Moet roel niet slapen?quote:
Dat luistervinkje spelen was de 1e keer wel grappig maar ik begin het nu wel erg storend te vinden van 'mquote:Op maandag 21 november 2005 14:37 schreef scanman01 het volgende:
Roel hoort de werkers door de wanden heen.
[afbeelding]
hahaquote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef scanman01 het volgende:
Lieske leest op Roel's matras: "100% horsehair"
Roel: "Echt? Zal Dido blij mee zijn"
Ze móeten alles opruimen en weten dat ook.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze om half 5 gewoon alles laten vallen en naar de huiskamer verdwijnen , of zullen ze eerst gaan opruimen , dweilen en afwassen van materialen ???
Of gaat BB dit ook voor hun doen ???
Moet Dido eens doen, zich laten masseren door een man, gaat Roel helemaal raar flippen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef Day het volgende:
Inlikken gaat misschien te ver, Lieske is gewoon heel erg haar best aan het doen om te bewijzen dat ze Dido ECHT, ECHT wel aardig vindt, ondanks haar nominatie.
Dat is sowieso haar probleem, Lieske heeft altijd achteraf spijt van haar nominaties en gaat daarna over de top met aardig doen.
Is dus niet echt inlikken, lijkt mij, maar meer onzekerheid.
Ze moet trouwens wel uit gaan kijken met Roel. Zagen jullie die blik van Nathalie toen ze Roel aan het masseren was, net? Dat wordt zeker doorgebriefd aan de ijskoningin straks!
Waarom dacht je dat BB Roel & Lieske iedere dag 'gekoppeld' hebben. En Roel & Dido twee dagen uit elkaar.quote:Op maandag 21 november 2005 14:40 schreef farceman het volgende:
En Dido heeft al aangegeven zich soms jaloers te voelen mbt roel/lies, zei ze zelfs tegen Roel ze ging dan maar weg omdat ze het kinderachtig van zichzelf vond
houdt Nathalie ze wel goed in de gaten... met de gebruikelijke sneer richting Lieske zo af en toe bijvoorbeeldquote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef ART het volgende:
Waarom dacht je dat BB Roel & Lieske iedere dag 'gekoppeld' hebben. En Roel & Dido twee dagen uit elkaar.
Lieske vindt dit niet vervelend...
Kan me de avond nog goed herhinderen dat Roel met Linda zat te te zoenen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:47 schreef ART het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat BB Roel & Lieske iedere dag 'gekoppeld' hebben. En Roel & Dido twee dagen uit elkaar.
Lieske vindt dit niet vervelend...
Dan heeft ze te hard gewerkt Menno zijn schuldquote:Op maandag 21 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft pijn in haar rug nu.
ja gek, hèquote:Op maandag 21 november 2005 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Kan me de avond nog goed herhinderen dat Roel met Linda zat te te zoenen.
Dat lieske vreemd op keek van wat gebeurt hier nou.
Gewoon verder danste of er niks aan de hand was.
Toch wel wat anders dan de jaloerse blik van Dido of roel
Helpquote:Op maandag 21 november 2005 14:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ja gek, hè
waarom zou ze jaloers zijn als ze niets in Roel ziet verder dan wat aandacht af en toe
nou, volgens mij vond Lieske de aandacht leuk, maar er was geen chemie verder.quote:Op maandag 21 november 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Help
Lieske vond Roel best wel leuk.
Alleen liep Roel te hard van stapel.
Rob zei vanmiddag dat hij dat wel ging doen.quote:Op maandag 21 november 2005 14:38 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik ben benieuwd of ze om half 5 gewoon alles laten vallen en naar de huiskamer verdwijnen , of zullen ze eerst gaan opruimen , dweilen en afwassen van materialen ???
Of gaat BB dit ook voor hun doen ???
Een beetje broer en zus inderdaad. Lieske vindt de relatie Dido / Roel ook veel te leuk om jaloers te zijn. Tussen Dido en Roel blijkt er wel veel meer te zijn dan we dachten. Tenminste zo lijkt het. Of het werkelijk zo is zal moeten blijken ná BB. Echt geschikt voor een programma als BB is dat gezemel tussen die twee in ieder geval niet, vind ik.quote:Op maandag 21 november 2005 15:01 schreef milagro het volgende:
Dido en Roel daar was wel chemie, blijkbaar, daarom zaten ze elkaar zo vaak dwars, "wass sich liebt dass neckt sich" immers
Nee... en ik heb zo'n idee die behoefte ook niet te hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef farceman het volgende:
Scanman heb jij ooit van een Vindicat reet gehoord?
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder gevalquote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef nachtzuster het volgende:
Roel heeft in de DBK gevraagd of hij het 2 pers. dekbed mag gebruiken en of hij een joint kan krijgen.
BB komt er nog op terug.
Vindicat is de naam van de studentenvereninging van lies en ALLE vrouwen hebben daar na 2 a 3 jaar een mega dikke reet van het zuipen en Lies heeft daar echt wel de aanleg voor.quote:Op maandag 21 november 2005 15:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee... en ik heb zo'n idee die behoefte ook niet te hebben.
jaquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder geval
BB moet beide niet toestaan.quote:Op maandag 21 november 2005 15:07 schreef nachtzuster het volgende:
Roel heeft in de DBK gevraagd of hij het 2 pers. dekbed mag gebruiken en of hij een joint kan krijgen.
BB komt er nog op terug.
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?quote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Vindicat is de naam van de studentenvereninging van lies en ALLE vrouwen hebben daar na 2 a 3 jaar een mega dikke reet van het zuipen en Lies heeft daar echt wel de aanleg voor.
Hoop dat de info niet e schookend voor je is
Neuh dat is het niet, maar ja, als je verliefd wordt, ga je niet omwille van de kijkcijfers of de poen dat verdringen natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een beetje broer en zus inderdaad. Lieske vindt de relatie Dido / Roel ook veel te leuk om jaloers te zijn. Tussen Dido en Roel blijkt er wel veel meer te zijn dan we dachten. Tenminste zo lijkt het. Of het werkelijk zo is zal moeten blijken ná BB. Echt geschikt voor een programma als BB is dat gezemel tussen die twee in ieder geval niet, vind ik.
Scan, ik vrees dat het dan toch een brilletje moet worden voor jou.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?. Ook niet een heel klein beetje generaliserend trouwens, die opmerking.
"ALLE vrouwen"
En alles beter dan géén reet, zoals Dido en Naat
Nee dat zeg ik niet maar de term Vindicat reet is onder alle studenten in Nederland bekend.quote:Op maandag 21 november 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal het alleen daar in Groningen zo zijn?. Ook niet een heel klein beetje generaliserend trouwens, die opmerking.
"ALLE vrouwen"
En alles beter dan géén reet, zoals Dido en Naat
Het zal mij werkelijk waar aan m'n reet roesten, om maar eens bij het thema te blijvenquote:Op maandag 21 november 2005 15:14 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet maar de term Vindicat reet is onder alle studenten in Nederland bekend.
En idd zullen er echt wel wat uitzondereingen zijn maar lieske wordt (hoe erg ook) zeker geen. Daar heeft ze gewoon teveel aanleg voor
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ik vrees dat het dan toch een brilletje moet worden voor jou.
Dido is mager ja, maar ze heeft wel degelijk 1 uitstuipsel aan d'r lijf en dat is d'r kont
Naat heeft wel degelijk een behoorlijk uitstekende kont
En Lies heeft meer een brede kont dan een uitstekende kont.
En van deze 3 dames heeft Lieske het meeste aanleg om in de breedte uit te groeien.
waaromquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder geval
Eh....JIJ bent degene die er zo serieus op in ging, hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.
Maar zoals gezegd: het boeit ook verder voor geen meter. Over 2 of 3 jaar weten wij nauwelijks nog wie Lieske was, dus waar gaat dit in vredesnam over?
Dido en Naat hebben geen aanleg om moddervet te worden nee, maar ze zijn wel degelijk dikker geworden, hoor, ook zij kunnen dat, door in verhouding veel eten en weinig beweging.quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.
Maar zoals gezegd: het boeit ook verder voor geen meter. Over 2 of 3 jaar weten wij nauwelijks nog wie Lieske was, dus waar gaat dit in vredesnam over?
Tegen die tijd is Lieske ook geestelijk gegroeid en dat durf ik van Naat en Diet niet te bewerenquote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na mij ging jij er serieus op inquote:Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Eh....JIJ bent degene die er zo serieus op in ging, hoor!
Hij is gewoon supersnelquote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef MrObjective het volgende:
Rob doet in 5 seconden een aardappel
Ja, ik discussieer graag met je, dat weet je toch?quote:Op maandag 21 november 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na mij ging jij er serieus op in![]()
valt best wel meequote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Dido en Naat hebben geen aanleg om moddervet te worden nee, maar ze zijn wel degelijk dikker geworden, hoor, ook zij kunnen dat, door in verhouding veel eten en weinig beweging.
Lies heeft, ondanks haar vermeende lage vetgehalte, best een vlezig lijf, en dat is echt niet enkel spier
Klopt... en ik vind dat mooi en dus een enorm pluspunt als je het over uiterlijk hebt. Ik weet dat er zat zijn die meer op een superslank lichaam vallen zonder enige houvast, maar mijn smaak is dus wat anders.quote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
Lies heeft, ondanks haar vermeende lage vetgehalte, best een vlezig lijf, en dat is echt niet enkel spier
Mij ookquote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik discussieer graag met je, dat weet je toch?![]()
En verder zal het me inderdaad aan m'n reet roesten.![]()
nee, vlezig lijfje, sorry, maar het is zoquote:
Rob is een gigant!quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon supersnel![]()
Echt die opdracht is morgen al klaar tegen het end van de middag believe me maar
Toch ben ik wel benieuwd van wie we meer zullen horen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook.. Hoe Lieske er over 2 of 3 jaar uitziet of zou kunnen zien is totaal niet relevant.
LOL... Nathalie staat al lang in het zwarte boek. Die komt absoluut nergens aan de slag in de tv wereld. Misschien zullen ze een poging wagen met Joost in een kinderprogramma ofzo, maar dat zal ook snel afgelopen zijn. Misschien dat er nog wel 1 of 2 in Playboy komen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Day het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd van wie we meer zullen horen.
Ik weet dat Nathalie en Joost het heel graag willen, in de publiciteit blijven of doorbreken voor tv etc.
Dat valt aan alle acties van ze te zien. Dat zingen (van beide), het gedebatteer en de spelletjes (van Joost), het geshow van lijf en leden (van Nathalie). Ben benieuwd of het ze lukt.
Ik zal in ieder geval niet kijken!
Dat heb je goed uitgerekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik weet niet of iemand de berekening al had gemaakt van hoeveel aardappelen ze moeten schillen
Ik zet hem even hieronder...
Ze werken 7 uur per dag. (8 - 1 uur pauze)
3 dagen x 7 = 21 uur
1200 aardappels : 21 uur = ongeveer 57 kilo aardappels per uur
57 kilo : 5 personen = ongeveer 11,5 kilo aardappels per uur per persoon.
Het gewicht van een aardappel is ongeveer gemiddeld 50 gram.
In 1 kilo zitten dan 20 aardappelen.
11,5 kilo x 20 aardappelen = 230 aardappelen per uur
230 aardappels : 60 minuten = ongeveer 4 aardappels per minuut
Dat betekend dat ze 15 seconden (ongeveer) voor een aardappel hebben
Klopt al niet. Ze werken 9 uur per dag. Gaat 1 uur pauze af, dus er blijft 8 uur over.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik weet niet of iemand de berekening al had gemaakt van hoeveel aardappelen ze moeten schillen
Ik zet hem even hieronder... - knip -
Je berekening begint al fout. Ze werken 9 uur per dag, waarvan 1 uur pauze. Dus 8 werkuren.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik zet hem even hieronder...
Ze werken 7 uur per dag. (8 - 1 uur pauze)
3 dagen x 7 = 21 uur
1200 aardappels : 21 uur = ongeveer 57 kilo aardappels per uur
57 kilo : 5 personen = ongeveer 11,5 kilo aardappels per uur per persoon.
Het gewicht van een aardappel is ongeveer gemiddeld 50 gram.
In 1 kilo zitten dan 20 aardappelen.
11,5 kilo x 20 aardappelen = 230 aardappelen per uur
230 aardappels : 60 minuten = ongeveer 4 aardappels per minuut
Dat betekend dat ze 15 seconden (ongeveer) voor een aardappel hebben
o.k.quote:Op maandag 21 november 2005 15:34 schreef Veulen het volgende:
oeps even edit
Het word 18 seconden per aardappel.
Ik ben het niet met je eens ze is slankquote:Op maandag 21 november 2005 15:26 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, vlezig lijfje, sorry, maar het is zo
maak je niet druk, he tis geen kritiek op je popje, hoor
gewoon een constatering
Ook in de TV wereld zijn er mensen nodig die de prullenbakken legen hoorquote:Op maandag 21 november 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Nathalie staat al lang in het zwarte boek. Die komt absoluut nergens aan de slag in de tv wereld.
Het schijnt idd dat Nathalie met haar voeten aardappels schilt ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef MrObjective het volgende:
Mijn voorspelling is ook dat ze vast en zeker niet gaat schillen. Vooral niet als ze ziet en hoort van de gebroken nagels... Dan past ze er helemaal voor en doet haar enkel nog zeerder.
[afbeelding]
\quote:Op maandag 21 november 2005 15:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens ze is slank
En dan mag je haar geen vlezig lijfje noemen.
Grapje ik maak me niet druk Lieske is stevig gebouwd
Hee lieverd jij ook weer in het landquote:Op maandag 21 november 2005 15:30 schreef teamlead het volgende:middag
Wat een genot om mensen te zien werken
Eensch. Niks mis met Lieskes figuur. Een beetje normaal 'gevulde' vrouw zie ik sowieso liever dan zo'n gratenpakuis.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
LOL... vertel dat tegen al die vrouwen die echt stevig zijn.Het is een beetje omgekeerde wereld nu. Lieske is in mijn ogen namelijk normaal. Al die andere zeer dunne vrouwen zijn gewoon veel te dun.
Als Lieske nu stevig is, dan ben ik Dik Trom.
quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Hee lieverd jij ook weer in het land![]()
Het strijken van twee of drie dekbedhoezen, douchen, languit op de bankliggen.......hm je zou zelfs kunnen zeggen dat ons Naatje vandaag meer heeft gedaan dan alle bewoners bijelkaar!!quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
Lieske aan het oefenen voor morgen.
[afbeelding]
Lieske:"Ik ben best wel druk geweest vandaag..."
Natte Lie:"Wij!!!![]()
![]()
Kom op Scanman Lieske is dik en moet meer kilometers gaan hardlopen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
\
LOL... vertel dat tegen al die vrouwen die echt stevig zijn.Het is een beetje omgekeerde wereld nu. Lieske is in mijn ogen namelijk normaal. Al die andere zeer dunne vrouwen zijn gewoon veel te dun.
Als Lieske nu stevig is, dan ben ik Dik Trom.
Wij nath je bijna geen reet gedaan de meeste tijd heb je toneel gespeeld op de bank.quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
![]()
En nathalie zit al 3 uur lekker te chillen achter de strijkplank. Dat geeft haar bedoelingen voor de komende dagen perfect weer: voor het algemene beeld beetje 'meehelpen' en vooral meelij wekken met d'r enkel, die ze waarschijnlijk allang weer redelijk kan gebruiken.quote:Op maandag 21 november 2005 15:47 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
![]()
Gelukkig heeft ze wel zinvol werk gedaan: het strijken van de dekbeddenquote:Op maandag 21 november 2005 15:54 schreef giofree het volgende:
[..]
En nathalie zit al 3 uur lekker te chillen achter de strijkplank.
Ze is echt non stop in beweging inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef riri het volgende:
Lieske heeft een leuk figuurtje....
Neem trouwens m'n petje voor haar af...die kan echt een werk verstouwen zonder te zeuren en te klagen,zouden velen nog wat van kunnen leren in dat huis
waarom zo panisch over het woordje 'stevig'quote:Op maandag 21 november 2005 15:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Eensch. Niks mis met Lieskes figuur. Een beetje normaal 'gevulde' vrouw zie ik sowieso liever dan zo'n gratenpakuis.
Hoe krijgt ze het in vredesnaam de strot uit. Het idiote is dat ze het waarschijnlijk nog echt gelooft ook.quote:Op maandag 21 november 2005 15:59 schreef MrObjective het volgende:
Nu zei ze het weer ... We hebben best wel veel gedaan....
wapperwapperpieppiep ademen ademen!!!!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 16:00 schreef Day het volgende:
Grappig eigenlijk om te zien dat Lieske heel bezorgd is over Nathalie's enkel en voor zichzelf heel hard was, toen zij met haar knie zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |