Hoe goed kan jij tegen Chantal? Zal ik die even 10 keer per pagina gaan posten?quote:Op maandag 21 november 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Pinball, flikker jij toch op dan als je niet tegen naakt kunt
één ding weet ik zeker, onze Lies hoeft zich nergens om te schamen !!quote:
En als jij er zo boos om wordt zal ik wel gelijk hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 19:26 schreef frizti het volgende:
[..]
Iemand die zo'n opmerking maakt moet wel een vuile flikker zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, die had ik een zwempakje aangetrokken.quote:
Bedankt voor deze cap.quote:Op maandag 21 november 2005 19:29 schreef Rams3s het volgende:
Dit shot van Lieske wou ik nog even met jullie delen
[afbeelding]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.quote:Op maandag 21 november 2005 19:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
En als jij er zo boos om wordt zal ik wel gelijk hebben.
PLEASE! Ik weet hoe vrouwen klinken als er een lekkere kerel voorbij komt, schei toch uit!quote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef melke het volgende:
Nog nooit een naakte vrouw gezien ofzo? Typisch kerels!
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!quote:Op maandag 21 november 2005 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
PLEASE! Ik weet hoe vrouwen klinken als er een lekkere kerel voorbij komt, schei toch uit!![]()
Het heeft iets met de cookies te maken. Nadat ik die verwijderd heb ik inlog problemen gekregen. Voorheen ging alles primaquote:Op maandag 21 november 2005 19:36 schreef Wup het volgende:
nee dat is het niet melke
APK laatst was er toch ook iemand met inlogproblemen
weet je hoe dat is opgelost?
quote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.
Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.![]()
Frizti is nog maahaagdquote:Op maandag 21 november 2005 19:35 schreef frizti het volgende:
[..]
Met een randebiel als jij ga ik niet eens in dicussie.
Ga jij maar met je vriendjes naar de darkroom ofzo.![]()
Als ik wist hoe ik t moest dan had ik t gedaanquote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!
OK, daar verschillen we iig in. Maar zonder verschil tussen man en vrouw is er ook geen ruk meer aan toch? Kom jij van Venus?quote:Op maandag 21 november 2005 19:38 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou hier in ieder geval nooit foto's van naakte mannen gaan neer zetten!
kan je niet even een nieuw wachtwoord aanvragen?quote:Op maandag 21 november 2005 19:39 schreef melke het volgende:
Het heeft iets met de cookies te maken. Nadat ik die verwijderd heb ik inlog problemen gekregen. Voorheen ging alles prima
quote:
Blinde kip.quote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef MrObjective het volgende:
Hey!! Je mocht hier toch niet op de man spelen?!?!? Waar is nu de MOD met een waarschuwing?!?!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |