je noemt het pas een afspraak als de date niet wil neuken toch ?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Afspraak is ook geen date natuurlijk hè! of dacht iedereen dat
Nee was gesprekje over project met een docent
Veel afspraken gehad vroeger?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je noemt het pas een afspraak als de date niet wil neuken toch ?![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Veel afspraken gehad vroeger?
Die als date zijn geeindigd?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Veel afspraken gehad vroeger?
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwww.....quote:Op woensdag 23 november 2005 16:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nope![]()
![]()
ik doe niet aan afspraken
![]()
Ik ben nog wel beschikbaarquote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwww.....
Raus.... mag ik 'm aanraken?![]()
![]()
Vertel eens over je date in Grun, dan pak ik ff een bakkiequote:
Grun? Ze woont in Assen hoorquote:Op woensdag 23 november 2005 17:24 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vertel eens over je date in Grun, dan pak ik ff een bakkie
![]()
![]()
Das wel kut.. zeker omdat het ruim 11 euri kost las ikquote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
Mijn pas is vandaag binnengekomenMaar hij is veel te donker uitgevallen
![]()
[afbeelding]
(kwaliteit is wel goed overigens, het plaatje dat ik hier heb gepost is gewoon wat slecht)
Volgens mij kan ik nog een nieuwe maken
Da's jammer joh, is ie ook veel donkerder dan de pic die je hebt ingestuurd?quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
![]()
[afbeelding]
(kwaliteit is wel goed overigens, het plaatje dat ik hier heb gepost is gewoon wat slecht)
Tot 30 November is het gratis, tot die tijd kan ik het dus nog een keer proberenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel kut.. zeker omdat het ruim 11 euri kost las ik![]()
Op de PC zag ie er nog duidelijk genoeg uit, maar als ik het nu zo bekijk lijkt het idd best donker. Misschien dat Pepijn het wel meteen op zou zijn gevallen, maar ik dacht dat het wel goed zou komenquote:Op woensdag 23 november 2005 17:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's jammer joh, is ie ook veel donkerder dan de pic die je hebt ingestuurd?
Hij doet ook niet aan daten.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuwwwwww.....
Raus.... mag ik 'm aanraken?![]()
![]()
Oh wat jammer.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:38 schreef hicham het volgende:
![]()
[afbeelding]
http://frontpage.fok.nl/nieuws/59828quote:Op woensdag 23 november 2005 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
Ôlawat een verkeerschaos in de Botlek zeg, heb 35 minuten gedaan over iets van 12 kilometer.
![]()
Dit was letterlijk endurorijden door de (verkeers)jungle.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |