven moment echt gestoord van, alles plakte, als je de douche uitkwam bleef je nat en afkoeling was altijd ver weg.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33104556
Hmm.. lekkere verkoeling in de zee??? Onder je parasol opt strand.. vond't wel te doen. Wij hadden op een dag 53graden in de zon!!!! Lang leve de airco en de zee/het zwembad!! Moet wel zeggen in Marmaris was het lekker vroeg donker en koelde het heeeerlijk af.
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 16:04:57 #91
8369 speknek
Another day another slay
pi_33104692
Ja aan de zee was het dus wel te doen, gewoon de hele tijd heen en weer lopen. Ergens zelfs wel lekker, zeker als je naar Icmeler ging, waar je tenminste ook nog ruimte had. Maar bij ons koelde het 's nachts dus totaal niet af, dat was het hele probleem. Ik denk alleen dat het van ons ook wel extreem was.
pi_33104740
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:56 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Wat betreft die Turken.. tja die lopen er, zou beetje gek zijn als je alleen maar Grieken tegen zou komen he.. haha lekker flauw he
Marmaris was iig echt super!!!!! Echt mega vakantie gehad daar.. dit jaar waarschijnlijk Alanya (toch weer Turkije he). Turkije is me gewoon goed bevallen en twee keer naar dezelfde plaats is niks voor mij (voorlopig althans nog niet) dus tja.. beetje rondzoeken en wat vragen enzo en nu lijkt mit dit wel iets. Ga maar's rondneuzen ja.. wie weet verander jij en je buddies nog van gedachten, is echt de moeite waard hoor, trust me!
Zeer flauw ! Zoek ik morgen ff of dr nog wat te vinden is, nog tips voor appartementen?
We willen geen hp ofzo, gewoon eten in een restaurant, is mij vorig jaar uitstekend bevallen!
Tuurlijk niet 2x naar dezelfde gaan, kan later nog wel als je oud bent, nu overal beetje rond neuzen!!
K zou zeggen dat t volgens jou een echte aanrader is, dan veranderen ze wel van mening !
A.F.C.A.
pi_33104768
Chersonissos is zeker leuk voor vakantie (tvp)
really..
pi_33107203
Cheronissos is ook gewoon super maar wel maar voor een keertje
Life is just like me..
  donderdag 15 december 2005 @ 17:58:49 #95
36221 Kopstoot
pi_33107964
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:37 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

En waar ga jij heen dan?
Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..
pi_33114503
Over een paar weken maar eens echt goed rond gaan kijken.

Zit tot nu toe te twijfelen over:
Chersonissos,
Turkije (Marmaris)
Lloret (Vorig jaar al geweest)

Kan je Bodrum een beetje omschrijven?
pi_33114598
Mijn reisplannen voor 2006:

• Eind januari: 6 dagen naar Praag (CZ)
  • EInd juli: +/- 9 dagen Sofia en Plovdiv (BG)
  • Begin augustus: +/- 9 dagen Sint-Petersburg (RU)

Dat is het voorlopig.
  • pi_33125207
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 17:28 schreef Ice_Cold het volgende:
    Cheronissos is ook gewoon super maar wel maar voor een keertje
    Jup 1 keer, na 14 dagen heb je alles wel gezien maarjah dat is overal zo, ik ben 5 jaar geleden naar salou geweest voor 10 dagen en was blij dat ik weer naar huis mocht
    really..
    pi_33138402
    Denk dat je dat idd met de meeste plaatsen hebt, daarom maar goed dat we 'keus genoeg' hebben. Maar toch blijft het elk jaar moeilijk.. waar gaan we naartoe??????
    Life is just like me..
    pi_33139915
    quote:
    Op donderdag 15 december 2005 17:58 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Bodrum/Gümbet, mooie ligging ook, lekker weer en echt heel leuk uitgaan. Het leuke is dat er daar dit jaar een vrouwenoverschot was.. over aandacht niet te klagen..
    Vertel vertel.. doe effe je verhaal over Bodrum/Gumbet!! Ben twee jaar geledenin Marmaris geweet en wil nu (ofja wij willen ha ha) naar Alanya maar heb al een paar keer gehoord dat Alanya tegenviel in tegenoverstelling tot Marmaris dus begin beetje te twijfelen. Hoe was Bodrum/Gumbet en waar heb je ergens gezeten? En waar is het nou leuker, Bodrum of Gumbet? Thnx alvast..
    Life is just like me..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')