Geef is een voorbeeld danquote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Foto is wel minder, had een veel leukere op gekend
Ik stond achter Pepijn zijn beweringen, die foto in de OP kan ook veel beter.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Geef is een voorbeeld dan![]()
Ik heb niet zoveel goede foto's want ik ga meestal te snel voor de camera![]()
Momenteel heb ik de foto uit de OP genomen. Al vindt pepijn die gebouwen niet zo mooi
Plus dat er nog een taartschep enzo op zit, maar lekker boeiend
Die olie-bolletjesquote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Vanmiddag had ik trouwens les, en dit vond ik wel een plaatje dat goed paste bij Pepijn![]()
Kan ie onder zijn biografie of in zijn CV plakken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond achter Pepijn zijn beweringen, die foto in de OP kan ook veel beter.
Maakte mij niet uitquote:Op woensdag 23 november 2005 19:03 schreef hicham het volgende:
Al gewijzigd
Was eigenlijk een subtiele hint dat jullie wel eens wat mogen doneren, lekker paranoia zeg![]()
Ik heb nu een andere foto, hoe kan ik checken of ie goed genoeg is, dat middengrijs begrijp ik niet echt
Damn, alles wat ik als autodidact heb geleerd krijgen jullie gewoon voorgeschoteld.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef worldpimber het volgende:
Vanmiddag had ik trouwens les, en dit vond ik wel een plaatje dat goed paste bij Pepijn![]()
Kan ie onder zijn biografie of in zijn CV plakken
[afbeelding]
En zo begreep ik ook direct het idee achter upsidedown veringOok ooit gelezen van Pepijn, maar het kwartje viel niet direct bij mij bij het woord "onafgeveerd gewicht".
[afbeelding]
Best nuttig al die dingen die je leert, ook voordat je begint met sleutelen...
U'are a dreamer.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
Ik vind het juist een hele mooi foto, heb ik een roze bril op ofzo?
Slechte foto, auto rechtsboven.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag trouwens wat pics van de motor geschoten, maar het was niet echt fotogeniek weer.
[afbeelding]
De camera wilde alle beelden flitsen zo donker was het.
Valt hier niet op, maar zit op het randje van bewegingsonscherpte zonderr flits flats.
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, alles wat ik als autodidact heb geleerd krijgen jullie gewoon voorgeschoteld.![]()
![]()
![]()
![]()
Talent is niet meer belangrijk op deze wereld.![]()
Klopt, ik had kouwe klauwen, en geen zin om de motor te verzetten.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:35 schreef hicham het volgende:
Slechte foto, auto rechtsboven.
Wtf heeft dit met rijden te maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:36 schreef worldpimber het volgende:
En hoeveel jaar heb je daarover moeten doen
Trial & Error is nou niet iets wat je wil doen als je binnen een jaar wil rijden
Klinkt allemaal leuk, maar misschien is het beter als ik het bij programmeren hou en jij bij fotografie?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, ik had kouwe klauwen, en geen zin om de motor te verzetten.![]()
Had een heel ander beeld in mijn hoofd, maar dan kwamen alle auto's op die parkeerplaats erop.![]()
Foto van linksachter dus.![]()
Kan deze nog wel wat blur geven, vervaagt'ie in de achtergrond..
.. alles van voor tot achter scherp is echt iets voor snapshotjes.![]()
Verhaal over Photoshop is nog nie'compleet, maar eigen visie ontwikkelen is ook belangrijk.![]()
![]()
Wat ziet ik daaro nou......dat komt mu wel heel bekend voor.....quote:Op woensdag 23 november 2005 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Vanmiddag trouwens wat pics van de motor geschoten, maar het was niet echt fotogeniek weer.
[afbeelding]
De camera wilde alle beelden flitsen zo donker was het.
Valt hier niet op, maar zit op het randje van bewegingsonscherpte zonderr flits flats.
Je bedoelt de achterbank van die blauw auto?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:54 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Wat ziet ik daaro nou......dat komt mu wel heel bekend voor.....![]()
das mun ouwe speelplekkie![]()
Nee johquote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bedoelt de achterbank van die blauw auto?![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Nee joh, thats my playground....waar ik deed hinkulu, verstoppertju spelen en met de poppu speeldu
![]()
Hé....waar sie je mu voor aan![]()
ben een héél lief meissie![]()
Heb nog een vaag detail uitvergroot van een foto, hiervoor is de motor is geen meter verplaatst.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nee joh, thats my playground....waar ik deed hinkulu, verstoppertju spelen en met de poppu speeldu
![]()
heH, wat ??!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
(ik denk dat het nog wel dezelfde deur ismet een nieuw verfje
, maar in ieder geval dezelfde deurpost waar Rebbeltjuh met haar modderhandjes aan heeft gezeten
)
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
heH, wat ??! [afbeelding] Nou word ik nieuwsgierig [afbeelding]
Hebben jullie soms nog een basisschoolrelatie met elkaar gehad, puppylove enzo [afbeelding]
Komen jullie uit de kast op de kartmeet? [afbeelding]
iK g@ sLaPeUh, kUzzZss -=~ HiCHaM ~=-![]()
quote:
Die kennis moet je tegenwoordig hebben voor je je C mag halenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
Wtf heeft dit met rijden te maken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
Heb nog een vaag detail uitvergroot van een foto, hiervoor is de motor is geen meter verplaatst.![]()
De playground is dus precies het verlengde van de deur.![]()
![]()
(ik denk dat het nog wel dezelfde deur ismet een nieuw verfje
, maar in ieder geval dezelfde deurpost waar Rebbeltjuh met haar modderhandjes aan heeft gezeten
)
[afbeelding]
En nU G@ iK \/\/EeR $nEl vErDeR.![]()
Jammer dat ie niet groen isquote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
'90 voor 2500 euro met Yoshi demper![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |