Mischien heeft BertV er 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
Dat moet ik eerst even uitproberen alvorens ik dat kan bevestigen. Jammer dat ik niemand ken met een oud crossertje, iets in de richting van een XT ofzo, zodat ik het even kan uitproberen. Toch ... ?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Wa lievquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuwquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kan ik ook
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wa liev![]()
ikmismijnpoezenheelerrugalsikzodiepicszie![]()
Idd wat een POEP potquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuw
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Die schopt de hele puzzel in de warquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Waarom moet je nou de leeftijd van je vriendin hier spammenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)
Een kittig fietske hedde gij daarquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Ik was de trotse bezitter van een ZZR1100quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
Ik kan je nog vaag herinneren uit (een) oud(e) topic(s), maar volgens mij valt er hier in de Fok!MC niet veel meer te beleven. Ik ga iig pitten
Correctie: REBBEL leer dat nou es afquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast. De mensen die niet reageerden (stinkie), en Lars
e.a had ik er al uit gepleurd. Bwt was nog een twijfel geval dus die heb ik bewust eronder gezet.
Maar zoals de lijst nu staat gaan er 9 mee en ik zie dat Rebbol misschien met pompommetjes
komt
![]()
Deze avond of morgen krijgen jullie wel mail voor betaal instructies want ik heb de brief binnen, dan zullen Popijntjes zich onderscheiden van de FulcrummetjesEn als jullie het lef hebben onder de 8 man te komen zijn jullie lijers
![]()
Leuke bolle kattenfoto's![]()
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef JAZ412 het volgende:
Ik heb geen poes om te showen ja, dan wordt ik gelijk gebanned en het huis uitgezet. Wel een konijn van m'n dochtertje![]()
Ja maquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Correctie: REBBEL leer dat nou es af.....ga nog ff zo door en ik kart ook nog mee en laat de pompoms at home
![]()
Helaas, op het moment bikeloosquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?
Pics van je bike mag je wel plaatsen hoor, zeker omdat we je allemaal nog kennen. *hint*
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast.
16.00 uur aanvang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.![]()
En die duurt van 13:00 tot 17:00.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |