abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32491027
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het

Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen

Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
wat zag ik daar voor een filmpje at groothoofd vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
pi_32491141
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

wat zag ik daar voor een filmpje at groothoofd vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
Deel dat dan man!

@hicham, ik heb nog nooit een accuprutsende brabo gezien, die status zal wel voor noordhollandse stadslullo's weggelegd zijn

TIP: ROOD op plus (die ziet er zo uit: + ) ZWART op min(die ziet er zo uit: - )
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_32491149
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion

Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak? Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

@hicham, ik heb nog nooit een accuprutsende brabo gezien, die status zal wel voor noordhollandse stadslullo's weggelegd zijn

TIP: ROOD op plus (die ziet er zo uit: + ) ZWART op min(die ziet er zo uit: - )
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
pi_32491199
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:

[..]

Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak? Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
[..]

ik zag het toevallig ziet er goed uit en je mag hem zelluf posten, poser
pi_32491252
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergeten
pi_32491263
porrrrnooo
pi_32491282
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het

Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen

Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
Pleurt op met je puntenlijstje man , ten eerste ben ik geen Brabo....ten tweede geef ik ut door jou toegekende pluspuntje nie meer af en ten derde......ik had eigenlijk ut puntenlijstje terzijde gelegd omdat ik vond dat je je zo goed gedroeg.

Maar nu niets meer van dat alles......ik ga me nog maar ff beraden over 4.12....al is het dan alleen maar om te zorgen dat er obstakels spontaan op de kartbaan vallen als jij er aan komt
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_32491327
zo, voor het hier weer te gezellig word, pleurt ik op van het forum af en ga maar weer werken (zucht)
pi_32491328
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
porrrrnooo
[afbeelding]
Wat? Ik vind haar nog mooi ook
pi_32491430
Goedenavond

ik heb eigenlijk niks te zeggen, maar ik las dat Hicham een wheelie heeft gedaan zonder hier te posten

intuition will take you further than logics will ever do
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:50:18 #32
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_32491439
quote:
porrrrnooo
[afbeelding]
In Nijmegen staat er zo een regelmatig bij de pizzeria aan de annastraat, vlak bij het kantoor van de organisatie van de vierdaagse
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_32491467
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

ik zag het toevallig ziet er goed uit en je mag hem zelluf posten, poser
Ik ben geen poser Zijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen (en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling )

Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie OP
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Pleurt op met je puntenlijstje man , ten eerste ben ik geen Brabo....ten tweede geef ik ut door jou toegekende pluspuntje nie meer af en ten derde......ik had eigenlijk ut puntenlijstje terzijde gelegd omdat ik vond dat je je zo goed gedroeg.

Maar nu niets meer van dat alles......ik ga me nog maar ff beraden over 4.12....al is het dan alleen maar om te zorgen dat er obstakels spontaan op de kartbaan vallen als jij er aan komt

Ik hou al op Is dat van het 4.12 gedeelte wel serieus? Zou wel tof zijn als je alsnog komt karten, weet alleen niet of het nog kan maar dat moet je even met bolluh youssef regelen
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:53:19 #34
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_32491549
quote:
porrrrnooo
[afbeelding]
beregeil ding
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_32491565
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:46 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Wat? Ik vind haar nog mooi ook
Inderdaad, heel mooi en hij is rood FX
Maar waarom niet gelijk die wave-brake-disc of disc-wave-brake of brake-wave-disc of etc...
intuition will take you further than logics will ever do
pi_32491575
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
Ik ben geen poser
quote:
Zijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes
ik heb wel eens wheelies gezien waarbij de controle - de landing voornamelijk - slechter werd beheerst...drom begin ik er ook niet aan zolang ik geen ragfiets heb als beginner is naar beneden raggen in het begin praktisch onvermijdelijk
pi_32491608
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergeten
Babelfish @ altavista
quote:
porrrrnooo
[afbeelding]
Vind het allemaal net iets te strak, geef mij maar een dikke supersport (dus ook optisch, waar yup het ook steeds over heeft), als ik uberhaupt een supersport zou nemen. En hij mag niet te mooi zijn, want dan is het zonde om te raggen met het risico om neer te gaan

(hij is wel mooi, daar niet van )
pi_32491630
quote:

Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
HEEEEE, nieuwe uitlaat?
pi_32491693
quote:

[..]

Ik ben geen poser Zijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen (en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling )

[..]

[..]

Ik hou al op Is dat van het 4.12 gedeelte wel serieus? Zou wel tof zijn als je alsnog komt karten, weet alleen niet of het nog kan maar dat moet je even met bolluh youssef regelen
Waarom heb je dat fillempie niet eerder met ons gedeeld....is tog kicku man , stoer
Ja, dat van 4.12 is serieus, ben altijd serieus , da witte gij tog, ik probeer iig ff iets te regelen, maar of ik mee kart is een tweede, ik ben waarschijnlijk brak van de avond/nacht daarvoor en red ut net naar Harderwijk met de poserbak....is aanmoedigen ook goe?
*I'll do what I want, cuz I can*
  dinsdag 22 november 2005 @ 21:59:04 #40
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_32491736
Ik sta wel niet meer in het lijstje maar bij deze meld ik ook af voor de kartmeet.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')