Ik heb daar wel eens over van gedachten gewisseld met agenten die een apparaat wilden zien werken om negatieven te scannen van verkeersovertreders..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
er schijnen een aantal Huurmoordenaars hier regelmatig te posten![]()
en ik woon er ook met 1 samen blijkt![]()
bron![]()
en hij is dus zelf ook een potentiele moordenaarquote:Op woensdag 23 november 2005 10:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens over van gedachten gewisseld met agenten die een apparaat wilden zien werken om negatieven te scannen van verkeersovertreders..
Die zeiden net zo iets als deze reactie.![]()
En wederom geeft de heer Spee blijk van een uiterst gebrekkige wetskennis. Immers, van Dale geeft als definitie voor criminelen: misdadigers, en misdrijven vallen onder het Wetboek van Strafrecht. Snelheidsovertredingen daarentegen vallen onder het RVV, en zijn derhalve géén misdrijven.
Die demonstratie is verder niets geworden, dat begrijp je natuurlijk wel.
![]()
Ach ja, Rebbeltjuh gaat in mijn plaats met Nick.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Je hebt geen keus [afbeelding]
het zou je zeker niet sieren als jij nu het karten laat schieten omdat je zelf 2 afspraken op dezelfde dag gemaakt hebquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, Rebbeltjuh gaat in mijn plaats met Nick.![]()
Kom je toch op 9 mensen inplaats van 8.
Maar het ging er om dat er minimaal 8 mensen komen.![]()
Ik woon met een seriehuurmoordenaar samenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
er schijnen een aantal Huurmoordenaars hier regelmatig te posten![]()
en ik woon er ook met 1 samen blijkt![]()
bron![]()
Kneuzen als in meervoudquote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef stinkie het volgende:
Ik had gereageerd in het topic zelf over dat karten stelletje kneuzen
subtiele tvp
*Fluit tussen de vingers* *Whoooowhooooo* *Klappen in de handen*quote:Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
oj
@OPM en de rest, kickeH fillumpie van een ZX-10R op de Ring
http://www.gerd-seine.de/(...)%2030.10.2005%20.wmv (80 MB)
Ik ben Lil' Dirtbeard van de Dead Donkeys MCquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor mensen die vinden dat ze een stoere motorrijders nick kunnen gebruiken is er nu een hulpje
klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Alleen wil ik wel het janken van de motor horen en niet een of andere schlager![]()
Maar hij's godquote:Op woensdag 23 november 2005 10:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
en hij is dus zelf ook een potentiele moordenaarhij heeft ook een keer ergens 40KM/h te hard gereden en is daar zonder straf mee weg gekomen
![]()
Zal wel een beetje random werkenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
voor mensen die vinden dat ze een stoere motorrijders nick kunnen gebruiken is er nu een hulpje
klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik hier![]()
Dat is muziek om bij te mediteren.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
*Fluit tussen de vingers* *Whoooowhooooo* *Klappen in de handen*
Supervet!
Kijk, zo wil ik wakker worden![]()
Alleen wil ik wel het janken van de motor horen en niet een of andere schlager![]()
En ook een goedemorgen allemaal!![]()
Ik kan 4 december niet, trouwens. (ook al 3 keer gezegdquote:Op woensdag 23 november 2005 10:10 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt geen keus [afbeelding]
[..]
Iedereen die groen op de lijst stond en niet had afgezegd toen pimber zei dat het 4/12 werd... denk ik
[..]
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan 4 december niet, trouwens. (ook al 3 keer gezegd)
quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:30 schreef Makster het volgende:
Hieronder staat een lijstje namen met prominenten die ik graag ingevuld zie worden. Onder het lijstje staat een mailadres waar je even de info naar toe moet sturen (doe dit sowieso, post het niet alleen in FokMC, zodat ik ieders mailadres heb bij eventuele wijzigingen en zodat ik niets mis)
Bitch of the Nutcrushers MCquote:Op woensdag 23 november 2005 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
klik hier![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben Lil' Dirtbeard van de Dead Donkeys MC
Maar ik hou het liever bij hicham van de Fok!MC
[..]
Vind ik ook altijd zo irritant, kutmuziek die motorgeluid overstemt. Maar waarschijnlijk zou je bij dit filmpje alleen maar windruis horen want je hoor het wel heel zachtjes. Dus het zou niet echt nut hebben verder
Maar ik keek laatst nog wel een filmpje waar je op de achtergrond motorgeluid hoorde en dan keihard baggermuziek eroverheen
Hmmmmm, OPM is ook al Bubba..quote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef Mercy_symbol het volgende:ik ben Bubba from the White Werewolfes MC
![]()
Maar Mercy_symbol vind ik toch wel veel vriendelijker en vertrouwder klinken![]()
screw you, ik ben te lui om te mailenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:30 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Daar bevindt de organisatie zich
Als voorzitter van de overkoepelende Dead Donkeys MC moet ik het eens zijn met mijn ondergeschikte, doch voorzitter van de Popes From Hell MCquote:Op woensdag 23 november 2005 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmm, OPM is ook al Bubba..
Als voorzitter van the popes from hell zeg ik: er moet er 1 dood..battle. [afbeelding]
2 bubba's is impossible.![]()
![]()
Dan ook niet zeuren dat je het al 3x hebt moeten zeggenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
screw you, ik ben te lui om te mailen![]()
Dat is wel een goede comboquote:
Deel 1 oneens van je post, zij je vergeven Bro, maar maak er geen gewoonte van.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef hicham het volgende:
Als voorzitter van de overkoepelende Dead Donkeys MC moet ik het eens zijn met mijn ondergeschikte, doch voorzitter van de Popes From Hell MCUiteraard moet het gevecht publiekelijk plaats vinden
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmmm, OPM is ook al Bubba..
Als voorzitter van the popes from hell zeg ik: er moet er 1 dood..battle. [afbeelding]
2 bubba's is impossible.![]()
![]()
Nou ja,er zit in ieder geval al wel voor €1500,- zwarte verf op.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
Nog een voorbeeld van hoe het niet moet
Mischien iets voor een projectje Mercy? Met zo'n lelijke fiets moet wel wat regelen zijn met de prijs![]()
Dat befooft een goeie samenwerking in de toekomst.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:49 schreef Makster het volgende:
Middag
Of is het nog ochtend !
Naja anywayzHoi
Nog toffe dingen gebeurd hier
Ik zou nu naar een huis aan het kijken zijn, is die stink makelaar vergeten de bewoners te bellenLekker proffesioneel
![]()
Mijn ideequote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat befooft een goeie samenwerking in de toekomst.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:37 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,er zit in ieder geval al wel voor €1500,- zwarte verf op.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
Mischien iets voor een projectje Mercy? Met zo'n lelijke fiets moet wel wat regelen zijn met de prijs![]()
alleen de streetfighter die je zelf gemaakt heb is mooiquote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Verschrikkelijk he![]()
Nou is het sowieso moeilijk om een mooie streetfighter te vinden. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet 1 gezien die ik boven het nivo van "Leuke motor" heb zien uitstijgen.
Op een schaal van 1 tot 10 zijn het 6-jes of lagermeestal lager
Verkapt: "laat me eens een mooie Streetfighter zien"-post![]()
Volgens mij is Makster nu druk bezig om zijn plaatjes op te zoeken.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:ja daar moet vanwege wanstaltig uiterlijk toch minimaal een 1000 euro vanaf
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:24 schreef R2-D2 het volgende:
quote:
Mooi verbouwde matzwarte ZZR 1100 uit 1992.
Streetfighters zijn nu niet helemaal mijn ding,maar kan je wel zeggen of ik iets mooi vindt of niet.Dit dus niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Verschrikkelijk he![]()
Nou is het sowieso moeilijk om een mooie streetfighter te vinden. Eerlijk gezegd heb ik er nog niet 1 gezien die ik boven het nivo van "Leuke motor" heb zien uitstijgen.
Op een schaal van 1 tot 10 zijn het 6-jes of lagermeestal lager
Damn, ik heb toch al gezegd dat dat duidelijk was, die 9 mensen die er nu staan stond al vast. 9 mensen, niets meer niets minder geen twijfelaars meer etc., alleen FemaleRobbel die misschien om de hoek komt kijken. Dat je daar geel staat is omdat ik het plaatje nu heen en wee knutselde en niet meer met layers werkte.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik kan 4 december niet, trouwens. (ook al 3 keer gezegd)
Is het een NVM makelaar?Die werken nog redelijk hard voor hun centen,en zullen er ook voor zorgen dat de huidige bewoners er niet zijn,als jij komt kijken.quote:
http://webmail.chello.nl gebruiken?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan alleen sinds gisteren niet meer mailen via Chello.![]()
[..]
Sta ik door die spyware toch als hacker bekend zeker, ik ben liev! onschuldig..
![]()
Und?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:02 schreef richardgie het volgende:
Streetfighters zijn nu niet helemaal mijn ding,maar kan je wel zeggen of ik iets mooi vindt of niet.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://webmail.chello.nl gebruiken?
Overigens, vandaar de reden dat ik twijfelde, maar zo te zien heeft hicham zijn neus al laten zienDe afspraak was juist zo 'vroeg' gezet omdat ze kennelijk niet allemaal werkloos zijn in FokMC, mijn idee was namelijk eerst ook wat later op de avond
Toch fijn als je die afspraak met Da Liks (die overigens met slechts weer niet eens door gaat toch) kunt verschuiven op de dag of in zijn geheel kunt verplaatsen. You'd better be there
![]()
Wat voor wedstrijdjes doe jij dan aanquote:Op woensdag 23 november 2005 11:11 schreef richardgie het volgende:
Goeie morgen allemaal.richardgie is ook weer in het land der levende.Beetje laat geworden gisteren avond/nacht.2:45 thuis
.Nog even op Fok gekeken maar daar sliep iedereen al.
Vanavond weer weg,morgen avond weer,Vrijdag wedstrijdje,misschien van het weekend wat meer tijd om op Fok rond te dwalen.En tussendoor ook nog effe werken.
![]()
Ik snap trouwens niet waarom alles in een keer in één week moet worden gepropt.![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is wel een goede combo, sowieso wel brilliant, alle vrouwen zijn bitches.
![]()
Ik bedoel in dat progje.![]()
Euj broerskquote:Op woensdag 23 november 2005 12:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, ik heb toch al gezegd dat dat duidelijk was, die 9 mensen die er nu staan stond al vast. 9 mensen, niets meer niets minder geen twijfelaars meer etc., alleen FemaleRobbel die misschien om de hoek komt kijken. Dat je daar geel staat is omdat ik het plaatje nu heen en wee knutselde en niet meer met layers werkte.
Die foto had ik al een keer gezien.Is wel een mooie motor om te zien,alleen die olievlek onder het blok!quote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Und?![]()
[afbeelding]
Mevrouw staartjûhs.![]()
Hey bitchquote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Even voorstellen, ik ben Bitch of the Booze Junkies MC![]()
Je hebt mijn mailtjes in de spoiler gezien toch?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:08 schreef worldpimber het volgende:
Toch fijn als je die afspraak met Da Liks (die overigens met slechts weer niet eens door gaat toch) kunt verschuiven op de dag of in zijn geheel kunt verplaatsen. You'd better be there
![]()
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 12 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250quote:Op woensdag 23 november 2005 12:02 schreef richardgie het volgende:
[..]
Streetfighters zijn nu niet helemaal mijn ding,maar kan je wel zeggen of ik iets mooi vindt of niet.Dit dus niet.![]()
Maar wat zoek je nu eigenlijk?Eerst ben je opzoek naar een streetfighter,dan weer naar een crosser.Is een gewone wegmotor niks.![]()
quote:
hey bubbaquote:
Hmmm, dom blondje dus.. burnen in een olievlek is mooier voor de foto.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef richardgie het volgende:
Die foto had ik al een keer gezien.Is wel een mooie motor om te zien,alleen die olievlek onder het blok!![]()
Ik denk nu alleen maar .. brrrr koud.quote:Maar wat er op zit spreekt me toch meer aan. Inderdaad,die staartjes he.Nu nog effe een Ferrari kopen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef Worldbeater het volgende:
Je hebt mijn mailtjes in de spoiler gezien toch?![]()
You screwed mênquote:Ik krijg nu wel om het half uur leuke bommetjes..
Er is een virus W32/Sober.gen@MM gevonden in de attachement/bijlage downloadm.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE. De downloadm.zip/FILE-PACKED_DATAINFO.EXE is verwijderd.
R2-D2 heeft een Choppertjequote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250![]()
Mijn hersens moeten een beetje geprikkeld worden anders wordt het gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeel lange dag....![]()
![]()
Eeeeeh... nee...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
hey bubba![]()
alle mannen zullen dan wel bubba's zijn denk ik zo
die gast is gewoon geschiftquote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Ik lees trouwens net het artikel en hij heeft ook wel een erg goed moment uitgekozen om dat te zeggen..Tijdens een herdenking, die doden trekt ie dus direct door naar jou
![]()
Ik doe dan gewoon m'n ogen dicht en dan trekken de mooiste dingen aan m'n fantasie voorbij.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 12 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250![]()
Mijn hersens moeten een beetje geprikkeld worden anders wordt het gewoon een heeeeeeeeeeeeeeeel lange dag....![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
alsof je geen controle hebt…doe mij maar klimmende bochten
Lil' Meat-O of the Evil Inlaws MCquote:Op woensdag 23 november 2005 12:13 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Even voorstellen, ik ben Bitch of the Booze Junkies MC![]()
Beetje advertenties aflopen en fantaseren is ook leuk.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:15 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ben nergens naar op zoek. Ik heb een ZZR weliswaar 11 12 jaar oud maar groter is m'n portemenee niet. Die XT is per ongeluk op m'n pad gekomen en dan heb ik nog een Rebbel 250![]()
![]()
Ik veronderstel dat je een kleine vleesstaaf hebt?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lil' Meat-O of the Evil Inlaws MC
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik veronderstel dat je een kleine vleesstaaf hebt?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat ik noooit domme attachements opendequote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef worldpimber het volgende:
You screwed mênJij was toch degene die bescherming op de PC (virusscanner of firewal
) niet nodig achtte?
![]()
>>>![]()
Meat = meetenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
Die smiley met dat vuurtje geeft wel aan dat je het niet meer kunt stoppen Pepijn, het gaat van bestand naar bestand en voor je het weer krijg je het niet meer eruit![]()
Toen ik nog geen RB had keek ik ook naar een Rebbûl 250.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
R2-D2 heeft een Choppertje
[afbeelding]
ken je een mooi straatvechtertje van maken![]()
Sint was walking on the street,quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik moet een sollicitatie in het Engels maken en wat kleine casussen schrijven.
Als je net zo creatief bent als het dichten gisteren kan ik die wel even sturen.![]()
Krijg ik vast allemaal dubbele betekenissen terug....en in rijm..
Dat laatste zou wel opvallend zijn bij die lui overzee..what a guy in Holland..amazing..![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En, is de druk van de ketel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders doe je het toch in je Backprotector
intuition will take you further than logics will ever do
Nou en?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
R2-D2 heeft een Choppertje
[afbeelding]
ken je een mooi straatvechtertje van maken![]()
't is een boodschappending, altijd plek, licht om te sturen en niemand wil 'm jattenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou en?
Iedereen moet maar kopen wat hij of zij leuk vindt.Een chopper is nou niet mijn genre motorfiets,maar als er mensen zijn die er wel plezier aan beleven,so let it be.
Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde.![]()
*Richardgie doet rug recht en neemt het op voor R2*quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
Nou en?
Iedereen moet maar kopen wat hij of zij leuk vindt.Een chopper is nou niet mijn genre motorfiets,maar als er mensen zijn die er wel plezier aan beleven,so let it be.
Is een NVM, is een ook een hele scahppelijke makelaar. Een van de grotere in Dordt e.o. maar ja waar mensen werken worden fouten gemaakt hehquote:Op woensdag 23 november 2005 12:05 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is het een NVM makelaar?Die werken nog redelijk hard voor hun centen,en zullen er ook voor zorgen dat de huidige bewoners er niet zijn,als jij komt kijken.![]()
Ja. leuk.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand nog op zoek naar een (in Nederland) originele avatar?![]()
[afbeelding]
Meer keuze@ Dreamers.com![]()
hij zit straks niet alleen zonder geluid te computeren maar ook zonder werkende Pjuterquote:Op woensdag 23 november 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Meat = meeten![]()
Die smiley met dat vuurtje geeft wel aan dat je het niet meer kunt stoppen Pepijn, het gaat van bestand naar bestand en voor je het weer krijg je het niet meer eruit![]()
zie jij in mijn post dat ik dat ding afkraakt ?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou en?
En ze houdt er ook nog een ZZR 1100 op na.
Ik vind deze wel wat hebben, is nog niet klaar, maar het potentieel is er.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef Makster het volgende:
Te druk nu om mooie fighters te posten, vananvond zal ik is wat online gooien voor de onwetende onder ons
Zeker via Google gedaan?quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef R2-D2 het volgende:
Ja. leuk.Wat vond je van m'n rijmelarij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NVM zecht natuurlijk niet alles,maar ik heb toen een akkefietje gehad met het opnieuw afsluiten van mijn hypotheek.Die doos was vergeten de levensverzkering op te zeggen en de veranderingen aan Bouwfods door te geven.De grote makelaar hier in de buurt heeft toen 2 maanden Hypotheeklasten en Levensverzekering en die is hoog bij mij betaald.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Is een NVM, is een ook een hele scahppelijke makelaar. Een van de grotere in Dordt e.o. maar ja waar mensen werken worden fouten gemaakt heh
Probleem was ook dat de mensen juist thuis waren
@R2 D2 en Peppo
Te druk nu om mooie fighters te posten, vananvond zal ik is wat online gooien voor de onwetende onder ons
quote:Op woensdag 23 november 2005 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker via Google gedaan?![]()
![]()
Nope, alles is puur aan/van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Maak nog is een versie.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:10 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ja. leuk.Wat vond je van m'n rijmelarij
![]()
'k zal er eens een foto van maken en dan posten, kan je lachen. Bij mij zijn de dempers er al afgevallen, dus iedereen denkt, "woooow, wat een vette motorkomt eraan!", komt er een minismurf aanzetten...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zie jij in mijn post dat ik dat ding afkraakt ?![]()
nee he ?![]()
Bedenk zelf maar iets.Je fantasie is groot genoeg als ik dat zo bekijk.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
'k zal er eens een foto van maken en dan posten, kan je lachen. Bij mij zijn de dempers er al afgevallen, dus iedereen denkt, "woooow, wat een vette motorkomt eraan!", komt er een minismurf aanzetten...Behalve de echte motorrijders natuurlijk, die herkenden het geluid al van verre ... NOT!
@RichardGie
Waarover?
over je stoere Rebbolquote:Op woensdag 23 november 2005 13:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
'k zal er eens een foto van maken en dan posten, kan je lachen. Bij mij zijn de dempers er al afgevallen, dus iedereen denkt, "woooow, wat een vette motorkomt eraan!", komt er een minismurf aanzetten...Behalve de echte motorrijders natuurlijk, die herkenden het geluid al van verre ... NOT!
@RichardGie
Waarover?
Leuk.Dank je wel Moni R2-D2.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef R2-D2 het volgende:
Nu even iets kleins over RichardGie
Hij komt net terug van de NVM-geschillencommisie
Weer extra onkosten gehad buiten zijn schuld
Door andermans fouten betaald hij zich nu een bult
Na regen komt zonneschijn is wat men zegt
Gelukkig wel, anders had hij zich er al bij neergelegd
Goede tijden beleefd hij vooral op z'n van Harten BMW
"Ja, daar zijn er maar 50 van" zegt RG
Ondanks z'n beperkingen toch een keertje mee met de Die Hard FOK! MC
Maar door z'n ongeduld startte de FOK! MC maar met z'n 1 + 2
Later toch nog met z'n vieren was wel tof
maar toch, z'n motor blijft een mof
Zo dat was wel weer genoeg voor RG
Ik sluit nu af met de groetjes van Ar toe - D twee
Wat moet er onder dat kruisje vandaan komen?quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 14:00 schreef R2-D2 het volgende:
Nu even iets kleins over RichardGie
Hij komt net terug van de NVM-geschillencommisie
Weer extra onkosten gehad buiten zijn schuld
Door andermans fouten betaald hij zich nu een bult
Na regen komt zonneschijn is wat men zegt
Gelukkig wel, anders had hij zich er al bij neergelegd
Goede tijden beleefd hij vooral op z'n van Harten BMW
"Ja, daar zijn er maar 50 van" zegt RG
Ondanks z'n beperkingen toch een keertje mee met de Die Hard FOK! MC
Maar door z'n ongeduld startte de FOK! MC maar met z'n 1 + 2
Later toch nog met z'n vieren was wel tof
maar toch, z'n motor blijft een mof
Zo dat was wel weer genoeg voor RG
Ik sluit nu af met de groetjes van Ar toe - D twee
Hey achteraan aansluitenquote:Op woensdag 23 november 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon afwassen, strijken etc.?![]()
quote:
(waah.gif)quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ohnee ik heb over 1 minuut een afspraak (waah.gif)
Tot straks
Succes,sterkte weet ik veel,maar het beste bij je afspraak.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ohnee ik heb over 1 minuut een afspraak (waah.gif)
Tot straks
Idd jaquote:
Ik voel me niet geroepen om de lont in het kruitvat te steken.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
Als iedereen z'n snuffert dichthoudt dan voorspel ik een stille rel
Ik ga zo naar huis [afbeelding]![]()
Is ook vlot gegaan dan.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Afspraak is alweer voorbij![]()
Nu alleen nog even een kwartiertje wachten voordat ik de bus kan pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |