o.k.quote:Op maandag 21 november 2005 15:34 schreef Veulen het volgende:
oeps even edit
Het word 18 seconden per aardappel.
Ik ben het niet met je eens ze is slankquote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, vlezig lijfje, sorry, maar het is zo
maak je niet druk, he tis geen kritiek op je popje, hoor
gewoon een constatering
Ook in de TV wereld zijn er mensen nodig die de prullenbakken legen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Nathalie staat al lang in het zwarte boek. Die komt absoluut nergens aan de slag in de tv wereld.
Het schijnt idd dat Nathalie met haar voeten aardappels schilt ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef MrObjective het volgende:
Mijn voorspelling is ook dat ze vast en zeker niet gaat schillen. Vooral niet als ze ziet en hoort van de gebroken nagels... Dan past ze er helemaal voor en doet haar enkel nog zeerder.
[afbeelding]
\quote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens ze is slank
En dan mag je haar geen vlezig lijfje noemen.
Grapje ik maak me niet druk Lieske is stevig gebouwd
Hee lieverd jij ook weer in het landquote:Op maandag 21 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:middag
Wat een genot om mensen te zien werken
Eensch. Niks mis met Lieskes figuur. Een beetje normaal 'gevulde' vrouw zie ik sowieso liever dan zo'n gratenpakuis.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
LOL... vertel dat tegen al die vrouwen die echt stevig zijn.Het is een beetje omgekeerde wereld nu. Lieske is in mijn ogen namelijk normaal. Al die andere zeer dunne vrouwen zijn gewoon veel te dun.
Als Lieske nu stevig is, dan ben ik Dik Trom.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hee lieverd jij ook weer in het land![]()
Het strijken van twee of drie dekbedhoezen, douchen, languit op de bankliggen.......hm je zou zelfs kunnen zeggen dat ons Naatje vandaag meer heeft gedaan dan alle bewoners bijelkaar!!quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
Lieske aan het oefenen voor morgen.
[afbeelding]
Lieske:"Ik ben best wel druk geweest vandaag..."
Natte Lie:"Wij!!!![]()
![]()
Kom op Scanman Lieske is dik en moet meer kilometers gaan hardlopen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
LOL... vertel dat tegen al die vrouwen die echt stevig zijn.Het is een beetje omgekeerde wereld nu. Lieske is in mijn ogen namelijk normaal. Al die andere zeer dunne vrouwen zijn gewoon veel te dun.
Als Lieske nu stevig is, dan ben ik Dik Trom.
Wij nath je bijna geen reet gedaan de meeste tijd heb je toneel gespeeld op de bank.quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
![]()
En nathalie zit al 3 uur lekker te chillen achter de strijkplank. Dat geeft haar bedoelingen voor de komende dagen perfect weer: voor het algemene beeld beetje 'meehelpen' en vooral meelij wekken met d'r enkel, die ze waarschijnlijk allang weer redelijk kan gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
![]()
Gelukkig heeft ze wel zinvol werk gedaan: het strijken van de dekbeddenquote:Op maandag 21 november 2005 15:54 schreef giofree het volgende:
[..]
En nathalie zit al 3 uur lekker te chillen achter de strijkplank.
Ze is echt non stop in beweging inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef riri het volgende:
Lieske heeft een leuk figuurtje....
Neem trouwens m'n petje voor haar af...die kan echt een werk verstouwen zonder te zeuren en te klagen,zouden velen nog wat van kunnen leren in dat huis
waarom zo panisch over het woordje 'stevig'quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eensch. Niks mis met Lieskes figuur. Een beetje normaal 'gevulde' vrouw zie ik sowieso liever dan zo'n gratenpakuis.
Hoe krijgt ze het in vredesnaam de strot uit. Het idiote is dat ze het waarschijnlijk nog echt gelooft ook.quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef MrObjective het volgende:
Nu zei ze het weer ... We hebben best wel veel gedaan....
wapperwapperpieppiep ademen ademen!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef Day het volgende:
Grappig eigenlijk om te zien dat Lieske heel bezorgd is over Nathalie's enkel en voor zichzelf heel hard was, toen zij met haar knie zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |