Mischien heeft BertV er 1quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
Dat moet ik eerst even uitproberen alvorens ik dat kan bevestigen. Jammer dat ik niemand ken met een oud crossertje, iets in de richting van een XT ofzo, zodat ik het even kan uitproberen. Toch ... ?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Wa lievquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuwquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Kan ik ook
[[url=http://www.floske.nl/fotos/poes23web.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:35 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wa liev![]()
ikmismijnpoezenheelerrugalsikzodiepicszie![]()
Idd wat een POEP potquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:41 schreef Makster het volgende:
De vraag die je nu natuurlijk kan verwachten.... Is ie ook nieuw
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:29 schreef Makster het volgende:
Mooi pics
Check dit
[afbeelding]
[afbeelding]
Die schopt de hele puzzel in de warquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zomaar een paar fotos
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:36 schreef JAZ412 het volgende:
'n Avond
Even ontspannen na een saaie pot voetbal
Waarom moet je nou de leeftijd van je vriendin hier spammenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Nope, is al 11 (en mijn vriendin 26)
Een kittig fietske hedde gij daarquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Ik was de trotse bezitter van een ZZR1100quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:46 schreef hicham het volgende:
Ik kan je nog vaag herinneren uit (een) oud(e) topic(s), maar volgens mij valt er hier in de Fok!MC niet veel meer te beleven. Ik ga iig pitten
Correctie: REBBEL leer dat nou es afquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast. De mensen die niet reageerden (stinkie), en Lars
e.a had ik er al uit gepleurd. Bwt was nog een twijfel geval dus die heb ik bewust eronder gezet.
Maar zoals de lijst nu staat gaan er 9 mee en ik zie dat Rebbol misschien met pompommetjes
komt
![]()
Deze avond of morgen krijgen jullie wel mail voor betaal instructies want ik heb de brief binnen, dan zullen Popijntjes zich onderscheiden van de FulcrummetjesEn als jullie het lef hebben onder de 8 man te komen zijn jullie lijers
![]()
Leuke bolle kattenfoto's![]()
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef JAZ412 het volgende:
Ik heb geen poes om te showen ja, dan wordt ik gelijk gebanned en het huis uitgezet. Wel een konijn van m'n dochtertje![]()
Ja maquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Correctie: REBBEL leer dat nou es af.....ga nog ff zo door en ik kart ook nog mee en laat de pompoms at home
![]()
Helaas, op het moment bikeloosquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Was dat het konijn dat ik laatst heb platgereden?
Pics van je bike mag je wel plaatsen hoor, zeker omdat we je allemaal nog kennen. *hint*
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Mensen, die lijst in de OP van het karten stond almin of meer vast.
16.00 uur aanvang.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wilde net vragen hoe laat het begint.. zelfde dag heb ik de wheelietraing van Da Liks.![]()
En die duurt van 13:00 tot 17:00.![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft weer wat hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:47 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien is 18:00 een beter idee.![]()
Euh, we gooien geld in de pot.quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik zou zeggen, mail eens rond naar de personen in de OP
Ga jij maar lekkah tv kijkuh, dan duik ik erinquote:Op woensdag 23 november 2005 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
Aja, iedereen maffen dus.. dan gaan we maar slapen tv kijken met wat lekkers.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lekker aan het fietsen![]()
Meeloper?quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meeloper.![]()
Maar ik ging inderdaad even ergens anders kijken voordat ik hier weer terug ben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 23:03 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja ennuuh OPM @ geen wheelies trekkenDing is toch een ragbike, zeker met jou derop
![]()
![]()
ff op mijn gemakje downen en bekijkenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:55 schreef hicham het volgende:
oj
@OPM en de rest, kickeH fillumpie van een ZX-10R op de Ring
http://www.gerd-seine.de/(...)%2030.10.2005%20.wmv (80 MB)
Misschien niet zo kickeH als je nog niet op de Ring bent geweest maar ik vind het wel vet om alles weer terug te zien
Ik kan aan je merken dat je het erg vindtquote:Op woensdag 23 november 2005 09:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ff op mijn gemakje downen en bekijkenben alleen vandaag
![]()
rest vd collegae is vrij...
Zomerquote:De Ring...is het al zomerrrr![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:04 schreef hicham het volgende:
Ik kan aan je merken dat je het erg vindt
Wie de schoen past...quote:Chattende stagiair niet welkom op werkvloer.
...in hun gedrag moeten stagiairs oppassen: gamen, chatten of MSN'en in werktijd of muziek luisteren met een MP3-speler zijn niet gewenst.
Dat gevoel heb ik ook, daarom vond ik het juist zo vet om dat filmpje te kijken. Kun je zien hoe anderen de bochten aansnijden e.d. Meeste filmpjes die ik tot nu toe heb gezien van de Ring zijn autorijders. Ook eens leuk om een motorrijder te zien scheurenquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SabineLos Gehts!!!!
crashende koekblikken
![]()
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
alsof je geen controle hebt…doe mij maar klimmende bochten
Blijft kicken om te zien![]()
quote:
Oh jee, wat serieus.quote:Op woensdag 23 november 2005 08:07 schreef hicham het volgende:
En verzet aub die afspraak met Da LiksMaandag moet ik vroeg op en er zijn nog wel meer mensen die dan weer aan de slag moeten. Dus een goede nachtrust zou wel zo prettig zijn
Om maar niet te beginnen over het feit dat dit al lang bekend was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 23-11-2005 10:18:33 ]
He ringers, jullie kennen vast deze site al: klik, best veel info, fotos, wat videos enzoquote:Op woensdag 23 november 2005 09:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
SabineLos Gehts!!!!
crashende koekblikken
![]()
Ik heb het gevoel alsof ik grotendeels vd Ring nog kenin het begin vh circuit na de 90 graden bocht naar rechts en dan de bocht links naar beneden vond ik echt minder
alsof je geen controle hebt…doe mij maar klimmende bochten
Blijft kicken om te zien![]()
Sta ik door die spyware toch als hacker bekend zekerquote:Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is <censuur>. Onderwerp 'Re: Sollicitatie', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 551, Foutnummer: 0x800CCC79
quote:Op woensdag 23 november 2005 09:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh jee, wat serieus.![]()
Maar ik zal erover denken waar ik voor kies.![]()
Iedereen die groen op de lijst stond en niet had afgezegd toen pimber zei dat het 4/12 werd... denk ikquote:Op woensdag 23 november 2005 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:hoeveel gaan er zeker karten eigenlijk
Toffe site, vooral die photo-lapquote:Op woensdag 23 november 2005 09:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
He ringers, jullie kennen vast deze site al: klik, best veel info, fotos, wat videos enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |