Dit programma neemt ongeveer 2 - 2,5 uur in beslag (volgens henquote:Arrangement Imola
4 races van 10 minuten;
10 snelste coureurs in finale;
Beste drie coureurs ontvangen een beker;
Eerste drankje in Grand Prix Café gratis;
Klik hier voor meer informatie.
¤ 50,- per persoon exclusief 6% BTW (= ¤53,- red.)
Elke deelnemer rijdt 4 races van 10 minuten. Tijdens de eerste twee races kunt u wennen aan het circuit en de karts. De derde en vierde race
worden gereden voor de kwalificatie. Tijdens deze twee races zult u het uiterste uit uzelf en de kart moeten halen om een plaats te kunnen bemachtigen bij de 10 snelste coureurs. De 10 snelste coureurs in de kwalificatieraces mogen in de grote finale strijden om de felbegeerde
eerste plaats.
Tijdens en na de race zijn alle deelnemers welkom in ons gezellige
Grand-Prix Café waar het eerste drankje voor onze rekening is.
Als iemand specifiek tegen 1 van de opties is dan wordt deze dus niet gekozen, aangezien niet 1 iemand wat anders kan etenquote:1. Beenham Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte kruidenboter
Echte warme beenham
Verse broodjes voor de beenham
Verse rauwkostsalade met diverse ingrediënten
Ambachtelijk gemaakte rundvleessalade
Honing mosterd saus speciaal voor over de beenham
(¤ 12,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
2. Kipsate Buffet
Ovenvers stokbrood met huisgemaakte stokbrood
Verse stukjes kipsaté in ambachtelijk gemaakte satésaus
Echte kroepoek Geserveerd met aardappelgarnituur en rijst
(¤ 15,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Zelf uw vlees bereiden tijdens uw feestje?
Ook dat kan in Harders' Plaza Harderwijk!
Maak uw keuze uit Hollands of Mexicaans Partypannen.
3. Hollands Partypannen
Ovenvers stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter
Vijf verschillende soorten vlees Verse champignons en uitjes om lekker mee te bakken
Huisgemaakte salade met verschillende ingredienten
Heerlijke fruitsalade
Verschillende sauzen
Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 19,-- pp, mogelijk vanaf 6 personen ex btw)
4. Mexicaans Partypannen
Tacovlees (kip) met groenten om zelf te bakken
Tortilla's (Mexicaanse pannenkoekjes)
Verse rauwkost salade met diverse ingrediënten
Sausjes; zure room en gyrossaus Geserveerd met aardappelgarnituur
(¤ 18,00 pp ex btw) vanaf 10 personen
Onze mogelijkheden tot een heerlijk volledig warm/koud buffet:
Buiten deze buffetten om kunnen wij altijd een LUXE buffet voor u samenstellen
5. Full Speed
De klassieker; echte ham met verse meloen
Dagverse haring voor de visliefhebber
Echte gehaktballetjes in warme satésaus
Warme stukjes kipfilet in kerriesaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 19,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
6. Victory
De klassieker; echte ham met verse meloen
Smaakvolle zalmsalade Fluweelzachte gerookte zalm
Heerlijke stokjes kipsaté in huisgemaakte satésaus
Warme stukjes varkenshaas in ambachtelijk gemaakte pepersaus
Geserveerd met warme groenten en aardappelgarnituur
(¤ 23,50 pp ex btw) vanaf 10 personen
Hows lifequote:
Ja hier alles goed, beetje druk enzo met van alles. Amper tijd om sociaal te internettenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
HeyJij ook hier
Goed hier hoor, en daaro?
Had je nog mijn picrequest in vorig topic gezien
Mitac is inderdaad de leverancier of contactpersoon, maar wij repareren die notebooks in naam van de firma Mitac.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef bwt het volgende:
@Raus: d'r zijn maar 3 bedrijven die notebookies van NEC fixen
1 zit er in frankrijk (die naam ebn ik ff kwijt)
en 2 zitten er in duitsland (Mitac en Quanta)
en 1 die vroeger deed fixen was Solectron die ook in d'bosch zit
La Crap pc's dot comquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
En wij hebben ook nog een vestiging in FrankriijkZoek die naam eens op.
meel ut ff naar die bolluh youssef, dat komt ut waarschijnluk wel doorquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:20 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
La Crap pc's dot com![]()
BTW @ kart organisator, wellicht ten overvloede, maar toch in de herhaling, ik kan dus ook niet he, 4 december!!!!!!
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:24 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
meel ut ff naar die bolluh youssef, dat komt ut waarschijnluk wel door
wat zag ik daar voor eenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het
Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen
Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
Deel dat dan man!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat zag ik daar voor eenfilmpje at groothoofd
vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat zag ik daar voor eenfilmpje at groothoofd
vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
@hicham, ik heb nog nooit een accuprutsende brabo gezien, die status zal wel voor noordhollandse stadslullo's weggelegd zijn
TIP: ROOD op plus (die ziet er zo uit: + ) ZWART op min(die ziet er zo uit: - )
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion![]()
Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak?Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist
Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
![]()
[..]
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion![]()
Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak?Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist
Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
![]()
[..]
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
Pleurt op met je puntenlijstje manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het
Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen
Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
In Nijmegen staat er zo een regelmatig bij de pizzeria aan de annastraat, vlak bij het kantoor van de organisatie van de vierdaagsequote:
Ik ben geen poserquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik zag het toevallig
ziet er goed uit
en je mag hem zelluf posten, poser
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pleurt op met je puntenlijstje man, ten eerste ben ik geen Brabo....ten tweede geef ik ut door jou toegekende pluspuntje nie meer af en ten derde......ik had eigenlijk ut puntenlijstje terzijde gelegd
omdat ik vond dat je je zo goed gedroeg.
![]()
Maar nu niets meer van dat alles......ik ga me nog maar ff beraden over 4.12....al is het dan alleen maar om te zorgen dat er obstakels spontaan op de kartbaan vallen als jij er aan komt![]()
Inderdaad, heel mooi en hij is rood FXquote:
quote:
ik heb wel eens wheelies gezien waarbij de controle - de landing voornamelijk - slechter werd beheerst...drom begin ik er ook niet aan zolang ik geen ragfiets hebquote:Zijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes
Babelfish @ altavistaquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergeten
Vind het allemaal net iets te strak, geef mij maar een dikke supersport (dus ook optisch, waar yup het ook steeds over heeft), als ik uberhaupt een supersport zou nemen. En hij mag niet te mooi zijn, want dan is het zonde om te raggen met het risico om neer te gaanquote:
HEEEEE, nieuwe uitlaat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
Waarom heb je dat fillempie niet eerder met ons gedeeld....is tog kicku manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben geen poserZijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen
(en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling
)
Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
[..]![]()
[..]![]()
Ik hou al opIs dat van het 4.12 gedeelte wel serieus?
Zou wel tof zijn als je alsnog komt karten, weet alleen niet of het nog kan maar dat moet je even met bolluh youssef regelen
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb wel eens wheelies gezien waarbij de controle - de landing voornamelijk - slechter werd beheerst...drom begin ik er ook niet aan zolang ik geen ragfiets hebals beginner is naar beneden raggen in het begin praktisch onvermijdelijk
quote:
Filmpje heb ik ooit gepost, maar dat is voor jouw tijd. Jouw Fok!MC tijd dan heH, want er zullen ongetwijfeld nog heel veel dingen zijn die jij hebt meegemaakt terwijl ik nog in m'n pampers rondliepquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Waarom heb je dat fillempie niet eerder met ons gedeeld....is tog kicku man, stoer
![]()
![]()
Ja, dat van 4.12 is serieus, ben altijd serieus, da witte gij tog, ik probeer iig ff iets te regelen, maar of ik mee kart is een tweede, ik ben waarschijnlijk brak van de avond/nacht daarvoor en red ut net naar Harderwijk met de poserbak....is aanmoedigen ook goe?
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid en het einde van de meeste illusiesquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
Ik ben geen poserZijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen
(en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling
)
Jij hebt een crossertje nodigquote:Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
Je moest es wetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef hicham het volgende:
Filmpje heb ik ooit gepost, maar dat is voor jouw tijd. Jouw Fok!MC tijd dan heH, want er zullen ongetwijfeld nog heel veel dingen zijn die jij hebt meegemaakt terwijl ik nog in m'n pampers rondliep
Voor de gezelligheid is ook goedVergeet je pompom's niet mee te nemen
![]()
Misschien dat Nick ook nog wel meekan dan, staat ie iig niet in z'n eentje langs de kant
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:53 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heel mooi en hij is rood FX![]()
Maar waarom niet gelijk die wave-brake-disc of disc-wave-brake of brake-wave-disc of etc...![]()
Nog efkes volhouden, deze is meer dan 25 kw (en meer dan 25kilo euri ook denk ik)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind de Agusta editie met grijs onder niet mooi, maar deze met wit is wel heel erg gaaf![]()
Viel me al op dat bwt eerst ook al niet in het lijstje stond, is later nog wel toegevoegd overigens. Wel jammer dat jij niet meekan / -wil. Al een tijd niet meer gezien op Fok!MC meets (en uberhaupt op Fok!MCquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:59 schreef hollander172 het volgende:
Ik sta wel niet meer in het lijstje maar bij deze meld ik ook af voor de kartmeet.
Dat moet ik eerst even uitproberen alvorens ik dat kan bevestigen. Jammer dat ik niemand ken met een oud crossertje, iets in de richting van een XT ofzo, zodat ik het even kan uitproberen. Toch ... ?quote:
Dillemaquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:05 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Je moest es weten![]()
Wbt Nick....moet ik ff overleggen met Dhr. Worldbeater of ie dat wel pedagogisch verantwoord
vind dat ik Nick meeneemit's WB's weekend-off
Deze kende je natuurlijk al:quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vind de Agusta editie met grijs onder niet mooi, maar deze met wit is wel heel erg gaaf![]()
Nee, gaaf zo'n Senna editiequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Deze kende je natuurlijk al:
[afbeelding]
Ik kan helaas niet anders zou ik zeker van de partij zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
Viel me al op dat bwt eerst ook al niet in het lijstje stond, is later nog wel toegevoegd overigens. Wel jammer dat jij niet meekan / -wil. Al een tijd niet meer gezien op Fok!MC meets (en uberhaupt op Fok!MC) Je zou wel lichtelijk in het voordeel zijn met dat gewicht van jou
![]()
Mischien heeft BertV er 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
Dat moet ik eerst even uitproberen alvorens ik dat kan bevestigen. Jammer dat ik niemand ken met een oud crossertje, iets in de richting van een XT ofzo, zodat ik het even kan uitproberen. Toch ... ?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Wa lievquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuwquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kan ik ook
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wa liev![]()
ikmismijnpoezenheelerrugalsikzodiepicszie![]()
Idd wat een POEP potquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuw
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Die schopt de hele puzzel in de warquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Waarom moet je nou de leeftijd van je vriendin hier spammenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)
Een kittig fietske hedde gij daarquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Ik was de trotse bezitter van een ZZR1100quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
Ik kan je nog vaag herinneren uit (een) oud(e) topic(s), maar volgens mij valt er hier in de Fok!MC niet veel meer te beleven. Ik ga iig pitten
Correctie: REBBEL leer dat nou es afquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast. De mensen die niet reageerden (stinkie), en Lars
e.a had ik er al uit gepleurd. Bwt was nog een twijfel geval dus die heb ik bewust eronder gezet.
Maar zoals de lijst nu staat gaan er 9 mee en ik zie dat Rebbol misschien met pompommetjes
komt
![]()
Deze avond of morgen krijgen jullie wel mail voor betaal instructies want ik heb de brief binnen, dan zullen Popijntjes zich onderscheiden van de FulcrummetjesEn als jullie het lef hebben onder de 8 man te komen zijn jullie lijers
![]()
Leuke bolle kattenfoto's![]()
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef JAZ412 het volgende:
Ik heb geen poes om te showen ja, dan wordt ik gelijk gebanned en het huis uitgezet. Wel een konijn van m'n dochtertje![]()
Ja maquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Correctie: REBBEL leer dat nou es af.....ga nog ff zo door en ik kart ook nog mee en laat de pompoms at home
![]()
Helaas, op het moment bikeloosquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?
Pics van je bike mag je wel plaatsen hoor, zeker omdat we je allemaal nog kennen. *hint*
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast.
16.00 uur aanvang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.![]()
En die duurt van 13:00 tot 17:00.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft weer wat hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien is 18:00 een beter idee.![]()
Euh, we gooien geld in de pot.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik zou zeggen, mail eens rond naar de personen in de OP
Ga jij maar lekkah tv kijkuh, dan duik ik erinquote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
Aja, iedereen maffen dus.. dan gaan we maar slapen tv kijken met wat lekkers.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Meeloper?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meeloper.![]()
Maar ik ging inderdaad even ergens anders kijken voordat ik hier weer terug ben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
ff op mijn gemakje downen en bekijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
oj
@OPM en de rest, kickeH fillumpie van een ZX-10R op de Ring
http://www.gerd-seine.de/(...)%2030.10.2005%20.wmv (80 MB)
Misschien niet zo kickeH als je nog niet op de Ring bent geweest maar ik vind het wel vet om alles weer terug te zien
Ik kan aan je merken dat je het erg vindtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff op mijn gemakje downen en bekijkenben alleen vandaag
![]()
rest vd collegae is vrij...
Zomerquote:De Ring...is het al zomerrrr![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
Ik kan aan je merken dat je het erg vindt
Wie de schoen past...quote:Chattende stagiair niet welkom op werkvloer.
...in hun gedrag moeten stagiairs oppassen: gamen, chatten of MSN'en in werktijd of muziek luisteren met een MP3-speler zijn niet gewenst.
Dat gevoel heb ik ook, daarom vond ik het juist zo vet om dat filmpje te kijken. Kun je zien hoe anderen de bochten aansnijden e.d. Meeste filmpjes die ik tot nu toe heb gezien van de Ring zijn autorijders. Ook eens leuk om een motorrijder te zien scheurenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SabineLos Gehts!!!!
crashende koekblikken
![]()
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
alsof je geen controle hebt…doe mij maar klimmende bochten
Blijft kicken om te zien![]()
quote:
Oh jee, wat serieus.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:07 schreef hicham het volgende:
En verzet aub die afspraak met Da LiksMaandag moet ik vroeg op en er zijn nog wel meer mensen die dan weer aan de slag moeten. Dus een goede nachtrust zou wel zo prettig zijn
Om maar niet te beginnen over het feit dat dit al lang bekend was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 23-11-2005 10:18:33 ]
He ringers, jullie kennen vast deze site al: klik, best veel info, fotos, wat videos enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SabineLos Gehts!!!!
crashende koekblikken
![]()
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
alsof je geen controle hebt…doe mij maar klimmende bochten
Blijft kicken om te zien![]()
Sta ik door die spyware toch als hacker bekend zekerquote:Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is <censuur>. Onderwerp 'Re: Sollicitatie', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 551, Foutnummer: 0x800CCC79
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh jee, wat serieus.![]()
Maar ik zal erover denken waar ik voor kies.![]()
Iedereen die groen op de lijst stond en niet had afgezegd toen pimber zei dat het 4/12 werd... denk ikquote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hoeveel gaan er zeker karten eigenlijk
Toffe site, vooral die photo-lapquote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He ringers, jullie kennen vast deze site al: klik, best veel info, fotos, wat videos enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |