Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Hows lifequote:
Ja hier alles goed, beetje druk enzo met van alles. Amper tijd om sociaal te internettenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
HeyJij ook hier
Goed hier hoor, en daaro?
Had je nog mijn picrequest in vorig topic gezien
Mitac is inderdaad de leverancier of contactpersoon, maar wij repareren die notebooks in naam van de firma Mitac.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef bwt het volgende:
@Raus: d'r zijn maar 3 bedrijven die notebookies van NEC fixen
1 zit er in frankrijk (die naam ebn ik ff kwijt)
en 2 zitten er in duitsland (Mitac en Quanta)
en 1 die vroeger deed fixen was Solectron die ook in d'bosch zit
La Crap pc's dot comquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
En wij hebben ook nog een vestiging in FrankriijkZoek die naam eens op.
meel ut ff naar die bolluh youssef, dat komt ut waarschijnluk wel doorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
La Crap pc's dot com![]()
BTW @ kart organisator, wellicht ten overvloede, maar toch in de herhaling, ik kan dus ook niet he, 4 december!!!!!!
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
meel ut ff naar die bolluh youssef, dat komt ut waarschijnluk wel door
wat zag ik daar voor eenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het
Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen
Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
Deel dat dan man!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat zag ik daar voor eenfilmpje at groothoofd
vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat zag ik daar voor eenfilmpje at groothoofd
vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
@hicham, ik heb nog nooit een accuprutsende brabo gezien, die status zal wel voor noordhollandse stadslullo's weggelegd zijn
TIP: ROOD op plus (die ziet er zo uit: + ) ZWART op min(die ziet er zo uit: - )
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion![]()
Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak?Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist
Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
![]()
[..]
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion![]()
Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak?Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist
Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
![]()
[..]
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
Pleurt op met je puntenlijstje manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het
Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen
Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
In Nijmegen staat er zo een regelmatig bij de pizzeria aan de annastraat, vlak bij het kantoor van de organisatie van de vierdaagsequote:
Ik ben geen poserquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik zag het toevallig
ziet er goed uit
en je mag hem zelluf posten, poser
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pleurt op met je puntenlijstje man, ten eerste ben ik geen Brabo....ten tweede geef ik ut door jou toegekende pluspuntje nie meer af en ten derde......ik had eigenlijk ut puntenlijstje terzijde gelegd
omdat ik vond dat je je zo goed gedroeg.
![]()
Maar nu niets meer van dat alles......ik ga me nog maar ff beraden over 4.12....al is het dan alleen maar om te zorgen dat er obstakels spontaan op de kartbaan vallen als jij er aan komt![]()
Inderdaad, heel mooi en hij is rood FXquote:
quote:
ik heb wel eens wheelies gezien waarbij de controle - de landing voornamelijk - slechter werd beheerst...drom begin ik er ook niet aan zolang ik geen ragfiets hebquote:Zijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes
Babelfish @ altavistaquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergeten
Vind het allemaal net iets te strak, geef mij maar een dikke supersport (dus ook optisch, waar yup het ook steeds over heeft), als ik uberhaupt een supersport zou nemen. En hij mag niet te mooi zijn, want dan is het zonde om te raggen met het risico om neer te gaanquote:
HEEEEE, nieuwe uitlaat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
Waarom heb je dat fillempie niet eerder met ons gedeeld....is tog kicku manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben geen poserZijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen
(en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling
)
Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
[..]![]()
[..]![]()
Ik hou al opIs dat van het 4.12 gedeelte wel serieus?
Zou wel tof zijn als je alsnog komt karten, weet alleen niet of het nog kan maar dat moet je even met bolluh youssef regelen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb wel eens wheelies gezien waarbij de controle - de landing voornamelijk - slechter werd beheerst...drom begin ik er ook niet aan zolang ik geen ragfiets hebals beginner is naar beneden raggen in het begin praktisch onvermijdelijk
quote:
Filmpje heb ik ooit gepost, maar dat is voor jouw tijd. Jouw Fok!MC tijd dan heH, want er zullen ongetwijfeld nog heel veel dingen zijn die jij hebt meegemaakt terwijl ik nog in m'n pampers rondliepquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarom heb je dat fillempie niet eerder met ons gedeeld....is tog kicku man, stoer
![]()
![]()
Ja, dat van 4.12 is serieus, ben altijd serieus, da witte gij tog, ik probeer iig ff iets te regelen, maar of ik mee kart is een tweede, ik ben waarschijnlijk brak van de avond/nacht daarvoor en red ut net naar Harderwijk met de poserbak....is aanmoedigen ook goe?
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusiesquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
Ik ben geen poserZijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen
(en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling
)
Jij hebt een crossertje nodigquote:Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
Je moest es wetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef hicham het volgende:
Filmpje heb ik ooit gepost, maar dat is voor jouw tijd. Jouw Fok!MC tijd dan heH, want er zullen ongetwijfeld nog heel veel dingen zijn die jij hebt meegemaakt terwijl ik nog in m'n pampers rondliep
Voor de gezelligheid is ook goedVergeet je pompom's niet mee te nemen
![]()
Misschien dat Nick ook nog wel meekan dan, staat ie iig niet in z'n eentje langs de kant
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heel mooi en hij is rood FX![]()
Maar waarom niet gelijk die wave-brake-disc of disc-wave-brake of brake-wave-disc of etc...![]()
Nog efkes volhouden, deze is meer dan 25 kw (en meer dan 25kilo euri ook denk ik)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind de Agusta editie met grijs onder niet mooi, maar deze met wit is wel heel erg gaaf![]()
Viel me al op dat bwt eerst ook al niet in het lijstje stond, is later nog wel toegevoegd overigens. Wel jammer dat jij niet meekan / -wil. Al een tijd niet meer gezien op Fok!MC meets (en uberhaupt op Fok!MCquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik sta wel niet meer in het lijstje maar bij deze meld ik ook af voor de kartmeet.
Dat moet ik eerst even uitproberen alvorens ik dat kan bevestigen. Jammer dat ik niemand ken met een oud crossertje, iets in de richting van een XT ofzo, zodat ik het even kan uitproberen. Toch ... ?quote:
Dillemaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moest es weten![]()
Wbt Nick....moet ik ff overleggen met Dhr. Worldbeater of ie dat wel pedagogisch verantwoord
vind dat ik Nick meeneemit's WB's weekend-off
Deze kende je natuurlijk al:quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind de Agusta editie met grijs onder niet mooi, maar deze met wit is wel heel erg gaaf![]()
Nee, gaaf zo'n Senna editiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze kende je natuurlijk al:
[afbeelding]
Ik kan helaas niet anders zou ik zeker van de partij zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
Viel me al op dat bwt eerst ook al niet in het lijstje stond, is later nog wel toegevoegd overigens. Wel jammer dat jij niet meekan / -wil. Al een tijd niet meer gezien op Fok!MC meets (en uberhaupt op Fok!MC) Je zou wel lichtelijk in het voordeel zijn met dat gewicht van jou
![]()
Mischien heeft BertV er 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
Dat moet ik eerst even uitproberen alvorens ik dat kan bevestigen. Jammer dat ik niemand ken met een oud crossertje, iets in de richting van een XT ofzo, zodat ik het even kan uitproberen. Toch ... ?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Wa lievquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuwquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kan ik ook
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wa liev![]()
ikmismijnpoezenheelerrugalsikzodiepicszie![]()
Idd wat een POEP potquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuw
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Die schopt de hele puzzel in de warquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Waarom moet je nou de leeftijd van je vriendin hier spammenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)
Een kittig fietske hedde gij daarquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Ik was de trotse bezitter van een ZZR1100quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
Ik kan je nog vaag herinneren uit (een) oud(e) topic(s), maar volgens mij valt er hier in de Fok!MC niet veel meer te beleven. Ik ga iig pitten
Correctie: REBBEL leer dat nou es afquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast. De mensen die niet reageerden (stinkie), en Lars
e.a had ik er al uit gepleurd. Bwt was nog een twijfel geval dus die heb ik bewust eronder gezet.
Maar zoals de lijst nu staat gaan er 9 mee en ik zie dat Rebbol misschien met pompommetjes
komt
![]()
Deze avond of morgen krijgen jullie wel mail voor betaal instructies want ik heb de brief binnen, dan zullen Popijntjes zich onderscheiden van de FulcrummetjesEn als jullie het lef hebben onder de 8 man te komen zijn jullie lijers
![]()
Leuke bolle kattenfoto's![]()
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef JAZ412 het volgende:
Ik heb geen poes om te showen ja, dan wordt ik gelijk gebanned en het huis uitgezet. Wel een konijn van m'n dochtertje![]()
Ja maquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Correctie: REBBEL leer dat nou es af.....ga nog ff zo door en ik kart ook nog mee en laat de pompoms at home
![]()
Helaas, op het moment bikeloosquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?
Pics van je bike mag je wel plaatsen hoor, zeker omdat we je allemaal nog kennen. *hint*
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast.
16.00 uur aanvang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.![]()
En die duurt van 13:00 tot 17:00.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft weer wat hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien is 18:00 een beter idee.![]()
Euh, we gooien geld in de pot.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik zou zeggen, mail eens rond naar de personen in de OP
Ga jij maar lekkah tv kijkuh, dan duik ik erinquote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
Aja, iedereen maffen dus.. dan gaan we maar slapen tv kijken met wat lekkers.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Meeloper?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meeloper.![]()
Maar ik ging inderdaad even ergens anders kijken voordat ik hier weer terug ben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
ff op mijn gemakje downen en bekijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
oj
@OPM en de rest, kickeH fillumpie van een ZX-10R op de Ring
http://www.gerd-seine.de/(...)%2030.10.2005%20.wmv (80 MB)
Misschien niet zo kickeH als je nog niet op de Ring bent geweest maar ik vind het wel vet om alles weer terug te zien
Ik kan aan je merken dat je het erg vindtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff op mijn gemakje downen en bekijkenben alleen vandaag
![]()
rest vd collegae is vrij...
Zomerquote:De Ring...is het al zomerrrr![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
Ik kan aan je merken dat je het erg vindt
Wie de schoen past...quote:Chattende stagiair niet welkom op werkvloer.
...in hun gedrag moeten stagiairs oppassen: gamen, chatten of MSN'en in werktijd of muziek luisteren met een MP3-speler zijn niet gewenst.
Dat gevoel heb ik ook, daarom vond ik het juist zo vet om dat filmpje te kijken. Kun je zien hoe anderen de bochten aansnijden e.d. Meeste filmpjes die ik tot nu toe heb gezien van de Ring zijn autorijders. Ook eens leuk om een motorrijder te zien scheurenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SabineLos Gehts!!!!
crashende koekblikken
![]()
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
alsof je geen controle hebt…doe mij maar klimmende bochten
Blijft kicken om te zien![]()
quote:
Oh jee, wat serieus.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:07 schreef hicham het volgende:
En verzet aub die afspraak met Da LiksMaandag moet ik vroeg op en er zijn nog wel meer mensen die dan weer aan de slag moeten. Dus een goede nachtrust zou wel zo prettig zijn
Om maar niet te beginnen over het feit dat dit al lang bekend was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 23-11-2005 10:18:33 ]
He ringers, jullie kennen vast deze site al: klik, best veel info, fotos, wat videos enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SabineLos Gehts!!!!
crashende koekblikken
![]()
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
Blijft kicken om te zien![]()
Sta ik door die spyware toch als hacker bekend zekerquote:Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is <censuur>. Onderwerp 'Re: Sollicitatie', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 551, Foutnummer: 0x800CCC79
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh jee, wat serieus.![]()
Maar ik zal erover denken waar ik voor kies.![]()
Iedereen die groen op de lijst stond en niet had afgezegd toen pimber zei dat het 4/12 werd... denk ikquote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hoeveel gaan er zeker karten eigenlijk
Toffe site, vooral die photo-lapquote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He ringers, jullie kennen vast deze site al: klik, best veel info, fotos, wat videos enzo
Ik heb daar wel eens over van gedachten gewisseld met agenten die een apparaat wilden zien werken om negatieven te scannen van verkeersovertreders..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
er schijnen een aantal Huurmoordenaars hier regelmatig te posten![]()
en ik woon er ook met 1 samen blijkt![]()
bron![]()
en hij is dus zelf ook een potentiele moordenaarquote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens over van gedachten gewisseld met agenten die een apparaat wilden zien werken om negatieven te scannen van verkeersovertreders..
Die zeiden net zo iets als deze reactie.![]()
En wederom geeft de heer Spee blijk van een uiterst gebrekkige wetskennis. Immers, van Dale geeft als definitie voor criminelen: misdadigers, en misdrijven vallen onder het Wetboek van Strafrecht. Snelheidsovertredingen daarentegen vallen onder het RVV, en zijn derhalve géén misdrijven.
Die demonstratie is verder niets geworden, dat begrijp je natuurlijk wel.
![]()
Ach ja, Rebbeltjuh gaat in mijn plaats met Nick.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Je hebt geen keus [afbeelding]
het zou je zeker niet sieren als jij nu het karten laat schieten omdat je zelf 2 afspraken op dezelfde dag gemaakt hebquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, Rebbeltjuh gaat in mijn plaats met Nick.![]()
Kom je toch op 9 mensen inplaats van 8.
Maar het ging er om dat er minimaal 8 mensen komen.![]()
Ik woon met een seriehuurmoordenaar samenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
er schijnen een aantal Huurmoordenaars hier regelmatig te posten![]()
en ik woon er ook met 1 samen blijkt![]()
bron![]()
Kneuzen als in meervoudquote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef stinkie het volgende:
Ik had gereageerd in het topic zelf over dat karten stelletje kneuzen
subtiele tvp
*Fluit tussen de vingers* *Whoooowhooooo* *Klappen in de handen*quote:Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
oj
@OPM en de rest, kickeH fillumpie van een ZX-10R op de Ring
http://www.gerd-seine.de/(...)%2030.10.2005%20.wmv (80 MB)
Ik ben Lil' Dirtbeard van de Dead Donkeys MCquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor mensen die vinden dat ze een stoere motorrijders nick kunnen gebruiken is er nu een hulpje
klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Alleen wil ik wel het janken van de motor horen en niet een of andere schlager![]()
Maar hij's godquote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hij is dus zelf ook een potentiele moordenaarhij heeft ook een keer ergens 40KM/h te hard gereden en is daar zonder straf mee weg gekomen
![]()
Zal wel een beetje random werkenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor mensen die vinden dat ze een stoere motorrijders nick kunnen gebruiken is er nu een hulpje
klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik hier![]()
Dat is muziek om bij te mediteren.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
*Fluit tussen de vingers* *Whoooowhooooo* *Klappen in de handen*
Supervet!
Kijk, zo wil ik wakker worden![]()
Alleen wil ik wel het janken van de motor horen en niet een of andere schlager![]()
En ook een goedemorgen allemaal!![]()
Ik kan 4 december niet, trouwens. (ook al 3 keer gezegdquote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt geen keus [afbeelding]
[..]
Iedereen die groen op de lijst stond en niet had afgezegd toen pimber zei dat het 4/12 werd... denk ik
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan 4 december niet, trouwens. (ook al 3 keer gezegd)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
Hieronder staat een lijstje namen met prominenten die ik graag ingevuld zie worden. Onder het lijstje staat een mailadres waar je even de info naar toe moet sturen (doe dit sowieso, post het niet alleen in FokMC, zodat ik ieders mailadres heb bij eventuele wijzigingen en zodat ik niets mis)
Bitch of the Nutcrushers MCquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben Lil' Dirtbeard van de Dead Donkeys MC
Maar ik hou het liever bij hicham van de Fok!MC
[..]
Vind ik ook altijd zo irritant, kutmuziek die motorgeluid overstemt. Maar waarschijnlijk zou je bij dit filmpje alleen maar windruis horen want je hoor het wel heel zachtjes. Dus het zou niet echt nut hebben verder
Maar ik keek laatst nog wel een filmpje waar je op de achtergrond motorgeluid hoorde en dan keihard baggermuziek eroverheen
Hmmmmm, OPM is ook al Bubba..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:ik ben Bubba from the White Werewolfes MC
![]()
Maar Mercy_symbol vind ik toch wel veel vriendelijker en vertrouwder klinken![]()
screw you, ik ben te lui om te mailenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Daar bevindt de organisatie zich
Als voorzitter van de overkoepelende Dead Donkeys MC moet ik het eens zijn met mijn ondergeschikte, doch voorzitter van de Popes From Hell MCquote:Op woensdag 23 november 2005 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmm, OPM is ook al Bubba..
Als voorzitter van the popes from hell zeg ik: er moet er 1 dood..battle. [afbeelding]
2 bubba's is impossible.![]()
![]()
Dan ook niet zeuren dat je het al 3x hebt moeten zeggenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
screw you, ik ben te lui om te mailen![]()
Dat is wel een goede comboquote:
Deel 1 oneens van je post, zij je vergeven Bro, maar maak er geen gewoonte van.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef hicham het volgende:
Als voorzitter van de overkoepelende Dead Donkeys MC moet ik het eens zijn met mijn ondergeschikte, doch voorzitter van de Popes From Hell MCUiteraard moet het gevecht publiekelijk plaats vinden
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmm, OPM is ook al Bubba..
Als voorzitter van the popes from hell zeg ik: er moet er 1 dood..battle. [afbeelding]
2 bubba's is impossible.![]()
![]()
Nou ja,er zit in ieder geval al wel voor 1500,- zwarte verf op.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een voorbeeld van hoe het niet moet
Mischien iets voor een projectje Mercy? Met zo'n lelijke fiets moet wel wat regelen zijn met de prijs![]()
Dat befooft een goeie samenwerking in de toekomst.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Middag
Of is het nog ochtend !
Naja anywayzHoi
Nog toffe dingen gebeurd hier
Ik zou nu naar een huis aan het kijken zijn, is die stink makelaar vergeten de bewoners te bellenLekker proffesioneel
![]()
Mijn ideequote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat befooft een goeie samenwerking in de toekomst.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,er zit in ieder geval al wel voor 1500,- zwarte verf op.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
Mischien iets voor een projectje Mercy? Met zo'n lelijke fiets moet wel wat regelen zijn met de prijs![]()
alleen de streetfighter die je zelf gemaakt heb is mooiquote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Verschrikkelijk he![]()
Nou is het sowieso moeilijk om een mooie streetfighter te vinden. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet 1 gezien die ik boven het nivo van "Leuke motor" heb zien uitstijgen.
Op een schaal van 1 tot 10 zijn het 6-jes of lagermeestal lager
Verkapt: "laat me eens een mooie Streetfighter zien"-post![]()
Volgens mij is Makster nu druk bezig om zijn plaatjes op te zoeken.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:ja daar moet vanwege wanstaltig uiterlijk toch minimaal een 1000 euro vanaf
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
quote:
Mooi verbouwde matzwarte ZZR 1100 uit 1992.
Streetfighters zijn nu niet helemaal mijn ding,maar kan je wel zeggen of ik iets mooi vindt of niet.Dit dus niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Verschrikkelijk he![]()
Nou is het sowieso moeilijk om een mooie streetfighter te vinden. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet 1 gezien die ik boven het nivo van "Leuke motor" heb zien uitstijgen.
Op een schaal van 1 tot 10 zijn het 6-jes of lagermeestal lager
Damn, ik heb toch al gezegd dat dat duidelijk was, die 9 mensen die er nu staan stond al vast. 9 mensen, niets meer niets minder geen twijfelaars meer etc., alleen FemaleRobbel die misschien om de hoek komt kijken. Dat je daar geel staat is omdat ik het plaatje nu heen en wee knutselde en niet meer met layers werkte.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan 4 december niet, trouwens. (ook al 3 keer gezegd)
Is het een NVM makelaar?Die werken nog redelijk hard voor hun centen,en zullen er ook voor zorgen dat de huidige bewoners er niet zijn,als jij komt kijken.quote:
http://webmail.chello.nl gebruiken?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan alleen sinds gisteren niet meer mailen via Chello.![]()
[..]
Sta ik door die spyware toch als hacker bekend zeker, ik ben liev! onschuldig..
![]()
Und?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:02 schreef richardgie het volgende:
Streetfighters zijn nu niet helemaal mijn ding,maar kan je wel zeggen of ik iets mooi vindt of niet.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://webmail.chello.nl gebruiken?
Overigens, vandaar de reden dat ik twijfelde, maar zo te zien heeft hicham zijn neus al laten zienDe afspraak was juist zo 'vroeg' gezet omdat ze kennelijk niet allemaal werkloos zijn in FokMC, mijn idee was namelijk eerst ook wat later op de avond
Toch fijn als je die afspraak met Da Liks (die overigens met slechts weer niet eens door gaat toch) kunt verschuiven op de dag of in zijn geheel kunt verplaatsen. You'd better be there
![]()
Wat voor wedstrijdjes doe jij dan aanquote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen allemaal.richardgie is ook weer in het land der levende.Beetje laat geworden gisteren avond/nacht.2:45 thuis
.Nog even op Fok gekeken maar daar sliep iedereen al.
Vanavond weer weg,morgen avond weer,Vrijdag wedstrijdje,misschien van het weekend wat meer tijd om op Fok rond te dwalen.En tussendoor ook nog effe werken.
![]()
Ik snap trouwens niet waarom alles in een keer in één week moet worden gepropt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is wel een goede combo, sowieso wel brilliant, alle vrouwen zijn bitches.
![]()
Ik bedoel in dat progje.![]()
Euj broerskquote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, ik heb toch al gezegd dat dat duidelijk was, die 9 mensen die er nu staan stond al vast. 9 mensen, niets meer niets minder geen twijfelaars meer etc., alleen FemaleRobbel die misschien om de hoek komt kijken. Dat je daar geel staat is omdat ik het plaatje nu heen en wee knutselde en niet meer met layers werkte.
Die foto had ik al een keer gezien.Is wel een mooie motor om te zien,alleen die olievlek onder het blok!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Und?![]()
[afbeelding]
Mevrouw staartjűhs.![]()
Hey bitchquote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Even voorstellen, ik ben Bitch of the Booze Junkies MC![]()
Je hebt mijn mailtjes in de spoiler gezien toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:08 schreef worldpimber het volgende:
Toch fijn als je die afspraak met Da Liks (die overigens met slechts weer niet eens door gaat toch) kunt verschuiven op de dag of in zijn geheel kunt verplaatsen. You'd better be there
![]()
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 12 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250quote:Op woensdag 23 november 2005 12:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Streetfighters zijn nu niet helemaal mijn ding,maar kan je wel zeggen of ik iets mooi vindt of niet.Dit dus niet.![]()
Maar wat zoek je nu eigenlijk?Eerst ben je opzoek naar een streetfighter,dan weer naar een crosser.Is een gewone wegmotor niks.![]()
quote:
hey bubbaquote:
Hmmm, dom blondje dus.. burnen in een olievlek is mooier voor de foto.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef richardgie het volgende:
Die foto had ik al een keer gezien.Is wel een mooie motor om te zien,alleen die olievlek onder het blok!![]()
Ik denk nu alleen maar .. brrrr koud.quote:Maar wat er op zit spreekt me toch meer aan. Inderdaad,die staartjes he.Nu nog effe een Ferrari kopen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je hebt mijn mailtjes in de spoiler gezien toch?![]()
You screwed męnquote:Ik krijg nu wel om het half uur leuke bommetjes..
Er is een virus W32/Sober.gen@MM gevonden in de attachement/bijlage downloadm.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De downloadm.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.
R2-D2 heeft een Choppertjequote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250![]()
Mijn hersens moeten een beetje geprikkeld worden anders wordt het gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeel lange dag....![]()
![]()
Eeeeeh... nee...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hey bubba![]()
alle mannen zullen dan wel bubba's zijn denk ik zo
die gast is gewoon geschiftquote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Ik lees trouwens net het artikel en hij heeft ook wel een erg goed moment uitgekozen om dat te zeggen..Tijdens een herdenking, die doden trekt ie dus direct door naar jou
![]()
Ik doe dan gewoon m'n ogen dicht en dan trekken de mooiste dingen aan m'n fantasie voorbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 12 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250![]()
Mijn hersens moeten een beetje geprikkeld worden anders wordt het gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeel lange dag....![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Lil' Meat-O of the Evil Inlaws MCquote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Even voorstellen, ik ben Bitch of the Booze Junkies MC![]()
Beetje advertenties aflopen en fantaseren is ook leuk.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 12 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250![]()
![]()
Ik veronderstel dat je een kleine vleesstaaf hebt?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lil' Meat-O of the Evil Inlaws MC
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat je een kleine vleesstaaf hebt?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat ik noooit domme attachements opendequote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef worldpimber het volgende:
You screwed męnJij was toch degene die bescherming op de PC (virusscanner of firewal
) niet nodig achtte?
![]()
>>>![]()
Meat = meetenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
Die smiley met dat vuurtje geeft wel aan dat je het niet meer kunt stoppen Pepijn, het gaat van bestand naar bestand en voor je het weer krijg je het niet meer eruit![]()
Toen ik nog geen RB had keek ik ook naar een Rebbűl 250.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
R2-D2 heeft een Choppertje
[afbeelding]
ken je een mooi straatvechtertje van maken![]()
Sint was walking on the street,quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet een sollicitatie in het Engels maken en wat kleine casussen schrijven.
Als je net zo creatief bent als het dichten gisteren kan ik die wel even sturen.![]()
Krijg ik vast allemaal dubbele betekenissen terug....en in rijm..
Dat laatste zou wel opvallend zijn bij die lui overzee..what a guy in Holland..amazing..![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En, is de druk van de ketel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders doe je het toch in je Backprotector
intuition will take you further than logics will ever do
Nou en?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
R2-D2 heeft een Choppertje
[afbeelding]
ken je een mooi straatvechtertje van maken![]()
't is een boodschappending, altijd plek, licht om te sturen en niemand wil 'm jattenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou en?
Iedereen moet maar kopen wat hij of zij leuk vindt.Een chopper is nou niet mijn genre motorfiets,maar als er mensen zijn die er wel plezier aan beleven,so let it be.
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.![]()
*Richardgie doet rug recht en neemt het op voor R2*quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
Nou en?
Iedereen moet maar kopen wat hij of zij leuk vindt.Een chopper is nou niet mijn genre motorfiets,maar als er mensen zijn die er wel plezier aan beleven,so let it be.
Is een NVM, is een ook een hele scahppelijke makelaar. Een van de grotere in Dordt e.o. maar ja waar mensen werken worden fouten gemaakt hehquote:Op woensdag 23 november 2005 12:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is het een NVM makelaar?Die werken nog redelijk hard voor hun centen,en zullen er ook voor zorgen dat de huidige bewoners er niet zijn,als jij komt kijken.![]()
Ja. leuk.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog op zoek naar een (in Nederland) originele avatar?![]()
[afbeelding]
Meer keuze@ Dreamers.com![]()
hij zit straks niet alleen zonder geluid te computeren maar ook zonder werkende Pjuterquote:Op woensdag 23 november 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meat = meeten![]()
Die smiley met dat vuurtje geeft wel aan dat je het niet meer kunt stoppen Pepijn, het gaat van bestand naar bestand en voor je het weer krijg je het niet meer eruit![]()
zie jij in mijn post dat ik dat ding afkraakt ?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou en?
En ze houdt er ook nog een ZZR 1100 op na.
Ik vind deze wel wat hebben, is nog niet klaar, maar het potentieel is er.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef Makster het volgende:
Te druk nu om mooie fighters te posten, vananvond zal ik is wat online gooien voor de onwetende onder ons
Zeker via Google gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef R2-D2 het volgende:
Ja. leuk.Wat vond je van m'n rijmelarij
![]()
NVM zecht natuurlijk niet alles,maar ik heb toen een akkefietje gehad met het opnieuw afsluiten van mijn hypotheek.Die doos was vergeten de levensverzkering op te zeggen en de veranderingen aan Bouwfods door te geven.De grote makelaar hier in de buurt heeft toen 2 maanden Hypotheeklasten en Levensverzekering en die is hoog bij mij betaald.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Is een NVM, is een ook een hele scahppelijke makelaar. Een van de grotere in Dordt e.o. maar ja waar mensen werken worden fouten gemaakt heh
Probleem was ook dat de mensen juist thuis waren
@R2 D2 en Peppo
Te druk nu om mooie fighters te posten, vananvond zal ik is wat online gooien voor de onwetende onder ons
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker via Google gedaan?![]()
![]()
Nope, alles is puur aan/van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Maak nog is een versie.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja. leuk.Wat vond je van m'n rijmelarij
![]()
'k zal er eens een foto van maken en dan posten, kan je lachen. Bij mij zijn de dempers er al afgevallen, dus iedereen denkt, "woooow, wat een vette motorkomt eraan!", komt er een minismurf aanzetten...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie jij in mijn post dat ik dat ding afkraakt ?![]()
nee he ?![]()
Bedenk zelf maar iets.Je fantasie is groot genoeg als ik dat zo bekijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
'k zal er eens een foto van maken en dan posten, kan je lachen. Bij mij zijn de dempers er al afgevallen, dus iedereen denkt, "woooow, wat een vette motorkomt eraan!", komt er een minismurf aanzetten...Behalve de echte motorrijders natuurlijk, die herkenden het geluid al van verre ... NOT!
@RichardGie
Waarover?
over je stoere Rebbolquote:Op woensdag 23 november 2005 13:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
'k zal er eens een foto van maken en dan posten, kan je lachen. Bij mij zijn de dempers er al afgevallen, dus iedereen denkt, "woooow, wat een vette motorkomt eraan!", komt er een minismurf aanzetten...Behalve de echte motorrijders natuurlijk, die herkenden het geluid al van verre ... NOT!
@RichardGie
Waarover?
Leuk.Dank je wel Moni R2-D2.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef R2-D2 het volgende:
Nu even iets kleins over RichardGie
Hij komt net terug van de NVM-geschillencommisie
Weer extra onkosten gehad buiten zijn schuld
Door andermans fouten betaald hij zich nu een bult
Na regen komt zonneschijn is wat men zegt
Gelukkig wel, anders had hij zich er al bij neergelegd
Goede tijden beleefd hij vooral op z'n van Harten BMW
"Ja, daar zijn er maar 50 van" zegt RG
Ondanks z'n beperkingen toch een keertje mee met de Die Hard FOK! MC
Maar door z'n ongeduld startte de FOK! MC maar met z'n 1 + 2
Later toch nog met z'n vieren was wel tof
maar toch, z'n motor blijft een mof
Zo dat was wel weer genoeg voor RG
Ik sluit nu af met de groetjes van Ar toe - D twee
Wat moet er onder dat kruisje vandaan komen?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef R2-D2 het volgende:
Nu even iets kleins over RichardGie
Hij komt net terug van de NVM-geschillencommisie
Weer extra onkosten gehad buiten zijn schuld
Door andermans fouten betaald hij zich nu een bult
Na regen komt zonneschijn is wat men zegt
Gelukkig wel, anders had hij zich er al bij neergelegd
Goede tijden beleefd hij vooral op z'n van Harten BMW
"Ja, daar zijn er maar 50 van" zegt RG
Ondanks z'n beperkingen toch een keertje mee met de Die Hard FOK! MC
Maar door z'n ongeduld startte de FOK! MC maar met z'n 1 + 2
Later toch nog met z'n vieren was wel tof
maar toch, z'n motor blijft een mof
Zo dat was wel weer genoeg voor RG
Ik sluit nu af met de groetjes van Ar toe - D twee
Hey achteraan aansluitenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon afwassen, strijken etc.?![]()
quote:
(waah.gif)quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ohnee ik heb over 1 minuut een afspraak (waah.gif)
Tot straks
Succes,sterkte weet ik veel,maar het beste bij je afspraak.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ohnee ik heb over 1 minuut een afspraak (waah.gif)
Tot straks
Idd jaquote:
Ik voel me niet geroepen om de lont in het kruitvat te steken.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
Als iedereen z'n snuffert dichthoudt dan voorspel ik een stille rel
Ik ga zo naar huis [afbeelding]![]()
Is ook vlot gegaan dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Afspraak is alweer voorbij![]()
Nu alleen nog even een kwartiertje wachten voordat ik de bus kan pakken
je noemt het pas een afspraak als de date niet wil neuken toch ?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Afspraak is ook geen date natuurlijk hč! of dacht iedereen dat
Nee was gesprekje over project met een docent
Veel afspraken gehad vroeger?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je noemt het pas een afspraak als de date niet wil neuken toch ?![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Veel afspraken gehad vroeger?
Die als date zijn geeindigd?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Veel afspraken gehad vroeger?
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwww.....quote:Op woensdag 23 november 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
ik doe niet aan afspraken
![]()
Ik ben nog wel beschikbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwww.....
Raus.... mag ik 'm aanraken?![]()
![]()
Vertel eens over je date in Grun, dan pak ik ff een bakkiequote:
Grun? Ze woont in Assen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vertel eens over je date in Grun, dan pak ik ff een bakkie
![]()
![]()
Das wel kut.. zeker omdat het ruim 11 euri kost las ikquote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Mijn pas is vandaag binnengekomenMaar hij is veel te donker uitgevallen
![]()
[afbeelding]
(kwaliteit is wel goed overigens, het plaatje dat ik hier heb gepost is gewoon wat slecht)
Volgens mij kan ik nog een nieuwe maken
Da's jammer joh, is ie ook veel donkerder dan de pic die je hebt ingestuurd?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
![]()
[afbeelding]
(kwaliteit is wel goed overigens, het plaatje dat ik hier heb gepost is gewoon wat slecht)
Tot 30 November is het gratis, tot die tijd kan ik het dus nog een keer proberenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel kut.. zeker omdat het ruim 11 euri kost las ik![]()
Op de PC zag ie er nog duidelijk genoeg uit, maar als ik het nu zo bekijk lijkt het idd best donker. Misschien dat Pepijn het wel meteen op zou zijn gevallen, maar ik dacht dat het wel goed zou komenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's jammer joh, is ie ook veel donkerder dan de pic die je hebt ingestuurd?
Hij doet ook niet aan daten.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwww.....
Raus.... mag ik 'm aanraken?![]()
![]()
Oh wat jammer.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
![]()
[afbeelding]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59828quote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ôlawat een verkeerschaos in de Botlek zeg, heb 35 minuten gedaan over iets van 12 kilometer.
![]()
Dit was letterlijk endurorijden door de (verkeers)jungle.![]()
quote:
Noobquote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
![]()
[afbeelding]
Ik heb de gegevens al doorgespeeld aan de Nigeriaanse maffia.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef worldpimber het volgende:
NoobAnders photoshop je nog even de gegevens van je pas af.
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
![]()
Subtielquote:Op woensdag 23 november 2005 18:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb de gegevens al doorgespeeld aan de Nigeriaanse maffia.
Ze hebben de rekening al leeg getrokken, ik kreeg 10% van de opbrengst.![]()
Kan net 1 liter benzine tanken dus.![]()
Al gewijzigdquote:Op woensdag 23 november 2005 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk even over je schouder of start de MSN op, waar zit die gozert?
![]()
Geef is een voorbeeld danquote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Foto is wel minder, had een veel leukere op gekend
Ik stond achter Pepijn zijn beweringen, die foto in de OP kan ook veel beter.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Geef is een voorbeeld dan![]()
Ik heb niet zoveel goede foto's want ik ga meestal te snel voor de camera![]()
Momenteel heb ik de foto uit de OP genomen. Al vindt pepijn die gebouwen niet zo mooi
Plus dat er nog een taartschep enzo op zit, maar lekker boeiend
Die olie-bolletjesquote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Vanmiddag had ik trouwens les, en dit vond ik wel een plaatje dat goed paste bij Pepijn![]()
Kan ie onder zijn biografie of in zijn CV plakken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond achter Pepijn zijn beweringen, die foto in de OP kan ook veel beter.
Maakte mij niet uitquote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Al gewijzigd
Was eigenlijk een subtiele hint dat jullie wel eens wat mogen doneren, lekker paranoia zeg![]()
Ik heb nu een andere foto, hoe kan ik checken of ie goed genoeg is, dat middengrijs begrijp ik niet echt
Damn, alles wat ik als autodidact heb geleerd krijgen jullie gewoon voorgeschoteld.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Vanmiddag had ik trouwens les, en dit vond ik wel een plaatje dat goed paste bij Pepijn![]()
Kan ie onder zijn biografie of in zijn CV plakken
[afbeelding]
En zo begreep ik ook direct het idee achter upsidedown veringOok ooit gelezen van Pepijn, maar het kwartje viel niet direct bij mij bij het woord "onafgeveerd gewicht".
[afbeelding]
Best nuttig al die dingen die je leert, ook voordat je begint met sleutelen...
U'are a dreamer.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
Ik vind het juist een hele mooi foto, heb ik een roze bril op ofzo?
Slechte foto, auto rechtsboven.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag trouwens wat pics van de motor geschoten, maar het was niet echt fotogeniek weer.
[afbeelding]
De camera wilde alle beelden flitsen zo donker was het.
Valt hier niet op, maar zit op het randje van bewegingsonscherpte zonderr flits flats.
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, alles wat ik als autodidact heb geleerd krijgen jullie gewoon voorgeschoteld.![]()
![]()
![]()
![]()
Talent is niet meer belangrijk op deze wereld.![]()
Klopt, ik had kouwe klauwen, en geen zin om de motor te verzetten.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Slechte foto, auto rechtsboven.
Wtf heeft dit met rijden te maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef worldpimber het volgende:
En hoeveel jaar heb je daarover moeten doen
Trial & Error is nou niet iets wat je wil doen als je binnen een jaar wil rijden
Klinkt allemaal leuk, maar misschien is het beter als ik het bij programmeren hou en jij bij fotografie?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, ik had kouwe klauwen, en geen zin om de motor te verzetten.![]()
Had een heel ander beeld in mijn hoofd, maar dan kwamen alle auto's op die parkeerplaats erop.![]()
Foto van linksachter dus.![]()
Kan deze nog wel wat blur geven, vervaagt'ie in de achtergrond..
.. alles van voor tot achter scherp is echt iets voor snapshotjes.![]()
Verhaal over Photoshop is nog nie'compleet, maar eigen visie ontwikkelen is ook belangrijk.![]()
![]()
Wat ziet ik daaro nou......dat komt mu wel heel bekend voor.....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag trouwens wat pics van de motor geschoten, maar het was niet echt fotogeniek weer.
[afbeelding]
De camera wilde alle beelden flitsen zo donker was het.
Valt hier niet op, maar zit op het randje van bewegingsonscherpte zonderr flits flats.
Je bedoelt de achterbank van die blauw auto?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat ziet ik daaro nou......dat komt mu wel heel bekend voor.....![]()
das mun ouwe speelplekkie![]()
Nee johquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt de achterbank van die blauw auto?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee joh, thats my playground....waar ik deed hinkulu, verstoppertju spelen en met de poppu speeldu
![]()
Hé....waar sie je mu voor aan![]()
ben een héél lief meissie![]()
Heb nog een vaag detail uitvergroot van een foto, hiervoor is de motor is geen meter verplaatst.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nee joh, thats my playground....waar ik deed hinkulu, verstoppertju spelen en met de poppu speeldu
![]()
heH, wat ??!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
(ik denk dat het nog wel dezelfde deur ismet een nieuw verfje
, maar in ieder geval dezelfde deurpost waar Rebbeltjuh met haar modderhandjes aan heeft gezeten
)
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
heH, wat ??! [afbeelding] Nou word ik nieuwsgierig [afbeelding]
Hebben jullie soms nog een basisschoolrelatie met elkaar gehad, puppylove enzo [afbeelding]
Komen jullie uit de kast op de kartmeet? [afbeelding]
iK g@ sLaPeUh, kUzzZss -=~ HiCHaM ~=-![]()
quote:
Die kennis moet je tegenwoordig hebben voor je je C mag halenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Wtf heeft dit met rijden te maken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
Heb nog een vaag detail uitvergroot van een foto, hiervoor is de motor is geen meter verplaatst.![]()
De playground is dus precies het verlengde van de deur.![]()
![]()
, maar in ieder geval dezelfde deurpost waar Rebbeltjuh met haar modderhandjes aan heeft gezeten
)
[afbeelding]
En nU G@ iK \/\/EeR $nEl vErDeR.![]()
Jammer dat ie niet groen isquote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'90 voor 2500 euro met Yoshi demper![]()
Wel lezen he, er staat "met yoshi demper" bijquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef R2-D2 het volgende:
Is dat niet een beetje veel voor een '90-er?
Relaxed, daarom heb ik dus een laptop gesjeffedquote:Op woensdag 23 november 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga net kakke man, dus mzzls![]()
![]()
Das eg mijn voordeur.....wa lievquote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb nog een vaag detail uitvergroot van een foto, hiervoor is de motor is geen meter verplaatst.![]()
De playground is dus precies het verlengde van de deur.![]()
![]()
)
[afbeelding]
En nU G@ iK \/\/EeR $nEl vErDeR.![]()
Maar hij is zo mooiquote:Op woensdag 23 november 2005 22:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Jammer dat ie niet groen is![]()
Is dat niet een beetje veel voor een '90-er?
![]()
![]()
Erruguns in het begin van ut topic had ik speciaal iets voor jouquote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer thuis.Gauw klaar vanavond.![]()
Wat schrijf je nou?Met een Jostidemper.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel lezen he, er staat "met yoshi demper" bij![]()
Maar ik zou gewoon even flink sparen Fullcum, al mag een motor nog zo mooi zijn, ik zou niet voor zo een antiek ding gaan.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Erruguns in het begin van ut topic had ik speciaal iets voor jougepost...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Richardgie: jij bent toch zo'n die-hard RH fan, onderstaande heb ik gevonden via TicketAlert, maar waarschijnlijk wist je ut al.
Rowwen Hčze 20 jaar: Megaconcert! Vrijdag 10/02/2006
Heineken Music Hall, Amsterdam
Limburgs trots, Rowwen Hčze sluit haar periode af met een Megaconcert in de Heineken Music Hall te Amsterdam op 10 februari a.s. De mooiste en bekendste songs, zowel plugged als unplugged, komen aan bod in het 2,5 uur durend spektakel. Ook enkele bijzondere muzikale vrienden zijn uitgenodigd. Het nieuwe album 'Kilomeaters' ligt nu in de winkel. Meer informatie vind je op www.rowwenheze.nl.
On Sale
Kaartverkoop is inmiddels gestart.
Bedankt voor het quoten, maar zoveel moeite wilde ik nou net nie doenquote:
Zag het net staan ja.Nieuwe CD kan ik niet op wachten,liever vandaag dan morgenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:50 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Erruguns in het begin van ut topic had ik speciaal iets voor jougepost...
of je hebt er vet overheen gelezen.....of je hebt ut uberhaupt niet gelezen.....'t is eg mega belangrijk voor je![]()
Werk bijna altijd van achter naar voren,en op m'n werk ben ik de enige die de drukvellen onderste boven houdt.Net of het mij wat kan schelen wat er op staat,als het er druktechnisch maar goed op staat.Ik moet hier tenslotte bijna altijd een accoord voor geven.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:57 schreef Worldbeater het volgende:
Richardgie gaat eerst posten, en dan langzaam in de verkeerde volgorde teruglezen is mijn ervaring.![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
Rowwenheze![]()
![]()
![]()
En ik denken dat ik afgeschreven ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmm, ik wil inderdaad bij het beoordelen van een beeld toch even het leidend onderwerp zien, en wat de bedoeling is van de foto. (sfeer -donkerder, technisch -brilliant)quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef richardgie het volgende:
Werk bijna altijd van achter naar voren,en op m'n werk ben ik de enige die de drukvellen onderste boven houdt.Net of het mij wat kan schelen wat er op staat,als het er druktechnisch maar goed op staat.Ik moet hier tenslotte bijna altijd een accoord voor geven.![]()
Steek nu eenmaal iets anders in elkaar dan de rest geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?![]()
Zit nu trouwens CD van Belle Perez "Que Viva La Vida"te luisteren.Ook niet verkeerd,maar geen Rowwen Heze.![]()
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef richardgie het volgende:
Steek nu eenmaal iets anders in elkaar dan de rest geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:06 schreef Makster het volgende:
En ik denken dat ik afgeschreven ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij had R2D2 nog beloofd om vette streetfighters te posten.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:30 schreef Makster het volgende:
..
Nu wel.quote:@ OPM
Mail me morgen is ffIk heb je email niet
![]()
Dat intresseert mij nu dus net geen moer wat ik moet beoordelen,als het druktechnisch-haalbare er maar maximaal uitgehaald is.Als de afdruk dan comform het model is geeft richardgie zonder problemen z'n accoord en kan de pers gaan draaien.Het is wel zo dat de klant eerst een model heeft gezien en dus zijn accoord heeft gegeven voor de kleur,correcties etc.Dus als hier iets fout in zit is dat niet mijn pakkie an.Bij het eventueel herstellen van de order is dit dus geheel op kosten van de klant.En bij het drukken werken we met vaste meetwaardes,wat me een hoop moeite heeft gekost om dat door te voeren.Je kan tenslotte niet bij de ene klant een zwarting van 1.20 aanhouden en bij de volgende een waarde van 1.60.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm, ik wil inderdaad bij het beoordelen van een beeld toch even het leidend onderwerp zien, en wat de bedoeling is van de foto. (sfeer -donkerder, technisch -brilliant)
Maar ja werken met CMYK in druk is natuurlijk weer anders dan een pure RGB fotoafdruk.![]()
Maar Hicham had nog problemen met zijn bestelde creditcard, hij was veel donkerder dan hij dacht te bestellen.
Op zijn compie was het zo'n mooi plaatje.![]()
Dus misschien heb je nog advies voor hem.![]()
[afbeelding]
quote:
Weltrusten.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:46 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen zin meer om fighters te posten, het word toch niet gewaardeerd![]()
![]()
De echte redenIk ga neer
De drukkerswereld is een hele andere dan de fotowereld.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:40 schreef richardgie het volgende:
Dat intresseert mij nu dus net geen moer wat ik moet beoordelen,als het druktechnisch-haalbare er maar maximaal uitgehaald is.Als de afdruk dan comform het model is geeft richardgie zonder problemen z'n accoord en kan de pers gaan draaien.Het is wel zo dat de klant eerst een model heeft gezien en dus zijn accoord heeft gegeven voor de kleur,correcties etc.Dus als hier iets in fout zit is dat niet mijn pakkie an.Bij het eventueel herstellen van de order is dit dus geheel op kosten van de klant.En bij het drukken werken we met vaste meetwaardes,wat me een hoop moeite heeft gekost om dat door te voeren.Je kan tenslotte niet bij de ene klant een zwarting van 1.20 aanhouden en bij de volgende een waarde van 1.60.
Dat is wat drukkers vaak denken, maar een monitor geeft juist teveel kleuren weer.quote:En een kleurmodel op je computer is wel het slechtste kleurmodel wat je aan kan houden,omdat de kleuren op een beeldscherm veel beperkter zijn dan in een afdruk,omdat het dus RGB is en geen CMYB.
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De drukkerswereld is een hele andere dan de fotowereld.![]()
[..]
Dat is wat drukkers vaak denken, maar een monitor geeft juist teveel kleuren weer.
In Photoshop kan je ook CMYK voorvertonen, dan zie je ook dat de kleurintensiteit afneemt.
Maar Hicham heeft waarschijnlijk ook nog eens een TFT monitor, en de meeste zijn al helemaal ongeschikt voor het beoordelen van een beeld.![]()
Voorbeeldje kleurruimte RGB > CMYK.
[afbeelding]
Wat ook heel belangrijk is,is de gebruikte papier soort.Vaak worden er kleurmodellen op papier van de Lithograaf aangeleverd,wat dus prachtig hoogglanzend papier is en dus bijna een fotoafdruk weer geeft.Vervolgens wordt de oplage van 50.000 druks op houtvrij off-set gedrukt,wat al een enorm kleur verlies teweeg brengt,omdat er dan ook dingen mee gaan spelen als puntverbreding(lees:kleur"vervorming"),smeren en belichting van de platen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Dat is wat drukkers vaak denken, maar een monitor geeft juist teveel kleuren weer.
In Photoshop kan je ook CMYK voorvertonen, dan zie je ook dat de kleurintensiteit afneemt.
Maar Hicham heeft waarschijnlijk ook nog eens een TFT monitor, en de meeste zijn al helemaal ongeschikt voor het beoordelen van een beeld.![]()
[afbeelding]
Pretty scary heH?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
met dit soort foto's word het maar snel tijd om te gaan slapen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef richardgie het volgende:
Wat ook heel belangrijk is,is de gebruikte papier soort.Vaak worden er kleurmodellen op papier van de Lithograaf aangeleverd,wat dus prachtig hoogglanzend papier is en dus bijna een fotoafdruk weer geeft.Vervolgens wordt de oplage van 50.000 druks op houtvrij off-set gedrukt,wat al een enorm kleur verlies teweeg brengt,omdat er dan ook dingen mee gaan spelen als puntverbreding(lees:kleur"vervorming"),smeren en belichting van de platen.![]()
Nee, de foto is volledig natuurlijk tot stand gekomen.quote:En met dat plaatje wat jij erbij hebt gedaan is ie waarschijnlijk met de knop natte vinger in Photoshop in de weer geweest.![]()
Drukken is eigenlijk een van de mooiste en meest ambachtelijke beroepen die er nog zijn.Het enige nadeel is dus dat klanten met een werkelijk schitterende Litho aan komen zetten en dit vervolgens op het aller goedkoopste papier wat er te vinden is gedrukt willen hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Drukken is echt een vak apart.
Kan een mooi vak zijn als ik dat zo lees.. of problematisch naar de klant toe.
![]()
[..]
Nee, de foto is volledig natuurlijk tot stand gekomen.![]()
![]()
Niet te lang naar kijken ook, anders draag je het op je netvlies mee je bed in.![]()
Truste..![]()
![]()
Jij bent echt een lekkere meid he?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vertel eens over je date in Grun, dan pak ik ff een bakkie
![]()
![]()
had je nou geen beter voorbeeld kunnen vinden ?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Moggequote:Op donderdag 24 november 2005 08:02 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh, daaaaaggggggggggg
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef worldpimber het volgende:
En dat allemaal door die noob foto van hicham, prutsers.
Gewoon plaatje kopieren + plakken in paint: hellen/vergroten/verkleinen en op print drukken
links is rgb?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Pretty scary heH?![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoiets als dat je ergens wakker wordt de volgende ochtend.. wat ligt er nou naast mij?![]()
Maar ik heb ook maar even een RGB staaltje gemaakt, en deze omgezet naar CMYK.
Voor hetverhaal maar even clickable gemaakt.
![]()
![]()
Stomme Fok! melding.![]()
De B is van Black.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:28 schreef Roderick2085 het volgende:
moggeh![]()
[..]
links is rgb?
(en CMYK staat voor cyan, magenta, yellow en ??? je had eerder de b staan, van blue?)![]()
Bij ons ligt de radio eruitquote:Op donderdag 24 november 2005 09:49 schreef hicham het volgende:
Internet lag eruit hier op het werk
Ff bijlezen
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |