Moet roel niet slapen?quote:
Dat luistervinkje spelen was de 1e keer wel grappig maar ik begin het nu wel erg storend te vinden van 'mquote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel hoort de werkers door de wanden heen.
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske leest op Roel's matras: "100% horsehair"
Roel: "Echt? Zal Dido blij mee zijn"
Ze móeten alles opruimen en weten dat ook.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze om half 5 gewoon alles laten vallen en naar de huiskamer verdwijnen , of zullen ze eerst gaan opruimen , dweilen en afwassen van materialen ???
Of gaat BB dit ook voor hun doen ???
Moet Dido eens doen, zich laten masseren door een man, gaat Roel helemaal raar flippen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:
Inlikken gaat misschien te ver, Lieske is gewoon heel erg haar best aan het doen om te bewijzen dat ze Dido ECHT, ECHT wel aardig vindt, ondanks haar nominatie.
Dat is sowieso haar probleem, Lieske heeft altijd achteraf spijt van haar nominaties en gaat daarna over de top met aardig doen.
Is dus niet echt inlikken, lijkt mij, maar meer onzekerheid.
Ze moet trouwens wel uit gaan kijken met Roel. Zagen jullie die blik van Nathalie toen ze Roel aan het masseren was, net? Dat wordt zeker doorgebriefd aan de ijskoningin straks!
Waarom dacht je dat BB Roel & Lieske iedere dag 'gekoppeld' hebben. En Roel & Dido twee dagen uit elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef farceman het volgende:
En Dido heeft al aangegeven zich soms jaloers te voelen mbt roel/lies, zei ze zelfs tegen Roel ze ging dan maar weg omdat ze het kinderachtig van zichzelf vond
houdt Nathalie ze wel goed in de gaten... met de gebruikelijke sneer richting Lieske zo af en toe bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef ART het volgende:
Waarom dacht je dat BB Roel & Lieske iedere dag 'gekoppeld' hebben. En Roel & Dido twee dagen uit elkaar.
Lieske vindt dit niet vervelend...
Kan me de avond nog goed herhinderen dat Roel met Linda zat te te zoenen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef ART het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat BB Roel & Lieske iedere dag 'gekoppeld' hebben. En Roel & Dido twee dagen uit elkaar.
Lieske vindt dit niet vervelend...
Dan heeft ze te hard gewerkt Menno zijn schuldquote:Op maandag 21 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft pijn in haar rug nu.
ja gek, hèquote:Op maandag 21 november 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan me de avond nog goed herhinderen dat Roel met Linda zat te te zoenen.
Dat lieske vreemd op keek van wat gebeurt hier nou.
Gewoon verder danste of er niks aan de hand was.
Toch wel wat anders dan de jaloerse blik van Dido of roel
Helpquote:Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ja gek, hè
waarom zou ze jaloers zijn als ze niets in Roel ziet verder dan wat aandacht af en toe
nou, volgens mij vond Lieske de aandacht leuk, maar er was geen chemie verder.quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help
Lieske vond Roel best wel leuk.
Alleen liep Roel te hard van stapel.
Rob zei vanmiddag dat hij dat wel ging doen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze om half 5 gewoon alles laten vallen en naar de huiskamer verdwijnen , of zullen ze eerst gaan opruimen , dweilen en afwassen van materialen ???
Of gaat BB dit ook voor hun doen ???
Een beetje broer en zus inderdaad. Lieske vindt de relatie Dido / Roel ook veel te leuk om jaloers te zijn. Tussen Dido en Roel blijkt er wel veel meer te zijn dan we dachten. Tenminste zo lijkt het. Of het werkelijk zo is zal moeten blijken ná BB. Echt geschikt voor een programma als BB is dat gezemel tussen die twee in ieder geval niet, vind ik.quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
Dido en Roel daar was wel chemie, blijkbaar, daarom zaten ze elkaar zo vaak dwars, "wass sich liebt dass neckt sich" immers
Nee... en ik heb zo'n idee die behoefte ook niet te hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef farceman het volgende:
Scanman heb jij ooit van een Vindicat reet gehoord?
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder gevalquote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef nachtzuster het volgende:
Roel heeft in de DBK gevraagd of hij het 2 pers. dekbed mag gebruiken en of hij een joint kan krijgen.
BB komt er nog op terug.
Vindicat is de naam van de studentenvereninging van lies en ALLE vrouwen hebben daar na 2 a 3 jaar een mega dikke reet van het zuipen en Lies heeft daar echt wel de aanleg voor.quote:Op maandag 21 november 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... en ik heb zo'n idee die behoefte ook niet te hebben.
jaquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder geval
BB moet beide niet toestaan.quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef nachtzuster het volgende:
Roel heeft in de DBK gevraagd of hij het 2 pers. dekbed mag gebruiken en of hij een joint kan krijgen.
BB komt er nog op terug.
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Vindicat is de naam van de studentenvereninging van lies en ALLE vrouwen hebben daar na 2 a 3 jaar een mega dikke reet van het zuipen en Lies heeft daar echt wel de aanleg voor.
Hoop dat de info niet e schookend voor je is
Neuh dat is het niet, maar ja, als je verliefd wordt, ga je niet omwille van de kijkcijfers of de poen dat verdringen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje broer en zus inderdaad. Lieske vindt de relatie Dido / Roel ook veel te leuk om jaloers te zijn. Tussen Dido en Roel blijkt er wel veel meer te zijn dan we dachten. Tenminste zo lijkt het. Of het werkelijk zo is zal moeten blijken ná BB. Echt geschikt voor een programma als BB is dat gezemel tussen die twee in ieder geval niet, vind ik.
Scan, ik vrees dat het dan toch een brilletje moet worden voor jou.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?. Ook niet een heel klein beetje generaliserend trouwens, die opmerking.
"ALLE vrouwen"
En alles beter dan géén reet, zoals Dido en Naat
Nee dat zeg ik niet maar de term Vindicat reet is onder alle studenten in Nederland bekend.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?. Ook niet een heel klein beetje generaliserend trouwens, die opmerking.
"ALLE vrouwen"
En alles beter dan géén reet, zoals Dido en Naat
Het zal mij werkelijk waar aan m'n reet roesten, om maar eens bij het thema te blijvenquote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar de term Vindicat reet is onder alle studenten in Nederland bekend.
En idd zullen er echt wel wat uitzondereingen zijn maar lieske wordt (hoe erg ook) zeker geen. Daar heeft ze gewoon teveel aanleg voor
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ik vrees dat het dan toch een brilletje moet worden voor jou.
Dido is mager ja, maar ze heeft wel degelijk 1 uitstuipsel aan d'r lijf en dat is d'r kont
Naat heeft wel degelijk een behoorlijk uitstekende kont
En Lies heeft meer een brede kont dan een uitstekende kont.
En van deze 3 dames heeft Lieske het meeste aanleg om in de breedte uit te groeien.
waaromquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder geval
Eh....JIJ bent degene die er zo serieus op in ging, hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.
Maar zoals gezegd: het boeit ook verder voor geen meter. Over 2 of 3 jaar weten wij nauwelijks nog wie Lieske was, dus waar gaat dit in vredesnam over?
Dido en Naat hebben geen aanleg om moddervet te worden nee, maar ze zijn wel degelijk dikker geworden, hoor, ook zij kunnen dat, door in verhouding veel eten en weinig beweging.quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.
Maar zoals gezegd: het boeit ook verder voor geen meter. Over 2 of 3 jaar weten wij nauwelijks nog wie Lieske was, dus waar gaat dit in vredesnam over?
Tegen die tijd is Lieske ook geestelijk gegroeid en dat durf ik van Naat en Diet niet te bewerenquote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na mij ging jij er serieus op inquote:Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Eh....JIJ bent degene die er zo serieus op in ging, hoor!
Hij is gewoon supersnelquote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef MrObjective het volgende:
Rob doet in 5 seconden een aardappel
Ja, ik discussieer graag met je, dat weet je toch?quote:Op maandag 21 november 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na mij ging jij er serieus op in![]()
valt best wel meequote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Dido en Naat hebben geen aanleg om moddervet te worden nee, maar ze zijn wel degelijk dikker geworden, hoor, ook zij kunnen dat, door in verhouding veel eten en weinig beweging.
Lies heeft, ondanks haar vermeende lage vetgehalte, best een vlezig lijf, en dat is echt niet enkel spier
Klopt... en ik vind dat mooi en dus een enorm pluspunt als je het over uiterlijk hebt. Ik weet dat er zat zijn die meer op een superslank lichaam vallen zonder enige houvast, maar mijn smaak is dus wat anders.quote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
Lies heeft, ondanks haar vermeende lage vetgehalte, best een vlezig lijf, en dat is echt niet enkel spier
Mij ookquote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik discussieer graag met je, dat weet je toch?![]()
En verder zal het me inderdaad aan m'n reet roesten.![]()
nee, vlezig lijfje, sorry, maar het is zoquote:
Rob is een gigant!quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon supersnel![]()
Echt die opdracht is morgen al klaar tegen het end van de middag believe me maar
Toch ben ik wel benieuwd van wie we meer zullen horen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook.. Hoe Lieske er over 2 of 3 jaar uitziet of zou kunnen zien is totaal niet relevant.
LOL... Nathalie staat al lang in het zwarte boek. Die komt absoluut nergens aan de slag in de tv wereld. Misschien zullen ze een poging wagen met Joost in een kinderprogramma ofzo, maar dat zal ook snel afgelopen zijn. Misschien dat er nog wel 1 of 2 in Playboy komen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Day het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd van wie we meer zullen horen.
Ik weet dat Nathalie en Joost het heel graag willen, in de publiciteit blijven of doorbreken voor tv etc.
Dat valt aan alle acties van ze te zien. Dat zingen (van beide), het gedebatteer en de spelletjes (van Joost), het geshow van lijf en leden (van Nathalie). Ben benieuwd of het ze lukt.
Ik zal in ieder geval niet kijken!
Dat heb je goed uitgerekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik weet niet of iemand de berekening al had gemaakt van hoeveel aardappelen ze moeten schillen
Ik zet hem even hieronder...
Ze werken 7 uur per dag. (8 - 1 uur pauze)
3 dagen x 7 = 21 uur
1200 aardappels : 21 uur = ongeveer 57 kilo aardappels per uur
57 kilo : 5 personen = ongeveer 11,5 kilo aardappels per uur per persoon.
Het gewicht van een aardappel is ongeveer gemiddeld 50 gram.
In 1 kilo zitten dan 20 aardappelen.
11,5 kilo x 20 aardappelen = 230 aardappelen per uur
230 aardappels : 60 minuten = ongeveer 4 aardappels per minuut
Dat betekend dat ze 15 seconden (ongeveer) voor een aardappel hebben
Klopt al niet. Ze werken 9 uur per dag. Gaat 1 uur pauze af, dus er blijft 8 uur over.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik weet niet of iemand de berekening al had gemaakt van hoeveel aardappelen ze moeten schillen
Ik zet hem even hieronder... - knip -
Je berekening begint al fout. Ze werken 9 uur per dag, waarvan 1 uur pauze. Dus 8 werkuren.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik zet hem even hieronder...
Ze werken 7 uur per dag. (8 - 1 uur pauze)
3 dagen x 7 = 21 uur
1200 aardappels : 21 uur = ongeveer 57 kilo aardappels per uur
57 kilo : 5 personen = ongeveer 11,5 kilo aardappels per uur per persoon.
Het gewicht van een aardappel is ongeveer gemiddeld 50 gram.
In 1 kilo zitten dan 20 aardappelen.
11,5 kilo x 20 aardappelen = 230 aardappelen per uur
230 aardappels : 60 minuten = ongeveer 4 aardappels per minuut
Dat betekend dat ze 15 seconden (ongeveer) voor een aardappel hebben
o.k.quote:Op maandag 21 november 2005 15:34 schreef Veulen het volgende:
oeps even edit
Het word 18 seconden per aardappel.
Ik ben het niet met je eens ze is slankquote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, vlezig lijfje, sorry, maar het is zo
maak je niet druk, he tis geen kritiek op je popje, hoor
gewoon een constatering
Ook in de TV wereld zijn er mensen nodig die de prullenbakken legen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Nathalie staat al lang in het zwarte boek. Die komt absoluut nergens aan de slag in de tv wereld.
Het schijnt idd dat Nathalie met haar voeten aardappels schilt ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef MrObjective het volgende:
Mijn voorspelling is ook dat ze vast en zeker niet gaat schillen. Vooral niet als ze ziet en hoort van de gebroken nagels... Dan past ze er helemaal voor en doet haar enkel nog zeerder.
[afbeelding]
\quote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens ze is slank
En dan mag je haar geen vlezig lijfje noemen.
Grapje ik maak me niet druk Lieske is stevig gebouwd
Hee lieverd jij ook weer in het landquote:Op maandag 21 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:middag
Wat een genot om mensen te zien werken
Eensch. Niks mis met Lieskes figuur. Een beetje normaal 'gevulde' vrouw zie ik sowieso liever dan zo'n gratenpakuis.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
LOL... vertel dat tegen al die vrouwen die echt stevig zijn.Het is een beetje omgekeerde wereld nu. Lieske is in mijn ogen namelijk normaal. Al die andere zeer dunne vrouwen zijn gewoon veel te dun.
Als Lieske nu stevig is, dan ben ik Dik Trom.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hee lieverd jij ook weer in het land![]()
Het strijken van twee of drie dekbedhoezen, douchen, languit op de bankliggen.......hm je zou zelfs kunnen zeggen dat ons Naatje vandaag meer heeft gedaan dan alle bewoners bijelkaar!!quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
Lieske aan het oefenen voor morgen.
[afbeelding]
Lieske:"Ik ben best wel druk geweest vandaag..."
Natte Lie:"Wij!!!![]()
![]()
Kom op Scanman Lieske is dik en moet meer kilometers gaan hardlopen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
LOL... vertel dat tegen al die vrouwen die echt stevig zijn.Het is een beetje omgekeerde wereld nu. Lieske is in mijn ogen namelijk normaal. Al die andere zeer dunne vrouwen zijn gewoon veel te dun.
Als Lieske nu stevig is, dan ben ik Dik Trom.
Wij nath je bijna geen reet gedaan de meeste tijd heb je toneel gespeeld op de bank.quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
![]()
En nathalie zit al 3 uur lekker te chillen achter de strijkplank. Dat geeft haar bedoelingen voor de komende dagen perfect weer: voor het algemene beeld beetje 'meehelpen' en vooral meelij wekken met d'r enkel, die ze waarschijnlijk allang weer redelijk kan gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
![]()
Gelukkig heeft ze wel zinvol werk gedaan: het strijken van de dekbeddenquote:Op maandag 21 november 2005 15:54 schreef giofree het volgende:
[..]
En nathalie zit al 3 uur lekker te chillen achter de strijkplank.
Ze is echt non stop in beweging inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef riri het volgende:
Lieske heeft een leuk figuurtje....
Neem trouwens m'n petje voor haar af...die kan echt een werk verstouwen zonder te zeuren en te klagen,zouden velen nog wat van kunnen leren in dat huis
waarom zo panisch over het woordje 'stevig'quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eensch. Niks mis met Lieskes figuur. Een beetje normaal 'gevulde' vrouw zie ik sowieso liever dan zo'n gratenpakuis.
Hoe krijgt ze het in vredesnaam de strot uit. Het idiote is dat ze het waarschijnlijk nog echt gelooft ook.quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef MrObjective het volgende:
Nu zei ze het weer ... We hebben best wel veel gedaan....
wapperwapperpieppiep ademen ademen!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef Day het volgende:
Grappig eigenlijk om te zien dat Lieske heel bezorgd is over Nathalie's enkel en voor zichzelf heel hard was, toen zij met haar knie zat.
Simpel. Omdat het woord 'stevig' voor heel veel mensen een negatieve klank heeft. Er wordt meestal mee bedoeld "net iets te dik".quote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom zo panisch over het woordje 'stevig'
ze had echt reuze medelijden met zichzelf toenquote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef Day het volgende:
Grappig eigenlijk om te zien dat Lieske heel bezorgd is over Nathalie's enkel en voor zichzelf heel hard was, toen zij met haar knie zat.
Oh ja!quote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef milagro het volgende:
[..]
wapperwapperpieppiep ademen ademen!!!!!!!
ze was niet hard, ze was stronteigenwijs
zoooo toen ik het eerste gedeelte van je post las, dacht ik echt even...: grrrrr..quote:Op maandag 21 november 2005 15:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kom op Scanman Lieske is dik en moet meer kilometers gaan hardlopen.
Het is toch geen gezicht zo'n lichaam in het huis het wordt tijd dat ze donderdag naar huis gaat.
sorry kon het even niet laten Lieske heeft een prachtig lichaam.
Ze is niet dik maar gewoon stevig gebouwd daar hem je helemaal gelijk in.
laat ik het zo zeggen, ik trek haar "extreem lage vetgehalte" ernstig in twijfelquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Simpel. Omdat het woord 'stevig' voor heel veel mensen een negatieve klank heeft. Er wordt meestal mee bedoeld "net iets te dik".
Lieske wilde meer doen dan, volgens anderen, goed voor haar was. Nathalie doet liever wat minder. Dat is het verschil lijkt me.quote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Bedankt, dat was ik alweer vergeten.![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:10 schreef milagro het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik trek haar "extreem lage vetgehalte" ernstig in twijfel
Voor Nathalie is douchen, aankleden en haar haar doen waarschijnlijk al 'veel werk'.quote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze het in vredesnaam de strot uit. Het idiote is dat ze het waarschijnlijk nog echt gelooft ook.
Lieske wil ook een beetje graag haar kennis van zake spuien, hoor, heb ik het ideequote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Day het volgende:
[..]
Oh ja!![]()
Bedankt, dat was ik alweer vergeten.![]()
Maar goed, ze toont in ieder geval wel haar belangstelling en bezorgdheid.
Andersom was dat stukken minder!
Dat is gebleken, echt.quote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Nathalie paniekt wat minder dan Lieske deed, en dat gepaniek van haar zou mij ook irriteren en dan heb ik moeite om nog mee te leven dan later
als je een Joost om je heen kan verdragen moet een beetje gewapper toch wel in het niet vallenquote:Op maandag 21 november 2005 16:12 schreef milagro het volgende:
Lieske wil ook een beetje graag haar kennis van zake spuien, hoor, heb ik het idee
Maar ze is wel bezorgder , dat klopt, maar eerlijk is eerlijk Nathalie paniekt wat minder dan Lieske deed, en dat gepaniek van haar zou mij ook irriteren en dan heb ik moeite om nog mee te leven dan later
Oh ja, jouw vaste reactie als iemand kritiek heeft op je oogappeltjequote:Op maandag 21 november 2005 16:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Prima! Ook echt boeiend enzo...
quote:Op maandag 21 november 2005 16:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ja, jouw vaste reactie als iemand kritiek heeft op je oogappeltje
Prima! ook echt boeiend enzo!
Lieske heeft ws een heel gezond, en normaal vetgehalte.
Ze is slank en zeker niet dik, maar wel stevig in de schouders, wat het schatje een stevig aanzicht geeft.
Zo dan, Scan, genuanceerd genoeg?
Trouwens, ik dacht dat je Lieske adoratie puur te maken had met haar underdog positie?
Dat beweerde je destijds, en toen schakelde je over op Ralph
Of was dat een poging ter relativering
ik stoor me niet aan Joostquote:Op maandag 21 november 2005 16:16 schreef Wup het volgende:
[..]
als je een Joost om je heen kan verdragen moet een beetje gewapper toch wel in het niet vallen
Ga ik doen!quote:Op maandag 21 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hiou jij je dan maar lekker bezig met Lieske's vetgehalte.![]()
Ik stoor me meer aan mensen die het nodig vinden om iemand van 19 neerbuigend 'het kind' te noemen. Mevrouw uit-den-hoogte Dido zou er een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
[..]
ik stoor me niet aan Joost
ook niet aan Lieske overigens, hooguit aan de panische reactie als je ook maar iets negatiefs zegt over het kind
ik had het ook niet over jou maar over de mensen in dat huisquote:Op maandag 21 november 2005 16:19 schreef milagro het volgende:
ik stoor me niet aan Joost
ook niet aan Lieske overigens, hooguit aan de panische reactie als je ook maar iets negatiefs zegt over het kind
LOL... dat is ook jouw standaard reactie.. En zo hebben we allemaal standaard reacties blijkbaar.quote:Op maandag 21 november 2005 16:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ga ik doen!
Jij blijft namelijk reageren, en dat is zo heerlijk![]()
Andere DNS servers doen wonderen merk ik.quote:Op maandag 21 november 2005 16:22 schreef Foreverblue het volgende:
Daar ben ik weer.
Ligt het aan mij of is Fok weer enoirm traag? Duurde 2 minuten voordat dit topic open was
blijkbaar storen die zich ook niet zo erg aan hem als men dat hier doetquote:Op maandag 21 november 2005 16:26 schreef Wup het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou maar over de mensen in dat huis
Ze hebben er 21 gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 16:30 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben ze de benodigde zakken die ze vandaag moesten doen opgemaakt of niet.
Dat komt door het manikale tempo van:quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 21 gedaan
Ze liggen 1 zak voor op schema.
ja helemaal gelijk hoor, we zitten hier toch ook alleen maar om te klagen en te zeurenquote:Op maandag 21 november 2005 16:32 schreef milagro het volgende:
blijkbaar storen die zich ook niet zo erg aan hem als men dat hier doet
hier wordt iedere uitlating of handeling op een weegschaal gelegd, nog erger zelfs dan dat de bewoners dat zelf doen, en van hen is het nog logisch, want ze zitten op elkaar lip en in afzondering
dingen en mensen komen toch anders over blijkbaar als je er als buitenstaander naar kijkt
of zou het komen door de "ooooh gelukkig ben ík niet zo, zeg!!" behoefte
als je haar een schriftje geeft waarmee ze stempeltjes kan krijgen als beloning voor haar volbrachte werkjes zou ze volgens idd zo blij als een kind zijnquote:Op maandag 21 november 2005 16:35 schreef ART het volgende:
Ik vind Lieske eigenlijk soms gewoon zo'n irritant schoolmeisje dat graag een wit voetje bij de juf haalt...
net als Natahalie en Joostquote:Op maandag 21 november 2005 16:38 schreef milagro het volgende:
als je haar een schriftje geeft waarmee ze stempeltjes kan krijgen als beloning voor haar volbrachte werkjes zou ze volgens idd zo blij als een kind zijn
quote:
jep, nav de mening over o.a. Joost.quote:Op maandag 21 november 2005 16:37 schreef Wup het volgende:
[..]
ja helemaal gelijk hoor, we zitten hier toch ook alleen maar om te klagen en te zeuren
het o gelukkig ben ik niet zo is volgens mij niet zo aan de orde, nou ja enkele uitzonderingen nagelaten dan
maar je reactie sloeg op de discussie hier op fok
8400 aardappelen dus.quote:Op maandag 21 november 2005 16:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben er 21 gedaan
Ze liggen 1 zak voor op schema.
Nee hoor, het zijn er maar een paar, alleen ze zijn nogal fanatiekquote:Op maandag 21 november 2005 16:03 schreef style het volgende:
Ik ben terecht gekomen in het Lieske fanclub topic geloof ik.![]()
Nee hoor, er gebeurt toch niks interessants.quote:Op maandag 21 november 2005 16:41 schreef farceman het volgende:
meer mensen last van veel buffering?
Maar die paar worden wel fanatiek gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn er maar een paar, alleen ze zijn nogal fanatiek![]()
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?quote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, er gebeurt toch niks interessants.
ik heb geen aardappels in huis om het te controlerenquote:Op maandag 21 november 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
17,14285714 om precies te zijn
Als het aantal aardappelen klopt dan dus
Is dat een fake? Zelfs met vulling lijkt die kippenborst ineens heel wat?quote:
Oeps, dan zit ik hier verkeerd...quote:
Mijn aardappels zitten altijd al verwerkt in mijn magnetronmaaltijdenquote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef Veulen het volgende:
ik heb geen aardappels in huis om het te controlerenMaar ga je gang
*offtopic on*quote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?
gefeliciteerdquote:Op maandag 21 november 2005 16:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
*offtopic on*
Veulen is vandaag jarig
*offtopic off*
Wat is branko een schatje. Grijze neusquote:Op maandag 21 november 2005 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd Veulen, ook namens Branko![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef bankrupcy het volgende:
Roel ziet voor het eerst een krop sla....
- ik zat achter de pc te streamen, maar de gasten vonden het volgens mijn vriendin verder wel gezelligquote:Op maandag 21 november 2005 16:49 schreef milagro het volgende:
[..]
hoe was je verjaardag? wat heb je gekregen? hoe oud ben je nu? mocht je de klassen rond?
He kom op, Roel is wel een echte man van deze tijd ja!quote:Op maandag 21 november 2005 16:58 schreef bankrupcy het volgende:
Roel ziet voor het eerst een krop sla....
In één woord: bril-jánt!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef Kleintje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ander topic gevonden!
HOI!!!!
Ik woog op haar leeftijd 56 kilo en ik ben 1.85 meter. En ik was echt niet te mager!quote:Op maandag 21 november 2005 16:08 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik vind lieske dus een mooi figuur hebben. hoeveel woog ze ook al weer? 59 kilo?
Je weet toch dat dat niet gezond is Peter.quote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn aardappels zitten altijd al verwerkt in mijn magnetronmaaltijden
Goed he?quote:
Daar moeten we maar aan wennen ben ik bang.quote:Op maandag 21 november 2005 17:36 schreef Kleintje het volgende:
afschuwelijk klef gesprek tussen Dildo en Roel
- sociaal als altijd dusquote:Op maandag 21 november 2005 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
- ik zat achter de pc te streamen, maar de gasten vonden het volgens mijn vriendin verder wel gezellig
- een abonnement op BB-magazine![]()
-, maar voorlopig nog niet zo té-ríng oud als jij.
- dat is wel al héél lang geleden
Ik vernaas me dat het joost als zondebok neerzetten tot nu toe niet de ernstige vormen heeft gekregen die ze had toen menno de zondebok was. Ik zie deze groep mensen als keihard en niets onzient!quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef cuall het volgende:
Nou ze hebben hun zondenbok weer helemaal gevonden. Joost dus. Hij was meer aan het praten en niks doen dan dat hij aan het werk was, volgens Rob. Daarna kwam het niet houden aan het kledingsadvies.
Het is eigenlijk te triest voor woorden.
quote:Op maandag 21 november 2005 17:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vernaas me dat het joost als zondebok neerzetten tot nu toe niet de ernstige vormen heeft gekregen die ze had toen menno de zondebok was. Ik zie deze groep mensen als keihard en niets onzienD!
Yep. Trick of the trade.quote:Op maandag 21 november 2005 17:43 schreef Kleintje het volgende:
Ja, maar dat gesprek doet ze ook weer zo heerlijk klef....
ik zag 'm al aankomen en terechtquote:
You smártass.quote:
Voor haar wel! beetje ligguh, beetje douchuh, beetje strijkuh.....quote:Op maandag 21 november 2005 18:18 schreef AnTjUh het volgende:
Hoor Nathalie dan: t was eigenlijk wel een relaxed daggie toch
achteraf was t allemaal zo gedaan.
ppppffff jah duuhhhhh
Wat zeg je nou? DOE JIJ minstens 2x dezelfde broek aan zonder het te wassen??quote:Ik gooi mijn spijkerbroek echt niet al na 1x dragen in de was.
Spijkerbroeken kun je nog wel meer dan 2 dagen aan...quote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef MPJT het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? DOE JIJ minstens 2x dezelfde broek aan zonder het te wassen??![]()
Dat an gewoon niet..![]()
![]()
KLAAR!
![]()
![]()
Echt iets voor joost,maar knap stom dat ze nu steeds Joost moeten hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef elskreeft het volgende:
Joost heeft gedoucht en heeft dezelfde vieze onderbroek weer aangetrokken.
krijgt de hele groep over zich heen dat hij een goorlap is. van schrik gaat hij direct een schone onderbroek aandoen.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:43 schreef Springsteen27 het volgende:
Is vandaag al de finale van Expeditie Robinson?!?
Ik ben bang dat die engerd tot het einde blijft zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef melke het volgende:
Jezus wat is Rob aan het zeiken. Lieske moet niet te veel initiatief nemen, Joost zeikt hij al de hele dag af. Tot dat mensen gaan stemmen. Dan gaat hij weer slijmen. Hopelijk word hij de volgende keer genomineerd
Ja, dat worden geen nachtstreams vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef elskreeft het volgende:
het stelletje lamzakken wil dus echt na 1 dagje werken NU al naar bed gaan. hun eten is gemaakt, hun bedje opgemaakt, hun koffie gezet. ze hebben alleen maar piepers hoeven jassen en zijn allemaal kapot!
Tja, werken is dan ook heel erg zwaarquote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef elskreeft het volgende:
het stelletje lamzakken wil dus echt na 1 dagje werken NU al naar bed gaan. hun eten is gemaakt, hun bedje opgemaakt, hun koffie gezet. ze hebben alleen maar piepers hoeven jassen en zijn allemaal kapot!
het worden zelfs geen avondstreams vermoed ik! rond 21.30 ligt de boel plat denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat worden geen nachtstreams vandaag.
Of nou ja, 4 slaapkamerstreams dan
Of hij vliegt er net zo hard uit als Mennoquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten Joost in ieder geval niet nog meer gaan pesten of dwars zitten, want dan gaat hij helemaal op z'n sloffen winnen. Dan buit Hummie die pesterijen wel zo uit dat de kijkers nog meer op de hand van Joost komen
Doe het maar eens dan. 8 uur lang aardappels schillen in een zo snel mogelijk tempo, want je wilt de opdracht halen. Dus niet relaxt werken, zoals je normaal bij een baas doet... maar echt zo snel mogelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat ze behoorlijk kapot zijn. Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, werken is dan ook heel erg zwaar
Ze zijn gewoon niets meer gewend denk ik... Of ze waren al niets gewend, kan ook natuurlijk.
Morgen om 06:00uur is het weer feest!!quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe het maar eens dan. 8 uur lang aardappels schillen in een zo snel mogelijk tempo, want je wilt de opdracht halen. Dus niet relaxt werken, zoals je normaal bij een baas doet... maar echt zo snel mogelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat ze behoorlijk kapot zijn. Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.
Nou.....quote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:woei.. mijn verbindig doet het weer
Niks gemist zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
psssssssssssssssst, het is op zich geen verplichting om te kijken hoorquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef frizti het volgende:
Was het maar 22 dec.
Ik kan deze achterbakse lamzakken bijna niet meer aanhoren/zien.
Hij verwacht zijn universitaire studie psychologie in maart af te ronden.quote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Denmor het volgende:
Later blijft bij Roel later, die wordt nooit volwassen. Zo'n student die ALTIJD student denkt te blijven.
Idd geen ballen in/aan zijn lijf. Gadverdamme wat een lapzwans.
tsja.. dat zijn de kenmerken van een verslaving he... Je weet dat het niet goed voor je is, je verbergt het voor de buitenwereld.. maar je kunt het toch niet latenquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
psssssssssssssssst, het is op zich geen verplichting om te kijken hoor
Als dat zou gebeuren valt het programma echt door de mand! Chantal en Ingrid zijn veel minder populair. Het lijkt me sterk dat die langer blijven. Daarbij heeft Lieske geen toegevoegde waarde, maar hebben Chantal, Ingird, Rob, Nathalie en Joost dat dan wel. Roel en Dido kunnen nog wel eens als interessant gezien worden vanwegen hun 'relatie gebeuren'.quote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Volgens Tanjalies stond toch al vast dat Lieske er dit keer uit zou gaan?
Geestdodend?quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
<..>
Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.
Datzelfde briljante redactielid dat dacht dat aardappels schillen en alle drank weghalen leuke TV op zou leveren.quote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
En wie heeft die kaarten gegeven?
is de gedachtengang achter die drankactie al bekend?quote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef Pinball het volgende:
Datzelfde briljante redactielid dat dacht dat aardappels schillen en alle drank weghalen leuke TV op zou leveren.
Helaas niet, dat is een redaktie-lid en net als Joost een protege van mummie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze die afschuwelijke, afgrijselijke verschrikkelijke Tafkar er niet uitgooien.![]()
![]()
Was dat maar waar,ik wil graag meegooienquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze die afschuwelijke, afgrijselijke verschrikkelijke Tafkar er niet uitgooien.![]()
![]()
Iets veranderd in je opties hier op het forum? Anders ff je Inet config nalopenquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef melke het volgende:
Weet nu misschien iemand hoe het komt dat mijn inloggegevens niet meer onthouden worden?
En waarom slaat niemand hem op zijn bek?quote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dat maar waar,ik wil graag meegooien![]()
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
is de gedachtengang achter die drankactie al bekend?
Dat is het niet.. Heb m'n cookies verwijderd en nu moet ik steeds handmatig inloggen. Irriteerd me dood en bij de bug vragen krijg ik haast geen antwoordquote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets veranderd in je opties hier op het forum? Anders ff je Inet config nalopen
Scanman.quote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
100 plaatjes
Hebben we eindelijk eens gewoon beelden uit de badkamer, beginnen mensen meteen te zeiken.quote:Op maandag 21 november 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Scanman.
Flikker eens een eind op met dat overschot aan caps, daar is een apart topic voor waar de wankers met 1 hand kunnen surfen.![]()
krijg je ook geen foutmelding?quote:Op maandag 21 november 2005 19:14 schreef melke het volgende:
Dat is het niet.. Heb m'n cookies verwijderd en nu moet ik steeds handmatig inloggen. Irriteerd me dood en bij de bug vragen krijg ik haast geen antwoord
Ik vroeg jou niets, ga hier maar rukken: Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4quote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk eens gewoon beelden uit de badkamer, beginnen mensen meteen te zeiken.![]()
Volgens mij zijn borsten en billen geen taboe meer...quote:Op maandag 21 november 2005 19:20 schreef sleepy1958 het volgende:
Regie komt eindelijk op stoom. Toch jammer dat Linda al weg is.
Ik had verwacht dat Ingrid hem wel zou gaan aanpakken,maar ook dat valt vies tegen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En waarom slaat niemand hem op zijn bek?
En dan te bedenken dat hij er donderdag nog niet uit gaat. Dit is een nachtmerrie!!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niets, ga hier maar rukken: Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4
Het gaat er mij om dat je met een paar caps ook de sfeer wel weer kan geven. Dat jij nog nooit irl een vrouw naakt hebt gezien is niet mijn probleem.![]()
Heee je hondje beweegt!quote:Op maandag 21 november 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij zijn borsten en billen geen taboe meer...![]()
Is je goudvis overleden ofzo?quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat je met een paar caps ook de sfeer wel weer kan geven. Dat jij nog nooit irl een vrouw naakt hebt gezien is niet mijn probleem.![]()
Iemand die zo'n opmerking maakt moet wel een vuile flikker zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag ze nog beeldvullend, kan helaas niet cappen hier.quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
En toen pas draaide de camera weg
Hoe goed kan jij tegen Chantal? Zal ik die even 10 keer per pagina gaan posten?quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Pinball, flikker jij toch op dan als je niet tegen naakt kunt
één ding weet ik zeker, onze Lies hoeft zich nergens om te schamen !!quote:
En als jij er zo boos om wordt zal ik wel gelijk hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 19:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Iemand die zo'n opmerking maakt moet wel een vuile flikker zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die had ik een zwempakje aangetrokken.quote:
Bedankt voor deze cap.quote:Op maandag 21 november 2005 19:29 schreef Rams3s het volgende:
Dit shot van Lieske wou ik nog even met jullie delen
[afbeelding]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
En als jij er zo boos om wordt zal ik wel gelijk hebben.
PLEASE! Ik weet hoe vrouwen klinken als er een lekkere kerel voorbij komt, schei toch uit!quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef melke het volgende:
Nog nooit een naakte vrouw gezien ofzo? Typisch kerels!
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!quote:Op maandag 21 november 2005 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
PLEASE! Ik weet hoe vrouwen klinken als er een lekkere kerel voorbij komt, schei toch uit!![]()
Het heeft iets met de cookies te maken. Nadat ik die verwijderd heb ik inlog problemen gekregen. Voorheen ging alles primaquote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Wup het volgende:
nee dat is het niet melke
APK laatst was er toch ook iemand met inlogproblemen
weet je hoe dat is opgelost?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.
Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.![]()
Frizti is nog maahaagdquote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.
Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.![]()
Als ik wist hoe ik t moest dan had ik t gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!
OK, daar verschillen we iig in. Maar zonder verschil tussen man en vrouw is er ook geen ruk meer aan toch? Kom jij van Venus?quote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?quote:Op maandag 21 november 2005 19:39 schreef melke het volgende:
Het heeft iets met de cookies te maken. Nadat ik die verwijderd heb ik inlog problemen gekregen. Voorheen ging alles prima
quote:
Blinde kip.quote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef MrObjective het volgende:
Hey!! Je mocht hier toch niet op de man spelen?!?!? Waar is nu de MOD met een waarschuwing?!?!?!
Het werd net leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |