Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.quote:Op maandag 21 november 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Scan, ik vrees dat het dan toch een brilletje moet worden voor jou.
Dido is mager ja, maar ze heeft wel degelijk 1 uitstuipsel aan d'r lijf en dat is d'r kont
Naat heeft wel degelijk een behoorlijk uitstekende kont
En Lies heeft meer een brede kont dan een uitstekende kont.
En van deze 3 dames heeft Lieske het meeste aanleg om in de breedte uit te groeien.
waaromquote:Op maandag 21 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die joint lijkt me heel erg sterk in ieder geval
Eh....JIJ bent degene die er zo serieus op in ging, hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.
Maar zoals gezegd: het boeit ook verder voor geen meter. Over 2 of 3 jaar weten wij nauwelijks nog wie Lieske was, dus waar gaat dit in vredesnam over?
Dido en Naat hebben geen aanleg om moddervet te worden nee, maar ze zijn wel degelijk dikker geworden, hoor, ook zij kunnen dat, door in verhouding veel eten en weinig beweging.quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat laatste zal inderdaad zeker zo zijn. Dido en Naat hebben totaal geen aanleg om dikker te worden. Lieske wel, maar die sport weer heel erg veel.
Maar zoals gezegd: het boeit ook verder voor geen meter. Over 2 of 3 jaar weten wij nauwelijks nog wie Lieske was, dus waar gaat dit in vredesnam over?
Tegen die tijd is Lieske ook geestelijk gegroeid en dat durf ik van Naat en Diet niet te bewerenquote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na mij ging jij er serieus op inquote:Op maandag 21 november 2005 15:19 schreef Day het volgende:
[..]
Eh....JIJ bent degene die er zo serieus op in ging, hoor!
Hij is gewoon supersnelquote:Op maandag 21 november 2005 15:22 schreef MrObjective het volgende:
Rob doet in 5 seconden een aardappel
Ja, ik discussieer graag met je, dat weet je toch?quote:Op maandag 21 november 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En na mij ging jij er serieus op in![]()
valt best wel meequote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Dido en Naat hebben geen aanleg om moddervet te worden nee, maar ze zijn wel degelijk dikker geworden, hoor, ook zij kunnen dat, door in verhouding veel eten en weinig beweging.
Lies heeft, ondanks haar vermeende lage vetgehalte, best een vlezig lijf, en dat is echt niet enkel spier
Klopt... en ik vind dat mooi en dus een enorm pluspunt als je het over uiterlijk hebt. Ik weet dat er zat zijn die meer op een superslank lichaam vallen zonder enige houvast, maar mijn smaak is dus wat anders.quote:Op maandag 21 november 2005 15:20 schreef milagro het volgende:
Lies heeft, ondanks haar vermeende lage vetgehalte, best een vlezig lijf, en dat is echt niet enkel spier
Mij ookquote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, ik discussieer graag met je, dat weet je toch?![]()
En verder zal het me inderdaad aan m'n reet roesten.![]()
nee, vlezig lijfje, sorry, maar het is zoquote:
Rob is een gigant!quote:Op maandag 21 november 2005 15:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is gewoon supersnel![]()
Echt die opdracht is morgen al klaar tegen het end van de middag believe me maar
Toch ben ik wel benieuwd van wie we meer zullen horen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mij ook.. Hoe Lieske er over 2 of 3 jaar uitziet of zou kunnen zien is totaal niet relevant.
LOL... Nathalie staat al lang in het zwarte boek. Die komt absoluut nergens aan de slag in de tv wereld. Misschien zullen ze een poging wagen met Joost in een kinderprogramma ofzo, maar dat zal ook snel afgelopen zijn. Misschien dat er nog wel 1 of 2 in Playboy komen.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Day het volgende:
[..]
Toch ben ik wel benieuwd van wie we meer zullen horen.
Ik weet dat Nathalie en Joost het heel graag willen, in de publiciteit blijven of doorbreken voor tv etc.
Dat valt aan alle acties van ze te zien. Dat zingen (van beide), het gedebatteer en de spelletjes (van Joost), het geshow van lijf en leden (van Nathalie). Ben benieuwd of het ze lukt.
Ik zal in ieder geval niet kijken!
Dat heb je goed uitgerekendquote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik weet niet of iemand de berekening al had gemaakt van hoeveel aardappelen ze moeten schillen
Ik zet hem even hieronder...
Ze werken 7 uur per dag. (8 - 1 uur pauze)
3 dagen x 7 = 21 uur
1200 aardappels : 21 uur = ongeveer 57 kilo aardappels per uur
57 kilo : 5 personen = ongeveer 11,5 kilo aardappels per uur per persoon.
Het gewicht van een aardappel is ongeveer gemiddeld 50 gram.
In 1 kilo zitten dan 20 aardappelen.
11,5 kilo x 20 aardappelen = 230 aardappelen per uur
230 aardappels : 60 minuten = ongeveer 4 aardappels per minuut
Dat betekend dat ze 15 seconden (ongeveer) voor een aardappel hebben
Klopt al niet. Ze werken 9 uur per dag. Gaat 1 uur pauze af, dus er blijft 8 uur over.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik weet niet of iemand de berekening al had gemaakt van hoeveel aardappelen ze moeten schillen
Ik zet hem even hieronder... - knip -
Je berekening begint al fout. Ze werken 9 uur per dag, waarvan 1 uur pauze. Dus 8 werkuren.quote:Op maandag 21 november 2005 15:27 schreef Veulen het volgende:
Ik zet hem even hieronder...
Ze werken 7 uur per dag. (8 - 1 uur pauze)
3 dagen x 7 = 21 uur
1200 aardappels : 21 uur = ongeveer 57 kilo aardappels per uur
57 kilo : 5 personen = ongeveer 11,5 kilo aardappels per uur per persoon.
Het gewicht van een aardappel is ongeveer gemiddeld 50 gram.
In 1 kilo zitten dan 20 aardappelen.
11,5 kilo x 20 aardappelen = 230 aardappelen per uur
230 aardappels : 60 minuten = ongeveer 4 aardappels per minuut
Dat betekend dat ze 15 seconden (ongeveer) voor een aardappel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |