Wat zeg je nou? DOE JIJ minstens 2x dezelfde broek aan zonder het te wassen??quote:Ik gooi mijn spijkerbroek echt niet al na 1x dragen in de was.
Spijkerbroeken kun je nog wel meer dan 2 dagen aan...quote:Op maandag 21 november 2005 18:42 schreef MPJT het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? DOE JIJ minstens 2x dezelfde broek aan zonder het te wassen??![]()
Dat an gewoon niet..![]()
![]()
KLAAR!
![]()
![]()
Echt iets voor joost,maar knap stom dat ze nu steeds Joost moeten hebben.quote:Op maandag 21 november 2005 18:34 schreef elskreeft het volgende:
Joost heeft gedoucht en heeft dezelfde vieze onderbroek weer aangetrokken.
krijgt de hele groep over zich heen dat hij een goorlap is. van schrik gaat hij direct een schone onderbroek aandoen.
quote:Op maandag 21 november 2005 18:43 schreef Springsteen27 het volgende:
Is vandaag al de finale van Expeditie Robinson?!?
Ik ben bang dat die engerd tot het einde blijft zitten.quote:Op maandag 21 november 2005 18:45 schreef melke het volgende:
Jezus wat is Rob aan het zeiken. Lieske moet niet te veel initiatief nemen, Joost zeikt hij al de hele dag af. Tot dat mensen gaan stemmen. Dan gaat hij weer slijmen. Hopelijk word hij de volgende keer genomineerd
Ja, dat worden geen nachtstreams vandaag.quote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef elskreeft het volgende:
het stelletje lamzakken wil dus echt na 1 dagje werken NU al naar bed gaan. hun eten is gemaakt, hun bedje opgemaakt, hun koffie gezet. ze hebben alleen maar piepers hoeven jassen en zijn allemaal kapot!
Tja, werken is dan ook heel erg zwaarquote:Op maandag 21 november 2005 18:47 schreef elskreeft het volgende:
het stelletje lamzakken wil dus echt na 1 dagje werken NU al naar bed gaan. hun eten is gemaakt, hun bedje opgemaakt, hun koffie gezet. ze hebben alleen maar piepers hoeven jassen en zijn allemaal kapot!
het worden zelfs geen avondstreams vermoed ik! rond 21.30 ligt de boel plat denk ikquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat worden geen nachtstreams vandaag.
Of nou ja, 4 slaapkamerstreams dan
Of hij vliegt er net zo hard uit als Mennoquote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten Joost in ieder geval niet nog meer gaan pesten of dwars zitten, want dan gaat hij helemaal op z'n sloffen winnen. Dan buit Hummie die pesterijen wel zo uit dat de kijkers nog meer op de hand van Joost komen
Doe het maar eens dan. 8 uur lang aardappels schillen in een zo snel mogelijk tempo, want je wilt de opdracht halen. Dus niet relaxt werken, zoals je normaal bij een baas doet... maar echt zo snel mogelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat ze behoorlijk kapot zijn. Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.quote:Op maandag 21 november 2005 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tja, werken is dan ook heel erg zwaar
Ze zijn gewoon niets meer gewend denk ik... Of ze waren al niets gewend, kan ook natuurlijk.
Morgen om 06:00uur is het weer feest!!quote:Op maandag 21 november 2005 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe het maar eens dan. 8 uur lang aardappels schillen in een zo snel mogelijk tempo, want je wilt de opdracht halen. Dus niet relaxt werken, zoals je normaal bij een baas doet... maar echt zo snel mogelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat ze behoorlijk kapot zijn. Het is nogeens waanzinnig geestdodend ook nog.
Nou.....quote:Op maandag 21 november 2005 18:52 schreef teamlead het volgende:woei.. mijn verbindig doet het weer
Niks gemist zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
psssssssssssssssst, het is op zich geen verplichting om te kijken hoorquote:Op maandag 21 november 2005 18:55 schreef frizti het volgende:
Was het maar 22 dec.
Ik kan deze achterbakse lamzakken bijna niet meer aanhoren/zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |