Wat zeg je nou? DOE JIJ minstens 2x dezelfde broek aan zonder het te wassen??quote:Ik gooi mijn spijkerbroek echt niet al na 1x dragen in de was.
Spijkerbroeken kun je nog wel meer dan 2 dagen aan...quote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef MPJT het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? DOE JIJ minstens 2x dezelfde broek aan zonder het te wassen??![]()
Dat an gewoon niet..![]()
![]()
KLAAR!
![]()
![]()
Echt iets voor joost,maar knap stom dat ze nu steeds Joost moeten hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef elskreeft het volgende:
Joost heeft gedoucht en heeft dezelfde vieze onderbroek weer aangetrokken.
krijgt de hele groep over zich heen dat hij een goorlap is. van schrik gaat hij direct een schone onderbroek aandoen.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:43 schreef Springsteen27 het volgende:
Is vandaag al de finale van Expeditie Robinson?!?
Ik ben bang dat die engerd tot het einde blijft zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef melke het volgende:
Jezus wat is Rob aan het zeiken. Lieske moet niet te veel initiatief nemen, Joost zeikt hij al de hele dag af. Tot dat mensen gaan stemmen. Dan gaat hij weer slijmen. Hopelijk word hij de volgende keer genomineerd
Ja, dat worden geen nachtstreams vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef elskreeft het volgende:
het stelletje lamzakken wil dus echt na 1 dagje werken NU al naar bed gaan. hun eten is gemaakt, hun bedje opgemaakt, hun koffie gezet. ze hebben alleen maar piepers hoeven jassen en zijn allemaal kapot!
Tja, werken is dan ook heel erg zwaarquote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef elskreeft het volgende:
het stelletje lamzakken wil dus echt na 1 dagje werken NU al naar bed gaan. hun eten is gemaakt, hun bedje opgemaakt, hun koffie gezet. ze hebben alleen maar piepers hoeven jassen en zijn allemaal kapot!
het worden zelfs geen avondstreams vermoed ik! rond 21.30 ligt de boel plat denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat worden geen nachtstreams vandaag.
Of nou ja, 4 slaapkamerstreams dan
Of hij vliegt er net zo hard uit als Mennoquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten Joost in ieder geval niet nog meer gaan pesten of dwars zitten, want dan gaat hij helemaal op z'n sloffen winnen. Dan buit Hummie die pesterijen wel zo uit dat de kijkers nog meer op de hand van Joost komen
Doe het maar eens dan. 8 uur lang aardappels schillen in een zo snel mogelijk tempo, want je wilt de opdracht halen. Dus niet relaxt werken, zoals je normaal bij een baas doet... maar echt zo snel mogelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat ze behoorlijk kapot zijn. Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, werken is dan ook heel erg zwaar
Ze zijn gewoon niets meer gewend denk ik... Of ze waren al niets gewend, kan ook natuurlijk.
Morgen om 06:00uur is het weer feest!!quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe het maar eens dan. 8 uur lang aardappels schillen in een zo snel mogelijk tempo, want je wilt de opdracht halen. Dus niet relaxt werken, zoals je normaal bij een baas doet... maar echt zo snel mogelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat ze behoorlijk kapot zijn. Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.
Nou.....quote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:woei.. mijn verbindig doet het weer
Niks gemist zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
psssssssssssssssst, het is op zich geen verplichting om te kijken hoorquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef frizti het volgende:
Was het maar 22 dec.
Ik kan deze achterbakse lamzakken bijna niet meer aanhoren/zien.
Hij verwacht zijn universitaire studie psychologie in maart af te ronden.quote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Denmor het volgende:
Later blijft bij Roel later, die wordt nooit volwassen. Zo'n student die ALTIJD student denkt te blijven.
Idd geen ballen in/aan zijn lijf. Gadverdamme wat een lapzwans.
tsja.. dat zijn de kenmerken van een verslaving he... Je weet dat het niet goed voor je is, je verbergt het voor de buitenwereld.. maar je kunt het toch niet latenquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
psssssssssssssssst, het is op zich geen verplichting om te kijken hoor
Als dat zou gebeuren valt het programma echt door de mand! Chantal en Ingrid zijn veel minder populair. Het lijkt me sterk dat die langer blijven. Daarbij heeft Lieske geen toegevoegde waarde, maar hebben Chantal, Ingird, Rob, Nathalie en Joost dat dan wel. Roel en Dido kunnen nog wel eens als interessant gezien worden vanwegen hun 'relatie gebeuren'.quote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef jessie het volgende:
Volgens Tanjalies stond toch al vast dat Lieske er dit keer uit zou gaan?
Geestdodend?quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
<..>
Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.
Datzelfde briljante redactielid dat dacht dat aardappels schillen en alle drank weghalen leuke TV op zou leveren.quote:Op maandag 21 november 2005 19:04 schreef APK het volgende:
En wie heeft die kaarten gegeven?
is de gedachtengang achter die drankactie al bekend?quote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef Pinball het volgende:
Datzelfde briljante redactielid dat dacht dat aardappels schillen en alle drank weghalen leuke TV op zou leveren.
Helaas niet, dat is een redaktie-lid en net als Joost een protege van mummie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze die afschuwelijke, afgrijselijke verschrikkelijke Tafkar er niet uitgooien.![]()
![]()
Was dat maar waar,ik wil graag meegooienquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze die afschuwelijke, afgrijselijke verschrikkelijke Tafkar er niet uitgooien.![]()
![]()
Iets veranderd in je opties hier op het forum? Anders ff je Inet config nalopenquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef melke het volgende:
Weet nu misschien iemand hoe het komt dat mijn inloggegevens niet meer onthouden worden?
En waarom slaat niemand hem op zijn bek?quote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dat maar waar,ik wil graag meegooien![]()
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
is de gedachtengang achter die drankactie al bekend?
Dat is het niet.. Heb m'n cookies verwijderd en nu moet ik steeds handmatig inloggen. Irriteerd me dood en bij de bug vragen krijg ik haast geen antwoordquote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets veranderd in je opties hier op het forum? Anders ff je Inet config nalopen
Scanman.quote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
100 plaatjes
Hebben we eindelijk eens gewoon beelden uit de badkamer, beginnen mensen meteen te zeiken.quote:Op maandag 21 november 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Scanman.
Flikker eens een eind op met dat overschot aan caps, daar is een apart topic voor waar de wankers met 1 hand kunnen surfen.![]()
krijg je ook geen foutmelding?quote:Op maandag 21 november 2005 19:14 schreef melke het volgende:
Dat is het niet.. Heb m'n cookies verwijderd en nu moet ik steeds handmatig inloggen. Irriteerd me dood en bij de bug vragen krijg ik haast geen antwoord
Ik vroeg jou niets, ga hier maar rukken: Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4quote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef frizti het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk eens gewoon beelden uit de badkamer, beginnen mensen meteen te zeiken.![]()
Volgens mij zijn borsten en billen geen taboe meer...quote:Op maandag 21 november 2005 19:20 schreef sleepy1958 het volgende:
Regie komt eindelijk op stoom. Toch jammer dat Linda al weg is.
Ik had verwacht dat Ingrid hem wel zou gaan aanpakken,maar ook dat valt vies tegen.quote:Op maandag 21 november 2005 19:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En waarom slaat niemand hem op zijn bek?
En dan te bedenken dat hij er donderdag nog niet uit gaat. Dit is een nachtmerrie!!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vroeg jou niets, ga hier maar rukken: Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4
Het gaat er mij om dat je met een paar caps ook de sfeer wel weer kan geven. Dat jij nog nooit irl een vrouw naakt hebt gezien is niet mijn probleem.![]()
Heee je hondje beweegt!quote:Op maandag 21 november 2005 19:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij zijn borsten en billen geen taboe meer...![]()
Is je goudvis overleden ofzo?quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat je met een paar caps ook de sfeer wel weer kan geven. Dat jij nog nooit irl een vrouw naakt hebt gezien is niet mijn probleem.![]()
Iemand die zo'n opmerking maakt moet wel een vuile flikker zijn.quote:Op maandag 21 november 2005 19:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag ze nog beeldvullend, kan helaas niet cappen hier.quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
En toen pas draaide de camera weg
Hoe goed kan jij tegen Chantal? Zal ik die even 10 keer per pagina gaan posten?quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Pinball, flikker jij toch op dan als je niet tegen naakt kunt
één ding weet ik zeker, onze Lies hoeft zich nergens om te schamen !!quote:
En als jij er zo boos om wordt zal ik wel gelijk hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 19:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Iemand die zo'n opmerking maakt moet wel een vuile flikker zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die had ik een zwempakje aangetrokken.quote:
Bedankt voor deze cap.quote:Op maandag 21 november 2005 19:29 schreef Rams3s het volgende:
Dit shot van Lieske wou ik nog even met jullie delen
[afbeelding]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
En als jij er zo boos om wordt zal ik wel gelijk hebben.
PLEASE! Ik weet hoe vrouwen klinken als er een lekkere kerel voorbij komt, schei toch uit!quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef melke het volgende:
Nog nooit een naakte vrouw gezien ofzo? Typisch kerels!
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!quote:Op maandag 21 november 2005 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
PLEASE! Ik weet hoe vrouwen klinken als er een lekkere kerel voorbij komt, schei toch uit!![]()
Het heeft iets met de cookies te maken. Nadat ik die verwijderd heb ik inlog problemen gekregen. Voorheen ging alles primaquote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Wup het volgende:
nee dat is het niet melke
APK laatst was er toch ook iemand met inlogproblemen
weet je hoe dat is opgelost?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.
Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.![]()
Frizti is nog maahaagdquote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.
Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.![]()
Als ik wist hoe ik t moest dan had ik t gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!
OK, daar verschillen we iig in. Maar zonder verschil tussen man en vrouw is er ook geen ruk meer aan toch? Kom jij van Venus?quote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?quote:Op maandag 21 november 2005 19:39 schreef melke het volgende:
Het heeft iets met de cookies te maken. Nadat ik die verwijderd heb ik inlog problemen gekregen. Voorheen ging alles prima
quote:
Blinde kip.quote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef MrObjective het volgende:
Hey!! Je mocht hier toch niet op de man spelen?!?!? Waar is nu de MOD met een waarschuwing?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |