is de gedachtengang achter die drankactie al bekend?quote:Op maandag 21 november 2005 19:08 schreef Pinball het volgende:
Datzelfde briljante redactielid dat dacht dat aardappels schillen en alle drank weghalen leuke TV op zou leveren.
Helaas niet, dat is een redaktie-lid en net als Joost een protege van mummie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze die afschuwelijke, afgrijselijke verschrikkelijke Tafkar er niet uitgooien.![]()
![]()
Was dat maar waar,ik wil graag meegooienquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
Kunnen ze die afschuwelijke, afgrijselijke verschrikkelijke Tafkar er niet uitgooien.![]()
![]()
Iets veranderd in je opties hier op het forum? Anders ff je Inet config nalopenquote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef melke het volgende:
Weet nu misschien iemand hoe het komt dat mijn inloggegevens niet meer onthouden worden?
En waarom slaat niemand hem op zijn bek?quote:Op maandag 21 november 2005 19:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was dat maar waar,ik wil graag meegooien![]()
Daar ben ik ook erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 21 november 2005 19:10 schreef Wup het volgende:
is de gedachtengang achter die drankactie al bekend?
Dat is het niet.. Heb m'n cookies verwijderd en nu moet ik steeds handmatig inloggen. Irriteerd me dood en bij de bug vragen krijg ik haast geen antwoordquote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets veranderd in je opties hier op het forum? Anders ff je Inet config nalopen
Scanman.quote:Op maandag 21 november 2005 19:12 schreef scanman01 het volgende:
100 plaatjes
Hebben we eindelijk eens gewoon beelden uit de badkamer, beginnen mensen meteen te zeiken.quote:Op maandag 21 november 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Scanman.
Flikker eens een eind op met dat overschot aan caps, daar is een apart topic voor waar de wankers met 1 hand kunnen surfen.![]()
krijg je ook geen foutmelding?quote:Op maandag 21 november 2005 19:14 schreef melke het volgende:
Dat is het niet.. Heb m'n cookies verwijderd en nu moet ik steeds handmatig inloggen. Irriteerd me dood en bij de bug vragen krijg ik haast geen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |