wat zag ik daar voor eenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het
Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen
Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
Deel dat dan man!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat zag ik daar voor eenfilmpje at groothoofd
vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat zag ik daar voor eenfilmpje at groothoofd
vast weer gemist vanmiddag/gisteren...
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:39 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
@hicham, ik heb nog nooit een accuprutsende brabo gezien, die status zal wel voor noordhollandse stadslullo's weggelegd zijn
TIP: ROOD op plus (die ziet er zo uit: + ) ZWART op min(die ziet er zo uit: - )
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion![]()
Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak?Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist
Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
![]()
[..]
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij werkt toevallig bij de KGB ofzo, stinkspion![]()
Welk filmpje bedoel je, die waar ik een wheelie maak?Dat filmpje had ik ff in het Bandit topic gepost op MF. Je hebt dus niets gemist
Maar ik weet nu wel dat je ons in de gaten houdt
![]()
[..]
Immer netter Antwort von Ihnen, Ich mag den!
Pleurt op met je puntenlijstje manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Zo heej, die Brabo's zijn helemaal nog zo dom niet. Jij begrijpt het
Dat is alweer een pluspuntje voor jou, jij mag voortaan weer topics openen
Sinds jij en Raus met puntenlijstjes werken doe ik gewoon vrolijk mee hoor
In Nijmegen staat er zo een regelmatig bij de pizzeria aan de annastraat, vlak bij het kantoor van de organisatie van de vierdaagsequote:
Ik ben geen poserquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
ik zag het toevallig
ziet er goed uit
en je mag hem zelluf posten, poser
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:44 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Pleurt op met je puntenlijstje man, ten eerste ben ik geen Brabo....ten tweede geef ik ut door jou toegekende pluspuntje nie meer af en ten derde......ik had eigenlijk ut puntenlijstje terzijde gelegd
omdat ik vond dat je je zo goed gedroeg.
![]()
Maar nu niets meer van dat alles......ik ga me nog maar ff beraden over 4.12....al is het dan alleen maar om te zorgen dat er obstakels spontaan op de kartbaan vallen als jij er aan komt![]()
Inderdaad, heel mooi en hij is rood FXquote:
quote:
ik heb wel eens wheelies gezien waarbij de controle - de landing voornamelijk - slechter werd beheerst...drom begin ik er ook niet aan zolang ik geen ragfiets hebquote:Zijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes
Babelfish @ altavistaquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:43 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Heb jij nog duits? Damn, spreken gaat wel, maareh, zelfstandige naamwoorden met een hoofdletter was ik alweer vergeten
Vind het allemaal net iets te strak, geef mij maar een dikke supersport (dus ook optisch, waar yup het ook steeds over heeft), als ik uberhaupt een supersport zou nemen. En hij mag niet te mooi zijn, want dan is het zonde om te raggen met het risico om neer te gaanquote:
HEEEEE, nieuwe uitlaat?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
Waarom heb je dat fillempie niet eerder met ons gedeeld....is tog kicku manquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben geen poserZijn wheelies die eerder te kwalificeren zijn als een stelletje prutshopjes waarbij ik op dezelfde dag ook nog eens mijn keerringen naar de gallemiezen heb geholpen
(en dan heb ik het nog niet eens over mijn koppeling
)
Voor de Brabo's / Rotterdammers / nieuwelingen die me nog niet hebben zien prutsen: cliquez ici!
[..]![]()
[..]![]()
Ik hou al opIs dat van het 4.12 gedeelte wel serieus?
Zou wel tof zijn als je alsnog komt karten, weet alleen niet of het nog kan maar dat moet je even met bolluh youssef regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |